Βαθιές τομές στον τομέα της οδικής ασφάλειας, με σύσταση φορέων και ελεγκτικών μηχανισμών για τα ΚΤΕΟ, περιλαμβάνει το σχετικό νομοσχέδιο που προωθεί στη Βουλή το υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων.
Μεταξύ άλλων, το σχέδιο νόμου προβλέπει τη σύσταση εθνικού συμβουλίου οδικής ασφάλειας, τη δημιουργία γενικής διεύθυνσης οδικής ασφάλειας, εποπτικούς και ελεγκτικούς μηχανισμούς για τη βελτίωση του θεσμού των ΚΤΕΟ και το νέο καθεστώς ίδρυσης και λειτουργίας πρατηρίων υγρών καυσίμων.
Οπως δήλωσε ο κ. Ρέππας, το εθνικό συμβούλιο οδικής ασφάλειας στο οποίο θα...
εκπροσωπούνται όλοι οι αρμόδιοι κοινωνικοί και επιστημονικοί φορείς, θα ασχολείται με το σύνολο των παραγόντων που επηρεάζουν την οδική ασφάλεια και θα υποστηρίζει το έργο της αρμόδιας διϋπουργικής επιτροπής.
Για πρώτη φορά θεσπίζεται ελεγκτικός μηχανισμός που θα ελέγχει τη σωστή λειτουργία των ΚΤΕΟ. Οπως δήλωσε ο κ. Ρέππας, υπάρχουν σήμερα ΚΤΕΟ που στο 90% των οχημάτων που ελέγχονται, δεν βρίσκονται ατέλειες, γεγονός που όπως είπε, είναι αρκετά ύποπτο. Σύμφωνα με τον κ. Ρέππα το 35-40% των οχημάτων δεν περνάνε καθόλου από ΚΤΕΟ, παρά το γεγονός, ότι τα πρόστιμα είναι αρκετά τσουχτερά και συγκεκριμένα 400 ευρώ. Στο εξής θα παρέχεται η δυνατότητα σε κάποιον ιδιοκτήτη ΙΧ που δεν έχει περάσει ΚΤΕΟ, να πάει για τεχνικό έλεγχο και μέσα σε δέκα μέρες να παρουσιάσει τη σχετική κάρτα που θα πάρει, και θα πληρώσει το 1/8 του προστίμου, δηλαδή 50 ευρώ.
Επίσης, εισάγεται για πρώτη φορά κάρτα θορύβου στα δίκυκλα και τρίκυκλα οχήματα. Στο νομοσχέδιο προβλέπεται επίσης η παροχή κινήτρων για τη δημιουργία συνεργείων και πρατηρίων αερίων καυσίμων, προκειμένου να διαδοθεί και στη χώρα μας η υγραεριοκίνηση.
πηγή
Μεταξύ άλλων, το σχέδιο νόμου προβλέπει τη σύσταση εθνικού συμβουλίου οδικής ασφάλειας, τη δημιουργία γενικής διεύθυνσης οδικής ασφάλειας, εποπτικούς και ελεγκτικούς μηχανισμούς για τη βελτίωση του θεσμού των ΚΤΕΟ και το νέο καθεστώς ίδρυσης και λειτουργίας πρατηρίων υγρών καυσίμων.
Οπως δήλωσε ο κ. Ρέππας, το εθνικό συμβούλιο οδικής ασφάλειας στο οποίο θα...
εκπροσωπούνται όλοι οι αρμόδιοι κοινωνικοί και επιστημονικοί φορείς, θα ασχολείται με το σύνολο των παραγόντων που επηρεάζουν την οδική ασφάλεια και θα υποστηρίζει το έργο της αρμόδιας διϋπουργικής επιτροπής.
Για πρώτη φορά θεσπίζεται ελεγκτικός μηχανισμός που θα ελέγχει τη σωστή λειτουργία των ΚΤΕΟ. Οπως δήλωσε ο κ. Ρέππας, υπάρχουν σήμερα ΚΤΕΟ που στο 90% των οχημάτων που ελέγχονται, δεν βρίσκονται ατέλειες, γεγονός που όπως είπε, είναι αρκετά ύποπτο. Σύμφωνα με τον κ. Ρέππα το 35-40% των οχημάτων δεν περνάνε καθόλου από ΚΤΕΟ, παρά το γεγονός, ότι τα πρόστιμα είναι αρκετά τσουχτερά και συγκεκριμένα 400 ευρώ. Στο εξής θα παρέχεται η δυνατότητα σε κάποιον ιδιοκτήτη ΙΧ που δεν έχει περάσει ΚΤΕΟ, να πάει για τεχνικό έλεγχο και μέσα σε δέκα μέρες να παρουσιάσει τη σχετική κάρτα που θα πάρει, και θα πληρώσει το 1/8 του προστίμου, δηλαδή 50 ευρώ.
Επίσης, εισάγεται για πρώτη φορά κάρτα θορύβου στα δίκυκλα και τρίκυκλα οχήματα. Στο νομοσχέδιο προβλέπεται επίσης η παροχή κινήτρων για τη δημιουργία συνεργείων και πρατηρίων αερίων καυσίμων, προκειμένου να διαδοθεί και στη χώρα μας η υγραεριοκίνηση.
πηγή