Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Το BMW Group λανσάρει το νέο βίντεο “A NEW ERA” στο διαδίκτυο

Το BMW Group λανσάρει το νέο βίντεο “A NEW ERA” στο διαδίκτυο
Μία νέα εποχή ξεκίνησε. Αυτό είναι το βασικό μήνυμα του νέου βίντεο της BMW που κυκλοφόρησε σε όλα τα διαδικτυακά κανάλια (https://youtu.be/RMMQxoWN0R8). Για πρώτη φορά, το βίντεο “A NEW ERA” παρουσιάζει και τα τέσσερα Vision Vehicles του BMW Group το ένα δίπλα στο άλλο. Ένα χρόνο μετά την επέτειο των 100 χρόνων της, η παγκοσμίως κορυφαία κατασκευάστρια premium αυτοκινήτων και
μοτοσικλετών φέρνει ξανά στο προσκήνιο την καμπάνια της “THE NEXT 100 YEARS”.



Το “A NEW ERA” είναι το δεύτερο βίντεο που προβάλλει το BMW Group σε εταιρικό επίπεδο με τις ισχυρές μάρκες του, BMW, MINI, Rolls-Royce και BMW Motorrad.

Παρουσιάζοντας και τα τέσσερα Vision Vehicles μαζί για πρώτη φορά, το βίντεο “A NEW ERA” εναρμονίζεται με το “THE NEXT 100 YEARS”, που ήταν πέρσι το motto της εκατονταετίας του BMW Group. Ο μελλοντικός προσανατολισμός και οι επαναστατικές καινοτομίες έχουν διαμορφώσει την ταυτότητα της εταιρείας – που βασίζεται σε μία εξαιρετική ομάδα ατόμων οι οποίοι εμπνέονται και μοιράζονται το ίδιο πάθος για τη μετακίνηση.

Με τη ευκαιρία της επετείου, δημιουργήθηκε ένα τηλεοπτικό σποτ που για πρώτη φορά απεικόνιζε τον ενεργό ρόλο της BMW στη διαμόρφωση του μέλλοντος, την προθυμία της να μάθει και να αλλάξει, το πάθος της για τεχνολογική καινοτομία και την ευθύνη απέναντι στην κοινωνία. Το θέμα του τηλεοπτικού σποτ, “Together, we’re creating history. The history of tomorrow” (Μαζί δημιουργούμε ιστορία. Την ιστορία του αύριο), υπογράμμιζε αυτή τη μελλοντοκεντρική προσέγγιση.

Το βίντεο “A NEW ERA” παίρνει το μήνυμα και το φέρνει στο επόμενο στάδιο: σε αυτό, το μέλλον έχει ήδη αρχίσει. Απαντώντας στο προηγούμενο τηλεοπτικό σποτ, το “A NEW ERA” ανοίγει ένα παράθυρο στο μέλλον και υλοποιεί το προηγούμενο όραμα του BMW Group.

Μετακίνηση σημαίνει ελευθερία να μπορείς πάντα να πηγαίνεις όπου θέλεις. Τα BMW, MINI, Rolls-Royce και BMW Motorrad Vision Vehicles συμβολίζουν αυτή την ελευθερία, ερμηνεύοντας με το δικό τους τρόπο την έννοια της μετακίνησης, σύμφωνα με τη φιλοσοφία κάθε μάρκας. Κεντρικά θέματα είναι η αυτόνομη οδήγηση, η εξατομίκευση, η ασφάλεια μέσα από την καινοτομία και το όχημα σαν ενεργός σύντροφος και σύμβουλος σε καθημερινές καταστάσεις. Το βίντεο αναδεικνύει επίσης και άλλους τομείς καινοτομίας όπως ηλεκτροκίνηση, κοινοχρησία οχημάτων και συνδεσιμότητα.

«Το ‘THE NEXT 100 YEARS’ ήταν κάτι περισσότερο από ένας απλός εορτασμός της εκατονταετίας μας. Η συνεχής διερεύνηση του μέλλοντος και η καθιέρωση κορυφαίων προτύπων καινοτομίας είναι ‘πιλότοι’ στην καθημερινή προσπάθεια των ανθρώπων του BMW Group», σχολίασε ο Bill Mc Andrews, επικεφαλής Στρατηγικής Επικοινωνίας, Εταιρικής Επικοινωνίας και Επικοινωνιάς Marketing. «Στο βίντεο ‘A NEW ERA’, υπογραμμίζουμε αυτή την ιδέα και την προσαρμόζουμε στην εταιρική στρατηγική μας τους προσεχείς μήνες και τα επόμενα χρόνια».

Το “A NEW ERA” θα ενσωματωθεί ευρέως στις ψηφιακές επικοινωνίες του BMW Group, όπως πλατφόρμες και κανάλια κοινωνικής δικτύωσής. Το βίντεο γυρίστηκε σε περιοχές του Los Angeles, ΗΠΑ και της Μπανγκόκ, Ταϊλάνδη. Την παραγωγή του υπογράφει η εταιρεία Interone.

Το “A NEW ERA” δίνει επίσης το παρών στην έκθεση ‘Future Exhibition’ του BMW Group στο BMW Welt Double Cone.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Online εφαρμογή εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων

Η εφαρμογή AUTOSCAN είναι μια μηχανή προσεγγιστικής εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, βασιζόμενη στην επεξεργασία μεταβλητών παραγόντων που επηρεάζουν την εμπορική μεταπωλητική τους αξία σε ετήσια βάση. Το ανθρώπινο δυναμικό της δραστηριοποιείται στον χώρο του αυτοκινήτου καθημερινά, διατηρώντας βάσεις δεδομένων σχετικά με τα χαρακτηριστικά της εμπορικής αξίας των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων της ελληνικής αγοράς καταγράφοντας την διαδικασία αγοραπωλησίας τους. Αντλεί πολύτιμες πληροφορίες από τεχνικές και εμπορικές παραμέτρους που συνεχώς μεταβάλουν την οικονομική...

Το FIAT Pandina

Το FIAT Pandina Η FIAT παρουσίασε το τελευταίο όπως φάινεται facelift του θρυλικού Panda, ενός μοντέλου που έχει διαγράψει πορεία 40 ετών και πάνω από 8 εκατομμυρίων πωλήσεων. Το όνομα αυτού Pandina!Πανεύκολο στην οδήγηση, εύχρηστο στην καμπίνα και οικονομικό στη χρήση, το μοντέλο έχει δημιουργήσει το δικό του φανατικό όσο και πιστό κοινό.

SsangYong Actyon (2006) pictures & wallpapers

Απολαύστε πλούσια θεματολογία από το autocarnet: Δείτε τα Dream Cars του autocarnet . Διαβάστε Ειδήσεις από τον χώρο αυτοκινήτου. Είμαστε σίγουροι ότι θα σας συναρπάσει μια "βόλτα" από την ενότητα του autocarnet με θέμα την Γυναίκα και το Αυτοκίνητο! Δείτε Video - επιλογές από το αρχείο του autocarnet. Γελάστε πολύ διαβάζοντας τα ανέκδοτα - επιλογές του autocarnet. Μην ξεχάσετε να ρίξετε μια ματιά στο άλμπουμ φωτογραφιών μας!