Δηλώσεις Harald Krüger, Προέδρου Δ.Σ. της BMW AG, 98η Ετήσια Γενική Συνέλευση της BMW AG στο Μόναχο, 17 Μαΐου 2018.
Δηλώσεις Harald Krüger, 98η Ετήσια Γενική Συνέλευση της BMW AG:
BMW Group.
Οι σημερινές αποφάσεις διαμορφώνουν τη μετακίνηση για τους πελάτες μας στο μέλλον.
Καλωσορίσατε, Κυρίες και Κύριοι!
Η μετακίνηση έχει πολλές διαφορετικές όψεις. Μας εξυπηρετεί στην καθημερινότητα αλλά παράλληλα αποτελεί τεράστια πηγή απόλαυσης. Στο BMW Group, έχουμε 130.000 άνδρες και γυναίκες γεμάτους ενέργεια που εργάζονται καθημερινά στην εξέλιξη της μετακίνησης.
Πολλοί από αυτούς μας παρακολουθούν σήμερα. Θα ήθελα να ξεκινήσω απευθυνόμενος σε εσάς, τους εργαζομένους μας. Είσαστε το στοιχείο που κάνει το BMW Group τόσο ισχυρό και μοναδικό. Με την ευκαιρία θα ήθελα να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλους σας: Μαζί, εξασφαλίζουμε τη συνέχιση της επιτυχίας αυτής της εταιρίας. Αυτή είναι η υποχρέωσή μας προς τους μετόχους μας.
Θα ήθελα τώρα να καλωσορίσω όλους εσάς – τον κάθε ένα που βρίσκεται εδώ στο Olympiahalle και όσους έχουν συνδεθεί μαζί μας μέσω internet – στην 98η Ετήσια Γενική Συνέλευση της BMW AG!
Μερικοί από εσάς, Κυρίως και Κύριοι, βρίσκεστε μαζί μας για πολλά χρόνια.
Γνωρίζετε ότι το BMW Group έχει χτιστεί σε μία ισχυρή βάση.
Είναι η εμπειρία των 100 και πλέον χρόνων που μας έχει επιτρέψει να διαχειριστούμε άριστα τις μεγάλες αλλαγές του παρελθόντος και να αντιμετωπίσουμε αυτά που πρόκειται να έρθουν. Έχουμε τη δύναμη και την αυτοπεποίθηση να βλέπουμε τους εαυτούς μας μέσα από τη σημερινή μεταμόρφωση. Ανώτερη φιλοδοξία μας είναι να βρισκόμαστε στην πρώτη γραμμή. Με τη μεγαλύτερη επέλαση μοντέλων στην ιστορία μας, αποτελούμε πρόκληση για τους ανταγωνιστές μας. Είμαστε Νο1 σε ηλεκτρικά/plug-in υβριδικά οχήματα σε Ευρώπη και Γερμανία. Όλες οι μάρκες και οι σειρές μοντέλων μας θα γίνουν ηλεκτρικές. Αυτό δείχνει τη συνέπειά μας. Αυτό δείχνει το μέλλον.
Το 2017 ήταν η όγδοη συνεχόμενη χρονιά ρεκόρ:
Πουλήσαμε πάνω από 2,4 εκατομμύρια αυτοκίνητα και
164.000 μοτοσικλέτες και σκούτερ BMW.
Τα κέρδη του Group προ φόρων ξεπέρασαν τα δέκα δις ευρώ.
Και το σημαντικότερο για εσάς: Είμαστε η πιο επικερδής εταιρία αυτοκινήτων στον κόσμο.
Αυτό, Κυρίες και Κύριοι, ξεχωρίζει την Εταιρία σας – και εσείς, οι μέτοχοί μας, πρέπει να έχετε μερίδιο σε αυτή την επιτυχία.
Για το 2017, προτείνουμε το υψηλότερο μέρισμα όλων των εποχών: 4,00 ευρώ ανά κοινή μετοχή και 4,02 ευρώ ανά προνομιούχο μετοχή. Οι εργαζόμενοί μας στη Γερμανία θα επωφεληθούν επίσης μέσω του προγράμματος μοιράσματος κερδών (profit-sharing).
Η εντιμότητα προάγει την ενότητα – και αυτό χρειάζεται η κοινωνία μας. Στη BMW, αντιμετωπίζουμε τις μελλοντικές προκλήσεις μαζί. Αυτή είναι η φιλοσοφία μας.
Σε έναν περίπλοκο κόσμο που εξελίσσεται με γρήγορους ρυθμούς, δεν υπάρχουν εύκολες απαντήσεις. Η εμπορική επιτυχία δεν μπορεί να θεωρείται δεδομένη – κυρίως μακροπρόθεσμα.
Η βιομηχανία αυτοκινήτου αντιμετωπίζει σήμερα ένα είδος αμφισβήτησης και μάλιστα υπό ισχυρό ρυθμιστικό πλαίσιο, αν και η ατομική μετακίνηση θα παραμείνει ένα πολύ δημοφιλές μέσο μεταφοράς.
Η αλήθεια είναι ότι η συμπεριφορά ορισμένων κατασκευαστών έχει καταστρέψει τη βιομηχανία μας γενικότερα.
Κυρίες και Κύριοι,
Υπάρχει κάτι που θα ήθελα να καταστήσω σαφές σε αυτό το σημείο:
Πριν από μερικά χρόνια, έγινε κάποιο λάθος όπου βρέθηκαν στο στόχαστρο προηγούμενες εκδόσεις της BMW Σειράς 5 και Σειράς 7, εφοδιασμένες με λογισμικό ελέγχου κινητήρα το οποίο θεωρούμε ότι ήταν αψεγάδιαστο. Στη συνέχεια, στα μοντέλα αυτά, τοποθετήθηκε ένα λογισμικό που δεν ήταν σχεδιασμένο γι’ αυτά.
Θέλω να είμαι σαφής: Αυτό δεν ήταν σκόπιμη παραποίηση, ούτε του ελέγχου του κινητήρα, ούτε της επεξεργασίας καυσαερίων.
Περιμένουμε τώρα έγκριση από τις Αρχές, για να μπορέσουμε να προσφέρουμε ένα διορθωμένο λογισμικό. Επηρεάστηκαν μέχρι 11.700 οχήματα. Για να υπάρχει ένα μέτρο σύγκρισης: Τα τελευταία πέντε χρόνια μόνο, το BMW Group παρέδωσε πάνω από 11 εκατομμύρια αυτοκίνητα στους πελάτες.
Ήμασταν ο πρώτος κατασκευαστής που χρησιμοποίησε τη φιλοσοφία πολυφασικής επεξεργασίας καυσαερίων – η οποία αποδείχτηκε πολύ επιτυχημένη: Οι πετρελαιοκινητήρες μας Euro 5 και Euro 6 στη Γερμανία είναι περίπου 40% κάτω από τις μέσες τιμές Οξειδίων του Αζώτου (NOx) που δημοσιεύτηκαν από το Γερμανικό Υπουργείο Περιβάλλοντος.
Σε περαιτέρω δοκιμές που διεξήγαγε η Γερμανική Λέσχη Αυτοκινήτου ADAC, με σκοπό τη διερεύνηση εκπομπών NOx των οχημάτων Euro 6 diesel, τα μοντέλα BMW και MINI έφεραν πολύ καλά αποτελέσματα. Οι εκπομπές των BMW 520d και 530d ήταν πολύ χαμηλότερες από τα μελλοντικά όρια για δοκιμές στο δρόμο.
Τηρούμε τις υποσχέσεις μας. Στη Γερμανία, εφαρμόζουμε τις αποφάσεις που υιοθετήθηκαν στην Εθνική Διάσκεψη Κορυφής για τα Diesel (National Diesel Summit). Αυτό σημαίνει ότι τα Euro 5 diesel μοντέλα μας από το 2011 και μετά θα λάβουν ενημέρωση λογισμικού. Και δεν θα φοβηθούμε να πούμε, εάν κάτι δεν είναι τεχνικά βιώσιμο: αναβάθμιση hardware.
Η ευθύνη είναι μία από τις βασικές αξίες μας. Επίσης υπεύθυνα διαχειριζόμαστε τις κατηγορίες για παράνομες συμφωνίες εναρμονισμένων πρακτικών. Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή δεν έχει ολοκληρώσει ακόμα την αξιολόγησή της σε αυτό το θέμα.
Αγαπητοί Μέτοχοι και Εκπρόσωποι των Μετόχων,
Σας ζητώ να συνεχίσετε να δείχνετε την εμπιστοσύνη σας στο BMW Group!
Η BMW χαρτογραφεί το δικό της σαφές μονοπάτι, όπως ορίζεται στη στρατηγική μας NUMBER ONE > NEXT, που μας παρέχει ένα στρατηγικό οδικό χάρτη μέχρι το 2025, με τρεις κύριους τομείς προτεραιότητας: Ηλεκτροκίνηση, Παγκόσμια Επέκταση, και Προϊόντα και Υπηρεσίες.
Κυρίες και Κύριοι,
Όπως έχω τονίσει συχνά, η καμπύλη ανόδου της ηλεκτροκίνησης αυξάνεται συνεχώς.
Οι πωλήσεις μας του πρώτου τριμήνου το επιβεβαιώνουν: Πουλήσαμε πάνω από ένα τρίτο περισσότερα ηλεκτρικά και plug-in υβριδικά οχήματα σε όλο τον κόσμο, και σχεδόν 80% περισσότερα στις ΗΠΑ. Αυτά έχω μόνο να πω για τα αποτελέσματά μας.
Επίσης θέλω να σας μιλήσω για μία εμπειρία που με άγγιξε σε προσωπικό επίπεδο: Τον Δεκέμβριο του 2017, παρέδωσα το 100.000ό ηλεκτρικό μας όχημα στο BMW Welt: ένα BMW i3. Οφείλω να παραδεχτώ, ότι περίμενα ο πελάτης να είναι κάποιο άτομο νεαρής ηλικίας ήδη εξοικειωμένο με την ηλεκτροκίνηση. Στην πραγματικότητα, ήταν ένας 80-χρονος κύριος, ο οποίος στεκόταν μπροστά μου με ένα τεράστιο χαμόγελο στο πρόσωπο. Είχε περάσει όλη του τη ζωή οδηγώντας μοντέλα του ανταγωνισμού με κινητήρα καύσης. Νομίζω αυτό τα λέει όλα: Ποτέ δεν είναι αργά να στραφείς προς τη BMW και τα ηλεκτρικά μοντέλα της.
Το ίδιο βράδυ, φωταγωγήσαμε τα κεντρικά γραφεία του Group μας, το 4-κύλινδρο κτίριο της BMW, σαν μπαταρία. Το παρακολούθησα από το Olympic Park, με μία ομάδα εργαζομένων, ήταν πράγματι μία πολύ συγκινητική στιγμή.
100.000 ηλεκτρικά και plug-in υβριδικά οχήματα το 2017. Το υποσχεθήκαμε και το τηρήσαμε.
Αυτή είναι η BMW.
Η πορεία μας προσδιορίζεται με σαφήνεια:
Τουλάχιστον 140.000 ηλεκτρικά και plug-in υβριδικά οχήματα το 2018.
25 ηλεκτρικά και plug-in υβριδικά μοντέλα το 2025 – 12 από αυτά αμιγώς ηλεκτρικά.
Μέχρι το τέλος του 2019, θα έχουμε συνολικά μισό εκατομμύριο ηλεκτρικά μοντέλα και plug-in υβριδικά στο δρόμο. Έχουμε ήδη σήμερα 250.000.
Δύο μοντέλα απεικονίζουν την πρόοδό μας σε μία νέα διάσταση: το BMW i4 και το BMW iNEXT.
Το BMW i4 Concept ήταν πρωταγωνιστής στο περσινό Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης.
Πριν από μερικά χρόνια, το “project i” ξεκίνησε σαν ανεξάρτητο project. Τώρα, το γράμμα “i” έρχεται στη βασική μάρκα μας BMW. Στο μέλλον, όλα τα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα BMW θα φέρουν το σήμα “i” και θα είναι εξοπλισμένα με τεχνολογία μπαταρίας πέμπτης γενιάς. Με αυξημένη αυτονομία περίπου 700 km, τα ηλεκτρικά μοντέλα θα είναι εξαιρετικά πρακτικά για καθημερινή χρήση.
Παράλληλα με το i4, εξελίσσουμε και το BMW iNEXT.
Σήμερα, θελήσαμε να δώσουμε στους μετόχους μας μια αποκλειστική πρώτη γεύση. Και μπορώ να αποκαλύψω ότι θα παρουσιάσουμε το iNEXT ως vision vehicle αργότερα μέσα στη χρονιά.
Είναι το αρθρωτό μας σύστημα για το μέλλον.
Αν αυτό ακούγεται κάπως σαν Lego, αυτή είναι πάνω-κάτω η ιδέα. Το iNEXT θα ωφελήσει ολόκληρη την εταιρία και όλες τις μάρκες της. Για πρώτη φορά, συνδυάζουμε όλες τις βασικές τεχνολογίες για τη μελλοντική μετακίνηση. Το iNEXT είναι πλήρως ηλεκτρικό, πλήρως συνδεδεμένο και επιτρέπει την ασφαλή και μερικώς αυτόνομη οδήγηση. Θα ακολουθήσουν και άλλα μοντέλα.
Δουλεύουμε πάνω στην αυτόνομη οδήγηση σε ένα campus έξω από το Μόναχο, που ανακοινώσαμε το 2017 και εγκαινιάσαμε φέτος τον Απρίλιο. Για μία φορά ακόμα – τηρήσαμε την υπόσχεσή μας. Αυτή είναι η BMW.
Αυτό το κέντρο αυτόνομης οδήγησης καταργεί τις μεγάλες αποστάσεις, ευνοεί τη λήψη γρήγορων αποφάσεων και επιτρέπει την ευέλικτη εργασία. 1.800 ειδικοί από διαφορετικές χώρες συνεργάζονται εκεί.
Εξελίσσουμε τα αυτοκίνητα του μέλλοντος ακριβώς εδώ, στη Γερμανία. Και θα τα κατασκευάζουμε παράλληλα: το i4 στο Μόναχο και το iNEXT στο Dingolfing.
Η Βαυαρία θα είναι πάντα το σπίτι μας. Από εδώ, θα οδηγούμε τις τεχνολογικές καινοτομίες και το Industry 4.0. Παράγουμε πάνω από τα μισά από τα οχήματά μας στο εξωτερικό. Αλλά σχεδόν το 70% των εργαζομένων μας έχουν τη βάση τους στη Γερμανία. Για εμένα, αυτό δείχνει την ισχυρή μας δέσμευση στις ρίζες μας. Οι ρίζες αυτές μας παρέχουν σταθερότητα σε όλο τον κόσμο.
Και αυτό με οδηγεί στο δεύτερο τομέα: την Παγκόσμια Επέκταση.
Το δίκτυο παραγωγής μας αποτελείται από 30 εγκαταστάσεις σε 14 χώρες, εξοπλισμένο με δυνατότητες παραγωγής πολλαπλών συστημάτων κίνησης και ευέλικτες δομές. Από το 2020, θα μπορούμε να τοποθετούμε σε όλες τις σειρές μοντέλων μας οποιονδήποτε τύπο συστήματος κίνησης.
Σήμερα ήδη κατασκευάζουμε τα ηλεκτρικά και plug-in υβριδικά μοντέλα μας σε δέκα περιοχές σε όλο τον κόσμο. Δεν κάνουν το ίδιο πολλοί κατασκευαστές.
Τρεις σημαντικές αγορές είναι κρίσιμες για εμάς: Ευρώπη, Κίνα και ΗΠΑ.
Κάθε μία είναι διαφορετική σε πολιτικές απαιτήσεις, επιθυμίες πελατών και κουλτούρας.
Στην Ευρώπη για παράδειγμα, αντιμετωπίζουμε αυστηρούς ελέγχους στις εκπομπές ρύπων, με τους οποίους θα συνεχίσουμε να συμμορφωνόμαστε. Το BMW Group ωφελείται από την Ευρωπαϊκή αγορά και παραμένει δεσμευμένο στην Ευρώπη. Η Ε.Ε. πρέπει να είναι ανταγωνιστική για να παίξει τον κατάλληλο ρόλο στον κόσμο.
Εσωτερικά ωστόσο, η Ευρώπη πρέπει να έτοιμη για το μέλλον. Ειδικότερα στους τομείς της συνδεσιμότητας και της αυτόνομης οδήγησης, χρειαζόμαστε συνεπή νομοθεσία και πρότυπο κινητής τηλεφωνίας 5G σε όλη την Ε.Ε. Στο θέμα της ηλεκτροκίνησης: η Ευρώπη πρέπει να αναλάβει ηγετικό ρόλο. Είναι απαραίτητο να δημιουργήσουμε μία εσωτερική Ευρωπαϊκή αγορά σε ψηφιακή υποδομή και ηλεκτροκίνηση.
Οι στενοί δεσμοί μεταξύ Γερμανίας και Γαλλίας είναι τρομερά σημαντικοί για την Ευρώπη. Ωστόσο, το Ηνωμένο Βασίλειο πρέπει να παραμείνει κοντά στην Ε.Ε. Θα ξεκινήσουμε την παραγωγή του πρώτου πλήρως ηλεκτρικού MINI στην Οξφόρδη το 2019. Επομένως είναι σημαντικό, η πρόσβαση στην εσωτερική αγορά της Ε.Ε. να παραμείνει απλή και χωρίς τελωνειακούς δασμούς. Για μία ακόμα φορά στοχεύουμε σε ελαφρά αύξηση των Ευρωπαϊκών πωλήσεων φέτος.
Ας δούμε τώρα την Κίνα.
Η Κίνα ξεκινά να γίνεται πρότυπο σε όλο τον κόσμο στον τομέα της ηλεκτρικής μετακίνησης και της ψηφιοποίησης. Στοχεύουμε σε σταθερή άνοδο στη μεγαλύτερη μεμονωμένη αγορά μας το 2018. Άλλωστε, η BMW είναι η πιο ελκυστική, και καινοτόμα premium μάρκα στην Κίνα.
Η Κινεζική κυβέρνηση επιταχύνει την ηλεκτροκίνηση. Είναι πιθανόν να δούμε ένα εκατομμύριο ταξινομήσεις νέων ηλεκτρικών και plug-in υβριδικών οχημάτων στην Κίνα μόνο φέτος. Οι πελάτες μας στην Κίνα μπορούν ήδη να επιλέξουν από έξι ηλεκτρικά και plug-in υβριδικά μοντέλα. Με το ChargeNow έχουν επίσης πρόσβαση στο παγκοσμίως μεγαλύτερο δίκτυο δημόσιων σημείων φόρτισης.
Περαιτέρω στρατηγικά βήματα περιλαμβάνουν:
Ενίσχυση της συνεργασίας μας με την Brilliance: Από τα μέσα του 2018, η νέα BMW X3 θα κατασκευάζεται στο Shenyang, πέραν των ΗΠΑ και της Νοτίου Αφρικής. Από το 2020, θα κατασκευάζουμε επίσης εκεί το iX3, το πρώτο πλήρως ηλεκτρικό μοντέλο από τη βασική μας μάρκα BMW.
Σχεδιάζουμε μία ακόμα κοινοπραξία με την Great Wall Motor, με στόχο την παραγωγή πλήρως ηλεκτρικών οχημάτων MINI στην Κίνα.
Η Κινεζική κυβέρνηση ανακοίνωσε την πρόθεσή της να μειώσει τους δασμούς και να ανοίξει περαιτέρω την αγορά αυτοκινήτων της, επιδεικνύοντας λογική και όραμα παρά τον εμπορικό ‘πόλεμο’.
Στις ΗΠΑ, θα πρέπει να ληφθούν σημαντικές πολιτικές αποφάσεις, τόσο για την εμπορική πολιτική όσο και εσωτερικά. Σε ό,τι αφορά την προσεχή μελέτη αναθεώρησης των κανόνων κατανάλωσης καυσίμου, είμαστε σαφώς υπέρ ενός σταθερού εθνικού προτύπου.
Η Αμερική είναι το ‘δεύτερο σπίτι’ του BMW Group για πολλά χρόνια. Συμβάλλουμε σημαντικά στην οικονομία των ΗΠΑ. Σε επίπεδο αξίας, η BMW είναι η μεγαλύτερη εξαγωγέας οχημάτων στις ΗΠΑ, υπεύθυνη για περίπου 70.000 άμεσες και έμμεσες θέσεις εργασίας σε όλη τη χώρα. Στοχεύουμε σε ελαφρά αύξηση στην Αμερικανική αγορά το 2018. Το Spartanburg, που φιλοξενεί το μεγαλύτερο εργοστάσιό μας θα επωφεληθεί από επιπλέον 600 εκατομμύρια ευρώ λόγω επενδύσεων μέχρι το 2021.
Επίσης, επενδύουμε στο Μεξικό, όπου θα ανοίξουμε του χρόνου το νέο μας εργοστάσιο. Το Μεξικό στο παρελθόν έχει βασιστεί πολύ στο ελεύθερο εμπόριο – με αποτέλεσμα να έχει ωφεληθεί. Το εργοστάσιό μας στο San Luis Potosí θα παράγει μοντέλα για την παγκόσμια αγορά.
Η Φιλοσοφία Παγκόσμιας Σκέψης και Δράσης έχουν κάνει το BMW Group επιτυχημένο. Το δωρεάν εμπόριο οδηγεί σε αύξηση και ευημερία για όλους. Αυτό είναι γεγονός.
Λειτουργούμε παγκόσμια – αλλά επίσης αναλαμβάνουμε την ευθύνη σε τοπικό επίπεδο: για θέσεις εργασίας, δημιουργία αξίας και σεβασμό της τοπικής κοινότητας γενικότερα.
Τώρα, ας περάσουμε στον τρίτο τομέα: Προϊόντα και Υπηρεσίες.
Αυτή τη στιγμή βρισκόμαστε στη φάση II της προϊοντικής μας επέλασης, με την κυκλοφορία 20 ακόμα νέων και ανανεωμένων μοντέλων για φέτος. Δύο πολύ συναισθηματικά αυτοκίνητα βρίσκονται εδώ, δίπλα στη σκηνή: Το BMW i8 Roadster και το BMW Z4 concept.
Θα εστιάσουμε σε δύο τομείς: Πολυτέλεια και X. Παραδείγματα αυτής της εξαιρετικά επικερδούς πολυτελούς κατηγορίας περιλαμβάνουν τη νέα Phantom και την Cullinan στη Rolls-Royce.
Και στη BMW, η νέα Σειρά 8 Coupé, που θα λανσαριστεί φέτος. Η νέα γκάμα της Σειράς 8 θα περιλαμβάνει τουλάχιστον έξι μοντέλα, μεταξύ των οποίων η BMW M8 Gran Coupé, που παρουσιάζει τη νέα σχεδιαστική γλώσσα της BMW. Η νέα BMW X7, που θα μπει στην παραγωγή προς το τέλος της χρονιάς δημιουργεί επίσης αίσθηση με την ισχυρή παρουσία της.
Το 2018 θα είναι η Χρονιά X, με:
- τη νέα X3,
- την γοητευτική X2,
- την αθλητική X4, από το καλοκαίρι και μετά,
- και όπως μπορώ να αποκαλύψω σε αποκλειστικότητα σήμερα: αργότερα μέσα στη χρονιά, μία διάδοχο της X5.
Η προϊοντική μας επέλαση συμβαδίζει με την επέκταση των υπηρεσιών μας.
Περισσότεροι από 23 εκατομμύρια πελάτες χρησιμοποίησαν πέρσι τις υπηρεσίες μας μετακίνησης. Μέχρι το 2025, θα επεκτείνουμε αυτή τη βάση στα 100 εκατομμύρια ενεργούς χρήστες, προσφέροντας στους πελάτες ένα ολοκληρωμένο πακέτο (all-inclusive).
Φέτος λάβαμε τρεις σημαντικές στρατηγικές αποφάσεις:
- Την πλήρη εξαγορά της DriveNow.
- Την εξαγορά της Parkmobile LLC – που μας κάνει το μεγαλύτερο διεθνή πάροχο ψηφιακών λύσεων στάθμευσης.
- Την προγραμματισμένη κοινοπραξία με το Daimler Group, που θα συνδυάσει ισότιμα τις τεχνογνωσίες που έχουμε στις εν κινήσει υπηρεσίες. Αυτό υπόκειται σε έγκριση από τις αντιμονοπωλιακές αρχές.
Αγαπητοί Μέτοχοι και Εκπρόσωποι των Μετόχων,
Η μετακίνηση είναι μέρος της καθημερινής μας ζωής.
Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή έχει υπολογίσει ότι τα ιδιωτικά νοικοκυριά στην Ε.Ε. επενδύουν πάνω από ένα δις ευρώ στη μετακίνηση κάθε χρόνο.
Μόνο στη Γερμανία, οι ανάγκες μετακίνησης θα αυξηθούν σημαντικά μέχρι το 2040, και το μεγαλύτερο μέρος θα βασίζεται ακόμα στα αυτοκίνητα.
Το αυτοκίνητο παραμένει Νο1 μέσο μετακίνησης. Αυτό έχει μία λογική, εάν σκεφθεί κανείς ότι οι μεγαλύτεροι κατασκευαστές αυτοκινήτων παγκοσμίως ανέφεραν τα υψηλότερα έσοδα το 2017.
Η βιομηχανία μας ανέκαθεν πετύχαινε σημαντικά πράγματα και εξακολουθεί να παίζει σημαντικό ρόλο στην οικονομία και την κοινωνία: σαν εργοδότης, σαν φορολογούμενος και σαν πηγή καινοτομίας.
Γι’ αυτό, ας επικεντρώσουμε όλη την προσοχή μας στην αλλαγή προς τη βιώσιμη, ψηφιοποιημένη μετακίνηση. Η αντιμετώπιση αυτής της πρόκλησης είναι το κύριο θέμα που αντιμετωπίζει η Γερμανική βιομηχανία αυτοκινήτου - και τίποτα άλλο.
Στις εποχές των αλλαγών, μερικές φορές κερδίζουν οι δυνατοί, άλλες φορές οι αδύνατοι.
Αλλά με απόλυτη βεβαιότητα, αυτοί που επικρατούν είναι πάντα ευέλικτοι.
Βρίσκομαι σε αυτή την εταιρία επί 26 χρόνια. Όλο αυτό το διάστημα, υπήρξαν πολλές προκλήσεις – αλλά το BMW Group ανέκαθεν ακολουθούσε το δικό του ξεκάθαρο δρόμο, με καινοτομία, αποφασιστικότητα και συνέπεια.
Γι’ αυτό, Κυρίες και Κύριοι, η Εταιρία Σας επιβιώνει πάνω από 100 χρόνια.
Η τιμή της μετοχής της BMW αντανακλά την μακροπρόθεσμη φιλοσοφία μας: Από το Μάιο του 2008 μέχρι το Μάιο του 2018, η αξία της έχει αυξηθεί πάνω από 140%. Ακόμα και κατά τη διάρκεια της τρέχουσας μεταμόρφωσης, η Εταιρία σας παραμένει επικερδής. Έχουμε διατηρήσει ένα περιθώριο EBIT μεταξύ 8 – 10% στον Αυτοκινητιστικό τομέα τα τελευταία οκτώ χρόνια. Αυτό μας επιτρέπει να επενδύσουμε στο μέλλον μας.
