Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Γιατί πρέπει να αλλάζω τα ελαστικά εμπρός - πίσω;

Η αλλαγή των ελαστικών εμπρός - πίσω (ή αλλιώς περιστροφή) δεν πρέπει να παραμελείται, έτσι ώστε να περιορίζεται η μεγάλη διαφορά στη μεταξύ τους φθορά.
Γενικά τα εμπρός ελαστικά τείνουν να καταπονούνται πιο γρήγορα σε σχέση με τα πίσω, λόγω του βάρους της μηχανής και της τριβής από το στρίψιμο του τιμονιού, εκτός αν το όχημα έχει την κίνηση στον πίσω άξονα.

Με την αλλαγή των ελαστικών εμπρός - πίσω βοηθάτε να ισομοιραστεί η φθορά τους και κατ'επέκταση η χιλιομετρική απόδοση τους. Περιστρέφοντας τα ελαστικά του αυτοκινήτου σας θα μοιράσετε καλύτερα τη φθορά σε όλα τα ελαστικά και δεν θα χρειάζεται να τα αντικαθιστάτε τόσο συχνά. Πέρα από το όφελος στη χιλιομετρική απόδοση, η επαγγελματική περιστροφή των ελαστικών σας μπορεί ακόμα να μειώσει την κατανάλωση καυσίμου. Αυτό συμβαίνει επειδή τα καλοσυντηρημένα ελαστικά μειώνουν την αντίσταση κύλισης, η οποία επιδρά στην απόδοση του οχήματος σας και στην οικονομία καυσίμου.

Ανάλογα με τον τύπο του αυτοκινήτου που οδηγείτε και τον τύπο των ελαστικών τον οποίο έχετε στο αυτοκίνητό σας, ο τρόπος αλλαγής μπορεί να διαφέρει. Οι τεχνικοί είναι πιθανόν να αλλάξουν τα εμπρός ή τα πίσω ελαστικά μεταξύ τους τοποθετώντας τα αριστερά στη δεξιά πλευρά και το αντίστροφο ή να αλλάξουν τα εμπρός με τα πίσω ή αν τα ελαστικά σας έχουν περίπου την ίδια φθορά, να τα περιστρέψουν. Χιλιομετρικό όριο δεν υπάρχει για την περιστροφή των ελαστικών, αφού εξαρτάται από τη διαφορά της φθοράς. Γι'αυτό ο οδηγός σε κάθε έλεγχο της πίεσης των ελαστικών θα πρέπει να ελέγχει και την φθορά του πέλματος.
Πηγή: autogreeknews

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με άτοκες δόσεις χωρίς δάνειο από τράπεζα

Αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με άτοκες δόσεις Θέλετε να προβείτε στην αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με 36 άτοκες δόσεις και χωρίς δάνειο από τράπεζα; Και όμως γίνεται...Δείτε πώς:

Online εφαρμογή εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων

Η εφαρμογή AUTOSCAN είναι μια μηχανή προσεγγιστικής εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, βασιζόμενη στην επεξεργασία μεταβλητών παραγόντων που επηρεάζουν την εμπορική μεταπωλητική τους αξία σε ετήσια βάση. Το ανθρώπινο δυναμικό της δραστηριοποιείται στον χώρο του αυτοκινήτου καθημερινά, διατηρώντας βάσεις δεδομένων σχετικά με τα χαρακτηριστικά της εμπορικής αξίας των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων της ελληνικής αγοράς καταγράφοντας την διαδικασία αγοραπωλησίας τους. Αντλεί πολύτιμες πληροφορίες από τεχνικές και εμπορικές παραμέτρους που συνεχώς μεταβάλουν την οικονομική...

Αυτοκίνητα-ευκαιρίες: Το τμήμα μεταχειρισμένων - κατασχεμένων αυτοκινήτων της Eurobank δίνει αυτοκίνητα με 600-800 ευρώ! Ελέγξτε αν αξίζουν με 45 ευρώ παίρνοντας 10σέλιδη τεχνική αναφορά!

Το τμήμα μεταχειρισμένων - κατασχεμένων αυτοκινήτων της Eurobank δίνει αυτοκίνητα με 600-800 ευρώ! Το αρμόδιο τμήμα μεταχειρισμένων - κατασχεμένων αυτοκινήτων της Eurobank δίνει προς πώληση νέα αυτοκίνητα-προσφορές με πολύ χαμηλές τιμές και πού ξέρεις με λϊγο καλό ψάξιμο - και αρκετή τύχη -  ίσως βρείς αυτό που σε ενδιαφέρει χωρίς να πονέσει ιδιαίτερα η τσέπη σου...