Ένα εκατομμύριο επισκέπτες σε μόλις τέσσερις μήνες για την γκαλερί Nissan Crossing, στην Ιαπωνία |
Το Nissan Crossing, η γκαλερί της Nissan στο ακριβοθώρητο προάστιο Ginza του Τόκυο, κατέγραψε πριν από λίγες ημέρες τον εκατομμυριοστό επισκέπτη της, και αυτό σε διάστημα μόλις τεσσάρων μηνών.
Με το Nissan Crossing, έναν χώρο αφιερωμένο στην ανάδειξη της φίρμας, η Nissan προσφέρει στους επισκέπτες από όλη την Υφήλιο μια μοναδική εμπειρία περιήγησης.
Η νέα εγκατάσταση έχει κατασκευαστεί στο πρώην Nissan Gallery, έναν χώρο που χρησίμευσε ως σημείο επαφής της Nissan με το ευρύ κοινό, από το 1963 έως το 2014. Τώρα με την μορφή του Nissan Crossing, ο χώρος προσφέρει στους επισκέπτες από όλο τον κόσμο μια ευκαιρία να μάθουν για την Έξυπνη Κινητικότητα (Intelligent Mobility), που αποτελεί άλλωστε και το όραμα της Nissan για το μέλλον της σχέσης μεταξύ ανθρώπου και αυτοκινήτου.
Οι επισκέπτες μπορούν να ζήσουν πρωτόγνωρες εμπειρίες με νέα, επερχόμενα και πρωτότυπα οχήματα, όπως και να λαμβάνουν μέρος σε προσομοιώσεις οδήγησης. Ο χώρος εξοπλίζεται με μεγάλες ενημερωτικές οθόνες αφής, ενώ χαρακτηριστική είναι η διακόσμηση με τις σπείρες ως κυρίαρχο μοτίβο, να εκφράζουν συμβολικά τις αισθήσεις και τις εμπειρίες των πελατών, ως ένα ταξίδι που ξεκινά από το παρελθόν, περνά μέσα στο παρόν και πηγαίνει στο μέλλον. Ένα επιπλέον μοναδικό χαρακτηριστικό του σχεδιασμού του κτιρίου, αποτελεί και η αλλαγή των χρωμάτων ανάλογα με την εποχή, την ώρα της ημέρας, ή σε σχέση με κάποιες ειδικές εκδηλώσεις.
Η πρόσοψη του Nissan Crossing αποτελείται από μια καινοτόμο σύνθεση με φώτα LED που είναι ενσωματωμένα σε γυάλινες επιφάνειες κατά μήκος του δευτέρου ορόφου του κτιρίου. Το αποτέλεσμα είναι μοναδικό, καθώς τα φώτα της πρόσοψης αλλάζουν χρώμα οργανικά και προσδίδουν στο κτίριο ένα ξεχωριστό χαρακτήρα.
Στο Crossing Café, οι πελάτες μπορούν να παραγγείλουν καφέ “φιλοτεχνημένο” με latte art, που απεικονίζει κάποια από τα αγαπημένα τους Nissan ή ακόμα και το δικό τους πρόσωπο ! Αξίζει να σημειωθεί ότι κατά τη διάρκεια της επερχόμενης εκδήλωσης, θα προσφερθούν δωρεάν φλιτζάνια καφέ με το χαρακτηριστικό latte art στους πρώτους 100 επισκέπτες.