Το Volkswagen Golf Bifuel mkVI hatchback, παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στην Μπολόνια τον Δεκέμβριο και τώρα είναι διαθέσιμο για παραγγελία. Αυτή την φορά η εταιρία προτείνει την παραλλαγή VW Golf Plus με σύνθεση υγραερίου. Το αυτοκίνητο λειτουργεί με δύο μέσα, υγραέριο και συμβατική βενζίνη. Το Golf Plus αλλά και το Golf hatchback είναι τα πρώτα οχήματα που έχουν εγκατεστημένο ένα σύστημα υγραερίου και διατίθενται στην αγορά από την Volkswagen.
Όταν λειτουργεί με υγραέριο, το Golf Plus μειώνει τις εκπομπές των ρύπων κατά 10%. Χρησιμοποιώντας ένα τετρακύλινδρο 1.6-liter κινητήρα με ιπποδύναμη 97, το αυτοκίνητο καταναλώνει είτε 7,5 λίτρα βενζίνης ανά 100 χιλιόμετρα είτε 9,8 λίτρα υγραερίου στην ίδια απόσταση.
Παρά το γεγονός ότι το αυτοκίνητο καταναλώνει μεγαλύτερη ποσότητα υγραερίου από ότι βενζίνης, η χρήση υγραερίου μπορεί να μεταφραστεί σε εξοικονόμηση περίπου 6.10 € για κάθε 100 χιλιόμετρα, με τις τρέχουσες τιμές καυσίμων στην Γερμανία. Συνήθως οι φόροι επιβάρυνσης για το υγραέριο είναι μικρότεροι σε σχέση με αυτούς της βενζίνης.
Είτε το πιστεύετε είτε όχι, το υγραέριο είναι διαθέσιμο σε πάνω από 4700 πρατήρια σε όλη την Γερμανία, αναλογία παρόμοια και για την υπόλοιπη Ευρώπη. Χάρη στις δύο διαφορετικές δεξαμενές καυσίμων, το όχημα έχει δυναμικό εύρος άνω των 1100 χιλιομέτρων.
Το νέο Volkswagen Golf Plus Bifuel έχει τιμή εκκίνησης στα 22460 €.
autolist.gr