Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Η ασφαλιστική του Παντελίδη το ξεκαθάρισε: Θα πληρώσει μόνο τις 2 κοπέλες για το τροχαίο

Η ασφαλιστική του Παντελίδη το ξεκαθάρισε: Θα πληρώσει μόνο τις 2 κοπέλες για το τροχαίο  

Απρόθυμη να αποζημιώσει οποιονδήποτε άλλο πέρα από τις δύο νεαρές γυναίκες που βρίσκονταν στο αυτοκίνητο η ασφαλιστική εταιρεία.


Δύο περίπου μήνες μετά το τραγικό τροχαίο δυστύχημα που στέρησε τη ζωή του Παντελή Παντελίδη, η ασφαλιστική εταιρεία του οχήματος στο οποίο επέβαινε ο τραγουδιστής με την Φρόσω Κυριάκου και τη Μυρσίνη Αρναούτη μοιάζει απρόθυμη να αποζημιώσει οποιονδήποτε άλλο πέρα από τις δύο νεαρές γυναίκες που βρίσκονταν στο αυτοκίνητο.

Σύμφωνα με το έγγραφο - επιστολή του δικηγόρου, το οποίο δημοσιοποιεί το περιοδικό Ciao, ισχύουν τα εξής:

«Ο τραγουδιστής Παντελής Παντελίδης οδηγώντας Ι.Χ. αυτοκίνητο κυριότητος (του συναδέλφου του) Αντωνίου Ρέμου προκάλεσε αυτοκινητιστικό ατύχημα. Για το ατύχημα αυτό βγήκαν στα μέσα μαζικής ενημέρωσης πολλοί και εξέφρασαν απόψεις, οι οποίες, όμως, απέχουν πολύ από την πραγματικότητα. Το ορθό νομικό σκέλος της υπόθεσης έχει, ως εξής: Ο τραγουδιστής (εφόσον αποδειχθεί με δημόσιο έγγραφο, ότι υπήρχε ποσότητα οινοπνεύματος στον οργανισμό του) πληροί την ΕΚΤΟΥ ΝΟΜΟΥ εξαίρεση της ασφάλισης. Αυτό δεν σημαίνει ότι οι δικαιούχοι δεν αποζημιώνονται, καθ’ όσον η ένσταση εξαίρεσης της ασφάλισης δεν μπορεί να προβληθεί κατά τρίτων (δηλαδή των δικαιούχων). Μπορεί να προβληθεί (όπως ρητά ορίζει ο Νόμος) μόνον κατά του οδηγού (Παντελίδης) και κατά του ιδιοκτήτη του αυτοκινήτου (Ρέμος). Έχουν υπάρξει δικηγόροι, οι οποίοι ΔΕΝ το γνώριζαν αυτό, με αποτέλεσμα, οι πελάτες τους να μην αποζημιωθούν γιατί ο υπαίτιος οδηγός οδηγούσε υπό καθεστώς μέθης...
Παντελίδης

Σε αυτό το σημείο υπενθυμίζεται ότι οι εξαιρέσεις της ασφάλισης προκύπτουν μόνο:

-Αν υπάρχει μέθη στον οδηγό (η οποία μέθη να έχει αιτιώδη συνάφεια με το ατύχημα, δηλαδή η μέθη να συνετέλεσε στο ατύχημα).

-Αν ο οδηγός δεν είχε αντίστοιχο δίπλωμα εν ισχύ (ανεξαρτήτως αν υπάρχει αιτιώδης συνάφεια ή όχι, σημειουμένου ότι αν υπάρχει δίπλωμα, αλλά τούτο έχει λήξει είναι ένα ζήτημα για το οποίο τα δικαστήρια ΔΕΝ έχουν ενιαία κρίση) και τέλος

-Αν το όχημα χρησιμοποιείται με σκοπό διαφορετικό από αυτόν που προορίζεται (δηλαδή έχω ένα golf και το χρησιμοποιώ για να μεταφέρω οικοσκευές σε μετακόμιση ή φρούτα για να τα πουλήσω σε αγορές).

Στην υπόθεση του Παντελίδη, λοιπόν, η ασφαλίζουσα το ζημιογόνο όχημα εταιρεία θα αποζημιώσει τις δύο επιβαίνουσες ποθούσεςκαι μετά θα αναζητήσει τα όσα κατέβαλε σε αυτές από τον ιδιοκτήτη αυτού και τον οδηγό (ο οποίος δεδομένου ότι απεβίωσε, θα υπεισέλθουν στην θέση του οι κληρονόμοι του, εφόσον αυτοί δεν έχουν κάνει αποποίηση κληρονομιάς, λεπτομέρεια που όλες οι ασφαλιστικές εταιρείες ελέγχουν). Τα όσα κρίνει το δικαστήριο, θα θεωρηθούν ΔΕΔΙΚΑΣΜΕΝΟ, για τυχόν δεύτερη (ή και τρίτη) αγωγή της σοβαρότερα τραυματισθείσης παθούσης. η οποία δεν αποκλείεται να ζητήσει μόνιμη αναπηρία (και κατά συνέχεια περιοδικές παροχές) εξαιτίας του ατυχήματος.

Ο ιδιοκτήτης (Ρέμος) θα μπορούσε να είχε προβάλει έναν ισχυρισμό ότι δεν γνώριζε ότι ο Παντελίδης είχε πάρει το αυτοκίνητό του, δήλωση την οποία φέρεται να μην έχει κάνει. Εάν η υπόθεση οδηγηθεί στο δικαστήριο, κατά πάσα πιθανότητα, θα αναγνωριστεί στις παθούσες συντρέχον πταίσμα (συνυπαιτιότητα) σε ποσοστό έως 30%(εφόσον τούτο προβληθεί κατ’ ένσταση), δια το λόγο ότι επιβιβάσθηκαν σε όχημα, ενώ ήξεραν ότι ο οδηγός του είχε καταναλώσει μεγάλη ποσότητα οινοπνεύματος».

Η εταιρεία ενδέχεται να στραφεί εναντίον της οικογένειας του Παντελίδη, αλλά πιθανώς και κατά του Αντώνη Ρέμου, ως ιδιοκτήτη του αυτοκινήτου και θα ζητήσει τα χρήματα που έδωσε στις δύο κοπέλες. Από την άλλη, η οικογένεια του τραγουδιστή αλλά και ο Αντώνης Ρέμος δεν πρόκειται να πάρουν καθόλου χρήματα από την ασφαλιστική, καθώς αν αποδειχθεί με επίσημο έγγραφο αυτό που ήδη είναι γνωστό, ότι δηλαδή ο Παντελίδης τελούσε σε κατάσταση μέθης, τότε δεν δικαιούνται αποζημίωσης.

Μένει τώρα να καταλήξουν οριστικά, στο πρόσωπο που οδηγούσε το τζιπ κατά την πρόσκρουση, καθώς οι απόψεις για το αν οδηγούσε ο Παντελίδης ή η Φρόσω Κυριάκου διίστανται.

Πηγή: thetoc.gr

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Online εφαρμογή εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων

Η εφαρμογή AUTOSCAN είναι μια μηχανή προσεγγιστικής εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, βασιζόμενη στην επεξεργασία μεταβλητών παραγόντων που επηρεάζουν την εμπορική μεταπωλητική τους αξία σε ετήσια βάση. Το ανθρώπινο δυναμικό της δραστηριοποιείται στον χώρο του αυτοκινήτου καθημερινά, διατηρώντας βάσεις δεδομένων σχετικά με τα χαρακτηριστικά της εμπορικής αξίας των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων της ελληνικής αγοράς καταγράφοντας την διαδικασία αγοραπωλησίας τους. Αντλεί πολύτιμες πληροφορίες από τεχνικές και εμπορικές παραμέτρους που συνεχώς μεταβάλουν την οικονομική...

Το FIAT Pandina

Το FIAT Pandina Η FIAT παρουσίασε το τελευταίο όπως φάινεται facelift του θρυλικού Panda, ενός μοντέλου που έχει διαγράψει πορεία 40 ετών και πάνω από 8 εκατομμυρίων πωλήσεων. Το όνομα αυτού Pandina!Πανεύκολο στην οδήγηση, εύχρηστο στην καμπίνα και οικονομικό στη χρήση, το μοντέλο έχει δημιουργήσει το δικό του φανατικό όσο και πιστό κοινό.

SsangYong Actyon (2006) pictures & wallpapers

Απολαύστε πλούσια θεματολογία από το autocarnet: Δείτε τα Dream Cars του autocarnet . Διαβάστε Ειδήσεις από τον χώρο αυτοκινήτου. Είμαστε σίγουροι ότι θα σας συναρπάσει μια "βόλτα" από την ενότητα του autocarnet με θέμα την Γυναίκα και το Αυτοκίνητο! Δείτε Video - επιλογές από το αρχείο του autocarnet. Γελάστε πολύ διαβάζοντας τα ανέκδοτα - επιλογές του autocarnet. Μην ξεχάσετε να ρίξετε μια ματιά στο άλμπουμ φωτογραφιών μας!