Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

42o Ράλλυ Θερμαϊκού

Έληξε τυπικά, την Παρασκευή 07 Ιουνίου, η περίοδος δήλωσης συμμετοχής για το 42ο Ράλλυ Θερμαϊκού με τις συμμετοχές να έχουν φτάσει τις 20, αριθμός σχετικά ικανοποιητικός δεδομένου της κατάστασης που επικρατεί.

Μεγαλύτερη σημασία όμως, έχουν τα ονόματα των πληρωμάτων που θα φιγουράρουν στον επίσημο πίνακα συμμετοχών, ο οποίος θα δημοσιευθεί την εβδομάδα που έρχεται.

Το παρών θα δώσουν οι περσινοί πρωταθλητές Τζαμπάζης-Ζακχαίος και οι Κοσμόπουλος-Ευτυχιάδης στην κατηγορία Ν4. Έτσι επιτέλους θα αντηχήσουν στα ορεινά του Πολυγύρου,...
προσφέροντας υπέροχο θέαμα, τα εύηχα «σκασίματα» των Mitsubishi Lancer Evo IX και X αντίστοιχα.

Συμμετοχή έκπληξη αποτελεί ο βόρειο-ιρλανδός Allan Harryman, ο οποίος θα δοκιμαστεί στο δεξί μπάκετ της Citroen DS3 του Νίκου Παυλίδη. Ανυπομονούμε να τον δούμε στον τερματισμό του δικού μας ιστορικού αγώνα αφού το 2008 στο 42ο Ράλλυ Δ.Ε.Θ., συνοδηγός τότε στο Mitsubishi Lancer Evo IX του Γιάννη Παπαδημητρίου, δεν κατάφερε να τερματίσει.

Ο ιπτάμενος Καραβασίλης με την βοήθεια του Μιλιάδη κατάφεραν στο 15ο Ράλλυ Σπριντ Σερρών να δώσουν μια διαφορετική οπτική στο πως βλέπουμε ένα Honda Civic Type R εν δράση. Περιμένουμε ανυπόμονα να τους χειροκροτήσουμε και στα πάτρια εδάφη του οδηγού.

Εδώ και μήνες, πολλοί θεατές αναρωτιούνται αν θα τους δοθεί ποτέ ξανά η ευκαιρία να απολαύσουν το τέρας δύναμης και φορτωμένο με δεκαετίες αγωνιστικών πεπραγμένων. Η απάντηση είναι θετική καθώς οι Δημήτρης και Θωμάς Μανολόπουλος δηλώνουν έτοιμοι να απελευθερώσουν το Renault 5 Turbo Maxi στις ιστορικές ειδικές διαδρομές του Χολομώντα.

Ο πατέρας μαθαίνει τον γιό ή ο γιός ανανεώνει τον πατέρα; Το ερώτημα είναι ρητορικό και αφορά τους Αντώνη και Παύλο Μπαξεβανάκη μεHonda Civic Type R. Στην Α7 θα αγωνιστεί και το χαμογελαστό δίδυμο Λάκης-Τριανταφυλλίδης με το δυστυχώς αδύναμο όπως μάθαμε πρόσφατα Seat Ibiza.

Στην ΕΕ11 θα δούμε να αγωνίζονται τρεις πολύ ιδιαίτερες συμμετοχές. Τα συγκεκριμένα πληρώματα είναι ταχύτατα, το έχουν αποδείξει πολλές φορές άλλα και άτυχα κάτι που επίσης έχουν αποδείξει πολλές φορές. Πρόκειται για τους Γιάννη και Βαγγέλη Κωνσταντινίδη και τους Κωνσταντίνου - Σαρητσόγλου «καβάλα» στις όμορφες γαλλίδες Citroen ZX Kit Car και Citroen ZX αντίστοιχα, παρέα με τους Ανδρεάδη- Μαυρίδη και VW Golf. Στοιχηματίζουμε πως κανείς τους δεν έχει σκοπό να αφήσει αμαχητί ούτε ένα αγωνιστικό χιλιόμετρο .

Επαναφορά και του προεδρικού οχήματος Νο.2., με πλήρωμα τους Κουμποτή – Μαυροματίδη στο γνωστό Peugeot 106 S16. Απορία 1: Ο πρώην πρόεδρος του Α.Ο.Θ. θα ακολουθεί πιστά τα γραπτά του νυν προέδρου του Σ.Ο.Α.Α.Β.Ε. ; Απορία 2: Ισχύει η κόντρα που ξεκίνησε πριν χρόνια στην Α6; Αν ναι τότε οι επικίνδυνα γρήγοροι Αργυρίου – Γκάλφας δεν πρόκειται να δείξουν έλεος και θα οδηγήσουν το δικό τους Peugeot 106 σε νικητήρια πορεία. Αγκάθι στην προσπάθεια, οι Κυπαρίσσας – Καρλιώτης που υστερούν σε ενεργά αγωνιστικά χρόνια όχι όμως και στην ικανότητα να οδηγούν flat out. Από αυτήν την κόντρα λείπει ο αγαπητός σε όλους μας κορίνθιος Μπίστας, ο Αναγνωστάκης αλλά και ο δικός μας Τρατσέλας.

Οι Ταυλίκος – Τάτσιος δίνουν εδώ και χρόνια το παρών χωρίς να συμμετέχουν στην «κόντρα» απολαμβάνοντας όμως στο έπακρο με το δικό τους Peugeot 106 κάθε αγωνιστικό χιλιόμετρο. Ο υιός Διαμαντόγλου Αντώνης με συνοδηγό τον Βαγγέλη Ασπρόμουγγο θα οδηγήσουν το Suzuki Ignis Sport σε διαδρομές όπου οι γονείς του πρώτου έχουν «γράψει» εκατοντάδες αγωνιστικά χιλιόμετρα.

Οι Κούκας – Ιωαννίδης με Ford Escort MK5 2000 και οι Αναστασοβίτης Θόδωρος και Ιωάννης με Opel Astra GSi, είναι δύο συμμετοχές που τιμούν πάντα τους αγώνες του ομίλου και εμπλουτίζουν την πολυμορφία με τα αγωνιστικά τους.

“Like”, για να χρησιμοποιήσω έναν σύγχρονο όρο στην συμμετοχή των Τσακίρη – Ιντζόγλου και Βελέζη – Στράντζαλη με Toyota Yaris. Ναι σωστά, επιτέλους θα δούμε και πάλι αγωνιστικά στην κατηγορία Α5. “Like” και στην επανεμφάνιση του Τρύφου, του οποίου η απουσία έγινε αισθητή τόσο στον όμιλο όσο και στα αγωνιστικά δρώμενα. Στο δεξί μπάκετ ο Θεοφανίδης Σίμος που κράτησε επάξια ζωντανό το κατηγορίας Ν2 Citroen Saxo.

Το 42ο Ράλλυ Θερμαϊκού θα πάρει την πρώτη του ανάσα το Σάββατο 15 Ιουνίου με την διεξαγωγή του Τεχνικού Ελέγχου ο οποίος θα πραγματοποιηθεί από τις 16:00 ως τις 19:00 στις εγκαταστάσεις του ΚΤΕΟ Autovision στην περιοχή του ξενοδοχείου Hyatt.

Την Κυριακή 16 Ιουνίου θα βρισκόμαστε όλοι στον Πολύγυρο, μόλις 50 χλμ. από την Θεσσαλονίκη. Εσύ θα διακινδυνεύσεις να χάσεις το ραντεβού με την ιστορία; Μπορείς να είσαι απλά ένας από αυτούς που θα αρκεστούν στο να διαβάσουν για το 42ο Ράλλυ Θερμαϊκού;

Μακρυρράχης 26Β Τ.Κ. 55133 Θεσσαλονίκη Τ. 2310 423220 F. 2310 423221
www.aoth.gr e-mail : info@aoth.gr

Συνημμένα

  •   Αφίσα Αγώνα
  •   Χάρτης Ειδικών

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Το FIAT Pandina

Το FIAT Pandina Η FIAT παρουσίασε το τελευταίο όπως φάινεται facelift του θρυλικού Panda, ενός μοντέλου που έχει διαγράψει πορεία 40 ετών και πάνω από 8 εκατομμυρίων πωλήσεων. Το όνομα αυτού Pandina!Πανεύκολο στην οδήγηση, εύχρηστο στην καμπίνα και οικονομικό στη χρήση, το μοντέλο έχει δημιουργήσει το δικό του φανατικό όσο και πιστό κοινό.

Online εφαρμογή εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων

Η εφαρμογή AUTOSCAN είναι μια μηχανή προσεγγιστικής εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, βασιζόμενη στην επεξεργασία μεταβλητών παραγόντων που επηρεάζουν την εμπορική μεταπωλητική τους αξία σε ετήσια βάση. Το ανθρώπινο δυναμικό της δραστηριοποιείται στον χώρο του αυτοκινήτου καθημερινά, διατηρώντας βάσεις δεδομένων σχετικά με τα χαρακτηριστικά της εμπορικής αξίας των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων της ελληνικής αγοράς καταγράφοντας την διαδικασία αγοραπωλησίας τους. Αντλεί πολύτιμες πληροφορίες από τεχνικές και εμπορικές παραμέτρους που συνεχώς μεταβάλουν την οικονομική...

Alfa Romeo Racing ORLEN – Grand Prix Αυστρίας

Alfa Romeo Racing ORLEN – Grand Prix Αυστρίας Η Alfa Romeo Racing ORLEN για ακόμα μια φορά πλησίασε πολύ κοντά στην κατάκτηση βαθμών, χωρίς όμως τελικά να έχει την τύχη να ολοκληρώσει το έργο της. Ο Kimi Räikkönen, και ενώ πάλευε μέχρι τον τελευταίο γύρο για την 10η θέση, τερμάτισε 16ος μετά από μια σύγκρουση, ενώ ο Antonio Giovinazzi ολοκλήρωσε την προσπάθεια του τερματίζοντας στην 14η θέση μετά από μια ποινή που δέχθηκε στην αρχή του αγώνα.