Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Το παιδί-θαύμα που εντυπωσιάζει στη Sepang

Ο Μarc Marquez προσαρμόστηκε αμέσως και έπαιξε στα ίσια με τους Pedrosa και Lorenzo

«Νόμιζα ότι θα μού έπαιρνε περισσότερο να βολευτώ, αλλά από τους πρώτους κιόλας γύρους ένιωσα πολύ άνετα πάνω στη μοτοσυκλέτα», δήλωσε το απόγευμα της 1ης μέρας δοκιμών στη Sepang ο Marc Marquez.

Ο νεαρός πρωταθλητής της Moto2 έκανε τον 3ο ταχύτερο χρόνο στη Μαλαισία, μόλις 44 χιλιοστά του δευτερολέπτου πίσω από τον κορυφαίο Dani Pedrosa. Ήταν μια συγκλονιστική επίδειξη οδηγικής μαεστρίας από το νεαρό Ισπανό, που ανέδειξε πέρα από κάθε αμφιβολία τη δυνατότητά του να κυνηγήσει το βάθρο από τον πρώτο αγώνα στο Κατάρ.

«Είμαι πολύ ευχαριστημένος με το πώς εξελίχτηκε η μέρα, επειδή πάντα μετά από ένα δίμηνο απραξίας είσαι κάπως νευρικός», είπε. «Νόμιζα ότι θα μού έπαιρνε περισσότερο να βολευτώ, αλλά από τους πρώτους κιόλας γύρους ένιωσα πολύ άνετα πάνω στη μοτοσυκλέτα. Νιώσαμε εξαρχής αυτοπεποίθηση, αν και βέβαια υπάρχει ακόμα χώρος για βελτίωση».

Και ποιος τολμά να αμφιβάλλει, έχοντας δει το νέο απόκτημα της Repsol Honda να οδηγεί τη RC213V σε χρόνους εφάμιλλους των πολύ πιο έμπειρων συμπατριωτών του;

Ο ίδιος ο Marquez πάντως έσπευσε να υποβαθμίσει την απόδοσή του στη Sepang, λέγοντας ότι οι χρόνοι στο ξεκίνημα της σαιζόν δεν πρέπει να θεωρούνται σημείο αναφοράς.

«Δεν νομίζω ότι το σημερινό αποτέλεσμα πρέπει να θεωρηθεί σημείο αναφοράς, επειδή δοκιμάζουμε πολλά καινούργια μέρη. Επικέντρωσα την προσπάθειά μου μόνον στον προσδιορισμό ενός καλού σεταρίσματος και στο να νιώσω άνετα πάνω στη μοτοσυκλέτα», είπε. «Προσπάθησα να κάνω έναν καλό χρόνο, προκειμένου να έχει ουσία η προσπάθειά μας», διευκρίνισε.

Ό,τι κι αν ήταν αυτό που κυνηγούσε ο Marquez, η ουσία είναι ότι για ένα διάστημα, περίπου στα μισά της περιόδου, βρέθηκε πρώτος στον πίνακα με τους χρόνους, πριν σπρωχτεί τελικά στην 3η θέση, μπροστά από τον ανανεωμένο Valentino Rossi και την εργοστασιακή Yamaha M1 του.


Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Το FIAT Pandina

Το FIAT Pandina Η FIAT παρουσίασε το τελευταίο όπως φάινεται facelift του θρυλικού Panda, ενός μοντέλου που έχει διαγράψει πορεία 40 ετών και πάνω από 8 εκατομμυρίων πωλήσεων. Το όνομα αυτού Pandina!Πανεύκολο στην οδήγηση, εύχρηστο στην καμπίνα και οικονομικό στη χρήση, το μοντέλο έχει δημιουργήσει το δικό του φανατικό όσο και πιστό κοινό.

ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΔΙΑΧΕΙΡΗΣΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΑΤΤΙΚΗΣ

Στο πλαίσιο της αγαστής συνεργασίας του Ελληνικού Μουσείου Αυτοκινήτου – Ίδρυμα Θεόδωρου και Γιάννας Χαραγκιώνη με την Περιφέρεια Αττικής, συναντήθηκε στις 23/6 η Διευθύντρια του μουσείου κα Μαρίνα Φιλιππούση με τον Ειδικό Σύμβουλο Οδικής Ασφάλειας της Περιφέρειας κο Κίμωνα Λογοθέτη.

Online εφαρμογή εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων

Η εφαρμογή AUTOSCAN είναι μια μηχανή προσεγγιστικής εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, βασιζόμενη στην επεξεργασία μεταβλητών παραγόντων που επηρεάζουν την εμπορική μεταπωλητική τους αξία σε ετήσια βάση. Το ανθρώπινο δυναμικό της δραστηριοποιείται στον χώρο του αυτοκινήτου καθημερινά, διατηρώντας βάσεις δεδομένων σχετικά με τα χαρακτηριστικά της εμπορικής αξίας των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων της ελληνικής αγοράς καταγράφοντας την διαδικασία αγοραπωλησίας τους. Αντλεί πολύτιμες πληροφορίες από τεχνικές και εμπορικές παραμέτρους που συνεχώς μεταβάλουν την οικονομική...