Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

O κ. Francesco CALCARA στη θέση του Επικεφαλής Marketing και Communications της Alfa Romeo σε παγκόσμιο επίπεδο

Francesco CALCARA
Francesco CALCARA



Με πολυετή εμπειρία στο χώρο του αυτοκινήτου και βαθιά γνώση της αγοράς των premium αυτοκινήτων, ο κ. Francesco CALCARA, ανέλαβε τη θέση του Επικεφαλής Marketing και Communications της Alfa Romeo σε παγκόσμιο επίπεδο.

O κ. Francesco CALCARA ανέλαβε Επικεφαλής Marketing και Communications της Alfa Romeo σε παγκόσμιο επίπεδο. Ο κ. Calcara θα αναφέρεται στον κ. Jean-Philipe Imparato, CEO της Alfa Romeo.

Με μεταπτυχιακές σπουδές στα οικονομικά στο Πανεπιστήμιο Luiss Guido Carli της Ρώμης, ο κ. Calcara το μεγαλύτερο μέρος της καριέρας του το αφιέρωσε στο χώρο του αυτοκινήτου, αναπτύσσοντας πλούσια εμπειρία στον τομέα των Πωλήσεων και του Marketing, ενώ ανέπτυξε ιδιαίτερη γνώση στο premium κομμάτι της αγοράς.

Σε πρώτη φάση, η καριέρα του αφιερώθηκε εξολοκλήρου στις πωλήσεις, αναλαμβάνοντας θέσεις στην παγκόσμια αγορά, αρχικά το 2004 ως υπεύθυνος πωλήσεων της Mazda στην Ιταλία και στη συνέχεια ως επικεφαλής της ανάπτυξης εταιρικών πωλήσεων.

Το 2007 εντάχθηκε στο δυναμικό του BMW Group Ιταλίας, όπου για σχεδόν 10 χρόνια ανέλαβε θέσεις ευθύνης στο κομμάτι των πωλήσεων, ενώ το 2013 ανέλαβε τη θέση του Διευθυντή Πωλήσεων της MINI. Το 2016, από τη θέση του Luxury Marketing Manager της BMW σχεδίασε τη στρατηγική του ομίλου στην Ιταλία.

Το 2017 ο κ. Calcara εντάχθηκε στην PSA, αρχικά αναλαμβάνοντας της θέση του Brand Director της DS, ενώ ένα χρόνο αργότερα, ως Διευθύνων Σύμβουλος της DS και Αντιπρόεδρος Sales & Marketing διαχειρίστηκε την επιτυχημένη πορεία της DS στην Ιταλική αγορά.


Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Online εφαρμογή εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων

Η εφαρμογή AUTOSCAN είναι μια μηχανή προσεγγιστικής εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, βασιζόμενη στην επεξεργασία μεταβλητών παραγόντων που επηρεάζουν την εμπορική μεταπωλητική τους αξία σε ετήσια βάση. Το ανθρώπινο δυναμικό της δραστηριοποιείται στον χώρο του αυτοκινήτου καθημερινά, διατηρώντας βάσεις δεδομένων σχετικά με τα χαρακτηριστικά της εμπορικής αξίας των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων της ελληνικής αγοράς καταγράφοντας την διαδικασία αγοραπωλησίας τους. Αντλεί πολύτιμες πληροφορίες από τεχνικές και εμπορικές παραμέτρους που συνεχώς μεταβάλουν την οικονομική...

Το FIAT Pandina

Το FIAT Pandina Η FIAT παρουσίασε το τελευταίο όπως φάινεται facelift του θρυλικού Panda, ενός μοντέλου που έχει διαγράψει πορεία 40 ετών και πάνω από 8 εκατομμυρίων πωλήσεων. Το όνομα αυτού Pandina!Πανεύκολο στην οδήγηση, εύχρηστο στην καμπίνα και οικονομικό στη χρήση, το μοντέλο έχει δημιουργήσει το δικό του φανατικό όσο και πιστό κοινό.

Αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με άτοκες δόσεις χωρίς δάνειο από τράπεζα

Αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με άτοκες δόσεις Θέλετε να προβείτε στην αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με 36 άτοκες δόσεις και χωρίς δάνειο από τράπεζα; Και όμως γίνεται...Δείτε πώς: