Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

ΟΜΑΕ: Τις προτάσεις και τις απόψεις τους για το μέλλον του Karting στη χώρα μας αντάλλαξαν οι ιδιοκτήτες των ομάδων

ΟΜΑΕ: Τις προτάσεις και τις απόψεις τους για το μέλλον του Karting στη χώρα μας αντάλλαξαν οι ιδιοκτήτες των ομάδων 
Τις προτάσεις και τις απόψεις τους για το μέλλον του Karting στη χώρα μας αντάλλαξαν οι ιδιοκτήτες των ομάδων που λαμβάνουν μέρος στο...
Πανελλήνιο Πρωτάθλημα και στα Έπαθλα του σπορ, οι οργανωτές των θεσμών Rotax Max Challange και IAME X30 Challenge Greece, κι ο πρόεδρος της ΟΜΑΕ, κ. Δημήτρης Μιχελακάκης, έπειτα από κάλεσμα της Ομοσπονδίας την Παρασκευή (5/01).

Για την ανάπτυξη του σπορ στην Ελλάδα, ανέφερε ο κ. Μιχελακάκης στην αρχική του τοποθέτηση, πέραν της δεδομένης σύμπνοιας μεταξύ των θεσμών, χρειάζεται απαρέγκλιτος σεβασμός στον ηθικό κώδικα, συνέχιση της αξιοπιστίας που εγγυάται η ΟΜΑΕ και τα οργανωτικά Σωματεία, προσπάθεια επιτυχούς δημιουργίας ενός σώματος Αλυταρχών, Αγωνοδικών και Κριτών με την παράλληλη εκπαίδευση νέων, καθώς και περαιτέρω χρήση των καμερών για τη λήψη αποφάσεων.

Η ΟΜΑΕ, συνέχισε ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας, θέτει ως στόχο την αύξηση των αγωνιζόμενων, και για το σκοπό αυτό αναφέρθηκε στις προσπάθειες να καμφθούν οι δυσκολίες του ζητήματος της μοριοδότησης των συμμετεχόντων στο Πρωτάθλημα για την εισαγωγή στα ανώτερα και ανώτατα εκπαιδευτικά ιδρύματα της Ελλάδας. Για τον ίδιο σκοπό ζήτησε να υπάρξει πλάνο ανάπτυξης του Karting στη Βόρεια Ελλάδα και σε μεγάλα αστικά κέντρα της επαρχίας και ειδικά σε όσα υπάρχει πυρήνας αγωνιζόμενων.


Επιπλέον έθεσε για κάθε θεσμό -Πρωτάθλημα, Rotax, IAME- ως απαραίτητη προδιαγραφή για το 2018 τη διοργάνωση ενός εκ των τεσσάρων αγώνων καθενός εκτός Αθηνών. Έτσι, το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα θα επισκεφτεί τη Θεσσαλονίκη και την πίστα του Νέου Ρυσίου, το ΙΑΜΕ θα ταξιδέψει στην Πάτρα, ενώ για το Rotax αναμένεται η απόφαση της Rotax Ελλάς.

Οι ιδιοκτήτες των ομάδων, συμφωνόντας για την ανάγκη περαιτέρω εγγύησης της τήρησης του ηθικού κώδικα στους αγώνες, έκαναν μια σειρά από σημαντικές παρατηρήσεις και προτάσεις σχετικές με τις τεχνικές προδιαγραφές κυρίως της κατηγορίας ΚΖ, με την πρόσκληση Αγωνοδικών και Τεχνικών Εφόρων από το εξωτερικό, με το πρόγραμμα του 2018 (που σε γενικές γραμμές κρίθηκε ικανοποιητικό) και με την επισημοποίηση των μηχανικών στους αγώνες.

Επίσης, ζήτησαν τη βελτίωση της εικόνας του σπορ και ορισμένες περαιτέρω παροχές για τη συμμετοχή τους στον αγώνα PICK της Πάτρας, ενώ συμφώνησαν για τη χρήση των προφυλακτήρων της FIA.

Τέλος, συμφωνήθηκε να συσταθεί στις πίστες που διοργανώνουν ημέρες δοκιμών των αγωνιζόμενων να διαθέτουν απαραιτήτως τις συγκεκριμένες ημέρες γιατρό, ασθενοφόρο και δύο πτυχιούχους κριτές, για την ασφάλεια των αγωνιζόμενων.


Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Online εφαρμογή εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων

Η εφαρμογή AUTOSCAN είναι μια μηχανή προσεγγιστικής εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, βασιζόμενη στην επεξεργασία μεταβλητών παραγόντων που επηρεάζουν την εμπορική μεταπωλητική τους αξία σε ετήσια βάση. Το ανθρώπινο δυναμικό της δραστηριοποιείται στον χώρο του αυτοκινήτου καθημερινά, διατηρώντας βάσεις δεδομένων σχετικά με τα χαρακτηριστικά της εμπορικής αξίας των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων της ελληνικής αγοράς καταγράφοντας την διαδικασία αγοραπωλησίας τους. Αντλεί πολύτιμες πληροφορίες από τεχνικές και εμπορικές παραμέτρους που συνεχώς μεταβάλουν την οικονομική...

Το FIAT Pandina

Το FIAT Pandina Η FIAT παρουσίασε το τελευταίο όπως φάινεται facelift του θρυλικού Panda, ενός μοντέλου που έχει διαγράψει πορεία 40 ετών και πάνω από 8 εκατομμυρίων πωλήσεων. Το όνομα αυτού Pandina!Πανεύκολο στην οδήγηση, εύχρηστο στην καμπίνα και οικονομικό στη χρήση, το μοντέλο έχει δημιουργήσει το δικό του φανατικό όσο και πιστό κοινό.

Αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με άτοκες δόσεις χωρίς δάνειο από τράπεζα

Αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με άτοκες δόσεις Θέλετε να προβείτε στην αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με 36 άτοκες δόσεις και χωρίς δάνειο από τράπεζα; Και όμως γίνεται...Δείτε πώς: