Eagle F1 Asymmetric 3: Το νέο Ultra-High Performance ελαστικό της Goodyear |
• Το τελευταίο μέλος της επιτυχημένης οικογένειας προϊόντων Eagle: μία premium επιλογή της Goodyear για τη συνεχώς αναπτυσσόμενη αγορά των Ultra High Performance (UHP)
• Standard τοποθέτηση εξοπλισμού (OE)
• Μείωση της απόστασης φρεναρίσματος κατά 2,6 μέτρα σε υγρό οδόστρωμα που βοηθά στον καλύτερο έλεγχο του οχήματος. Συγκριτικά με τη μέση επίδοση 3 ανταγωνιστών
• 31% βελτιωμένη επίδοση φθοράς πέλματος συγκριτικά με τη μέση επίδοση 3 ανταγωνιστών και αύξηση χιλιομετρικής απόδοσης κατά 11.500km
H Goodyear παρουσιάζει το Eagle F1 Asymmetric 3, το νέο Ultra-High Performance (UHP) θερινό ελαστικό της.
Τα ελαστικά Ultra-High Performance έχουν κατά 31% βελτιωμένη επίδοση φθοράς πέλματος² και αισθητά μειωμένη απόσταση φρεναρίσματος σε βρεγμένο και στεγνό δρόμο¹, προσφέροντας στον οδηγό καλύτερο έλεγχο του οχήματος και μετατρέποντας την οδήγηση σε μια απολαυστική διαδικασία. Η οικογένεια των ελαστικών Eagle αποτελεί μία από τις κορυφαίες επιλογές στη κατηγορία UHP και έχει μακρά προϊστορία ως προμηθευτής εξοπλισμού αρχικής τοποθέτησης (ΟΕ), αποτελώντας μάλιστα και το βασικό ελαστικό της νέας Jaguar XF. Πρόκειται για μία premium επιλογή της Goodyear, η οποία εξασφαλίζει εξαιρετικές επιδόσεις στο φρενάρισμα και μεγάλη ακρίβεια ανταπόκρισης σε χειρισμούς τόσο σε υγρό όσο και σε στεγνό οδόστρωμα.
Η κατηγορία Ultra High-Performance αποτελεί μία αναπτυσσόμενη αγορά , η οποία αναμένεται να αυξηθεί και να ξεπεράσει τις εννέα εκατομμύρια μονάδες, με προβλεπόμενο ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης πάνω από 3% για τη χρονική περίοδο 2015 - 2020³. Ο ρυθμός αυτός οφείλεται κυρίως στην άνοδο των αυτοκινήτων μέσης, executive και μεγάλης κατηγορίας, καθώς και στα πολυτελή αυτοκίνητα στα οποία τοποθετούνται ελαστικά κλάσης UHP .
Το νέο Eagle F1 Asymmetric ενσωματώνει όλες τις νέες, καινοτόμες τεχνολογίες. Η τεχνολογία Active Braking αυξάνει την επιφάνεια επαφής και το κράτημα στο φρενάρισμα, με αποτέλεσμα τη μείωση της απόστασης φρεναρίσματος. Επιπλέον, η νέα σύνθεση του ελαστικού, με το νέο μίγμα που αυξάνει την πρόσφυση και με ρητίνη που "κολλάει" στο δρόμο, προσφέρουν δυνατό κράτημα με μειωμένη απόσταση φρεναρίσματος και σταθερούς χειρισμούς. Η ενισχυμένη τεχνολογία κατασκευής έχει σαν αποτέλεσμα μία δομή πιο ισχυρή και ελαφριά που βελτιώνει τις επιδόσεις στους χειρισμούς, στις στροφές, στη φθορά του πέλματος και στην απόδοση του καυσίμου.
Το Eagle F1 Asymmetric 3 έχει περάσει τη δοκιμή του ανεξάρτητου οργανισμού DEKRA σημειώνοντας καταπληκτικές επιδόσεις στη φθορά πέλματος σε σύγκριση με άλλα premium ελαστικά της αγοράς. Επίσης, προσφέρει αποδεδειγμένα 11.500 επιπλέον χιλιόμετρα (ή +31% καλύτερη επίδοση στη φθορά) έναντι της μέσης επίδοσης των τριών βασικών ανταγωνιστών.
Τα αποτελέσματα της συγκριτικής δοκιμής Benchmark Test που πραγματοποίησε η TÜV Süd για λογαριασμό της Goodyear έδειξαν ότι το Eagle F1 Asymmetric 3, σε σύγκριση με τη μέση επίδοση των τριών βασικών ανταγωνιστών του, προσφέρει μειωμένη απόσταση φρεναρίσματος κατά 2.6 μέτρα (9% καλύτερη απόδοση) σε υγρό οδόστρωμα, κατά 1.36 μέτρα (4% καλύτερη απόδοση) σε στεγνό οδόστρωμα και 4% καλύτερη επίδοση σε χειρισμούς σε υγρό οδόστρωμα. Τα αποτελέσματα της ίδιας δοκιμής έδειξαν 10,9% καλύτερη επίδοση αντίστασης κύλισης σε σύγκριση με τους 3 ανταγωνιστές που συμμετείχαν στη δοκιμή. Η επίδοση αυτή είναι η δεύτερη καλύτερη σε σύγκριση με όλες τις μάρκες ελαστικών που έχουν δοκιμαστεί .
«Είμαστε ιδιαίτερα ευτυχείς από το γεγονός ότι το συγκεκριμένο ελαστικό συνεχίζει να έχει καλές επιδόσεις στις δοκιμές. Συγκεκριμένα, τα αποτελέσματα της πρόσφατης δοκιμής της DEKRA επιβεβαίωσαν τις κορυφαίες επιδόσεις του σε επίπεδο χιλιομετρικών αποστάσεων”, ανέφερε Alexis Bortoluzzi, Διευθυντής Marketing Πελατών ΕΜΕΑ της Goodyear.
Το νέο ελαστικό της Goodyear, Eagle F1 Asymmetric 3 είναι διαθέσιμο σε 41 διαφορετικές διαστάσεις από 17 έως 20 ίντσες, και τα περισσότερα της σειράς θα έχουν ολοκληρωθεί μέχρι το Μάρτιο 2016.