Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Ανάμικτα συναισθήματα για την ομάδα της Repsol Honda στο Le Mans με τον Pedrosa 3ο και τον Marquez εκτός αγώνα

Repsol Honda στο Le Mans
Ανάμικτα συναισθήματα για την ομάδα της Repsol Honda στο Le Mans με τον Pedrosa 3ο και τον Marquez εκτός αγώνα
Ο Dani Pedrosa πέτυχε σήμερα τον τρίτο συνεχόμενο τερματισμό του στο βάθρο των νικητών στον 5ο γύρο του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος MotoGP που πραγματοποιήθηκε στην πίστα του Le Mans στη Γαλλία. Έχοντας εκκινήσει από την 13η θέση και μετά από μία εξαιρετική άνοδο μπροστά σε 104.000 θεατές – αριθμός ρεκόρ στο Le Mans – ο Ισπανός τερμάτισε στην 3η θέση. Την τελευταία φορά που ο Dani τερμάτιζε στο βάθρο σε τρεις συνεχόμενους αγώνες ήταν το 2014 (Catalunya, Assen, Sachsenring), ενώ βρίσκεται πλέον στην 3η θέση ανάμεσα στους αναβάτες με τους περισσότερους τερματισμούς στο βάθρο των νικητών μετά τους Agostini (159) και Rossi (224).

Ο Dani έκανε πολύ καλή εκκίνηση και ολοκλήρωσε τον πρώτο γύρο στην 7η θέση. Προσπέρασε τον Dovizioso στο 10ο γύρο και τον Crutchlow στον επόμενο. Άρχισε μάλιστα να πλησιάζει τον Marc Marquez όταν εκείνος γλίστρησε και εγκατέλειψε τον αγώνα από την 4η θέση. Η πτώση του Rossi στον τελευταίο γύρο χάρισε στον Dani 16 σημαντικούς βαθμούς, οι οποίοι τον ανέβασαν στη δεύτερη θέση της κατάταξης στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα MotoGP, 17 βαθμούς από την κορυφή.
Ο Marc πραγματοποίησε καλή εκκίνηση και διατηρούσε γρήγορο ρυθμό στην 4η θέση όταν έχασε το μπροστινό και έπεσε στην πρώτη στροφή στο 18ο γύρο. Παρά τη σημερινή του εγκατάλειψη, ο Marquez είναι 4ος στο Πρωτάθλημα, 27 βαθμούς πίσω από τον Viñales.
Ο 6ος γύρος του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος MotoGP είναι το Gran Premio d'Italia Oakley την Κυριακή 4 Ιουνίου 2017, ενώ η ομάδα της Repsol Honda θα λάβει μέρος στις δοκιμές της Catalunya αυτή την εβδομάδα.

Είμαι πολύ χαρούμενος με αυτή τη θέση στο βάθρο των νικητών γιατί ήξερα ότι θα ήταν εξαιρετικά δύσκολο να διαχειριστώ τον αγώνα σωστά ευρισκόμενος στην 5η σειρά εκκίνησης. Η σκέψη να περάσω μπροστά στο πρώτο σικέιν πίσω από τους πρώτους με έκανε να νιώθω μεγάλη πίεση. Ήταν μία πνευματική άσκηση μεγάλων απαιτήσεων το να προσπαθήσω να είμαι γρήγορος χωρίς να πέσω, να είμαι επιθετικός και ταυτόχρονα ήρεμος!
Αλλά εν τέλει έκανα καλή εκκίνηση, μπήκα καλά στην πρώτη στροφή και γρήγορα βρήκα ένα καλό ρυθμό. Κέρδισα κάποιες θέσεις και είχα και μία επαφή με τον Cal στον αγώνα. Λυπάμαι γι’ αυτό, αλλά ειλικρινά δεν ήταν στις προθέσεις μου. Μόλις είχα προσπεράσει τον Dovi και δεν επρόκειτο να περάσω τον Cal σ’ εκείνη τη στροφή, αλλά έκανε ένα μικρό λάθος και άνοιξε ελαφρώς τη γραμμή του, οπότε χώθηκα στην εσωτερική και ήρθαμε σε επαφή. Χαίρομαι που δεν συνέβη κάτι άλλο εκεί.
Μετά την πτώση του Marc, συνέχιζα να πιέζω αλλά ήμουν δύο δευτερόλεπτα πίσω από τις Yamaha. Άρχισαν μάλιστα να εμφανίζονται φαινόμενα chattering στη μοτοσυκλέτα, οπότε αποφάσισα να ηρεμήσω, μια και δεν ήθελα να κάνω κάποιο λάθος.
Νομίζω ότι κάναμε καλό αγώνα και φέραμε ένα πολύ καλό αποτέλεσμα για το Πρωτάθλημα. Είναι κρίμα που δεν κατάφερα να τα πάω καλά στις κατατακτήριες, όμως εργαζόμαστε πολύ καλά με την ομάδα και η αίσθηση της μοτοσυκλέτας βελτιώνεται λίγο λίγο. Πρέπει απλά να συνεχίσουμε στο ίδιο μονοπάτι και στους επόμενους αγώνες”.

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΑΓΩΝΑ
Θέση Αναβάτης Νο. Ομάδα Κατασκευαστής Χρόνος/Διαφορά
1 VINALES Maverick 25 Movistar Yamaha MotoGP Yamaha 43'29.793
2 ZARCO Johann 5 Monster Yamaha Tech 3 Yamaha 3.134
3 PEDROSA Dani 26 Repsol Honda Team Honda 7.717
4 DOVIZIOSO Andrea 4 Ducati Team Ducati 11.223
5 CRUTCHLOW Cal 35 LCR Honda Honda 13.519
6 LORENZO Jorge 99 Ducati Team Ducati 24.002
7 FOLGER Jonas 94 Monster Yamaha Tech 3 Yamaha 25.733
8 MILLER Jack 43 Team EG 0,0 Marc VDS Honda 32.603
9 BAZ Loris 76 Reale Avintia Racing Ducati 45.784
10 IANNONE Andrea 29 Team Suzuki Ecstar Suzuki 48.332


ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΑΝΑΒΑΤΩΝ
Θέση Αναβάτης Νο. Βαθμοί Ομάδα Κατασκευαστής
1 VINALES Maverick 25 85 Movistar Yamaha MotoGP Yamaha
2 PEDROSA Dani 26 68 Repsol Honda Team Honda
3 ROSSI Valentino 46 62 Movistar Yamaha MotoGP Yamaha
4 MARQUEZ Marc 93 58 Repsol Honda Team Honda
5 ZARCO Johann 5 55 Monster Yamaha Tech 3 Yamaha
6 DOVIZIOSO Andrea 4 54 Ducati Team Ducati
7 CRUTCHLOW Cal 35 40 LCR Honda Honda
8 LORENZO Jorge 99 38 Ducati Team Ducati
9 FOLGER Jonas 94 38 Monster Yamaha Tech 3 Yamaha
10 MILLER Jack 43 29 Team EG 0,0 Marc VDS Honda
11 PETRUCCI Danilo 9 26 Octo Pramac Racing Ducati
12 REDDING Scott 45 26 Octo Pramac Racing Ducati
13 BAZ Loris 76 19 Reale Avintia Racing Ducati
14 ESPARGARO Aleix 41 17 Aprilia Racing Team Gresini Aprilia
15 IANNONE Andrea 29 15 Team Suzuki Ecstar Suzuki
16 BAUTISTA Alvaro 19 14 Pull&Bear Aspar Team Ducati
17 RABAT Tito 53 13 Team EG 0,0 Marc VDS Honda
18 BARBERA Hector 8 12 Reale Avintia Racing Ducati
19 ABRAHAM Karel 17 9 Pull&Bear Aspar Team Ducati
20 RINS Alex 42 7 Team Suzuki Ecstar Suzuki
21 ESPARGARO Pol 44 6 Red Bull KTM Factory Racing KTM
22 SMITH Bradley 38 6 Red Bull KTM Factory Racing KTM
23 LOWES Sam 22 2 Aprilia Racing Team Gresini Aprilia
24 GUINTOLI Sylvain 50 1 Team Suzuki Ecstar Suzuki


ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΟΜΑΔΩΝ
Θέση Ομάδα Βαθμοί
1 Movistar Yamaha MotoGP 147
2 Repsol Honda Team 126
3 Monster Yamaha Tech 3 93
4 Ducati Team 92
5 Octo Pramac Racing 52
6 Team EG 0,0 Marc VDS 42
7 LCR Honda 40
8 Reale Avintia Racing 31
9 Pull&Bear Aspar Team 23
10 Team Suzuki Ecstar 23
11 Aprilia Racing Team Gresini 19
12 Red Bull KTM Factory Racing 12


ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΩΝ
Θέση Ομάδα Βαθμοί
1 Yamaha 108
2 Honda 95
3 Ducati 72
4 Suzuki 22
5 Aprilia 19
6 KTM 8


Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Online εφαρμογή εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων

Η εφαρμογή AUTOSCAN είναι μια μηχανή προσεγγιστικής εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, βασιζόμενη στην επεξεργασία μεταβλητών παραγόντων που επηρεάζουν την εμπορική μεταπωλητική τους αξία σε ετήσια βάση. Το ανθρώπινο δυναμικό της δραστηριοποιείται στον χώρο του αυτοκινήτου καθημερινά, διατηρώντας βάσεις δεδομένων σχετικά με τα χαρακτηριστικά της εμπορικής αξίας των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων της ελληνικής αγοράς καταγράφοντας την διαδικασία αγοραπωλησίας τους. Αντλεί πολύτιμες πληροφορίες από τεχνικές και εμπορικές παραμέτρους που συνεχώς μεταβάλουν την οικονομική...

Το FIAT Pandina

Το FIAT Pandina Η FIAT παρουσίασε το τελευταίο όπως φάινεται facelift του θρυλικού Panda, ενός μοντέλου που έχει διαγράψει πορεία 40 ετών και πάνω από 8 εκατομμυρίων πωλήσεων. Το όνομα αυτού Pandina!Πανεύκολο στην οδήγηση, εύχρηστο στην καμπίνα και οικονομικό στη χρήση, το μοντέλο έχει δημιουργήσει το δικό του φανατικό όσο και πιστό κοινό.

SsangYong Actyon (2006) pictures & wallpapers

Απολαύστε πλούσια θεματολογία από το autocarnet: Δείτε τα Dream Cars του autocarnet . Διαβάστε Ειδήσεις από τον χώρο αυτοκινήτου. Είμαστε σίγουροι ότι θα σας συναρπάσει μια "βόλτα" από την ενότητα του autocarnet με θέμα την Γυναίκα και το Αυτοκίνητο! Δείτε Video - επιλογές από το αρχείο του autocarnet. Γελάστε πολύ διαβάζοντας τα ανέκδοτα - επιλογές του autocarnet. Μην ξεχάσετε να ρίξετε μια ματιά στο άλμπουμ φωτογραφιών μας!