Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

RENAULT – «Οι κινητήρες μας είναι πίσω»

Ο επικεφαλής των κινητήρων της Renault Ρομπ Γουάιτ τόνισε ότι η εταιρεία του παραμένει δυσαρεστημένη από το γεγονός ότι οι κινητήρες της βρίσκονται πίσω σε ιπποδύναμη σε σχέση με άλλους ανταγωνιστές της. Η γαλλική εταιρεία είναι από τους υπέρμαχους της εξίσωσης της απόδοσης των κινητήρων, επιβεβαιώνοντας τις υποψίες ότι κάποιοι κατασκευαστές αύξησαν την ιπποδύναμη των μονάδων τους, παρότι το πάγωμα της εξέλιξης έχει επιβληθεί από την Παγκόσμια Ομοσπονδία.


Και παρότι ο Γουάιτ αναγνωρίζει πως μόνο με τεστ δυναμομέτρησης θα παρουσιαστεί η πραγματική εικόνα των κινητήρων της Formula 1, παραδέχεται ότι η Renault είναι σίγουρα πίσω από τον ανταγωνισμό: «Πιστεύω ότι το μάξιμουμ της δύναμης των κινητήρων της Renault δεν είναι τόσο... καλό όσο το αντίστοιχο των ανταγωνιστών», σχολίασε.

Για να συνεχίσει: «Η ανάλυση των παρατηρήσεων της απόδοσης των μονοθεσίων υποστηρίζει αυτό το συμπέρασμα, αλλά είναι αδύνατο να ορίσεις με ακρίβεια τις ποσοτικές διαφορές στην ιπποδύναμη, εκτός φυσικά αν μετρηθεί αυτή στο δυναμόμετρο. Οι αλλαγές στους κινητήρες απαγορεύθηκαν από το 2007, αλλά ο τρόπος με τον οποίο χρησιμοποιείται ο κινητήρας άλλαξε πολύ κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου».
Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο στο...sportnet.gr

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Online εφαρμογή εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων

Η εφαρμογή AUTOSCAN είναι μια μηχανή προσεγγιστικής εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, βασιζόμενη στην επεξεργασία μεταβλητών παραγόντων που επηρεάζουν την εμπορική μεταπωλητική τους αξία σε ετήσια βάση. Το ανθρώπινο δυναμικό της δραστηριοποιείται στον χώρο του αυτοκινήτου καθημερινά, διατηρώντας βάσεις δεδομένων σχετικά με τα χαρακτηριστικά της εμπορικής αξίας των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων της ελληνικής αγοράς καταγράφοντας την διαδικασία αγοραπωλησίας τους. Αντλεί πολύτιμες πληροφορίες από τεχνικές και εμπορικές παραμέτρους που συνεχώς μεταβάλουν την οικονομική...

Το FIAT Pandina

Το FIAT Pandina Η FIAT παρουσίασε το τελευταίο όπως φάινεται facelift του θρυλικού Panda, ενός μοντέλου που έχει διαγράψει πορεία 40 ετών και πάνω από 8 εκατομμυρίων πωλήσεων. Το όνομα αυτού Pandina!Πανεύκολο στην οδήγηση, εύχρηστο στην καμπίνα και οικονομικό στη χρήση, το μοντέλο έχει δημιουργήσει το δικό του φανατικό όσο και πιστό κοινό.

Αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με άτοκες δόσεις χωρίς δάνειο από τράπεζα

Αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με άτοκες δόσεις Θέλετε να προβείτε στην αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με 36 άτοκες δόσεις και χωρίς δάνειο από τράπεζα; Και όμως γίνεται...Δείτε πώς: