Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Βελτιώσεις από την Abarth - Κιτ μετατροπής και αξεσουάρ

• Κιτ μετατροπής και αξεσουάρ
• Merchandising και Brand Extension

Η Abarth έχει δημιουργήσει μια σειρά από κιτ μετατροπής και μια αποκλειστική λίστα από αξεσουάρ στην Abarth Tuning.

Κιτ και αξεσουάρ
Ο Carlo Abarth αγαπούσε να αποκαλεί τον εαυτό του «δημιουργό των αυτοκινήτων που δεν ετοιμάζονται, αλλά βελτιώνονται». Δεν ήταν τυχαίο ότι η πρώτη του εμπορική επιτυχία ήρθε με το κιτ βελτίωσης για το Fiat Topolino που παρουσιάστηκε στις αρχές της δεκαετίας του 1950.

Σήμερα, είναι διαθέσιμα για το Abarth 500 "Custom" τα εξής κιτ βελτίωσης:


Κιτ "Abarth 595 Tuning"
Με αυτό το κιτ, ο κινητήρας 1.4 16v Turbo T-Jet αποκτάει ισχύ 160 HP στις 5.750 στροφές και, στην λειτουργία "Sport", 230 Nm στις3000 στροφές. Η τελική ταχύτητα φτάνει τα 211 χλμ./ώρα, και η επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα γίνεται σε 7,4''. Οι εμπρός αεριζόμενοι δίσκοι είναι 284 mm διάμετρος × 22 mm, οι πίσω δίσκοι 240 mm × 11 mm, τα μπρoστινά τακάκια υψηλών επιδόσεων Ferodo HP-100, το αυτοκίνητο φοράει αμορτισέρ Abarth Koni με βαλβίδα FSD (frequency selective damping) εμπρός-πίσω και υπάρχει φίλτρο αέρα "powered by BMC".

Κιτ "Abarth Koni Esseesse"
Συγκρινόμενο με το "'Abarth 595 Tuning" kit, το "Abarth Koni Esseesse" προσθέτει τις ζάντες αλουμινίου 7" × 17" Abarth "Esseesse"-design ET35 βαμμένες σε λευκό/τιτάνιο σε συνδυασμό με λάστιχα 205/40 R17, Σύστημα Μέτρησης Πίεσης και σήμα "Esseesse" στο πίσω μέρος.

Κιτ "Abarth Koni Suspension"
Το κιτ προσφέρει χαμηλότερα ελατήρια εμπρός και πίσω, και αμορτισέρ Koni με βαλβίδα FSD (Frequency Selective Damping).

Κιτ "Abarth Brembo braking system"
Περιλαμβάνει εμπρός αεριζόμενους δίσκους 305 × 28 mm, τακάκια υψηλών επιδόσεων Ferodo HP-100 και δαγκάνες M4 × 38 mm Brembo.

Τα ακόλουθα κιτ μετατροπής είναι διαθέσιμα και στα τρία μοντέλα της γκάμας: Abarth 500 Custom, Abarth 595 Turismo και Abarth 595 Competizione.

695 Abarth Brembo Koni
Το κιτ Abarth 695 Brembo KONI® το οποίο, με την αύξηση της ιπποδύναμης στους 160 ίππους και με την υιοθέτηση του φίλτρου αέρα BMC, των αμορτισέρ KONI® με τη βαλβίδα FSD (Frequency Selective Damping) και του συστήματος πέδησης που εξελίχθηκε μαζί με τη Brembo, εγγυάται έξοχες επιδόσεις, κράτημα και ασφάλεια. Το κιτ μετατροπής συμπληρώνεται από τις ζάντες Style 7 × 17" 695 Tributo Ferrari ET38, χαμηλότερα εμπρός και πίσω ελατήρια, διάτρητους και αεριζόμενους εμπρός δίσκους 305 × 28 mm, πίσω διάτρητους 240 × 11 δίσκους mm και τακάκια υψηλών επιδόσεων Ferodo HP-100.

Σύστημα φρένων Abarth Brembo + ζάντες 695
Περιλαμβάνει τις ζάντες 7 × 17" 695 Tributo Ferrari Style ET38, ελαστικά 205/40 R17, σύστημα μέτρησης πίεσης, διάτρητους και αεριζόμενους δίσκους 305 × 28 mm και τακάκια υψηλών επιδόσεων Ferodo HP-100.

Ζάντες "Esseesse" rims
Το ξύλινο κιβώτιο με το συγκεκριμένο κιτ μετατροπής της Abarth περιλαμβάνει τις ζάντες 7 × 17" "Esseesse"-style ET35 σε λευκό/τιτάνιο, τα ελαστικά 205/40 R17 και σύστημα μέτρησης της πίεσης των ελαστικών.

Κιτ εξατμίσεων Record Monza και Record Modena
Τέλος, οι πελάτες των Abarth 500 Custom και Abarth 595 Turismo μπορούν να αγοράσουν τα κιτ εξατμίσεων Record Monza και Record Modena. Κατασκευασμένα από την Abarth σε συνεργασία με τη Magneti Marelli, τα χαρακτηριστικά σιλανσιέ "dual mode" μεταβλητής αντίθλιψης, μπορούν να ενισχύσουν τις επιδόσεις, όπως και τον ήχο του κινητήρα πάνω από τις 3000 στροφές.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Το FIAT Pandina

Το FIAT Pandina Η FIAT παρουσίασε το τελευταίο όπως φάινεται facelift του θρυλικού Panda, ενός μοντέλου που έχει διαγράψει πορεία 40 ετών και πάνω από 8 εκατομμυρίων πωλήσεων. Το όνομα αυτού Pandina!Πανεύκολο στην οδήγηση, εύχρηστο στην καμπίνα και οικονομικό στη χρήση, το μοντέλο έχει δημιουργήσει το δικό του φανατικό όσο και πιστό κοινό.

Online εφαρμογή εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων

Η εφαρμογή AUTOSCAN είναι μια μηχανή προσεγγιστικής εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, βασιζόμενη στην επεξεργασία μεταβλητών παραγόντων που επηρεάζουν την εμπορική μεταπωλητική τους αξία σε ετήσια βάση. Το ανθρώπινο δυναμικό της δραστηριοποιείται στον χώρο του αυτοκινήτου καθημερινά, διατηρώντας βάσεις δεδομένων σχετικά με τα χαρακτηριστικά της εμπορικής αξίας των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων της ελληνικής αγοράς καταγράφοντας την διαδικασία αγοραπωλησίας τους. Αντλεί πολύτιμες πληροφορίες από τεχνικές και εμπορικές παραμέτρους που συνεχώς μεταβάλουν την οικονομική...

Alfa Romeo Racing ORLEN – Grand Prix Αυστρίας

Alfa Romeo Racing ORLEN – Grand Prix Αυστρίας Η Alfa Romeo Racing ORLEN για ακόμα μια φορά πλησίασε πολύ κοντά στην κατάκτηση βαθμών, χωρίς όμως τελικά να έχει την τύχη να ολοκληρώσει το έργο της. Ο Kimi Räikkönen, και ενώ πάλευε μέχρι τον τελευταίο γύρο για την 10η θέση, τερμάτισε 16ος μετά από μια σύγκρουση, ενώ ο Antonio Giovinazzi ολοκλήρωσε την προσπάθεια του τερματίζοντας στην 14η θέση μετά από μια ποινή που δέχθηκε στην αρχή του αγώνα.