Σκοπεύουμε να κάνουμε το 2018 την ένατη συνεχή χρονιά ρεκόρ.
Η δέσμευσή σας προς το BMW Group μας δίνει τη δύναμη και την υποστήριξη που χρειαζόμαστε. Μπορούμε να βασιζόμαστε σε εσάς – και εσείς μπορείτε να βασίζεστε στο BMW Group, την εταιρία σας. Σας ευχαριστώ για την προσοχή σας!
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΚΑΙ ΕΚΠΟΜΠΕΣ ΡΥΠΩΝ .
BMW 520d Sedan:
Κατανάλωση καυσίμου l/100 km (μικτός κύκλος): εκπομπές CO2 4,8-4,5 σε g/km (μικτός κύκλος): 127-119
BMW 530d Sedan:
Κατανάλωση καυσίμου l/100 km (μικτός κύκλος): εκπομπές CO2 5.2-5.0 g/km (μικτός κύκλος): 138 131
BMW i3:
Κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας kWh/100 km (μικτός κύκλος): εκπομπές CO2 13.6-13.1 g/km (μικτός κύκλος): 0
BMW X2:
Κατανάλωση καυσίμου l/100 km (μικτός κύκλος): εκπομπές CO2 6.2-4.5 g/km (μικτός κύκλος): 142-119
BMW X3:
Κατανάλωση καυσίμου l/100 km (μικτός κύκλος): εκπομπές CO2 8.4-5.3 g/km (μικτός κύκλος): 193 140
BMW X4:
Κατανάλωση καυσίμου l/100 km (μικτός κύκλος): εκπομπές CO2 7.3-5.4 g/km (μικτός κύκλος): 173-142
Rolls-Royce Phantom:
Κατανάλωση καυσίμου l/100 km (μικτός κύκλος): εκπομπές CO2 13.9 g/km (μικτός κύκλος): 318-319
Rolls-Royce Cullinan:
Κατανάλωση καυσίμου l/100 km (μικτός κύκλος): εκπομπές CO2 15* g/km (μικτός κύκλος): 341*
* Προκαταρκτικά δεδομένα, δεν έχουν επιβεβαιωθεί ακόμα, υπόκεινται σε αλλαγές.
Οι τιμές κατανάλωσης καυσίμου, εκπομπών CO2, ηλεκτρικής κατανάλωσης και αυτονομίας καθορίστηκαν σύμφωνα με την Ευρωπαϊκή Οδηγία (EC) 715/2007 στην ισχύουσα έκδοση την εποχή της έγκρισης τύπου. Οι τιμές αναφέρονται σε ένα όχημα με βασικό εξοπλισμό στη Γερμανία και διαφέρουν ανάλογα με τις διαστάσεις ζαντών / ελαστικών και επιλεγμένων στοιχείων προαιρετικού εξοπλισμού.
Για περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με τις επίσημες τιμές κατανάλωσης, ειδικές τιμές εκπομπών CO2 και κατανάλωση ηλεκτρικής ισχύος των νέων επιβατικών αυτοκινήτων παρακαλούμε ανατρέξτε στο σχετικό εγχειρίδιο " Guideline for fuel consumption, CO2 emissions and electric power consumption of new passenger cars ", που διατίθεται σε όλο το δίκτυο εμπόρων από τη Deutschen Automobil Treuhand GmbH (DAT), Hellmuth-Hirth-Str. 1, 73760 Ostfildern-Scharnhausen και στη http://www.dat.de/angebote/verlagsprodukte/leitfaden-kraftstoffverbrauch.html. ManualCO2 (PDF - 2.7 MB ή στο http://www.dat.de/en/offers/publications/guideline-for-fuel-consumption.html
ARTICLE OFFLINE ATTACHMENTS.