Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Ο κρυφός συμβολισμός στο σήμα της Hyundai

Ο κρυφός συμβολισμός στο σήμα της Hyundai
Το εμπορικό σήμα είναι ένα από τα βασικά θέματα στρατηγικής μιας επιχείρησης, καθώς αποτελεί την ταυτότητά της και εκφράζει όλα όσα αυτή πρεσβεύει.

Η επιλογή του κατάλληλου σήματος κάθε άλλο παρά απλή είναι, καθώς με αυτό θα πρέπει να πορευτεί η εταιρία στο χρόνο.

Για το λόγο αυτό γίνονται έρευνες που χρησιμεύουν στον καθορισμό της έκτασης, μέχρι της οποίας οι καταναλωτές αναγνωρίζουν ένα εμπορικό σήμα και το προϊόν, με το οποίο συνδέεται αυτό.

Τα λογότυπα είθισται να είναι απλά σε σχεδίαση, μπορεί όμως να κρύβουν κάποια μηνύματα που δεν γίνονται άμεσα αντιληπτά. Ένα τέτοιο χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι το σηματάκι της Hyundai.


H νοτιοκορεάτικη αυτοκινητοβιομηχανία ιδρύθηκε στις 29 Δεκεμβρίου του 1969 και εδρεύει στη Σεούλ. Η λέξη Hyundai σημαίνει στην κορεατική γλώσσα «μοντέρνο».

Αρχικά το λογότυπο της εταιρίας ήταν τα γράμματα HD. Η συγκεκριμένη επιλογή έγινε, ώστε να διαφοροποιηθεί η εταιρία από την Honda που χρησιμοποιούσε το H και να μην υπάρξει σύγχυση στους καταναλωτές.
Αργότερα, επιλέχθηκε το αρχίγραμμα της εταιρείας, Η, σε κεκλιμένη μορφή, τοποθετημένο σε ένα ωοειδές σχήμα που αντιπροσωπεύει την επέκταση της εταιρίας σε παγκόσμιο επίπεδο.

«Κάτι παραπάνω από ένα σύμβολο», αναφέρει η ίδια η εταιρία προσθέτοντας πως «είναι ο τρόπος που κάνουμε μπίζνες».

Πίσω από το καλλιτεχνικό «H» όμως κρύβεται ένας συμβολισμός, όπως αναφέρει η ίδια η Hyundai, καθώς συμβολίζει δύο ανθρώπους -την εταιρία και τον πελάτη- που δίνουν χειραψία.

πηγή: newsbeast.gr

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Online εφαρμογή εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων

Η εφαρμογή AUTOSCAN είναι μια μηχανή προσεγγιστικής εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, βασιζόμενη στην επεξεργασία μεταβλητών παραγόντων που επηρεάζουν την εμπορική μεταπωλητική τους αξία σε ετήσια βάση. Το ανθρώπινο δυναμικό της δραστηριοποιείται στον χώρο του αυτοκινήτου καθημερινά, διατηρώντας βάσεις δεδομένων σχετικά με τα χαρακτηριστικά της εμπορικής αξίας των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων της ελληνικής αγοράς καταγράφοντας την διαδικασία αγοραπωλησίας τους. Αντλεί πολύτιμες πληροφορίες από τεχνικές και εμπορικές παραμέτρους που συνεχώς μεταβάλουν την οικονομική...

Το FIAT Pandina

Το FIAT Pandina Η FIAT παρουσίασε το τελευταίο όπως φάινεται facelift του θρυλικού Panda, ενός μοντέλου που έχει διαγράψει πορεία 40 ετών και πάνω από 8 εκατομμυρίων πωλήσεων. Το όνομα αυτού Pandina!Πανεύκολο στην οδήγηση, εύχρηστο στην καμπίνα και οικονομικό στη χρήση, το μοντέλο έχει δημιουργήσει το δικό του φανατικό όσο και πιστό κοινό.

Αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με άτοκες δόσεις χωρίς δάνειο από τράπεζα

Αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με άτοκες δόσεις Θέλετε να προβείτε στην αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με 36 άτοκες δόσεις και χωρίς δάνειο από τράπεζα; Και όμως γίνεται...Δείτε πώς: