Οι ψηφιακές πλατφόρμες της Mopar και το Online Booking: το aftersales ένα κλικ μακριά |
Η κεντρική ιστοσελίδα της Mopar (http://www.mopar.eu) έχει αναδιαμορφωθεί περαιτέρω, με μια νέα σχεδίαση η οποία τονίζει τα aftersales προϊόντα και τις υπηρεσίες που παρέχει η Mopar το ιδιοκτήτες των οχημάτων της Fiat Chrysler Automobiles vehicle owners.
Το νέο περιβάλλον εξασφαλίζει εύκολη πρόσβαση, από όλες τις συσκευές, σε διάφορες πληροφορίες, όπως στην ιστορία της μάρκας και τα πλάνα συντήρησης, αλλά και στην πλούσια γκάμα των γνήσιων ανταλλακτικών και τις εξατομικευμένες λύσεις, στοιχεία τα οποία έχουν καταστήσει τη Mopar τη μάρκα αναφοράς της FCA στο aftersales. Επιπλέον, στην αναμορφωμένη ιστοσελίδα είναι πιο εύκολη η πλοήγηση στη γκάμα των αξεσουάρ του κάθε αυτοκινήτου, καθώς και η εύρεση του πλησιέστερου διανομέα ή συνεργείου ή ακόμα και η αναφορά προβλημάτων σε ειδική ομάδα υποστήριξης, η οποία απαντάει άμεσα στα αιτήματα των καταναλωτών. Το mopar.eu είναι διαθέσιμο στα ιταλικά, αγγλικά, γαλλικά, γερμανικά και ισπανικά.
Οι ιδιοκτήτες και οι χρήστες των αυτοκινήτων της FCA μπορούν να κάνουν την εγγραφή του οχήματός τους στο θεματικό πεδίο "myBrand", προκειμένου να έχουν πρόσβαση σε μια σειρά από υπηρεσίες, αποκλειστικές πληροφορίες και ειδικές προσφορές που, σε συνδυασμό με τα πρωτοποριακά εργαλεία, βελτιώνουν και κάνουν μοναδική την οδηγική εμπειρία. Σύντομα θα προστεθεί στην πλατφόρμα και η υπηρεσία Online Booking μέσω της οποίας οι πελάτες της Fiat Chrysler Automobiles θα μπορούν να κλείσουν ραντεβού με ένα εξουσιοδοτημένο συνεργείο μέσω της online φόρμας. Η λειτουργία αυτή θα παρέχεται στους εγγεγραμμένους χρήστες, οι οποίοι θα μπορούν να δουν τα άμεσα διαθέσιμα ραντεβού σε όλους τους διανομείς. Η θεματική περιοχή "myBrand" είναι διαθέσιμη σε 16 χώρες, μεταξύ των οποίων και η Ελλάδα.