Πότε θα παρουσιαστεί το νέο Ford Focus. Πόσο θα διαφέρει σε σχέση με το υφιστάμενο μοντέλο και τι ομοιότητες θα έχει με το νέο Fiesta
Πότε θα παρουσιαστεί το νέο Ford Focus. Πόσο θα διαφέρει σε σχέση με το υφιστάμενο μοντέλο και τι ομοιότητες θα έχει με το νέο Fiesta |
Αφού πρώτα παρουσίασε το δημοφιλές supermini Fiesta, η Ford ετοιμάζεται, λοιπόν, να παρουσιάσει την νέα τέταρτη γενιά του Focus, ώστε αυτή να κυκλοφορήσει στους δρόμους το 2018. Ο ανταγωνισμός στην κατηγορία των μικρομεσαίων ...
μοντέλων είναι πολύ δυνατός, κι έτσι το νέο Focus Θα πρέπει να είναι άκρως ανταγωνιστικό και όχι ένα ακόμη facelift του υφιστάμενου μοντέλου.
Υπεύθυνος εξέλιξης για το νέο Focus είναι ο Darren Palmer, ο οποίος ήταν υπεύθυνος για τα νέα Fiesta και Ka+, ενώ κατά την συνήθεια και πρακτική της αμερικανικής φίρμας το ίδιο ακριβώς αυτοκίνητο θα συνεχίζει να πωλείται σε όλο τον κόσμο συνιστώντας την δυναμική ενός παγκόσμιου αυτοκινήτου.
Επιπλέον γίνονται προσπάθειες από την εταιρεία ώστε το νέο, ολοκαίνουριο Focus να είναι κορυφαίο σε σπορ, οδική συμπεριφορά όπως ήταν και το Focus I με τιμόνι-ξυράφι και στήσιμο αυτοκινήτου που κάνει όλα τα μοτέρ να φαντάζουν ανεπαρκή σε σχέση με τα όρια του στησίματος και του πλαισίου του αυτοκινήτου. Αυτό σημαίνει ότι θα δώσουν βάση στο τιμόνι και στην γεωμετρία της ανάρτησης.
Σύμφωνα με πληροφορίες του ευρωπαϊκού τύπου το νέο Focus θα βασίζεται στην Global C-car πλατφόρμα του τωρινού μοντέλου, αλλά θα είναι επαρκώς εξελιγμένη, διαθέτοντας μεγαλύτερο μεταξόνιο για να βελτιωθούν οι εσωτερικοί χώροι, ειδικά οι χώροι για τους πίσω επιβάτες, ενώ θα έχει και μεγαλύτερο πορτ-μπαγκάζ δεδομένου ότι το τωρινό μοντέλο έχει μέγεθος πορτ-μπαγκάζ που πλέον έχουν πολλά supermini...
Το νέο Focus θα διατίθεται στις πιο σπορ εκδόσεις ST-line, την πολυτελέστερη Vignale και την "πιο ελέυθερη" έκδοση Active που θα διαθέτει κάποια εκτός δρόμου χαρακτηριστικά.
Το εσωτερικό του νέου Focus αναμένεται να ακολουθήσει τα πρότυπα του Fiesta με λιγότερα κουμπιά και τις περισσότερες λειτουργίες να ελέγχονται από την 8 ιντσών οθόνη αφής. Αυτή η οθόνη θα βρίσκεται από τις βασικές εκδόσεις, με τις ακριβότερες να διαθέτουν ακόμα μεγαλύτερη οθόνη. Σε σχέση με τα μοτέρ που θα εφοδιάζεται το αυτοκίνητο αυτά είναι το πολυβραβευμένο τρικύλινδρο μοτέρ 1,0 λίτρου Ecoboost με απόδοση 100, 125 και 140 άλογα, ίσως και σε έκδοση στα 85 άλογα. Στους ντίζελ θα υπάρχει ο νέος 1,5 λίτρων με 85 και 120 άλογα καθώς και ο 2,0 λίτρος TDCI ως ο κορυφαίος.