Η Ford είναι διατεθειμένη να χάσει μερίδιο της αγοράς προκειμένου να παραμείνει κερδοφόρα στην Ευρώπη...
Η Ford είναι διατεθειμένη να χάσει μερίδιο της αγοράς προκειμένου να παραμείνει κερδοφόρα στην Ευρώπη, μετά την πτώση στις πωλήσεις και τη λήξη των περισσότερων προγραμμάτων απόσυρσης παλαιών αυτοκινήτων.
Μέχρι και 10 μήνες πριν τον Απρίλιο του 2010 η Ford απολάμβανε κάθε χρόνο τα κέρδη από τις πωλήσεις της. Από τότε οι πωλήσεις της μειώθηκαν, κατά...
17 % στις ευρωπαικές αγορές τον Απρίλιο και κατά 14% τον Μάιο.
Η εταιρία επιδιώκει να βρει τη χρυσή τομή ώστε να παραμείνει κερδοφόρα αυτό το έτος και να μην αλλοιωθεί το εμπορικό της σήμα. Το μερίδιο της στις ευρωπαικές αγορές ήταν 8,2% τον Μάιο, δηλαδή μειωμένο κατά 0,7% σε σχέση με τον περσινό Μάιο. Παρά τη μείωση, η Ford παραμένει δεύτερη σε πωλήσεις επιβατικών αυτοκινήτων στην Ευρώπη μετά την Volkswagen.
πηγή
Μέχρι και 10 μήνες πριν τον Απρίλιο του 2010 η Ford απολάμβανε κάθε χρόνο τα κέρδη από τις πωλήσεις της. Από τότε οι πωλήσεις της μειώθηκαν, κατά...
17 % στις ευρωπαικές αγορές τον Απρίλιο και κατά 14% τον Μάιο.
Η εταιρία επιδιώκει να βρει τη χρυσή τομή ώστε να παραμείνει κερδοφόρα αυτό το έτος και να μην αλλοιωθεί το εμπορικό της σήμα. Το μερίδιο της στις ευρωπαικές αγορές ήταν 8,2% τον Μάιο, δηλαδή μειωμένο κατά 0,7% σε σχέση με τον περσινό Μάιο. Παρά τη μείωση, η Ford παραμένει δεύτερη σε πωλήσεις επιβατικών αυτοκινήτων στην Ευρώπη μετά την Volkswagen.
πηγή