Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Βασικά σημεία συνέντευξης τύπου στο Τόκυο του Προέδρου & CEO Honda Motor Co. LTD Takanobu Ito

«Να προσφέρουμε καλά προϊόντα στους πελάτες μας γρήγορα, σε προσιτή τιμή και με χαμηλές εκπομπές CO2»


Ένας χρόνος έχει περάσει από τότε που ανέλαβα τη θέση του προέδρου της εταιρίας πέρσι τον Ιούνιο, και μπήκαμε στη φάση όπου είναι αναγκαίο να καταρτίσουμε και να υλοποιήσουμε μία νέα στρατηγική ανάπτυξης.

Τα τελευταία χρόνια, παρατηρήθηκε μία ταχεία μεταστροφή στις προτιμήσεις των καταναλωτών προς αυτοκίνητα μικρότερου μεγέθους στις παγκόσμιες αυτοκινητιστικές αγορές λόγω αφύπνισης της περιβαλλοντικής συνείδησης σε όλο τον κόσμο και των διαρθρωτικών αλλαγών που συνέβησαν στην παγκόσμια οικονομία. Η Honda πρέπει να ανταποκριθεί γρήγορα στις τρέχουσες αλλαγές εάν θέλει να ελπίζει σε περαιτέρω ανάπτυξη και επέκταση στο μέλλον.

Η μεγαλύτερη διοικητική μας προτεραιότητα είναι να ...δημιουργήσουμε μία εταιρική δομή με εξασφαλισμένο κέρδος. Παράλληλα πρέπει να εξελίξουμε και να κάνουμε εμπορεύσιμες προηγμένες περιβαλλοντικές τεχνολογίες, να ενισχύσουμε την επιχειρηματική μας δράση σε αναδυόμενες αγορές και να ανταποκριθούμε άμεσα στη νέα τάση της αγοράς για μικρότερα οχήματα.

Επειδή καλούμαστε να επιβιώσουμε σε ένα δύσκολο επιχειρηματικό περιβάλλον, είναι επιβεβλημένο να ξαναθυμηθούμε τη θεμελιώδη αρχή της Honda, δηλαδή να βλέπουμε τα πράγματα από την πλευρά των πελατών και να συνεχίσουμε να προσφέρουμε προϊόντα που τους ικανοποιούν.

Στο πλαίσιο αυτό, καθιερώθηκε η ...
‘Κατεύθυνση της Honda για τα επόμενα 10 χρόνια’. Εκείνο που θεωρώ σημαντικότερο και το έστειλα σαν μήνυμα σε όλους τους συνεργάτες της Honda ήταν “να προσφέρουμε καλά προϊόντα στους πελάτες μας, γρήγορα, σε προσιτή τιμή και με χαμηλές εκπομπές CO2.”

Με τον όρο “καλά προϊόντα” εννοούμε να ενσαρκώσουμε τις ανάγκες και επιθυμίες των πελατών σε ελκυστικά προϊόντα χρησιμοποιώντας τις μοναδικές τεχνολογίες, τις γνώσεις και την επινοητικότητα της Honda. Τέτοια καλά προϊόντα πρέπει να παραδίδονται γρήγορα, ώστε να μην περιμένουν οι πελάτες και σε προσιτές τιμές για να είναι ικανοποιημένοι με την αγορά τους. Αυτή είναι η κατεύθυνση που θα πάρει η Honda.

Το “Με χαμηλές εκπομπές CO2” αντιπροσωπεύει τα πιστεύω μας, που βασίζονται στην ισχυρή πεποίθησή μας ότι, σαν κατασκευάστρια οχημάτων προσωπικής μετακίνησης, η Honda θα έχει μέλλον μόνον εάν καταφέρει να μειώσει δραστικά τις εκπομπές CO2.

Για να προσφέρουμε καλά προϊόντα γρήγορα, σε προσιτή τιμή και με μειωμένες εκπομπές CO2, πρέπει να ληφθούν συγκεκριμένα μέτρα με έμφαση στους εξής τρεις βασικούς τομείς:

1) Εξέλιξη περιβαλλοντικών τεχνολογιών

2) Ενίσχυση μοντέρνων συστημάτων παραγωγής

3) Ενίσχυση επιχειρηματικών δραστηριοτήτων σε αναδυόμενες αγορές

Εξέλιξη περιβαλλοντικών τεχνολογιών

Αυτοκίνητα

・Η Honda έχει μειώσει τις εκπομπές CO2 μέσα από την τεχνολογική εξέλιξη μιας μεγάλης γκάμας προϊόντων μεταξύ των οποίων μοτοσικλέτες και αυτοκίνητα. Η Honda έχει επίσης δεσμευτεί στη μείωση του περιβαλλοντικού της αποτυπώματος με τη βοήθεια προϊόντων παραγωγής ενέργειας όπως οι ηλιακές κυψέλες και τα συστήματα συμπαραγωγής.

・Η Honda θα επιταχύνει την προσπάθεια για μείωση του περιβαλλοντικού της αποτυπώματος προάγοντας τις περιβαλλοντικές τεχνολογίες της και επιδιώκοντας συστηματικά την ευρεία διάδοση τέτοιων τεχνολογιών στην αγορά.

Ευρεία διάδοση του Υβριδικού Συστήματος IMA στην αγορά

・Η Honda λανσάρισε νέα μοντέλα εφοδιασμένα με το ελαφρύ και συμπαγών διαστάσεων υβριδικό σύστημα IMA της μάρκας, και συγκεκριμένα το Civic Hybrid, το Insight και το CR-Z. Το ποσοστό των υβριδικών οχημάτων μεταξύ των συνολικών πωλήσεων της Honda την Ιαπωνία αυξήθηκε στο 16% το 2009. Η Honda θα επιταχύνει τη διάδοση του IMA στην αγορά αυξάνοντας την οικογένεια των διαθέσιμων μοντέλων που θα είναι εφοδιασμένα με το σύστημα αυτό.

・Η Honda θα λανσάρει πολλαπλά μοντέλα, κυρίως μεσαίου μεγέθους, εφοδιασμένα με το σύστημα IMA στην Ιαπωνία μέσα σε ένα χρόνο περίπου από τώρα. Το πρώτο θα είναι το Fit Hybrid (Jazz Hybrid)το οποίο θα παρουσιαστεί στην Ιαπωνική αγορά φέτος το φθινόπωρο.

・Η Honda θα επιδιώξει επίσης την εξέλιξη της τεχνολογίας των μπαταριών που είναι σημαντικές για την εξέλιξη των υβριδικών οχημάτων. Η επόμενη γενιά Civic Hybrid θα είναι εφοδιασμένη με μία συμπαγή μπαταρία ιόντων λιθίου υψηλής απόδοσης, την οποία θα παρέχει η εταιρία Blue Energy, μία κοινοπραξία μεταξύ GS Yuasa & Honda που θα ξεκινήσει την παραγωγή της μπαταρίας στο εργοστάσιό της μέσα στη χρονιά.

・Η Honda έχει αφιερώσει τους πόρους της εταιρίας της στην εξέλιξη προηγμένων περιβαλλοντικών τεχνολογιών. Τα αποτελέσματα αυτής της στρατηγικής θα αρχίσουν να φαίνονται με τη μορφή προϊόντων κάποια στιγμή γύρω στο 2012.

Plug-in hybrid

・Ένα νέο plug-in υβριδικό σύστημα για μεσαία – μεγαλύτερα οχήματα είναι αυτή τη στιγμή υπό εξέλιξη. Οχήματα εφοδιασμένα με το νέο σύστημα προγραμματίζονται να κυκλοφορήσουν το 2012 σε Ιαπωνία και Αμερική.

・Η Honda θα ικανοποιήσει τις απαιτήσεις των πελατών υιοθετώντας πολλαπλά υβριδικά συστήματα, κατάλληλα για οχήματα διαφορετικών μεγεθών και χρήσεων.

Βενζινοκινητήρες

・Μεσοπρόθεσμα, οι κινητήρες εσωτερικής καύσης θα παραμείνουν η κύρια πηγή ισχύος για τα αυτοκίνητα, επομένως η Honda θα εξακολουθήσει να εξελίσσει τεχνολογίες που θα βελτιώνουν τις επιδόσεις και την κατανάλωση των κινητήρων εσωτερικής καύσης. Η Honda θα ξεκινήσει την ανανέωση της γκάμας των κινητήρων και των κιβωτίων της από το 2012 για να βελτιώσει περισσότερο την οικονομία καυσίμου.

Πετρελαιοκινητήρες

・Οι πετρελαιοκινητήρες συμβάλλουν επίσης στη μείωση εκπομπών CO2. Επιπλέον του κινητήρα 2.2 που διατίθεται αυτή τη στιγμή, η Honda βρίσκεται σε φάση εξέλιξης ενός μικρότερου diesel. Ένα μοντέλο εφοδιασμένο με αυτό το νέο μικρότερο diesel θα λανσαριστεί στην Ευρώπη το 2012.

Ηλεκτρικά οχήματα κυψελών καυσίμου

・Μακροπρόθεσμα, τα ηλεκτρικά οχήματα κυψελών καυσίμου θα αποτελέσουν τη βάση των μετακινήσεων και η Honda θα συνεχίσει την τεχνολογική εξέλιξη του FCX Clarity καθώς και των συστημάτων ανεφοδιασμού υδρογόνου.

Ηλεκτρικό όχημα μπαταρίας

・Αν και εξακολουθούν να υπάρχουν θέματα που ζητούν επίλυση, όπως η αυτονομία ανά φόρτιση και ο χρόνος επαναφόρτισης, τα EV μπαταρίας υπόσχονται να δημιουργήσουν μία νέα αγορά σαν μέσα μεταφοράς με μηδενικές εκπομπές CO2 κατά τη διάρκεια της λειτουργίας τους. Αξιοποιώντας τις τεχνολογίες που προκύψουν από την εξέλιξη των ηλεκτρικών οχημάτων κυψελών καυσίμου, η Honda θα προχωρήσει στη δημιουργία ενός EV μπαταρίας για χρήση σε πραγματικές συνθήκες το ταχύτερο δυνατόν. Το EV μπαταρίας της Honda προγραμματίζεται να κυκλοφορήσει σε Ιαπωνία και Αμερική το 2012.

Η Honda θα λανσάρει αυτά τα προϊόντα μέχρι το 2012 περίπου, ενώ μέσα στην επόμενη δεκαετία σκοπεύει να τα εξελίξει περαιτέρω και να τα κυκλοφορήσει ευρέως στην αγορά.

Συμπέρασμα

・Η επόμενη δεκαετία θα είναι πολύ κρίσιμη για την επιβίωση της Honda εν μέσω των μεγάλων αλλαγών της εποχής μας, μεταξύ των οποίων μία αύξηση της περιβαλλοντικής ευαισθησίας και οι αλλαγές στην παγκόσμια οικονομική δομή.

・Η Honda έχει δεσμευτεί πλήρως να προσφέρει καλά προϊόντα γρήγορα, σε προσιτή τιμή και με χαμηλές εκπομπές CO2 βλέποντας τα πράγματα από την πλευρά των πελατών.

・Για να αντιμετωπίσει την αύξηση της περιβαλλοντικής συνείδησης, η Honda θα εξελίξει περαιτέρω τις γνήσιες και προηγμένες περιβαλλοντικές τεχνολογίες της και θα επιταχύνει την ευρεία διάδοση των τεχνολογιών αυτών με τη μορφή ελκυστικών προϊόντων .

・Για την αντιμετώπιση των αλλαγών στη δομή της παγκόσμιας οικονομίας, η Honda θα ενισχύει τις μοναδικές δυνατότητές της σε δύο πρωταρχικούς τομείς και συγκεκριμένα 1) θα τονώσει τις δραστηριότητές της σε αναδυόμενες αγορές και 2) θα αυξήσει την ανταγωνιστικότητα των μικρών μοντέλων Honda.

・Παράλληλα με την ταχεία υλοποίηση αυτών των πρωτοβουλιών, η Honda θα ενισχύσει την εταιρική δομή της για να επιτύχει περαιτέρω ανάπτυξη και να προχωρήσει κατά ένα βήμα μπροστά.
ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ / presspoint.gr

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Online εφαρμογή εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων

Η εφαρμογή AUTOSCAN είναι μια μηχανή προσεγγιστικής εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, βασιζόμενη στην επεξεργασία μεταβλητών παραγόντων που επηρεάζουν την εμπορική μεταπωλητική τους αξία σε ετήσια βάση. Το ανθρώπινο δυναμικό της δραστηριοποιείται στον χώρο του αυτοκινήτου καθημερινά, διατηρώντας βάσεις δεδομένων σχετικά με τα χαρακτηριστικά της εμπορικής αξίας των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων της ελληνικής αγοράς καταγράφοντας την διαδικασία αγοραπωλησίας τους. Αντλεί πολύτιμες πληροφορίες από τεχνικές και εμπορικές παραμέτρους που συνεχώς μεταβάλουν την οικονομική...

Το FIAT Pandina

Το FIAT Pandina Η FIAT παρουσίασε το τελευταίο όπως φάινεται facelift του θρυλικού Panda, ενός μοντέλου που έχει διαγράψει πορεία 40 ετών και πάνω από 8 εκατομμυρίων πωλήσεων. Το όνομα αυτού Pandina!Πανεύκολο στην οδήγηση, εύχρηστο στην καμπίνα και οικονομικό στη χρήση, το μοντέλο έχει δημιουργήσει το δικό του φανατικό όσο και πιστό κοινό.

Αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με άτοκες δόσεις χωρίς δάνειο από τράπεζα

Αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με άτοκες δόσεις Θέλετε να προβείτε στην αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με 36 άτοκες δόσεις και χωρίς δάνειο από τράπεζα; Και όμως γίνεται...Δείτε πώς: