Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Η κορυφαία Ιαπωνική εταιρία κρανών SΗΟΕΙ επέλεξε την Αθήνα για την τέλεση του ετήσιου Παγκόσμιου συνεδρίου αντιπροσώπων

Η κορυφαία Ιαπωνική εταιρία κρανών SΗΟΕΙ επέλεξε την Αθήνα για την τέλεση του ετήσιου Παγκόσμιου συνεδρίου αντιπροσώπων

Σε μια κίνηση που τιμά την ελληνική αγορά και τον αντιπρόσωπο Γ. Τζωρτζόπουλο(31χρόνια επίσημος αντιπρόσωπος) η κορυφαία Ιαπωνική εταιρία κρανών SΗΟΕΙ επέλεξε την Αθήνα για την τέλεση του ετήσιου Παγκόσμιου συνεδρίου αντιπροσώπων. Με τον πρόεδρο της εταιρίας Kenichiro Ishida, πλαισιωμένο από υψηλά στελέχη της SΗΟΕΙ, να ηγείται της εκδήλωσης το συνέδριο πραγματοποιήθηκε σε κεντρικό ξενοδοχείο της Αθήνας.


Στο συνέδριο έγινε ο απολογισμός μιας ακόμα πετυχημένης χρονιάς για την SΗΟΕΙ, παρουσιάστηκαν τα νέα μοντέλα της γκάμας και αναλύθηκε η στρατηγική που θα ακολουθήσει η εταιρία στο μέλλον. Μαζί με τον πρόεδρο Kenichiro Ishida παρευρέθηκαν και οι διευθυντές τμημάτων S. Ohno (Product Planning) και K. Sekiguchi (Product Planning & MotoGP) καθώς και πλήθος στελεχών της(γενικός διευθυντής, διευθυντής εξαγωγών, διευθυντής
παραγωγής, διευθυντής σχεδίασης, υπεύθυνος γραφικών).

Με την εταιρία να συμπληρώνει σε μερικούς μήνες 60 χρόνια στην κατασκευή ποιοτικών κρανών για αναβάτες μοτοσυκλέτας το συνέδριο είχε σημαίνουσα αξία για την SΗΟΕΙ, αλλά και τους άμεσους συνεργάτες της, τους αντιπροσώπους ανά χώρα, ειδικά λόγω του ότι η Ευρωπαϊκή αγορά απορροφά το 43% της συνολικής παραγωγής της.


Η Shoei Kako Co. Ltd ιδρύθηκε στην Ιαπωνία το 1959 με σκοπό την κατασκευή κρανών ασφαλείας και το 1960 άρχισε να κατασκευάζει κράνη υψηλών προδιαγραφών για μοτοσυκλετιστές.
Τρία χρόνια μετά, το 1963, γνωρίζοντας την αξία των αγώνων και της δημοτικότητάς τους η SΗΟΕΙ δημιούργησε το πρώτο της αγωνιστικό μοτοσυκλετιστικό κράνος.

Σήμερα, το 50% του διαφημιστικού budget πηγαίνει στην προβολή μέσω των τοπικών, διεθνών αγώνων, αλλά και στα παγκόσμια πρωταθλήματα, όλων των αγωνισμάτων σε δύο τροχούς.

Με κορυφαίους αναβάτες να εμπιστεύονται τα κράνη της SΗΟΕΙ ανά τον κόσμο η εταιρία παράγει αποκλειστικά στην Ιαπωνία, 530.000 κράνη το χρόνο. Σημαντικό στοιχείο αποτελεί το γεγονός ότι τα κράνη κορυφαίων αναβατών των παγκοσμίων πρωταθλημάτων είναι ακριβώς ίδια με αυτά που μπορεί να αγοράσει ένας κοινός αναβάτης από το εμπόριο, με μικρές μετατροπές για λόγους εφαρμογής στο εσωτερικό τους.

Η SΗΟΕΙ παρακολουθεί στενά την εξέλιξη και την τεχνολογία των υλικών κατασκευής, πιστεύει ότι το μέλλον έγκειται στα οργανικά υλικά και βασικό υλικό κατασκευής των κρανών της είναι ο υαλοβάμβακας με ενισχύσεις από διαφορετικά υλικά, όπως kevlar για παράδειγμα, τα οποία προσφέρουν καλύτερες επιδόσεις, μικρότερο βάρος και παράλληλα διατηρούν ανταγωνιστικές τις τιμές. Επίσης, δεν πιστεύουν ότι το Carbon είναι το κατάλληλο υλικό για χρήση στο κέλυφος του κράνους...
Το τμήμα R&D που αναλαμβάνει τους τομείς της έρευνας και της εξέλιξης της SΗΟΕΙ απορροφά κάθε χρόνο μερικά εκατομμύρια ευρώ.

Το σχήμα, η φόρμα των κρανών της SΗΟΕΙ δημιουργείται από κορυφαίους σχεδιαστές, τα οποία μετά τη δημιουργία τους δοκιμάζονται εκτεταμένα στην αεροδυναμική σήραγγα της εταιρίας, που είναι η μεγαλύτερη και τελειότερη στον κόσμο όσον αφορά στα κράνη. Μετά ακολουθεί η μακρά περίοδος δοκιμασίας των κρανών σε πραγματικές συνθήκες στις πίστες και στο δρόμο.


H Ευρωπαϊκή αγορά είναι η μεγαλύτερη και σημαντικότερη για την SΗΟΕΙ, αφού κατέχει πωλήσεις της τάξης του 43% και συγχρόνως αποτελεί την αγορά που έχει παγκόσμια επιρροή.

Δεύτερη σε πωλήσεις αγορά για την εταιρία είναι η Αμερικανική που απορροφά το 20% της παραγωγής της SΗΟΕΙ.


Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Online εφαρμογή εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων

Η εφαρμογή AUTOSCAN είναι μια μηχανή προσεγγιστικής εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, βασιζόμενη στην επεξεργασία μεταβλητών παραγόντων που επηρεάζουν την εμπορική μεταπωλητική τους αξία σε ετήσια βάση. Το ανθρώπινο δυναμικό της δραστηριοποιείται στον χώρο του αυτοκινήτου καθημερινά, διατηρώντας βάσεις δεδομένων σχετικά με τα χαρακτηριστικά της εμπορικής αξίας των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων της ελληνικής αγοράς καταγράφοντας την διαδικασία αγοραπωλησίας τους. Αντλεί πολύτιμες πληροφορίες από τεχνικές και εμπορικές παραμέτρους που συνεχώς μεταβάλουν την οικονομική...

Το FIAT Pandina

Το FIAT Pandina Η FIAT παρουσίασε το τελευταίο όπως φάινεται facelift του θρυλικού Panda, ενός μοντέλου που έχει διαγράψει πορεία 40 ετών και πάνω από 8 εκατομμυρίων πωλήσεων. Το όνομα αυτού Pandina!Πανεύκολο στην οδήγηση, εύχρηστο στην καμπίνα και οικονομικό στη χρήση, το μοντέλο έχει δημιουργήσει το δικό του φανατικό όσο και πιστό κοινό.

Αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με άτοκες δόσεις χωρίς δάνειο από τράπεζα

Αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με άτοκες δόσεις Θέλετε να προβείτε στην αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με 36 άτοκες δόσεις και χωρίς δάνειο από τράπεζα; Και όμως γίνεται...Δείτε πώς: