Οι ιάπωνες της Suzuki έχουν ποντάρει πολλά όλα αυτά τα χρόνια στο μικρό 4Χ4 με τις καλές πωλήσεις και την ονομασία Jimny. Πολλά χρόνια τώρα από τότε που πρωτοπαρουσιάστηκε (1998) περιμέναμε όσοι ασχολούμαστε με τον χώρο του αυτοκινήτου να δούμε την νεότερη έκδοση του δημοφιλούς τζιπ της ιαπωνικής φίρμας, αλλά μάταια...Οι Ιάπωνες γνώριζαν πολύ καλά ότι το αυτοκίνητό τους...
είναι πολύ καλό ποιοτικά, σκληροτράχηλο, οικονομικό και πρακτικό. Όλα αυτά τους έκαναν να διατηρήσουν σχεδόν αναλοίωτο ένα μοντέλο που έχει αφήσει πια ιστορία στους κόλπους των 4Χ4.Αυτόν τον καιρό, όμως, οι Ιάπωνες μηχανικοί έχουν ετοιμάσει μια νεότερη έκδοση του Jimny που ουσιαστικά στοχεύει στο να πληροί τις νέες αυστηρότερες προδιαγραφές ρύπων Euro5 αλλά επί της ευκαιρίας κάνουν και μιας μικρής έκτασης Facelift με καλύτερες ποιοτικά ταπετσαρίες στο εσωτερικό του αυτοκινήτου, περισσότερα χρώματα στο εξωτερικό ενώ αξίζει ότι η κατανάλωση έχει μειωθεί χωρίς απώλεια ιπποδύναμης (τα 85bHP παραμένουν...) στα 7,3lt/100 Km.
Η θέση του Jimny στην ελληνική αγορά αυτοκινήτου παραμένει πολύ καλή σε σύγκριση με ανταγωνιστικά μοντέλα. 792 αυτοκίνητα πουλήθηκαν τον μήνα Οκτώβριο κατατάσσοντας το Jimny στην δέυτερη θέση μετά το Daihatsu Terios που πέτυχε 1218 πωλήσεις σύμφωνα με τα στατιστικά του Συνδέσμου Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων. Δείτε τον σχετικό πίνακα: