Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

MINI Cabrio και MINI Roadster

Στην καρδιά του καλοκαιριού η απόφαση είναι δύσκολη όταν πρόκειται να επιλέξεις ανάμεσα στο MINI Cabrio και το MINI Roadster, δύο ακαταμάχητους εκπροσώπους της open top οδήγησης. Και τα δύο μοντέλα συνδυάζουν την ασυναγώνιστη γοητεία της premium Βρετανικής μάρκας και την ...
απαράμιλλη αίσθηση go-kart με open-top απόλαυση προσαρμοσμένη σε κάθε επιθυμία.

Το κλασικό Mini απέκτησε επισήμως την πρώτη του ανοιχτή οροφή όταν έγινε 34 ετών. Η έκδοση Cabrio του επαναστατικού αυτοκινήτου πλαισίωσε τη σειρά ακριβώς πριν από 20 χρόνια, με περιορισμένη παρτίδα παραγωγής 1.000 μονάδων. Το 2004 οι λάτρεις των ανοιχτών μοντέλων υποδέχτηκαν το MINI Cabrio με τις κλασικές αναλογίες και τα σχεδιαστικά χαρακτηριστικά, και ηλεκτροϋδραυλικό μηχανισμό οροφής. Το MINI Cabrio γρήγορα έγινε ηγέτης της αγοράς και διατηρεί την pole position στην κατηγορία του. Τελευταία άφιξη είναι το τρίτο μοναδικό μοντέλο στη γκάμα MINI, το Roadster.

Με το Roadster, το MINI επαναπροσδιορίζει τους κανόνες του παιχνιδιού: είναι το πρώτο ανοιχτό διθέσιο στην ιστορία της εταιρίας. Η προηγμένη σχεδίαση είναι τυπική MINI – ερμηνεύοντας εκ νέου μία κλασική αυτοκινητιστική φιλοσοφία. Το τελευταίο μοντέλο προσφέρει την οδηγική ακρίβεια ενός roadster με χαρακτήρα MINI. Καθώς κατασκευάζεται στο Εργοστάσιο της Οξφόρδης εύλογα θεωρείται πνευματικός διάδοχος των παραδοσιακών Βρετανικών roadster του παρελθόντος.

Τώρα ποιο από τα δύο ανοιχτά οχήματα προσφέρει την πιο συναρπαστική open-top οδηγική εμπειρία είναι θέμα προσωπικής επιλογής. Ο οδηγός ενός MINI Cabrio μπορεί να μοιράζεται τις χαρές των καλοκαιρινών ταξιδιών με τρεις συνεπιβάτες, ενώ στο MINI Roadster, το χάδι του ήλιου και το ευχάριστο αεράκι είναι μία απόλαυση αυστηρά για δύο. Ως προς την αμεσότητα πρόσβασης στο εξωτερικό περιβάλλον, το MINI Cabrio ανοίγει μερικώς - μέχρι 40 cm – με το πάτημα ενός μπουτόν και τελείως σε 15 δευτερόλεπτα μόνο. Μόνο το MINI Roadster έχει την ταχύτερη εναλλακτική λύση εδώ, που ενεργοποιείται μηχανικά.



Το soft top ξεδιπλώνεται και ασφαλίζει στη θέση του πίσω από τα καθίσματα με απλή λειτουργία. Υπάρχει επίσης ένας προαιρετικός, ημιαυτόματος μηχανισμός ανοίγματος/ κλεισίματος που απλά απαιτεί την απασφάλιση της οροφής και την ασφάλισή της στο πλαίσιο του παρμπρίζ.
Κανένα από τα δύο μοντέλα δεν κάνει συμβιβασμούς στον τομέα της ασφάλειας. Δύο roll bar από ανοξείδωτο ατσάλι πίσω από τα καθίσματα και το εξαιρετικά άκαμπτο πλαίσιο παρμπρίζ διαμορφώνουν ένα σταθερό κλωβό επιβατών στο MINI Roadster. Η προστασία από ατυχήματα βασίζεται στην ίδια αρχή και στο MINI Cabrio, αν και εδώ, το μονοκόμματο roll bar ενεργοποιείται αυτόματα πίσω από τα προσκέφαλα στο πίσω τμήμα όπου βρίσκεται σε θέση ετοιμότητας.

Η σχεδίαση αυτή επιτρέπει τη χρήση ενός μεγάλου ανοίγματος μεταξύ του χώρου αποσκευών και της καμπίνας επιβατών για τη μεταφορά φορτίων, κάτι που αυξάνει την πρακτικότητα του MINI Cabrio. Με όλα τα καθίσματα κατειλημμένα ο χώρος αποσκευών είναι 125 L με την οροφή ανοιχτή και 170 L με την οροφή κλειστή. Στο συγκεκριμένο τομέα, το MINI Roadster υπερέχει με χωρητικότητα 240 L – εντυπωσιακή για την κατηγορία του. Ωστόσο, τα δεδομένα αλλάζουν με την αναδίπλωση των διαιρούμενων πίσω καθισμάτων του MINI Cabrio, αφού η μέγιστη χωρητικότητα αυξάνεται στα 660 L.

Και στα δύο μοντέλα, το ελαφρύ soft top και οι πρόσθετες ενισχύσεις αμαξώματος παρέχουν έναν υψηλό βαθμό στρεπτικής ακαμψίας και χαμηλό κέντρο βάρους, προς όφελος της ευελιξίας κυρίως όταν το όχημα στρίβει με μεγάλη ταχύτητα. Το MINI Roadster είναι πιο ριζοσπαστικό στον τρόπο που διαχειρίζεται τη ροή αέρα. Οι κολώνες A είναι περισσότερο κεκλιμένες, ενώ από τα 80 km/h η ενεργή πίσω αεροτομή εκτείνεται αυτόματα για βελτιστοποίηση της αεροδυναμικής ισορροπίας.

Από την άλλη, το 4-θέσιο διαθέτει μεγαλύτερη ποικιλία κινητήρων. Η γκάμα περιλαμβάνει τα MINI One Cabrio (72 kW/98 bhp), MINI Cooper D Cabrio (82 kW/112 bhp), MINI Cooper Cabrio (90 kW/122 bhp), MINI Cooper SD Cabrio (105 kW/143 bhp) και MINI Cooper S Cabrio (135 kW/184 bhp). Όλες οι εκδόσεις MINI Roadster φέρουν το όνομα του διάσημου σχεδιαστή σπορ αυτοκινήτων John Cooper στο χαρακτηρισμό τους. Εδώ, η γκάμα αποτελείται από τα MINI Cooper Roadster, MINI Cooper D Roadster, MINI Cooper SD Roadster και MINI Cooper S Roadster. Όλοι οι κινητήρες συνδυάζονται στάνταρ με εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο, ενώ εξατάχυτο αυτόματο διατίθεται προαιρετικά.

Επιπλέον, και οι δύο τύποι αμαξώματος κυκλοφορούν σε μία εξαιρετικά σπορ έκδοση. Στα MINI John Cooper Works Cabrio και MINI John Cooper Works Roadster ένας κινητήρας 155 kW/211 bhp turbo αναμένεται να ξεσηκώσει κύματα ενθουσιασμού στους λάτρεις της open top οδήγησης.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Online εφαρμογή εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων

Η εφαρμογή AUTOSCAN είναι μια μηχανή προσεγγιστικής εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, βασιζόμενη στην επεξεργασία μεταβλητών παραγόντων που επηρεάζουν την εμπορική μεταπωλητική τους αξία σε ετήσια βάση. Το ανθρώπινο δυναμικό της δραστηριοποιείται στον χώρο του αυτοκινήτου καθημερινά, διατηρώντας βάσεις δεδομένων σχετικά με τα χαρακτηριστικά της εμπορικής αξίας των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων της ελληνικής αγοράς καταγράφοντας την διαδικασία αγοραπωλησίας τους. Αντλεί πολύτιμες πληροφορίες από τεχνικές και εμπορικές παραμέτρους που συνεχώς μεταβάλουν την οικονομική...

Το FIAT Pandina

Το FIAT Pandina Η FIAT παρουσίασε το τελευταίο όπως φάινεται facelift του θρυλικού Panda, ενός μοντέλου που έχει διαγράψει πορεία 40 ετών και πάνω από 8 εκατομμυρίων πωλήσεων. Το όνομα αυτού Pandina!Πανεύκολο στην οδήγηση, εύχρηστο στην καμπίνα και οικονομικό στη χρήση, το μοντέλο έχει δημιουργήσει το δικό του φανατικό όσο και πιστό κοινό.

Αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με άτοκες δόσεις χωρίς δάνειο από τράπεζα

Αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με άτοκες δόσεις Θέλετε να προβείτε στην αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με 36 άτοκες δόσεις και χωρίς δάνειο από τράπεζα; Και όμως γίνεται...Δείτε πώς: