Ο επικεφαλής των κινητήρων της Renault Ρομπ Γουάιτ τόνισε ότι η εταιρεία του παραμένει δυσαρεστημένη από το γεγονός ότι οι κινητήρες της βρίσκονται πίσω σε ιπποδύναμη σε σχέση με άλλους ανταγωνιστές της. Η γαλλική εταιρεία είναι από τους υπέρμαχους της εξίσωσης της απόδοσης των κινητήρων, επιβεβαιώνοντας τις υποψίες ότι κάποιοι κατασκευαστές αύξησαν την ιπποδύναμη των μονάδων τους, παρότι το πάγωμα της εξέλιξης έχει επιβληθεί από την Παγκόσμια Ομοσπονδία.
Και παρότι ο Γουάιτ αναγνωρίζει πως μόνο με τεστ δυναμομέτρησης θα παρουσιαστεί η πραγματική εικόνα των κινητήρων της Formula 1, παραδέχεται ότι η Renault είναι σίγουρα πίσω από τον ανταγωνισμό: «Πιστεύω ότι το μάξιμουμ της δύναμης των κινητήρων της Renault δεν είναι τόσο... καλό όσο το αντίστοιχο των ανταγωνιστών», σχολίασε.
Για να συνεχίσει: «Η ανάλυση των παρατηρήσεων της απόδοσης των μονοθεσίων υποστηρίζει αυτό το συμπέρασμα, αλλά είναι αδύνατο να ορίσεις με ακρίβεια τις ποσοτικές διαφορές στην ιπποδύναμη, εκτός φυσικά αν μετρηθεί αυτή στο δυναμόμετρο. Οι αλλαγές στους κινητήρες απαγορεύθηκαν από το 2007, αλλά ο τρόπος με τον οποίο χρησιμοποιείται ο κινητήρας άλλαξε πολύ κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου».
Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο στο...sportnet.gr
Και παρότι ο Γουάιτ αναγνωρίζει πως μόνο με τεστ δυναμομέτρησης θα παρουσιαστεί η πραγματική εικόνα των κινητήρων της Formula 1, παραδέχεται ότι η Renault είναι σίγουρα πίσω από τον ανταγωνισμό: «Πιστεύω ότι το μάξιμουμ της δύναμης των κινητήρων της Renault δεν είναι τόσο... καλό όσο το αντίστοιχο των ανταγωνιστών», σχολίασε.
Για να συνεχίσει: «Η ανάλυση των παρατηρήσεων της απόδοσης των μονοθεσίων υποστηρίζει αυτό το συμπέρασμα, αλλά είναι αδύνατο να ορίσεις με ακρίβεια τις ποσοτικές διαφορές στην ιπποδύναμη, εκτός φυσικά αν μετρηθεί αυτή στο δυναμόμετρο. Οι αλλαγές στους κινητήρες απαγορεύθηκαν από το 2007, αλλά ο τρόπος με τον οποίο χρησιμοποιείται ο κινητήρας άλλαξε πολύ κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου».
Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο στο...sportnet.gr