Το BMW Group πούλησε πάνω από 1.003.573 οχήματα από την αρχή της χρονιάς |
Το BMW Group έχει πουλήσει περισσότερα οχήματα από ποτέ τους πρώτους πέντε μήνες της...
χρονιάς: περισσότεροι από ένα εκατομμύριο πελάτες σε όλο τον κόσμο έχουν ήδη παραλάβει το νέο τους όχημα BMW, MINI ή Rolls-Royce το 2018 (1.003.573 / +1,6%). Αυτό το αποτέλεσμα ρεκόρ επιτεύχθηκε παρά την συνεχιζόμενη, παγκόσμια ενίσχυση της παραγωγής της BMW X3 και την αστάθεια που επικρατεί στην Κίνα εξαιτίας των αλλαγών στους δασμούς εισαγόμενων προϊόντων. Οι παράγοντες αυτοί συνέβαλαν σε μία ελαφρά μείωση στις μηνιαίες πωλήσεις της εταιρίας τον Μάιο (204.041 / -2,1%).
«Το να πουλάς πάνω από ένα εκατομμύριο οχήματα σε αυτό το σημείο της χρονιάς είναι πραγματικό ορόσημο», δήλωσε ο Pieter Nota, Μέλος Δ.Σ. της BMW AG, υπεύθυνος Πωλήσεων και Μάρκας BMW. «Είμαστε ιδιαίτερα ικανοποιημένοι που βλέπουμε ότι τα X μοντέλα μας είναι περισσότερο δημοφιλή από ποτέ, με πωλήσεις ρεκόρ παρά την έλλειψη διαθεσιμότητας της X3 στην Κίνα. Το δεύτερο εξάμηνο της χρονιάς, η X3 θα είναι και πάλι πλήρως διαθέσιμη σε όλο τον κόσμο, τονώνοντας τις πωλήσεις το τρίτο και τέταρτο τρίμηνο. Από την άλλη, οι πωλήσεις ηλεκτρικών και plug–in υβριδικών οχημάτων μας αυξάνονται ραγδαία, με τις παραδόσεις να σημειώνουν άνοδο πάνω από 40%», συνέχισε ο Nota.
Πέντε χρόνια μετά το αρχικό λανσάρισμα, η ζήτηση των πελατών για μοντέλα BMW i εξακολουθεί να αυξάνεται σε ρυθμό τέτοιο, ώστε η παραγωγή στο εργοστάσιο της Λειψίας, να χρειάζεται να αυξηθεί πάνω από 50% φέτος το φθινόπωρο, φτάνοντας στα 200 αυτοκίνητα την ημέρα. Τους πρώτους πέντε μήνες της χρονιάς, οι πωλήσεις οχημάτων BMW i, BMW iPerformance και MINI Electric σημείωσαν αλματώδη άνοδο 41,0% φτάνοντας συνολικά τις 46.849 μονάδες. Η αυξανόμενη τάση προς την ηλεκτροκίνηση συνεχίζεται σε όλο τον κόσμο, με αρκετές σημαντικές αγορές να αναφέρουν ισχυρή άνοδο. Για παράδειγμα, τα ηλεκτρικά και plug-in υβριδικά οχήματα συγκέντρωσαν περίπου το 7% των πωλήσεων BMW και MINI στις ΗΠΑ τους πρώτους πέντε μήνες της χρονιάς (9.762 / +61,0%) και πάνω από το 7% των πωλήσεων των μαρκών αυτών στο Ηνωμένο Βασίλειο (6.555 / +34,2%). Σε μερικές αγορές, τα ηλεκτρικά και plug-in υβριδικά οχήματα ήδη αποτελούν πάνω από τις μισές συνολικές πωλήσεις BMW και MINI. Παράδειγμα η Νορβηγία (4.125 / +5,8%) και η Μαλαισία (2.313 / +37,9%). Το BMW Group βαδίζει στο σωστό δρόμο με στόχο να πουλήσει πάνω από 140.000 ηλεκτρικά και plug-in υβριδικά οχήματα για το 2018.
Οι πωλήσεις μοντέλων BMW X το πρώτο πεντάμηνο της χρονιάς ανήλθαν στις 303.202 μονάδες (+3,4%) και συγκέντρωσαν μερίδιο 35,3% επί των συνολικών πωλήσεων BMW. Η μάρκα παρέδωσε στους πελάτες φέτος 858.675 (+1,6%) οχήματα, με μοντέλα όπως η BMW Σειρά 1 (82.828 / +11,6%) και η BMW Σειρά 5 (156.105 / +12,5%) να συμβάλλουν σε αυτή την αύξηση.
Τους πρώτους πέντε μήνες της χρονιάς, οι παγκόσμιες πωλήσεις MINI αυξήθηκαν κατά 1,2% (143.472). Εν τω μεταξύ, οι πωλήσεις της BMW Motorrad από την αρχή της χρονιάς ανήλθαν στις 70.007 / -1,6%. Φέτος, η BMW Motorrad λανσάρει εννέα νέα μοντέλα και οι σχετικές αναπροσαρμογές στην παραγωγή επηρεάζουν τις παραδόσεις. Παρόλα αυτά, η BMW Motorrad συνεχίζει να αγωνίζεται για άνοδο των πωλήσεων το 2018.
Η μετάβαση όλων των σχετικών οχημάτων του BMW Group στα νέα Ευρωπαϊκά πρότυπα δοκιμών WLTP και RDE προχωρά σύμφωνα με το σχέδιο, χάρη στην έγκαιρη αντιμετώπιση του θέματος.
Πωλήσεις BMW και MINI ανά περιοχή / αγορά.
Ενώ οι πωλήσεις στην περιοχή της Αμερικής σημείωσαν εντυπωσιακή άνοδο από τη αρχή της χρονιάς και το μήνα Μάιο, αρκετές άλλες αγορές ήταν ρευστές. Το συνεχιζόμενο αρνητικό κλίμα που επικρατεί στην αγορά του Ηνωμένου Βασιλείου εξακολουθεί να επηρεάζει τις πωλήσεις εκεί και η επικείμενη αλλαγή στους δασμούς των εισαγόμενων προϊόντων στην Κίνα έχει οδηγήσει σε βραχυπρόθεσμη αβεβαιότητα, λόγω των αναμενόμενων επιπτώσεων στις τιμές αυτής της αγοράς συνολικά. Εν τω μεταξύ, στη Γερμανία, αρκετές εθνικές αργίες τον Μάιο, είχαν σαν αποτέλεσμα δύο εργάσιμες ημέρες λιγότερες, σε σχέση με τον ίδιο μήνα πέρσι.