Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Το σύστημα κίνησης του BMW i8 απέσπασε το Βραβείο ‘International Engine of the Year’ για τέταρτη φορά

Το σύστημα κίνησης του BMW i8 απέσπασε το Βραβείο ‘International Engine of the Year’ για τέταρτη φορά
Το plug-in υβριδικό σύστημα του BMW i8 (BMW i8 Roadster: κατανάλωση μικτού κύκλου 2,0 l/100 km, κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας στο μικτό κύκλο 14,5 kWh/100 km, εκπομπές CO2 στο μικτό ...
κύκλο 46 g/km, BMW i8 Coupe: κατανάλωση μικτού κύκλου 1,8 l/100 km, κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας στο μικτό κύκλο 14,0 kWh/100 km, εκπομπές CO2 στο μικτό κύκλο 42 g/km) κέρδισε στην κατηγορία του στον παγκοσμίως κορυφαίο θεσμό βραβείων κινητήρων, για τέταρτη συνεχή χρονιά.


Το σύστημα κίνησης που χρησιμοποιεί το BMW i8 (BMW i8 Roadster: κατανάλωση μικτού κύκλου 2,0 l/100 km, κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας στο μικτό κύκλο 14,5 kWh/100 km, εκπομπές CO2 στο μικτό κύκλο 46 g/km, BMW i8 Coupe: κατανάλωση μικτού κύκλου 1,8 l/100 km, κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας στο μικτό κύκλο 14,0 kWh/100 km, εκπομπές CO2 στο μικτό κύκλο 42 g/km) απέσπασε την πρώτη θέση στην κατηγορία κυβισμού 1.400 - 1.800 κ.εκ. – στο θεσμό ‘International Engine of the Year Award’ για τέταρτη συνεχή χρονιά.


Η πρόταση του i8 κυκλοφόρησε στην αγορά το 2014 και από τότε κάθε χρόνο κερδίζει την 1η θέση της κατηγορίας, στον αναγνωρισμένο θεσμό βραβείων. Την πρώτη χρονιά που κυκλοφόρησε, απέσπασε επίσης το βραβείο του καλύτερου νέου κινητήρα, ενώ αναδείχτηκε και γενικός νικητής. Η φετινή επιτυχία του plug-in υβριδικού συστήματος κίνησης - είναι η τέταρτη συνεχόμενη χρονιά με νίκες σε μία αλλά και περισσότερες κατηγορίες στο συγκεκριμένο θεσμό - επιβεβαιώνει για μία ακόμα φορά πόσο μπροστά βρίσκεται από τον ανταγωνισμό. Το BMW i8 είναι το σπορ αυτοκίνητο του μέλλοντος και παγκόσμιο best-seller στην κατηγορία σπορ PHEV από το 2014 που λανσαρίστηκε. Τα BMW i3 και i8 βρίσκονται στον αντίποδα της γκάμας μοντέλων του BMW Group αποδεικνύοντας τι είναι λογικά εφικτό σήμερα, και πώς η τεχνολογία τους εξαπλώνεται στα βασικά μοντέλα της BMW.

Το πρόσφατα ανανεωμένο BMW i8 συνδυάζει τις επιδόσεις ενός σπορ αυτοκινήτου και την οικονομική κατανάλωση ενός πολύ μικρότερου μοντέλου. Ο τρικύλινδρος κινητήρας καύσης του BMW i8 αποδίδει 170kW/231hp και κινεί τους πίσω τροχούς. Ο ηλεκτροκινητήρας – η ισχύς του οποίου έχει αυξηθεί στα 105 kW/143 hp - αντλεί ενέργεια από μία μπαταρία ιόντων λιθίου (που φορτίζεται από μία συμβατική οικιακή πρίζα) και μεταφέρει την ισχύ του στον εμπρός άξονα. Το αποκλειστικό plug-in υβριδικό σύστημα, που δημιούργησε το BMW Group, πετυχαίνει αυξημένη αυτονομία 55 km, αποκλειστικά με ηλεκτροκίνηση, στον Ευρωπαϊκό κύκλο δοκιμών. Ο συνδυασμός ενός ηλεκτροκινητήρα στον εμπρός άξονα και ενός κινητήρα καύσης πίσω κινεί και τους τέσσερις τροχούς, κάτι που εξασφαλίζει αξιόπιστο κράτημα. Τα πλεονεκτήματα αυτής της διάταξης γίνονται κυρίως αισθητά σε συνθήκες ισχυρής επιτάχυνσης και στις γρήγορες στροφές.

Ο κινητήρας καύσης, που είναι και ο ισχυρότερος, κινεί τους πίσω τροχούς και με την ηλεκτρική υποστήριξη του υβριδικού συστήματος, επιτυγχάνεται η διάσημη οδηγική απόλαυση BMW, αλλά και πρωτοφανής απόδοση. Η επιτάχυνση 0 – 100 km/h ολοκληρώνεται σε 4,4 δευτ. Εν τούτοις η κατανάλωση καυσίμου μικτού κύκλου του BMW i8 Roadster, σύμφωνα με τον Ευρωπαϊκό κύκλο δοκιμών για τα plug-in υβριδικά οχήματα είναι 2,0 lit / 100 km και 14,5 kWh ηλεκτρικής ενέργειας. Οι εκπομπές CO2 περιορίζονται στα 46 g/km. Οι αντίστοιχες τιμές για το BMW i8 Coupe είναι 1,8 lit / 100 km και 14,0 kWh, που σημαίνει ακόμα χαμηλότερες εκπομπές CO2 στα 42 g / km.


Η φετινή χρονιά σηματοδοτεί την 20ή έκδοση του θεσμού βραβείων ‘International Engine of the Year’. Κατά τη διάρκεια της ιστορίας του, οι κινητήρες που έχουν εξελιχθεί για μοντέλα του BMW Group έχουν αποσπάσει συνολικά 69 νίκες κατηγορίας και γενικές νίκες. Μία ανεξάρτητη επιτροπή ειδικών αναγνωρίζει τους καλύτερους κινητήρες σε διάφορες κατηγορίες. Φέτος, στην επιτροπή συμμετείχαν 70 συντάκτες αυτοκινήτου από 31 χώρες. Η απονομή των βραβείων έγινε την Τρίτη, 5 Ιουνίου 2017, κατά τη διάρκεια της Έκθεσης Engine Expo στη Στουτγάρδη.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Online εφαρμογή εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων

Η εφαρμογή AUTOSCAN είναι μια μηχανή προσεγγιστικής εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, βασιζόμενη στην επεξεργασία μεταβλητών παραγόντων που επηρεάζουν την εμπορική μεταπωλητική τους αξία σε ετήσια βάση. Το ανθρώπινο δυναμικό της δραστηριοποιείται στον χώρο του αυτοκινήτου καθημερινά, διατηρώντας βάσεις δεδομένων σχετικά με τα χαρακτηριστικά της εμπορικής αξίας των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων της ελληνικής αγοράς καταγράφοντας την διαδικασία αγοραπωλησίας τους. Αντλεί πολύτιμες πληροφορίες από τεχνικές και εμπορικές παραμέτρους που συνεχώς μεταβάλουν την οικονομική...

Το FIAT Pandina

Το FIAT Pandina Η FIAT παρουσίασε το τελευταίο όπως φάινεται facelift του θρυλικού Panda, ενός μοντέλου που έχει διαγράψει πορεία 40 ετών και πάνω από 8 εκατομμυρίων πωλήσεων. Το όνομα αυτού Pandina!Πανεύκολο στην οδήγηση, εύχρηστο στην καμπίνα και οικονομικό στη χρήση, το μοντέλο έχει δημιουργήσει το δικό του φανατικό όσο και πιστό κοινό.

Αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με άτοκες δόσεις χωρίς δάνειο από τράπεζα

Αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με άτοκες δόσεις Θέλετε να προβείτε στην αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με 36 άτοκες δόσεις και χωρίς δάνειο από τράπεζα; Και όμως γίνεται...Δείτε πώς: