Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Γιατί πρέπει να αλλάζω τα ελαστικά εμπρός - πίσω;

Η αλλαγή των ελαστικών εμπρός - πίσω (ή αλλιώς περιστροφή) δεν πρέπει να παραμελείται, έτσι ώστε να περιορίζεται η μεγάλη διαφορά στη μεταξύ τους φθορά.
Γενικά τα εμπρός ελαστικά τείνουν να καταπονούνται πιο γρήγορα σε σχέση με τα πίσω, λόγω του βάρους της μηχανής και της τριβής από το στρίψιμο του τιμονιού, εκτός αν το όχημα έχει την κίνηση στον πίσω άξονα.

Με την αλλαγή των ελαστικών εμπρός - πίσω βοηθάτε να ισομοιραστεί η φθορά τους και κατ'επέκταση η χιλιομετρική απόδοση τους. Περιστρέφοντας τα ελαστικά του αυτοκινήτου σας θα μοιράσετε καλύτερα τη φθορά σε όλα τα ελαστικά και δεν θα χρειάζεται να τα αντικαθιστάτε τόσο συχνά. Πέρα από το όφελος στη χιλιομετρική απόδοση, η επαγγελματική περιστροφή των ελαστικών σας μπορεί ακόμα να μειώσει την κατανάλωση καυσίμου. Αυτό συμβαίνει επειδή τα καλοσυντηρημένα ελαστικά μειώνουν την αντίσταση κύλισης, η οποία επιδρά στην απόδοση του οχήματος σας και στην οικονομία καυσίμου.

Ανάλογα με τον τύπο του αυτοκινήτου που οδηγείτε και τον τύπο των ελαστικών τον οποίο έχετε στο αυτοκίνητό σας, ο τρόπος αλλαγής μπορεί να διαφέρει. Οι τεχνικοί είναι πιθανόν να αλλάξουν τα εμπρός ή τα πίσω ελαστικά μεταξύ τους τοποθετώντας τα αριστερά στη δεξιά πλευρά και το αντίστροφο ή να αλλάξουν τα εμπρός με τα πίσω ή αν τα ελαστικά σας έχουν περίπου την ίδια φθορά, να τα περιστρέψουν. Χιλιομετρικό όριο δεν υπάρχει για την περιστροφή των ελαστικών, αφού εξαρτάται από τη διαφορά της φθοράς. Γι'αυτό ο οδηγός σε κάθε έλεγχο της πίεσης των ελαστικών θα πρέπει να ελέγχει και την φθορά του πέλματος.
Πηγή: autogreeknews

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Online εφαρμογή εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων

Η εφαρμογή AUTOSCAN είναι μια μηχανή προσεγγιστικής εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, βασιζόμενη στην επεξεργασία μεταβλητών παραγόντων που επηρεάζουν την εμπορική μεταπωλητική τους αξία σε ετήσια βάση. Το ανθρώπινο δυναμικό της δραστηριοποιείται στον χώρο του αυτοκινήτου καθημερινά, διατηρώντας βάσεις δεδομένων σχετικά με τα χαρακτηριστικά της εμπορικής αξίας των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων της ελληνικής αγοράς καταγράφοντας την διαδικασία αγοραπωλησίας τους. Αντλεί πολύτιμες πληροφορίες από τεχνικές και εμπορικές παραμέτρους που συνεχώς μεταβάλουν την οικονομική...

Το FIAT Pandina

Το FIAT Pandina Η FIAT παρουσίασε το τελευταίο όπως φάινεται facelift του θρυλικού Panda, ενός μοντέλου που έχει διαγράψει πορεία 40 ετών και πάνω από 8 εκατομμυρίων πωλήσεων. Το όνομα αυτού Pandina!Πανεύκολο στην οδήγηση, εύχρηστο στην καμπίνα και οικονομικό στη χρήση, το μοντέλο έχει δημιουργήσει το δικό του φανατικό όσο και πιστό κοινό.

SsangYong Actyon (2006) pictures & wallpapers

Απολαύστε πλούσια θεματολογία από το autocarnet: Δείτε τα Dream Cars του autocarnet . Διαβάστε Ειδήσεις από τον χώρο αυτοκινήτου. Είμαστε σίγουροι ότι θα σας συναρπάσει μια "βόλτα" από την ενότητα του autocarnet με θέμα την Γυναίκα και το Αυτοκίνητο! Δείτε Video - επιλογές από το αρχείο του autocarnet. Γελάστε πολύ διαβάζοντας τα ανέκδοτα - επιλογές του autocarnet. Μην ξεχάσετε να ρίξετε μια ματιά στο άλμπουμ φωτογραφιών μας!