Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Opel Vivaro: Ακόμα Μεγαλύτερη Οικονομία & Άνεση

Με βελτιώσεις επικεντρωμένες στη λειτουργικότητα, την άνεση και την οικονομία, το νέο Vivaro ενισχύει τη θέση της Opel στην αγορά ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων. Από τις πιο εντυπωσιακές αλλαγές είναι το ανασχεδιασμένο cockpit με νέο ταμπλό οργάνων, ενσωματωμένο δείκτη αλλαγής σχέσης, βελτιστοποιημένη σχεδίαση γραφικών καθώς και χειριστήρια ηχοσυστήματος σε πρόσθετο μοχλό στην κολόνα του τιμονιού. Αυτό είναι προαιρετικό με το R0v4 radio και στάνταρ με όλα τα υπόλοιπα ηχοσυστήματα.
Τα τιμόνια του νέου Opel Vivaro περιλαμβάνουν τροποποιημένα συστήματα αερόσακων και, ανάλογα με την έκδοση, ενσωματωμένους διακόπτες ελέγχου για cruise control και περιοριστή ταχύτητας. Το τιμόνι διατίθεται σε πολυουρεθάνη ή δέρμα. Τα χειριστήρια του cruise control βρίσκονται επίσης στο τιμόνι στη δερμάτινη έκδοση.
Η τεχνογνωσία και εμπειρία των μηχανικών και σχεδιαστών επαγγελματικών οχημάτων της Opel φαίνεται επίσης στον τρόπο με τον οποίο πολλές πρακτικές λεπτομέρειες που είναι κρίσιμες σε μία συνηθισμένη εργάσιμη μέρα επηρεάζουν τη διαδικασία συνεχούς βελτίωσης. Για παράδειγμα, το...
ταμπλό έχει αποκτήσει ένα μεγάλο αποθηκευτικό χώρο στο πάνω τμήμα του, ενώ τα μοντέλα με πλήρες διαχωριστικό πάνελ έχουν ένα άγκιστρο στην πλευρά του οδηγού και του συνοδηγού
Στην αίσθηση ποιότητας συμβάλλει και το διακοσμητικό πλαίσιο του ηχοσυστήματος, που προαιρετικά διατίθεται και σε χρώμιο. Προσφέρονται πέντε νέα συστήματα ενημέρωσης/ψυχαγωγίας. Η βασική έκδοση ραδιοφώνου R0v4 (χωρίς ταχογράφο) με ενσωματωμένη οθόνη έχει Aux-IN για τη σύνδεση εξωτερικών μουσικών συσκευών και διατίθεται σε δύο εκδόσεις με (CD10) ή χωρίς CD drive (R10). Η αμέσως ανώτερη έκδοση R1 με εξωτερική οθόνη προσφέρει στερεοφωνική είσοδο (RCA line-in) και CD drive CD 20.
Το σύστημα R2 προσφέρει πρόσθετες λειτουργίες, με διεπαφή USB, τεχνολογία Bluetooth, οθόνη υψηλής ανάλυσης και CD30 BT drive. Σε συνδυασμό με ένα προαιρετικό σύστημα πλοήγησης της TomTom, το σύστημα διαθέτει επίσης έγχρωμη οθόνη. Το σύστημα πλοήγησης περιέχει υλικό ηλεκτρονικών χαρτών για όλες τις χώρες της Δυτικής Ευρώπης, μεταξύ των οποίων Γερμανία, Βρετανία, Ιρλανδία, Βέλγιο, Ολλανδία, Λουξεμβούργο, Αυστρία, Ελβετία, Γαλλία, Ισπανία, Πορτογαλία, Ιταλία, Δανία, Σουηδία, Φινλανδία, Νορβηγία, Πολωνία, Τσεχία, Σλοβακία, Ουγγαρία, Κροατία, Σλοβενία, Εσθονία,  Λετονία, Λιθουανία και Τουρκία.
2.0 CDTI diesel: Πιο πράσινος – πιο αποδοτικός – πιο οικονομικός
Το πρόγραμμα πετρελαιοκινητήρων του αναβαθμισμένου Opel Vivaro έχει εκσυγχρονιστεί και χαρακτηρίζεται από βελτιστοποιημένη κατανάλωση. Οι εκδόσεις του κινητήρα 2.0 CDTI, με 66 kW/90 hp και 84 kW/114 hp, διατίθενται τώρα με φίλτρο σωματιδίων πετρελαίου (DPF). Τα διαστήματα service για κινητήρες DPF έχουν παραταθεί στα 40.000 χιλιόμετρα ή μία φορά το χρόνο.
Η μειωμένη κατανάλωση των δύο κινητήρων 2.0 CDTI με τεχνολογία DPF βελτιώνει το λειτουργικό κόστος. Ανάλογα με το μοντέλο και την έκδοση, η κατανάλωση καυσίμου κυμαίνεται μεταξύ 7,5 και 7,8 l/100 km (μικτός κύκλος, 1999/100/EU). Οι εξίσου ισχυρές εκδόσεις ecoFLEX έχουν ακόμα καλύτερη κατανάλωση 7,4 l/100 km.
Πολλοί πελάτες εκτιμούν επίσης την εντυπωσιακή σχεδίαση του Opel Vivaro. Το όχημα διατίθεται τώρα σε νέα, κομψή απόχρωση steel gray και, κατόπιν παραγγελίας, με σκούρα κρύσταλλα.
Αναβαθμισμένη γκάμα μοντέλων: Πλούσια γκάμα εκδόσεων σύμφωνα με τις απαιτήσεις της αγοράς
Συνολικά, η γκάμα μοντέλων Opel Vivaro είναι πολύ ευέλικτη και προσαρμοσμένη στις ανάγκες των περισσότερων επαγγελματιών. Η αναβαθμισμένη γκάμα κινητήρων περιλαμβάνει ένα βενζινοκινητήρα 86 kW/117 hp 2.0-λίτρων και συνολικά επτά εκδόσεις diesel με ισχύ από 66 kW/90 hp μέχρι 107 kW/146 hp. Οι κινητήρες 2.0 CDTI διατίθενται με ή χωρίς φίλτρο σωματιδίων πετρελαίου (DPF), σαν εκδόσεις ecoFLEX και στους συνδυασμούς DPF/ecoFLEX. Στην κορυφή ξεχωρίζει το μοντέλο 2.5 CDTI με ισχυρό κινητήρα 107 kW/146 hp. Η έκδοση 2.5 CDTI με 84 kW/114 hp θα σταματήσει.
Εναλλακτικά, αντί του στάνταρ εξατάχυτου μηχανικού κιβωτίου, οι δύο ισχυρότεροι πετρελαιοκινητήρες διατίθενται επίσης με εξατάχυτο κιβώτιο Easytronic.
Η υπάρχουσα γκάμα αμαξωμάτων καλύπτει το μεγαλύτερο εύρος επαγγελματικών χρήσεων στη κατηγορία LCV. Περιλαμβάνει panel van με στάνταρ ή διπλή καμπίνα, μοντέλα Combi – με δύο μεταξόνια, δύο ύψη οροφής και μικτό βάρος από 2,7 – 2,9 t – και εκδόσεις με ανοιγόμενα πλαϊνά τμήματα και σασί.

GM MEDIA

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Online εφαρμογή εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων

Η εφαρμογή AUTOSCAN είναι μια μηχανή προσεγγιστικής εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, βασιζόμενη στην επεξεργασία μεταβλητών παραγόντων που επηρεάζουν την εμπορική μεταπωλητική τους αξία σε ετήσια βάση. Το ανθρώπινο δυναμικό της δραστηριοποιείται στον χώρο του αυτοκινήτου καθημερινά, διατηρώντας βάσεις δεδομένων σχετικά με τα χαρακτηριστικά της εμπορικής αξίας των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων της ελληνικής αγοράς καταγράφοντας την διαδικασία αγοραπωλησίας τους. Αντλεί πολύτιμες πληροφορίες από τεχνικές και εμπορικές παραμέτρους που συνεχώς μεταβάλουν την οικονομική...

Αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με άτοκες δόσεις χωρίς δάνειο από τράπεζα

Αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με άτοκες δόσεις Θέλετε να προβείτε στην αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με 36 άτοκες δόσεις και χωρίς δάνειο από τράπεζα; Και όμως γίνεται...Δείτε πώς:

Το FIAT Pandina

Το FIAT Pandina Η FIAT παρουσίασε το τελευταίο όπως φάινεται facelift του θρυλικού Panda, ενός μοντέλου που έχει διαγράψει πορεία 40 ετών και πάνω από 8 εκατομμυρίων πωλήσεων. Το όνομα αυτού Pandina!Πανεύκολο στην οδήγηση, εύχρηστο στην καμπίνα και οικονομικό στη χρήση, το μοντέλο έχει δημιουργήσει το δικό του φανατικό όσο και πιστό κοινό.