Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Στον αέρα το πρώτο αυτοκίνητο - ελικόπτερο!

Εκεί που δεν υπήρχε ούτε ένα ιπτάμενο αυτοκίνητο, ξαφνικά προέκυψαν δύο!Λίγο μετά την πρώτη πετυχημένη δοκιμή οδήγησης - πτήσης του αυτοκινήτου - αεροπλάνου Transition της αμερικανικής εταιρίας Terrafugia, η ολλανδική εταιρεία PAL-V ανακοίνωσε....


ότι έκανε και εκείνη την πρώτη πετυχημένη δοκιμή του δικού της ομώνυμου αυτοκινήτου - ελικοπτέρου σε μία βάση της Πολεμικής Αεροπορίας της Ολλανδίας.

Το διθέσιο ιπτάμενο όχημα PAL-V (Personal Air and Land Vehicle), σύμφωνα με το Γαλλικό Πρακτορείο και τη βρετανική «Ντέιλι Μέιλ», μπορεί να κινηθεί στο δρόμο και να πετάξει στον αέρα με ταχύτητα έως 180 χιλιομέτρων την ώρα και στις δύο περιπτώσεις.

Το PAL-V έχει ακτίνα δράσης στον αέρα έως 500 χιλιόμετρα, πετώντας σε υψόμετρο μέχρι 1.200 μέτρα. Χρειάζεται ένα αεροδιάδρομο 165 μέτρων για να απογειωθεί και 30 μέτρων για να προσγειωθεί, ενώ τόσο η απογείωση, όσο και η προσγείωση, μπορούν να γίνουν μόνο σε αεροδρόμια, κάτι που καθιστά το όχημα-ελικόπτερο νόμιμο.

Όταν προσγειώνεται, με το πάτημα ενός κουμπιού από τον οδηγό, το όχημα διπλώνει τις έλικές του που βρίσκονται στο πάνω μέρος του (δεν έχει αναδιπλούμενα φτερά στο πλάι όπως το «Transition») και μετατρέπεται σε τρίκυκλο αυτοκίνητο με ακτίνα δράσης έως 1.200 χλμ.

Η αντίστροφη διαδικασία ξεδιπλώματος των ελίκων και μετατροπής του αυτοκινήτου σε ελικόπτερο δεν γίνεται αμέσως, αλλά
χρειάζεται γύρω στα δέκα λεπτά.

Οι έλικες γυρίζουν με πολύ πιο αργή ταχύτητα σε σχέση με ένα κανονικό ελικόπτερο και τροφοδοτούνται με ενέργεια από στροφεία
σαν προπέλες, που βρίσκονται στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου.

Στόχος των ολλανδών κατασκευαστών είναι να φέρουν επανάσταση στις προσωπικές μετακινήσεις, καθώς ο ιδιοκτήτης του PAL-V θα το οδηγεί από το σπίτι ή το γραφείο του έως το τοπικό αεροδρόμιο, θα απογειώνεται από εκεί, θα προσγειώνεται όπου νομίζει και, στη συνέχεια, πάντα με το ίδιο μεταφορικό μέσο, θα οδηγεί μέχρι τον τελικό προορισμό του.

Έτσι, το αεροπορικό ταξίδι θα γίνει σταδιακά προσωπική υπόθεση, όπως είναι ήδη το οδήγημα, και οι δύο τρόποι μετακίνησης θα γίνουν συγκοινωνούντα δοχεία.

Το ιπτάμενο όχημα αναπτύσσεται από το 2008 και τα πρώτα εμπορικά μοντέλα του αναμένεται να κυκλοφορήσουν στην αγορά το 2014 σε τιμή γύρω στα 250.000 έως 300.000 ευρώ.

Η εταιρεία συνεργάστηκε για τη δημιουργία του PAL-V με το τμήμα αεροδιαστημικής του Πανεπιστημίου Τεχνολογίας Ντελφτ και το Εθνικό Εργαστήριο Αεροδιαστημικής της Ολλανδίας.


[ΤΑ ΝΕΑ]

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Το FIAT Pandina

Το FIAT Pandina Η FIAT παρουσίασε το τελευταίο όπως φάινεται facelift του θρυλικού Panda, ενός μοντέλου που έχει διαγράψει πορεία 40 ετών και πάνω από 8 εκατομμυρίων πωλήσεων. Το όνομα αυτού Pandina!Πανεύκολο στην οδήγηση, εύχρηστο στην καμπίνα και οικονομικό στη χρήση, το μοντέλο έχει δημιουργήσει το δικό του φανατικό όσο και πιστό κοινό.

ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΔΙΑΧΕΙΡΗΣΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΑΤΤΙΚΗΣ

Στο πλαίσιο της αγαστής συνεργασίας του Ελληνικού Μουσείου Αυτοκινήτου – Ίδρυμα Θεόδωρου και Γιάννας Χαραγκιώνη με την Περιφέρεια Αττικής, συναντήθηκε στις 23/6 η Διευθύντρια του μουσείου κα Μαρίνα Φιλιππούση με τον Ειδικό Σύμβουλο Οδικής Ασφάλειας της Περιφέρειας κο Κίμωνα Λογοθέτη.

Online εφαρμογή εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων

Η εφαρμογή AUTOSCAN είναι μια μηχανή προσεγγιστικής εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, βασιζόμενη στην επεξεργασία μεταβλητών παραγόντων που επηρεάζουν την εμπορική μεταπωλητική τους αξία σε ετήσια βάση. Το ανθρώπινο δυναμικό της δραστηριοποιείται στον χώρο του αυτοκινήτου καθημερινά, διατηρώντας βάσεις δεδομένων σχετικά με τα χαρακτηριστικά της εμπορικής αξίας των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων της ελληνικής αγοράς καταγράφοντας την διαδικασία αγοραπωλησίας τους. Αντλεί πολύτιμες πληροφορίες από τεχνικές και εμπορικές παραμέτρους που συνεχώς μεταβάλουν την οικονομική...