Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Το νέο πρωτότυπο Nissan Xmotion στο Ντιτρόιτ

Nissan Xmotion
Το νέο πρωτότυπο Nissan Xmotion στο Ντιτρόιτ

Βασισμένο στη μακρά ιστορία της Nissan στην κατασκευή crossovers αιχμής και SUV, το νέο, πρωτότυπο Nissan Xmotion, αποτελεί μια εξερεύνηση στο πεδίο του σχεδιασμού για τη δημιουργία ενός άλλου, ενδεχομένως πρωτοποριακού compact SUV.


Με την αποκάλυψή του στο Διεθνές Σαλόνι Αυτοκίνητου της Βορείου Αμερικής, στο Ντιτρόιτ, το Xmotion concept διαθέτει τα ισχυρά σημεία ενός παραδοσιακού SUV : υψηλή θέση, τις αναλογίες ενός οχήματος υψηλής χρηστικότητας και τα ογκώδη φτερά, που πλαισιώνονται από ζάντες και ελαστικά παντός εδάφους. Το όνομα Xmotion του πρωτοτύπου (που προφέρεται “cross motion” και σημαίνει διασταυρούμενη κίνηση) “συγχωνεύει” την Ιαπωνική κουλτούρα και την παραδοσιακή τεχνική με το Αμερικανικό χρηστικό στυλ και της νέας γενιάς τεχνολογία του Nissan Intelligent Mobility.

Για τη Nissan, τα πρωτότυπα αυτοκίνητα είναι μια άποψη για το μέλλον, ένας τρόπος για να ονειρευτούμε σε τρεις διαστάσεις. Το εξωτερικό του Xmotion concept, είναι το “παράθυρο” που μας επιτρέπει να δούμε την επόμενη γενιά των crossover και SUV της Nissan, προβάλλοντας μια δυναμική διάσταση, κάτι που στην σχεδιαστική γλώσσα αποκαλείται ως "σκόπιμη δύναμη".


Με το μακρύ μεταξόνιο, τους τροχούς και τα ελαστικά που ωθούνται στα άκρα των γωνιών, το Xmotion concept επιτρέπει τη δημιουργία μιας νέας διάταξης επιβατών τύπου "4 + 2". Διαθέτει τρεις σειρές ξεχωριστών καθισμάτων και έχει σχεδιαστεί για να προσφέρει έναν ιδανικό χώρο για δύο ζευγάρια, όπου στην τρίτη σειρά μπορούν να φιλοξενηθούν δύο παιδιά ή τα κατοικίδιά τους.

Η Διεπαφή Ανθρώπου και Μηχανής (HMI) στο Xmotion concept, όπως και ο σχεδιασμός του οχήματος, είναι πολύ απλά. Για παράδειγμα, η εναλλαγή από τη λειτουργία οδήγησης ProPILOT στη λειτουργία χειροκίνητης οδήγησης και αντίστροφα, μπορεί να γίνει χρησιμοποιώντας το PD Commander, που βρίσκεται στην κεντρική κονσόλα και στο φουτουριστικό τιμόνι.

Το Xmotion concept, περιλαμβάνει επίσης συνολικά επτά τμήματα ψηφιακής οθόνης. Οι τρεις κύριες οθόνες και οι οθόνες του αριστερού και του δεξιού άκρου, καλύπτουν το πλάτος του πίνακα οργάνων. Υπάρχει επίσης ένας "ψηφιακός καθρέπτης" στην οροφή, καθώς και μια κεντρική οθόνη στην κονσόλα.

Οι οθόνες και το σύστημα πληροφοριών ψυχαγωγίας μπορούν να ελεγχθούν με χειρονομίες και κινήσεις των ματιών. Οι διαισθητικοί έλεγχοι και το σύστημα φωνητικών εντολών επιτρέπουν στον οδηγούς να εστιάσει στην οδήγηση, προσφέροντας πρόσβαση σε διάφορες πληροφορίες με έξυπνο, εύκολο και ασφαλή τρόπο.

Video με το Xmotion concept μπορείτε παρακάτω:


Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Online εφαρμογή εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων

Η εφαρμογή AUTOSCAN είναι μια μηχανή προσεγγιστικής εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, βασιζόμενη στην επεξεργασία μεταβλητών παραγόντων που επηρεάζουν την εμπορική μεταπωλητική τους αξία σε ετήσια βάση. Το ανθρώπινο δυναμικό της δραστηριοποιείται στον χώρο του αυτοκινήτου καθημερινά, διατηρώντας βάσεις δεδομένων σχετικά με τα χαρακτηριστικά της εμπορικής αξίας των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων της ελληνικής αγοράς καταγράφοντας την διαδικασία αγοραπωλησίας τους. Αντλεί πολύτιμες πληροφορίες από τεχνικές και εμπορικές παραμέτρους που συνεχώς μεταβάλουν την οικονομική...

Το FIAT Pandina

Το FIAT Pandina Η FIAT παρουσίασε το τελευταίο όπως φάινεται facelift του θρυλικού Panda, ενός μοντέλου που έχει διαγράψει πορεία 40 ετών και πάνω από 8 εκατομμυρίων πωλήσεων. Το όνομα αυτού Pandina!Πανεύκολο στην οδήγηση, εύχρηστο στην καμπίνα και οικονομικό στη χρήση, το μοντέλο έχει δημιουργήσει το δικό του φανατικό όσο και πιστό κοινό.

Αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με άτοκες δόσεις χωρίς δάνειο από τράπεζα

Αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με άτοκες δόσεις Θέλετε να προβείτε στην αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με 36 άτοκες δόσεις και χωρίς δάνειο από τράπεζα; Και όμως γίνεται...Δείτε πώς: