Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

SEAT CUP RACING (CUP-RA): Η ιστορία ενός θρυλικού ονόματος...









SEAT CUP RACING (CUPRA): Η ιστορία ενός θρυλικού ονόματος από την οπτική γωνία της Seat. Διαβάστε τα ενδιαφέροντα στοιχεία που αλιεύσαμε από το διαδίκτυο και το site της εταιρείας:

Το 1998 γράφεται ιστορία όταν η SEAT είναι η νικήτρια του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλλυ (WRC) στην κατηγορία δίλιτρων με το Ibiza Kit-Car, για τρίτη φορά στην σειρά. Το αυτοκίνητο κερδίζει το πρωτάθλημα για πρώτη φορά το 1996. Είναι η πρώτη χρονιά που συμμετέχει σε αυτόν το διαγωνισμό. Το πρώτο Ibiza CUPRA εμπνεύστηκε από το SEAT Ibiza Kit-Car . Την ίδια χρονιά, παρουσιάζεται το SEAT Cordoba WRC.

To 1997, η SEAT αποκαλύπτει την επανέκδοση του πρώτου SEAT SEAT Ibiza Cupra 2.0 16V 150 ίππων: Η πρώτη έκδοση παρουσιάζεται το 1996. Και οι δύο εκδόσεις είναι υπερβολικά δημοφιλείς στον κύκλο των φαν αγωνιστικών αυτοκινήτων με τελικό αποτέλεσμα το πρώτο Ibiza CUPRA Proto στην Βαρκελώνη το 1999.

Η SEAT αποκαλύπτει το πρωτότυπο του πρώτου SEAT Ibiza CUPRA στην παγκόσμια πρεμιέρα της Έκθεσης Αυτοκινήτου στην Βαρκελώνη, συνδυάζοντας μέγιστη ισχύ και μοναδικό σχεδιασμό. Ένα από τα δυνατά σημεία αυτού του μοντέλου είναι ο κινητήρας 1.8 20VT 156 ίππων, που το μετατρέπει στο γρηγορότερο και ισχυρότερο αυτοκίνητο στην κατηγορία του, εκείνη την εποχή. Το αυτοκίνητο επιταχύνει από 0 στα 100χλμ/ώρα σε μόλις 7.2 δευτερόλεπτα. Το πρωτότυπο SEAT Cordoba CUPRA 1.8 20VT 156 ίππων παρουσιάζεται στην ίδια έκθεση.

Η εταιρεία ανακοινώνει ότι δεν θα συμμετάσχει σε κανένα διεθνή αγωνιστικό πρωτάθλημα το 2001, με σκοπό να εστιάσει κάθε προσπάθεια στην κατασκευή ειδικών σειρών αυτοκινήτων υψηλών επιδόσεων. Στην Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου στο Birmingham, η SEAT Sport αποκαλύπτει σε παγκόσμια πρεμιέρα το...
πρώτο της μοντέλο σειριακής παραγωγής, το SEAT SEAT Ibiza CUPRA R 1.8 T 156 ίππων. Η παραγωγή του αποκλειστικού αυτοκινήτου περιορίζετε σε 200 τεμάχια τον πρώτο χρόνο, τα οποία θα πουληθούν στις κύριες Ευρωπαϊκές χώρες. Την ίδια χρονιά, παρουσιάζεται το SEAT Leon CUPRA 4 στην Έκθεση Αυτοκινήτου στο Παρίσι: Με κινητήρα 204 ίππων V6 και ολική πρόσφυση, φτάνει τελική ταχύτητα στα 235 χλμ/ώρα, καθιστώντας το ως το γρηγορότερο αυτοκίνητο και ποιο σπορ σειρά παραγωγής όχημα στην ιστορία της SEAT ως τότε. Πίσω στην πόλη Martorell, η Αυτού Υψηλότης, ο πρίγκιπας της Asturias, οδηγεί το πρώτο SEAT Leon CUPRA από την γραμμή συναρμολόγησης, ως μέρος των εορτασμών της 50ης επετείου της SEAT.

