BMW-M.com, ο νέος ιστότοπος για την σειρά Μ |
Η BMW λανσάρει νέο ιστότοπο για τη δυναμική μάρκα της BMW M με την ονομασία BMW - M . com. Το website θα προσφέρει ένα άκρως ελκυστικό περιεχόμενο σε επίπεδο μάρκας και προϊόντος με συναρπαστικά θέματα εξέλιξης και τεχνολογίας και μία αποκλειστική κοινότητα για όλους τους οδηγούς οχημάτων BMW M και BMW M Performance. Το λανσάρισμα του νέου website θα συνοδεύεται από μία ποικίλη ψηφιακή καμπάνια.
«Το νέο BMW-M.com γίνεται διεθνής κόμβος επικοινωνίας για τη BMW M. Απευθυνόμαστε σε ένα ευρύ κοινό, που περιλαμβάνει από υποψήφιους πελάτες μέχρι φίλους και κατόχους οχημάτων Μ», εξηγεί ο Peter Quintus, Αντιπρόεδρος Πωλήσεων και Marketing BMW M GmbH. «Μέσω αυτού, θα μπορέσουμε να προσεγγίσουμε ένα μεγάλο, διεθνές target group, ώστε να συνεχιστεί η ανοδική πορεία της BMW M GmbH».
Εξαιρετικό περιεχόμενο και συναρπαστικά προϊόντα.
Το website υιοθετεί μία σαφή, διαισθητικά λογική δομή: Το BMW M Magazine προσφέρει μία συναρπαστική γεύση από τον κόσμο της BMW M, ενώ τα μονοσέλιδα παρουσιάζουν μοντέλα BMW M, προτάσεις BMW Individual και εκδηλώσεις BMW Driving Experience. Ο αποκλειστικός χώρος της M Community περιλαμβάνει πρόσθετο περιεχόμενο και λειτουργίες για οδηγούς M.
Το νέο website χρησιμοποιεί μοντέρνα δομή με μεγάλες φωτογραφίες και άριστα οργανωμένα tiles (κουτάκια). Η διαδραστική σχεδίαση (responsive design) έχει βελτιστοποιηθεί σε συνάρτηση με την αυξημένη χρήση κινητών συσκευών για σερφάρισμα και αναπαραγωγή πολυμέσων.
Το BMW M Magazine δημοσιεύει νέα άρθρα κάθε εβδομάδα με συναρπαστικό περιεχόμενο και πληροφορίες σχετικά με τη BMW M. Ξεκινά με 40 άρθρα για το λανσάρισμα του νέου BMW-M.com. Καλύπτεται μία ευρεία γκάμα θεμάτων, από σχεδιαστικές καινοτομίες μέχρι διαδραστικά εκπαιδευτικά βίντεο (tutorials) σχετικά με προϊοντικά χαρακτηριστικά αλλά αποκλειστικές συνεντεύξεις και απαντήσεις απευθείας από τους υπεύθυνους εξέλιξης της BMW M GmbH.
Τα μοντέλα BMW M περιγράφονται με κάθε λεπτομέρεια στα αντίστοιχα μονοσέλιδά τους. Τεχνικά tiles παρέχουν πληροφορίες για τις επιδόσεις την τεχνολογία και τα προϊοντικά χαρακτηριστικά. Χάρη σε περίτεχνες τρισδιάστατες εικόνες οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να παρατηρούν τους κινητήρες της από όλες τις οπτικές γωνίες. Ο υποχρεωτικός έλεγχος ήχου με αυθεντικές ηχογραφήσεις ήχων του κινητήρα και πέντε πλεονεκτήματα για κάθε μοντέλο ολοκληρώνουν τη συναρπαστική παρουσίαση.
Το νέο BMW-M.com δεν αποτελεί μόνο μία πύλη εισόδου στον κόσμο της BMW M αλλά λειτουργεί και σαν πλατφόρμα για να ενώσει τους οδηγούς Μ από όλο τον κόσμο. Από το καλοκαίρι του 2017, όλοι οι ιδιοκτήτες αυτοκινήτων BMW M ή BMW M Performance θα μπορούν να έχουν πρόσβαση σε μία αποκλειστική κοινότητα εισάγοντας απλά το αριθμό του οχήματός τους. Εδώ θα μπορούν να δημιουργούν ένα προφίλ, να παρκάρουν τα M οχήματά τους στο εικονικό γκαράζ και να επικοινωνούν με θιασώτες των μοντέλων Μ στο forum ή μέσω chat. Όλα τα μέλη έχουν επίσης την ευκαιρία να συμμετέχουν μέσα από αποκλειστικά οργανωμένους διαλόγους με ειδικούς της BMW M GmbH.
BMW-M.com. “Where too much is just right”.
Το λανσάρισμα του νέου BMW-M.com θα πλαισιωθεί από μία μεγαλεπήβολη διαδικτυακή καμπάνια: https://www.bmw-m.com/TOO-MUCH
«Η ιδέα της καμπάνιας είναι απλή. Τα αυτοκίνητα M διχάζουν – η BMW M είναι επαναστατική, αντισυμβατική και έχει πάντα το δικό της στυλ. Σε κάποιους αυτό μπορεί να φαίνεται παράλογο αλλά είναι ακριβώς αυτό το πάθος που κάνει τη μάρκα μοναδική», σύμφωνα με τη Dominique Gargiulo, Επικεφαλής Marketing Communications των BMW M, BMW Individual, MotoGP.
Το νέο BMW-M.com θα αποτελέσει ένα μελλοντικό χώρο συνάντησης ατόμων ίδιας νοοτροπίας. Το σλόγκαν “The all-new BMW-M.com. Where too much is just right.” δένει άριστα με αυτή τη φιλοσοφία.
Η καμπάνια, αρχικά θα κυκλοφορήσει με μία σειρά διαδικτυακών βίντεο. Από ένα πατέρα που πειράζει το γιο του, έναν αξιαγάπητο προσκεκλημένο σε γάμο που τρέχει αργοπορημένος ή μία BMW M4 GTS με ενσωματωμένο roll cage, ότι χειρότερο για να μεταφέρεις την πεθερά σου, τα βίντεο επιχειρούν μία ανάλαφρη προσέγγιση στο χαρακτήρα της BMW M. https://youtu.be/57H0c0JW0tM
Εκτός από την αυθεντική αφήγηση, η BMW Μ βασίζεται στην οργανική προσέγγιση των οπαδών της. Κεντρικό στοιχείο εδώ είναι τα M statements. Πρόκειται για οπτικά στοιχεία με μεγάλη, κεντρικά τοποθετημένη γραμμή κειμένου, όπως το “[too loud]”. Το κείμενο παίρνει ένα σχόλιο για τα αυτοκίνητα Μ και το μετατρέπει σε κομπλιμέντο. Κάτι υπερβολικά δυνατό (too loud) για κάποιους είναι ακριβώς αυτό που προσελκύσει τους φίλους της BMW M. Η καμπάνια χρησιμοποιεί πολλές παραλλαγές πάνω σε αυτό το θέμα για τις επικοινωνίες της στα social media. Άλλα παραδείγματα είναι “[too complicated]” (πολύ περίπλοκο), “[too powerful]” (πολύ ισχυρό) και “[too low]” (πολύ χαμηλό. https://youtu.be/dyPzwLll5No
Από τις αρχές Ιουνίου, οι φίλοι θα μπορούν να μοιράζονται τις δικές τους φωτογραφίες με διάφορα “M statements” μέσα από τα social media. Η καμπάνια θα επεκταθεί περισσότερο μέσω #BMWM με αυτό τον τρόπο.
«Με τις online επικοινωνίες του BMW-M.com, δείχνουμε πώς η δημιουργική αφήγηση με χιουμοριστικό περιεχόμενο μπορεί να προσελκύσει κόσμο από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης», εξηγεί ο Lothar Schupet, επικεφαλής Sales Management, Marketing και Exclusive Customer Care BMW M GmbH. «Το νέο BMW-M.com και η φρέσκια νεανική καμπάνια μας δημιουργούν την ιδανική βάση για να προσεγγίσουμε νέα target groups και να βοηθήσουμε τη BMW M να αναπτυχθεί».
Η επίθεση μέσω ψηφιακών επικοινωνιών είναι ένα ακόμα ζωτικό στοιχείο στην πορεία επικερδούς ανάπτυξης της μάρκας BMW M. Με μία ευρεία προϊοντική γκάμα που περιλαμβάνει από τη BMW M2 μέχρι τη BMW M6, αλλά και από τη BMW M140i μέχρι τη BMW M760Li xDrive, και αποκλειστικά ειδικά μοντέλα, οι πωλήσεις οχημάτων M και M Performance έχουν υπερτριπλασιαστεί την τελευταία δεκαετία. Αυτό σημαίνει ότι το BMW Group είναι πολύ επιτυχημένο στην κατηγορία υψηλών επιδόσεων που προσφέρει και αυξημένα περιθώρια κέρδους.
Συνεργαζόμενα πρακτορεία:
Περιεχόμενο – Jung von Matt / Next Alster, Αμβούργο
Online – Hi-ReS, Βερολίνο
Social media - Torben, Lucie und die gelbe Gefahr (TLGG), Βερολίνο
Παραγωγή – BigFish Filmproduktion, Βερολίνο