Ποιος είπε ότι μόνο ο Γιαπωνέζος "ξέρει καλύτερα το ποίημα";...Προβλήματα ανακλήσεων από την Toyota προηγήθηκαν επανειλλημένων ανακλήσεων από την Suzuki τόσο με τα Grand Vitara όσο και με το Swift.
Μια νέα είδηση έρχεται τώρα από την αντίπερα όχθη του Ατλαντικού που μας ενημερώνει για πληθώρα ανακλήσεων του μοντέλου Kizashi της ιαπωνικής φίρμας. Μιλάμε για περίπου 5.000 αυτοκίνητα στα οποία - μετά από καταγγελίες που έγιναν στους εκεί Οργανισμούς Ασφαλείας - διαπιστώθηκε ότι σε περίπτωση ατυχήματος μπορεί να ανοίξει το ντουλαπάκι κάτι που μπορεί να προκαλέσει τραυματισμό στους μπροστινούς επιβάτες...
Η Suzuki θα...
ειδοποιήσει εγγράφως τους κετόχους του συγκεκριμένου μοντέλου και θα αντικαταστήσει τα ελαττωματικά τμήματα χωρίς χρέωση για τους τυχερούς - άτυχους ιδιοκτήτες. Και λέμε τυχερούς γιατί πολλές φορές τέτοιες λεπτομέρειες αποσιωπούνται από αυτοκινητοβιομηχανίες και έτσι την πληρώνουν αθώα θύματα. Στην περίπτωσή μας, όμως, η Suzuki ακολουθώντας τα αυστηρά αμερικάνικα πλαίσια σε θέματα ασφαλείας δεν μπορούσε να κάνει και αλλιώς και έτσι θα έχουμε αποκατάσταση του προβλήματος προς όφελος των καταναλωτών. Εύγε!
Μια νέα είδηση έρχεται τώρα από την αντίπερα όχθη του Ατλαντικού που μας ενημερώνει για πληθώρα ανακλήσεων του μοντέλου Kizashi της ιαπωνικής φίρμας. Μιλάμε για περίπου 5.000 αυτοκίνητα στα οποία - μετά από καταγγελίες που έγιναν στους εκεί Οργανισμούς Ασφαλείας - διαπιστώθηκε ότι σε περίπτωση ατυχήματος μπορεί να ανοίξει το ντουλαπάκι κάτι που μπορεί να προκαλέσει τραυματισμό στους μπροστινούς επιβάτες...
Η Suzuki θα...
ειδοποιήσει εγγράφως τους κετόχους του συγκεκριμένου μοντέλου και θα αντικαταστήσει τα ελαττωματικά τμήματα χωρίς χρέωση για τους τυχερούς - άτυχους ιδιοκτήτες. Και λέμε τυχερούς γιατί πολλές φορές τέτοιες λεπτομέρειες αποσιωπούνται από αυτοκινητοβιομηχανίες και έτσι την πληρώνουν αθώα θύματα. Στην περίπτωσή μας, όμως, η Suzuki ακολουθώντας τα αυστηρά αμερικάνικα πλαίσια σε θέματα ασφαλείας δεν μπορούσε να κάνει και αλλιώς και έτσι θα έχουμε αποκατάσταση του προβλήματος προς όφελος των καταναλωτών. Εύγε!