Πάνω από 250.000 ηλεκτρικά και plug-in υβριδικά οχήματα του BMW Group κυκλοφορούν στο δρόμο |
Μετά τα καλύτερα αποτελέσματα πωλήσεων πρώτου τριμήνου στην ιστορία του, το BMW Group συνεχίζει την επιτυχημένη πορεία του σε όλο τον κόσμο. Συνολικά 194.889 οχήματα BMW, MINI και Rolls-Royce παραδόθηκαν σε πελάτες τον Απρίλιο, ελαφρά αύξηση (+1,2%) σε σχέση με πέρσι. Η εταιρία πούλησε συνολικά 799.520 οχήματα σε όλο τον κόσμο το πρώτο τετράμηνο της χρονιάς, αύξηση 2,5% συγκριτικά με το αντίστοιχο περσινό διάστημα.
Τα πολύ δημοφιλή ηλεκτρικά και plug-in υβριδικά οχήματα της εταιρίας συμβάλλουν θεαματικά στη συνεχιζόμενη επιτυχία πωλήσεων, ενώ τον Απρίλιο σημειώθηκε ένα σημαντικό ορόσημο. «Έχουμε τη χαρά να ανακοινώσουμε ότι αυτή τη στιγμή κυκλοφορούν στους δρόμους σε όλο τον κόσμο πάνω από 250.000 ηλεκτρικά και plug-in υβριδικά οχήματα του BMW Group», δήλωσε ο Pieter Nota, Μέλος Δ. Σ. της BMW AG, υπεύθυνος Πωλήσεων και Μάρκας BMW. «Οι συνδυασμένες πωλήσεις οχημάτων BMW i, BMW iPerformance και MINI Electric αυξήθηκαν κατά 52% τον Απρίλιο (9.831), ανεβάζοντας το συνολικό αριθμό των ηλεκτρικών και plug-in υβριδικών αυτοκινήτων του BMW Group σε πάνω από 250.000», συνέχισε ο Nota. Κατέληξε δηλώνοντας: «Όλα δείχνουν ότι βρισκόμαστε στο σωστό δρόμο για να πετύχουμε το φετινό στόχο πωλήσεων των 140.000 και πλέον ηλεκτρικών και plug-in υβριδικών οχημάτων».
Τους πρώτους τέσσερις μήνες της χρονιάς, οι πωλήσεις του BMW Group Electrified (ηλεκτρικών και plug-in υβριδικών αυτοκινήτων) ανήλθαν στις 36.692 μονάδες, άνοδος 41,7% συγκριτικά με το ίδιο διάστημα πέρσι. Αυτή η αξιοσημείωτη άνοδος στις πωλήσεις ηλεκτρικών και plug-in υβριδικών οχημάτων εξαπλώθηκε σε πολλές αγορές, όπως ΗΠΑ (7.716 / +73,3%), Ηνωμένο Βασίλειο (5.059 / +25,6%) και Ηπειρωτική Κίνα (3.181 / +646,7%). Το αποτέλεσμα στην Κίνα οφείλεται στην επιτυχία της πρόσφατα λανσαρισμένης BMW Σειράς 5 plug-in hybrid που παράγεται τοπικά. Τον Απρίλιο, τα ηλεκτρικά και plug-in υβριδικά οχήματα συγκέντρωσαν το 5% των συνολικών πωλήσεων του BMW Group, αν και σε ορισμένες αγορές, αυτό το ποσοστό είναι πολύ υψηλότερο. Για παράδειγμα, στο Ηνωμένο Βασίλειο, το 9,0% όλων των πωλήσεων του BMW Group είναι ηλεκτρικά και plug-in υβριδικά αυτοκίνητα, και στις ΗΠΑ το ποσοστό αυτό ανέρχεται στο 7,3%. Στις ώριμες Σκανδιναβικές αγορές, πάνω από το ένα τέταρτο όλων των πωλήσεων του BMW Group είναι ηλεκτρικά και plug-in υβριδικά οχήματα, ενώ στη Μαλαισία αυτή η κατηγορία ξεπέρασε τις μισές πωλήσεις του BMW Group τον Απρίλιο. Τα κύρια μοντέλα που συνετέλεσαν στην άνοδο των ηλεκτρικών και plug-in υβριδικών οχημάτων τον Απρίλιο ήταν η BMW Σειρά 5 plug-in hybrid (2.670 / +711,6%), η BMW X5 plug-in hybrid (1.578 / +45,8%) (κατανάλωση μικτού κύκλου: 3,4-3,3 l/100 km, κατανάλωση ηλεκτρισμού στο μικτό κύκλο: 15,4-15,3 kWh/100 km, εκπομπές CO2 στο μικτό κύκλο: 78-77 g/km) και η BMW i3 (2.665 / +18,3%).
Οι παγκόσμιες πωλήσεις οχημάτων BMW αυξήθηκαν ελαφρώς τον Απρίλιο (167.275 / +1,6%) ενώ οι παραδόσεις το πρώτο τετράμηνο της χρονιάς έφτασαν σε νέα ύψη ρεκόρ (684.724 / +2,5%). Αυτή είναι η “Χρονιά των X” στη BMW, με την αύξηση παραγωγής της νέας BMW X3, το λανσάρισμα της νέας BMW X2 και – αργότερα μέσα στη χρονιά – τις νέες BMW X4 και BMW X5. Τον Απρίλιο, οι πωλήσεις των μοντέλων BMW X ανήλθαν στις 36,8% επί των συνολικών πωλήσεων της μάρκας BMW και αυξήθηκαν κατά 11,1% (61.536) συγκριτικά με τον ίδιο μήνα πέρσι. Ακόμα ισχυρότερη άνοδος της σειράς X αναμένεται το δεύτερο μισό της χρονιάς, καθώς η διαθεσιμότητα των νέων μοντέλων αυξάνεται.
Το πρώτο τετράμηνο της χρονιάς, οι πωλήσεις MINI αυξήθηκαν κατά 2,8% (113.704). Παρά το αρνητικό κλίμα που επικράτησε στο Ηνωμένο Βασίλειο, στη μεγαλύτερη αγορά της μάρκας, οι πωλήσεις MINI τον Απρίλιο (27.329 / -0,9%) βρέθηκαν στο ίδιο υψηλό επίπεδο της προηγούμενης χρονιάς.
Η μεγάλη διάρκεια του χειμώνα σε πολλές αγορές επηρέασαν τις πωλήσεις της BMW Motorrad, οι οποίες το πρώτο τετράμηνο της χρονιάς μειώθηκαν κατά 1,1% (52.957). Η BMW Motorrad λανσάρει εννέα νέα μοντέλα φέτος, και οι σχετικές αναπροσαρμογές στην παραγωγή επηρεάζουν και τις παραδόσεις. Παρόλα αυτά, η BMW Motorrad συνεχίζει την προσπάθεια για άνοδο πωλήσεων το 2018.
Πωλήσεις BMW και MINI ανά περιοχή/αγορά.
Η αύξηση πωλήσεων του BMW Group τον Απρίλιο ήταν κατανεμημένη σε όλο τον κόσμο. Ωστόσο, το αντίθετο κλίμα που επικράτησε σε όλο το Ηνωμένο Βασίλειο εξακολουθεί να επηρεάζει την τέταρτη μεγαλύτερη αγορά του BMW Group.