Η αλλαγή των ελαστικών εμπρός - πίσω (ή αλλιώς περιστροφή) δεν πρέπει να παραμελείται, έτσι ώστε να περιορίζεται η μεγάλη διαφορά στη μεταξύ τους φθορά.
Γενικά τα εμπρός ελαστικά τείνουν να καταπονούνται πιο γρήγορα σε σχέση με τα πίσω, λόγω του βάρους της μηχανής και της τριβής από το στρίψιμο του τιμονιού, εκτός αν το όχημα έχει την κίνηση στον πίσω άξονα.
Με την αλλαγή των ελαστικών εμπρός - πίσω βοηθάτε να ισομοιραστεί η φθορά τους και κατ'επέκταση η χιλιομετρική απόδοση τους. Περιστρέφοντας τα ελαστικά του αυτοκινήτου σας θα μοιράσετε καλύτερα τη φθορά σε όλα τα ελαστικά και δεν θα χρειάζεται να τα αντικαθιστάτε τόσο συχνά. Πέρα από το όφελος στη χιλιομετρική απόδοση, η επαγγελματική περιστροφή των ελαστικών σας μπορεί ακόμα να μειώσει την κατανάλωση καυσίμου. Αυτό συμβαίνει επειδή τα καλοσυντηρημένα ελαστικά μειώνουν την αντίσταση κύλισης, η οποία επιδρά στην απόδοση του οχήματος σας και στην οικονομία καυσίμου.
Ανάλογα με τον τύπο του αυτοκινήτου που οδηγείτε και τον τύπο των ελαστικών τον οποίο έχετε στο αυτοκίνητό σας, ο τρόπος αλλαγής μπορεί να διαφέρει. Οι τεχνικοί είναι πιθανόν να αλλάξουν τα εμπρός ή τα πίσω ελαστικά μεταξύ τους τοποθετώντας τα αριστερά στη δεξιά πλευρά και το αντίστροφο ή να αλλάξουν τα εμπρός με τα πίσω ή αν τα ελαστικά σας έχουν περίπου την ίδια φθορά, να τα περιστρέψουν. Χιλιομετρικό όριο δεν υπάρχει για την περιστροφή των ελαστικών, αφού εξαρτάται από τη διαφορά της φθοράς. Γι'αυτό ο οδηγός σε κάθε έλεγχο της πίεσης των ελαστικών θα πρέπει να ελέγχει και την φθορά του πέλματος.
Πηγή: autogreeknews