H SEAT Sport παρουσιάζει την πρώτη της εξέλιξη αυτοκινήτου υψηλών επιδόσεων, το πρωτότυπο SEAT Leon CUPRA R 1.8 T . Κάνει παγκόσμια πρεμιέρα στην Έκθεση Αυτοκινήτου στην Βαρκελώνη, και σύντομα γίνεται πρώτο σε πωλήσεις.. Εφοδιασμένο με κινητήρα 210 ίππων, 20VT, οι εκτιμήσεις πωλήσεων για τον πρώτο χρόνο ξεπερνιόνται κατά 60%- με τη μεγαλύτερη ζήτηση να προέρχεται από την Αγγλία, Ελβετία, Μεξικό και Γερμανία. Εν τω μεταξύ, το έγκυρο Γερμανικό περιοδικό «Sport Auto” επιλέγει το SEAT Leon 4 CUPRA για το βραβείο "Ποιο Σπορ Αυτοκίνητο για το 2001" : Το μοντέλο κερδίζει την πρώτη θέση ανάμεσα σε 13 υποψήφιους, στην κατηγορία αυτοκινήτων «κάτω από € 23,000». Την ίδια χρονιά, παρουσιάζουμε το πρωτότυπο SEAT Toledo CUPRA.

Το SEAT Leon CUPRA R 1.8 T 210 ίππων, κάνει παγκόσμια πρεμιέρα στην Έκθεση Αυτοκινήτου στην Γενεύη το 2002, και η SEAT Sport διοργανώνει τον αγώνα SEAT Leon Supercopa στην Ισπανία. Ένα συναρπαστικό ενιαίο πρωτάθλημα που συγκέντρωσε χιλιάδες θεατές, και τρανταχτή απόδειξη της συμμετοχής μας σε εθνικούς αγώνες.

Το νέο SEAT Leon CUPRA R 1.8 T κάνει παγκόσμια πρεμιέρα στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Βαρκελώνης: Ξεπερνώντας τον προκάτοχο του κατά 15 ίππους, ο κινητήρας των 225 ίππων το κατατάσσει ως το γρηγορότερο και δυνατότερο αυτοκίνητο στην γκάμα της SEAT ως τότε, με τελική ταχύτητα 240 χλμ/ώρα. Την ίδια χρονιά, γίνονται τα αποκαλυπτήρια του πρωτότυπου SEAT CUPRA GT στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Βαρκελώνης-ένα αγωνιστικό σχεδιασμένο αποκλειστικά για τους αγωνιστικούς πελάτες της SEAT Sport, απεικονίζοντας στιλιστικά χαρακτηριστικά των αυτοκινήτων «concept " της SEAT, Salsa και Tango. Ο κινητήρας άνω των 500 ίππων, επιταχύνει από 0 στα 100 σε 4.2 δευτερόλεπτα με τελική ταχύτητα στα 295 χλμ/ώρα.

Το 2006, το SEAT Leon CUPRA 2.0 TFSi 240 ίππων, κάνει τα παγκόσμια αποκαλυπτήρια του στην ‘Έκθεση Αυτοκινήτου στο Λονδίνο. Είναι το δυνατότερο SEAT ως σήμερα.

Το 2005, γίνεται η παρουσίαση του SEAT Ibiza CUPRA R 1.8 T 180 ίππων, στην Έκθεση Αυτοκινήτου Γενεύης.

Έναν χρόνο νωρίτερα, το 2004, γίνεται η παγκόσμια παρουσίαση του SEAT Ibiza CUPRA 1.9 TDI 160 ίππων - επίσης στην Γενεύη: Ο κινητήρας του επιταχύνει το αυτοκίνητο από 0 στα 100 χλμ/ώρα σε 7.6 δευτερόλεπτα, με τελική ταχύτητα 220 χλμ/ώρα. Και όλα αυτά με την απίστευτα χαμηλή κατανάλωση καυσίμων με μόνο 5.4 λ/100χλμ. Την χρονιά του 2004 επίσης, συμμετέχει το SEAT Toledo CUPRA στον Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα ΑυτοκινήτουTouring (ETCC): Το αυτοκίνητο υπερβαίνει κάθε προσδοκία και καθίσταται ως βασική ατραξιόν στο τουρνουά.

To SEAT Toledo CUPRA ETCC αντικαθιστάται από το SEAT Leon WTCC World Touring Car Championship (WTCC) το 2005. Μια ριψοκίνδυνη απόφαση που καταλήγει σε θριαμβευτική νίκη δυο χρόνια αργότερα το 2007. Ο Yvan Muller νικά τον αγώνα στο Oschersleben με το SEAT Leon TDI WTCC, μπροστά από τον Gabriele Tarquini, συνάδελφο της ίδιας ομάδας, ο οποίος οδηγεί ένα βενζινοκίνητο SEAT Leon. Είναι η πρώτη φορά στην ιστορία, που κερδίζει πετρελαιοκίνητο αυτοκίνητο, αγώνα παγκόσμιου πρωταθλήματος της FIA.

Το 2008 λανσάρεται τονέο SEAT Ibiza CUPRA ,έτοιμο να ξεσπάσει στους δρόμους. Είναι καλά εξοπλισμένο με έναν από τους ισχυρότερους κινητήρες στην κατηγορία του: τον κινητήρα 180 ίππων, 1.4 TSI διπλής υπερπλήρωσης (Twin-charger). Επιπλέον εξοπλισμένο με το ασυναγώνιστο 7-τάχυτο κιβώτιο DSG διπλού συμπλέκτη , με χειριστήρια στο τιμόνι- κάτι μοναδικό για αυτή την κατηγορία αυτοκινήτων. Επίσης εφοδιασμένο με το XDS, το νέο διαφορικό σύστημα περιορισμένης ολίσθησης, η βελτιωμένη έκδοση του Συστήματος Ελέγχου Ευστάθειας μας (ESP).

Την χρονιά του 2008, η SEAT γράφει πραγματική ιστορία στον μηχανοκίνητο αθλητισμό: Η ομάδα σημειώνει διπλή νίκη στο World Touring Car Championship (WTCC), αξιώνοντας τους πρωταθλητικούς τίτλους κατασκευαστή και οδηγού: Ο Yvan Muller ανεβαίνει το πρώτο σκαλί του βάθρου έχοντας αγωνιστεί με το Leon CUPRA του, βασισμένο στο SEAT Leon TDI WTCC. Είναι η πρώτη φορά που δίνεται αυτός ο τίτλος της FIA σε κινητήρα diesel.

Η χρονιά 2009 βλέπει το λανσάρισμα του νέου SEAT Leon CUPRA - κατασκευασμένο από τα ίδια χέρια που ετοιμάζουν τα αγωνιστικά αυτοκίνητα SEAT Leon για παγκόσμιους αγώνες, εφοδιασμένο με τον νέο κινητήρα 2.0 TSI 240 ίππων έτοιμος για εκτόξευση με τελική ταχύτητα 247 χλμ/ώρα.



[SEAT]

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Online εφαρμογή εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων

Η εφαρμογή AUTOSCAN είναι μια μηχανή προσεγγιστικής εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, βασιζόμενη στην επεξεργασία μεταβλητών παραγόντων που επηρεάζουν την εμπορική μεταπωλητική τους αξία σε ετήσια βάση. Το ανθρώπινο δυναμικό της δραστηριοποιείται στον χώρο του αυτοκινήτου καθημερινά, διατηρώντας βάσεις δεδομένων σχετικά με τα χαρακτηριστικά της εμπορικής αξίας των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων της ελληνικής αγοράς καταγράφοντας την διαδικασία αγοραπωλησίας τους. Αντλεί πολύτιμες πληροφορίες από τεχνικές και εμπορικές παραμέτρους που συνεχώς μεταβάλουν την οικονομική...

Το FIAT Pandina

Το FIAT Pandina Η FIAT παρουσίασε το τελευταίο όπως φάινεται facelift του θρυλικού Panda, ενός μοντέλου που έχει διαγράψει πορεία 40 ετών και πάνω από 8 εκατομμυρίων πωλήσεων. Το όνομα αυτού Pandina!Πανεύκολο στην οδήγηση, εύχρηστο στην καμπίνα και οικονομικό στη χρήση, το μοντέλο έχει δημιουργήσει το δικό του φανατικό όσο και πιστό κοινό.

Αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με άτοκες δόσεις χωρίς δάνειο από τράπεζα

Αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με άτοκες δόσεις Θέλετε να προβείτε στην αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με 36 άτοκες δόσεις και χωρίς δάνειο από τράπεζα; Και όμως γίνεται...Δείτε πώς: