Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Nissan MICRA: To “μεγάλο” supermini

Nissan MICRA: To “μεγάλο” supermini
Με την διαπίστωση πως οι Ευρωπαίοι γίνονται ολοένα και ψηλότεροι, η Nissan αντιμετώπισε κατά τη δημιουργία του νέου MICRA μια μεγάλη πρόκληση. Για παράδειγμα, οι Ολλανδοί και οι Σκανδιναβοί ανήκουν και επισήμως στους ψηλότερους λαούς παγκοσμίως*. Είναι χαρακτηριστικό το γεγονός ότι ο μέσος Ολλανδός σήμερα έχει ύψος 1,82 μέτρα περίπου.


Η διαφοροποίηση στο ύψος των ανθρώπων αποτέλεσε το έναυσμα για μια συναρπαστική πρόκληση, που έπρεπε να αντιμετωπίσουν οι μηχανικοί της Nissan, στη φάση της ανάπτυξης του νέου MICRA. Για την ακρίβεια, έπρεπε να δημιουργήσουν ένα εσωτερικό χώρο στο νέο μοντέλο που όχι μόνο θα παρέχει εξαιρετική άνεση για τον οδηγό και τους επιβάτες ανεξαρτήτως ύψους, αλλά αυτό να γίνει πράξη σε ένα supermini με εξωτερικό μήκος μόλις 3.999 χιλιοστά.

Η ομάδα στο Ευρωπαϊκό Τεχνικό Κέντρο της Nissan (NTCE), στο Cranfield του Ηνωμένου Βασιλείου, ήταν έτοιμη να αντιμετωπίσει αυτή την πρόκληση. Έτσι, το νέο MICRA έχει κορυφαίο εσωτερικό χώρο για τους εμπρός επιβάτες, που οφείλεται εν μέρει σε μια πρωτοποριακή προσέγγιση.

Ο Lee Griggs, Ανώτερος Μηχανικός στο NTCE, εξήγησε πως αυτό έγινε εφικτό : “Είναι μια πολύ απλή ιδέα. Επιλέγουμε συναδέλφους του NTCE διαφόρων μεγεθών και λαμβάνουμε 40 διαφορετικές μετρήσεις από κάθε ένα από αυτούς, καταγράφοντας τα πάντα, από το ύψος και την θέση των ματιών όταν είναι καθήμενοι, μέχρι την έκταση των χεριών και των ποδιών τους."

Επιπλέον ο Lee πρόσθεσε: “Αυτό σημαίνει ότι πρέπει πάντα να έχουμε τουλάχιστον 200 ανθρώπους που μπορούμε να καλούμε σε σύντομο χρονικό διάστημα για να επικυρώσουμε με τις μετρήσεις τους, τις όποιες ιδέες ή τις αλλαγές μας. Φυσικά, έχουμε εσωτερικά πρότυπα για την εκτέλεση των εργασιών μας, αλλά στον πραγματικό κόσμο η πληροφόρηση από τους ανθρώπους που συμμετέχουν στις δοκιμές είναι εξίσου ζωτικής σημασίας."

Με το ψηλότερο εργαζόμενο στο NTCE να είναι 2 μέτρα και τον κοντύτερο στα 1,52 μέτρα, επιτυγχάνεται μια ευρεία πληροφόρηση που αποδείχθηκε χρήσιμη στη δημιουργία του ευρύχωρου εσωτερικού του νέου MICRA.

Ο Lee συνεχίζοντας είπε: “Το MICRA έχει την καλύτερη στην κατηγορία του ρύθμιση (διαδρομή εμπρός/πίσω) του καθίσματος και ένα στάνταρ ρυθμιζόμενο τιμόνι σε ύψος και βάθος, έτσι ώστε ο καθένας να κάθεται άνετα."

Από την πρώτη στιγμή της διαδικασίας ανάπτυξης του νέου μοντέλου, η κορυφαία στην κατηγορία άνεση και προσαρμοστικότητα τόσο για ψηλούς όσο και για μικρόσωμους οδηγούς, αναγνωρίστηκε από τη Nissan ως ένας από τους βασικούς παράγοντες έλξης πελατών από μεγαλύτερης κατηγορίας μοντέλα.

Με βάση το παραπάνω κριτήριο, οι υποψήφιοι αγοραστές αναζητούν επιπλέον έναν εξαιρετικό σχεδιασμό που εστιάζει στην χρήση ποιοτικών υλικών στην καμπίνα. Έτσι, την ώρα που η ομάδα του Lee εργαζόταν προσεκτικά λαμβάνοντας υπόψη τους διαφορετικούς σωματότυπους, οι σχεδιαστές της Nissan εργάζονταν για να δημιουργήσουν ένα πραγματικά ενθουσιώδες εσωτερικό.

Το αποτέλεσμα αυτής της δουλειάς είναι ένα εντυπωσιακό σχήμα ταμπλό, με ένα συναρπαστικό σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας με οθόνη αφής (εκτός της βασικής έκδοσης). Η διχρωμία των υλικών στο ταμπλό σε συνδυασμό με τα μαλακής υφής υλικά που είναι στάνταρ σε όλες τις εκδόσεις, προσφέρουν εντυπωσιακές δυνατότητες εξατομίκευσης και ένα συναρπαστικό αποτέλεσμα.

Σημαντικό είναι και το γεγονός ότι το εργονομικό εσωτερικό του MICRA έχει ενισχύσει τα διαπιστευτήρια του και στην ασφάλεια. Για παράδειγμα, χρησιμοποιώντας τελευταίας τεχνολογίας κάμερες υψηλής ευκρίνειας, αλλά και τεχνολογία παρακολούθησης των ματιών κατά τη φάση της ανάπτυξης, οι μηχανικοί του NTCE ήταν σε θέση να κατανοήσουν ακριβώς ποιες περιοχές του ταμπλό και των οργάνων κοιτάζουν οι οδηγοί, όπως και για πόσο χρόνο.

Τα παραπάνω δεδομένα, συνετέλεσαν στην ολοκληρωμένη εσωτερική σχεδίαση του νέου MICRA κατά τη διάρκεια ανάπτυξης του μοντέλου. Παράλληλα, η συγκριτική αξιολόγηση σε σχέση με ανταγωνιστικά μοντέλα, σημαίνει για τη Nissan ότι το νέο MICRA έχει τον χαμηλότερο δείκτη απόσπασης προσοχής του οδηγού στην κατηγορία Β.

Σε συνδυασμό με τις προηγμένες τεχνολογίες ασφάλειας, το νέο MICRA είναι ένα από τα ασφαλέστερα μικρά αυτοκίνητα στο δρόμο. Στα συστήματα που αυτό διαθέτει περιλαμβάνονται η Έξυπνη Προειδοποίηση και Πρόληψη Απόκλισης από τη Λωρίδα Κυκλοφορίας (Ιntelligent Lane Intervention) η οποία καθοδηγεί διακριτικά το αυτοκίνητο πίσω στο κέντρο της λωρίδας, όπως και η Έξυπνη Πέδηση Έκτακτης Ανάγκης με Ανίχνευση Πεζών (Intelligent Emergency Braking with Pedestrian Detection).

Το νέο Nissan MICRA κατασκευάζεται στην Γαλλία και οι πωλήσεις του θα ξεκινήσουν στην Ελλάδα την ερχόμενη άνοιξη.



Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Online εφαρμογή εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων

Η εφαρμογή AUTOSCAN είναι μια μηχανή προσεγγιστικής εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, βασιζόμενη στην επεξεργασία μεταβλητών παραγόντων που επηρεάζουν την εμπορική μεταπωλητική τους αξία σε ετήσια βάση. Το ανθρώπινο δυναμικό της δραστηριοποιείται στον χώρο του αυτοκινήτου καθημερινά, διατηρώντας βάσεις δεδομένων σχετικά με τα χαρακτηριστικά της εμπορικής αξίας των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων της ελληνικής αγοράς καταγράφοντας την διαδικασία αγοραπωλησίας τους. Αντλεί πολύτιμες πληροφορίες από τεχνικές και εμπορικές παραμέτρους που συνεχώς μεταβάλουν την οικονομική...

Το FIAT Pandina

Το FIAT Pandina Η FIAT παρουσίασε το τελευταίο όπως φάινεται facelift του θρυλικού Panda, ενός μοντέλου που έχει διαγράψει πορεία 40 ετών και πάνω από 8 εκατομμυρίων πωλήσεων. Το όνομα αυτού Pandina!Πανεύκολο στην οδήγηση, εύχρηστο στην καμπίνα και οικονομικό στη χρήση, το μοντέλο έχει δημιουργήσει το δικό του φανατικό όσο και πιστό κοινό.

Αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με άτοκες δόσεις χωρίς δάνειο από τράπεζα

Αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με άτοκες δόσεις Θέλετε να προβείτε στην αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με 36 άτοκες δόσεις και χωρίς δάνειο από τράπεζα; Και όμως γίνεται...Δείτε πώς: