Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Το Honda 21YM Vision 110 στην ελληνική αγορά με τιμή πώλησης στα 2.290 €

Honda Vision 110
Honda Vision 110

Το Vision 110, το οποίο λανσαρίστηκε στην Ευρώπη το 2012, είναι ένα scooter που δελεάζει με την αξιοπιστία, το διασκεδαστικό χαρακτήρα και την ελκυστική τιμή του. Και καθώς προορίζεται για καθημερινή χρήση από μία ευρεία κατηγορία πελατών, χαρακτηριστικά όπως η αντοχή, η αξιοπιστία, η ασφάλεια και η χρηστικότητα θεωρούνται κύριες προτεραιότητες.

Χάρη στον απλό, αξιόπιστο και αποδοτικό αερόψυκτο κινητήρα eSP (‘enhanced Smart Power)’, το ανθεκτικό πλαίσιο, την ασφάλεια του συστήματος φρένων με συνδυασμένη λειτουργία (CBS) της Honda και τον πλούσιο αποθηκευτικό χώρο, το Vision 110 έχει αποδειχτεί μία έξυπνη και ασφαλής επιλογή στην πολυπληθή κατηγορία των πιο προσιτών scooter.

Το ανανεωμένο μοντέλο συνεχίζει μία περήφανη κληρονομιά. Το πρώτο scooter της Honda, το Juno K του 1954, χρησιμοποιούσε νέες τεχνολογίες και υλικά, ενώ τέσσερα χρόνια αργότερα τη σκυτάλη ανέλαβε το επαναστατικό, τετράχρονο Super Cub. Με την παγκόσμια παραγωγή του να υπερβαίνει τα 100 εκατομμύρια σε αριθμό μονάδων, το Super Cub είναι το μηχανοκίνητο όχημα με τις περισσότερες πωλήσεις στην ιστορία – και παραμένει δημοφιλές μέχρι σήμερα.

Τώρα, με τις προσδοκίες των πελατών να αυξάνονται συνεχώς, ήρθε η ώρα για ένα ολοκαίνουργιο Vision 110. Διατηρώντας τη βασική σχεδιαστική φόρμουλα του προηγούμενου μοντέλου, γίνεται πιο έξυπνο, ελαφρύτερο και ακόμα πιο πρακτικό.

Το σύγχρονο, ανανεωμένο στυλ του Vision συνδυάζεται με ένα νέο, ελαφρύτερο πλαίσιο eSAF (enhanced Smart Architecture Frame) και έναν επανασχεδιασμένο, πιο οικονομικό, αερόψυκτο κινητήρα eSP (enhanced Smart Power).

Νέα χαρακτηριστικά είναι το Smart Key που ελέγχει τον κεντρικό διακόπτη και την κλειδαριά της σέλας και ένας νέος πίνακας οργάνων. Το 2021 Vision 110 διατίθεται με τις εξής τέσσερις χρωματικές επιλογές:

  • Pearl Jasmine White
  • Poseidon Black Metallic
  • Mat Galaxy Black Metallic
  • Candy Noble Red
Honda Vision 110


 Κύρια χαρακτηριστικά


Στυλ & Εξοπλισμός

· Ανανεωμένη, πιο ζωηρή σχεδίαση, διατηρεί τα πρακτικό επίπεδο πάτωμα

· Σύστημα Smart Key για έλεγχο της ανάφλεξης και νέα όργανα

Το γεγονός ότι έχει σχεδιαστεί ως ένα απλό και εύχρηστο μεταφορικό μέσο, δεν σημαίνει ότι το Vision 110 υστερεί σε αίσθηση ποιότητας και κύρους Honda. Για το 2021, εκσυγχρονίζεται ‘από την κορυφή μέχρι τα νύχια’ συνεχίζοντας την παράδοση της μάρκας και με εμφανές το κοινό DNA με την υπόλοιπη οικογένεια scooter της Honda. Η ανανεωμένη εμφάνιση αναδεικνύει τον καθαρό, δυναμικό χαρακτήρα του με σαφείς, κομψές γραμμές.

Όπως η εμβληματική σειρά SH, το Vision 110 υιοθετεί ένα όρθιο ‘στήσιμο’ με πρακτικό επίπεδο πάτωμα. Επίσης, διαθέτει άφθονο αποθηκευτικό χώρο κάτω από τη σέλα, χωρητικότητας 17,7 λίτρων.

Το Smart Key είναι μία ακόμα ευχάριστη προσθήκη στη γκάμα εξοπλισμού. Με το Smart Key στην τσέπη του, ο αναβάτης μπορεί να ελέγχει τον κεντρικό διακόπτη και την κλειδαριά της σέλας. Το σύστημα αυτό αναβαθμίζει το επίπεδο άνεσης για τον πολυάσχολο αναβάτη της πόλης. Νέα όργανα συνδυάζουν αναλογικό ταχύμετρο με μία οθόνη LCD.

Κινητήρας

· Νέος, πιο αποδοτικός, 2-βάλβιδος, αερόψυκτος κινητήρας SOHC με τεχνολογία ‘enhanced Smart Power’

· Με Idling Stop, πληροί τις προδιαγραφές EURO5

Ο 2-βάλβιδος, αερόψυκτος με μονό εκκεντροφόρο επικεφαλής (SOHC) κυβισμό 109.5cc, σύστημα ψεκασμού και τεχνολογία eSP (‘enhanced Smart Power’) έχει επανασχεδιαστεί πλήρως για το 2021 και είναι ελαφρύς (ζυγίζει μόλις 22kg) ανθεκτικός και αποδοτικός. Αποδίδει επαρκή ισχύ 8,7 Ps (6,4kW) στις 7.500 σαλ., με μέγιστη ροπή 9,0Nm στις 5.750 σαλ. Η διάμετρος και η διαδρομή είναι 47 x 63.1mm αντίστοιχα, με σχέση συμπίεσης 10:1.

Εύχρηστος, με ζωηρή απόκριση στο γκάζι, ιδανικός για τον αναβάτη της πόλης. Επίσης, αποδοτικός με κατανάλωση καυσίμου βελτιωμένη κατά 5% συγκριτικά με τον προκάτοχό του. Προσφέρει αυτονομία άνω των 260km έχοντας κατανάλωση 54,5km/l περίπου (WMTC mode) και ένα ρεζερβουάρ χωρητικότητας 4,9 λίτρων κάτω από τη σέλα.

Τεχνολογίες χαμηλών τριβών, όπως η χρήση ιμάντων με διπλή οδόντωση, χρησιμοποιούνται παντού και ενσωματώνονται στην αρχιτεκτονική του κινητήρα. Η ηλεκτρονικά ελεγχόμενη, χωρίς ψήκτρες, γεννήτρια-εκκινητής ACG είναι ενσωματωμένη απευθείας στην άκρη του στροφαλοφόρου, λειτουργώντας ως μίζα και εναλλάκτης. Περιστρέφει απευθείας τον κινητήρα χωρίς θορύβους σύμπλεξης των γραναζιών.

Το σύστημα Idling Stop σβήνει αυτόματα τον κινητήρα μετά από τρία δευτερόλεπτα λειτουργίας στο ρελαντί όταν το scooter είναι σταματημένο και τα φρένα πατημένα και τον επανεκκινεί άμεσα με το άνοιγμα του γκαζιού. Αυτό γίνεται αθόρυβα, χάρη στο ACG σε συνδυασμό με το σύστημα που επαναφέρει το στρόφαλο σε θέση πριν το χρόνο της εισαγωγής και σε ένα μηχανισμό αποσυμπίεσης που περιορίζει την αντίσταση στο στρόφαλο.

Ο κινητήρας του Vision 110 πληροί τις προδιαγραφές EURO5.

Πλαίσιο

· Νέο, ελαφρύτερο πλαίσιο enhanced Smart Architecture Frame

· Ελαφρύτερο κατά 2kg

· Μπροστινός τροχός 16”, πίσω τροχός 14”

Ένα προηγμένο, ελαφρύ πλαίσιο νέας γενιάς - enhanced Smart Architecture Frame (eSAF) αντικαθιστά το σωληνωτό ατσάλινο πλαίσιο του προηγούμενου μοντέλου. Κατασκευασμένο από τμήματα πρεσαριστού ατσαλιού συγκολλημένα με laser, με μία προσεκτικά σχεδιασμένη ακαμψία, προσφέρει καλή αίσθηση ελέγχου, βελτιωμένη ευστάθεια, οδηγική άνεση και αντοχή – ιδανικό για να ανταπεξέρχεται με επιτυχία τις ποικίλες καθημερινές προκλήσεις για τις οποίες είναι σχεδιασμένο το Vision 110.

Η γωνία κάστερ είναι 26° 30’, με ίχνος 71mm και μεταξόνιο 1.280mm. Το συνολικό βάρος είναι κατά 2 κιλά ελαφρύτερο, στα 100kg (πλήρες υγρών). Έτσι δημιουργείται ένα εντυπωσιακά ευέλικτο και φιλικό προς το χρήστη scooter, κατάλληλο για όλους τους αναβάτες, ανεξάρτητα από την εμπειρία ή τις ικανότητές τους.

Το ανθεκτικό, τηλεσκοπικό πιρούνι συνδυάζεται με ένα μαλακό πίσω αμορτισέρ. Οι τροχοί από χυτό αλουμίνιο διατηρούν την ίδια σχεδίαση και τοποθετούνται σε ελαστικά 80/90-16 μπροστά και 90/90-14 πίσω.

Το εμπρός δισκόφρενο των 220mm συνδέεται με ένα πίσω ταμπούρο 130mm μέσω CBS, διασφαλίζοντας ομαλή και ομοιόμορφα κατανεμημένη πίεση πέδησης σε όλες τις περιπτώσεις, ακόμα και σε δυνατά και απότομα φρεναρίσματα έκτακτης ανάγκης.

Τεχνικές Προδιαγραφές

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ

 

Τύπος

Αερόψυκτος, 4-χρονος, με μονό επικεφαλής εκκεντροφόρο (SOHC)

Κυβισμός (cm³)

109.5cc

Αρ. βαλβίδων ανά κύλινδρο

2-βάλβιδος

Διάμετρος ´ Διαδρομή (mm)

47.0 x 63.1mm

Σχέση συμπίεσης

10:1

Μέγιστη ισχύς

Επεξήγηση με παραλληλόγραμμο: 10:18,7 Ps (6,4kW) @ 7.500rpm

Μέγιστη ροπή

9,0Nm @ 5.750rpm

Χωρητικότητα σε λιπαντικό

0,8

ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑΣ

 

Ψεκασμός

Ηλεκτρονικός PGM-FI

Χωρητικότητα ρεζερβουάρ

4,9L

Κατανάλωση καυσίμου

54,5km/litre

ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ

 

Εκκινητής

Ηλεκτρικός

Χωρητικότητα μπαταρίας

GTZ6V 5.3Ah MF

Ισχύς ACG

390w/5.000rpm

ΜΕΤΑΔΟΣΗ

 

Τύπος συμπλέκτη

Αυτόματος, φυγονεντρικός

Τύπος κιβωτίου

CVT (V Belt)

ΤΥΠΟΣ ΠΛΑΙΣΙΟΥ

 

Τύπος

Σωληνωτό, ατσάλινο

ΠΛΑΙΣΙΟ

 

Διαστάσεις (Μ´Π´Υ)

1.925mm X 686mm X 1.115mm

Μεταξόνιο

1.280mm

Γωνία κάστερ

26° 30’

Ίχνος

Επεξήγηση με παραλληλόγραμμο: FRA 羽辺
1280㎜
Επεξήγηση με παραλληλόγραμμο: FRA 羽辺
1280㎜
71mm

Ύψος σέλας

785mm

Απόσταση από το έδαφος

175mm

Βάρος

100kg

Ακτίνα στροφής

1,8m

ΑΝΑΡΤΗΣΗ

 

Τύπος Εμπρός

Τηλεσκοπικό πιρούνι 31mm

Τύπος Πίσω

Ψαλίδι με μονό αμορτισέρ

ΤΡΟΧΟΙ

 

Διάσταση Ζάντας Εμπρός

16M/C X MT1.85

Διάσταση Ζάντας Πίσω

14M/C X MT1.85

Ελαστικά Εμπρός

80/90-16

Ελαστικά Πίσω

90/90-14”

ΦΡΕΝΑ

 

Τύπος συστήματος

Συνδυασμένη λειτουργία πέδησης (CBS)

ΟΡΓΑΝΑ & ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ

 

Όργανα

Παροχή 12V

Προβολέας

Λαμπτήρας

Πίσω φως

Λαμπτήρας

                                                                    


Όλες οι προδιαγραφές είναι προσωρινές και υπόκεινται σε αλλαγές χωρίς προειδοποίηση

# Σημειώστε ότι οι αναφερόμενες τιμές είναι αποτέλεσμα δοκιμών της Honda σε τυποποιημένες συνθήκες, όπως προβλέπονται από τον κύκλο WMTC. Οι δοκιμές λαμβάνουν μέρος σε κυλιόμενο διάδρομο, χρησιμοποιώντας τη βασική έκδοση του οχήματος με έναν μόνο αναβάτη και χωρίς πρόσθετο εξοπλισμό. Η πραγματική κατανάλωση καυσίμου δύναται να διαφέρει ανάλογα με τον τρόπο οδήγησης, τη συντήρηση του οχήματος, τις καιρικές και οδικές συνθήκες, την πίεση των ελαστικών, την τοποθέτηση πρόσθετων αξεσουάρ, τη φόρτωση, το βάρος αναβάτη και συνεπιβάτη και άλλους παράγοντες.
Honda Vision 110

Honda Vision 110




Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Online εφαρμογή εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων

Η εφαρμογή AUTOSCAN είναι μια μηχανή προσεγγιστικής εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, βασιζόμενη στην επεξεργασία μεταβλητών παραγόντων που επηρεάζουν την εμπορική μεταπωλητική τους αξία σε ετήσια βάση. Το ανθρώπινο δυναμικό της δραστηριοποιείται στον χώρο του αυτοκινήτου καθημερινά, διατηρώντας βάσεις δεδομένων σχετικά με τα χαρακτηριστικά της εμπορικής αξίας των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων της ελληνικής αγοράς καταγράφοντας την διαδικασία αγοραπωλησίας τους. Αντλεί πολύτιμες πληροφορίες από τεχνικές και εμπορικές παραμέτρους που συνεχώς μεταβάλουν την οικονομική...

Το FIAT Pandina

Το FIAT Pandina Η FIAT παρουσίασε το τελευταίο όπως φάινεται facelift του θρυλικού Panda, ενός μοντέλου που έχει διαγράψει πορεία 40 ετών και πάνω από 8 εκατομμυρίων πωλήσεων. Το όνομα αυτού Pandina!Πανεύκολο στην οδήγηση, εύχρηστο στην καμπίνα και οικονομικό στη χρήση, το μοντέλο έχει δημιουργήσει το δικό του φανατικό όσο και πιστό κοινό.

SsangYong Actyon (2006) pictures & wallpapers

Απολαύστε πλούσια θεματολογία από το autocarnet: Δείτε τα Dream Cars του autocarnet . Διαβάστε Ειδήσεις από τον χώρο αυτοκινήτου. Είμαστε σίγουροι ότι θα σας συναρπάσει μια "βόλτα" από την ενότητα του autocarnet με θέμα την Γυναίκα και το Αυτοκίνητο! Δείτε Video - επιλογές από το αρχείο του autocarnet. Γελάστε πολύ διαβάζοντας τα ανέκδοτα - επιλογές του autocarnet. Μην ξεχάσετε να ρίξετε μια ματιά στο άλμπουμ φωτογραφιών μας!