Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Moto GP Qatar: Dovizioso σταθερά στην κορυφή


Η αγωνιστική χρονιά του 2018 για το Moto GP ξεκίνησε την... Παρασκευή 16 Μαρτίου με τις ελεύθερες δοκιμές για τον πρώτο αγώνα, το νυχτερινό GP του Qatar.


Σε αντίθεση με τις προηγούμενες χρονιές, το πρόγραμμα του πρώτου αγώνα ήταν διαφορετικό, δεν είχαμε ελεύθερες δοκιμές την Πέμπτη.

Το πρώτο σκέλος των δοκιμών δεν ήταν ιδιαίτερα αντιπροσωπευτικό αφού πραγματοποιήθηκε μέρα με τις θερμοκρασίες ατμόσφαιρας και ασφάλτου σαφώς σε ανώτερα επίπεδα σε σχέση με τον αγώνα που θα πραγματοποιηθεί νύχτα, με προβολείς. Οι χρόνοι ήταν καλοί με τον Andrea Dovizioso να είναι ο ταχύτερος. Η Ducati φάνηκε δυνατή από τις δοκιμές που προηγήθηκαν και ο Dovizioso είναι αποφασισμένος να κάνει δυνατό ξεκίνημα στη χρονιά.

Τη ζέστη αποφάσισε να εκμεταλλευθεί ο Valentino Rossi ο οποίος στο περιθώριο του αγώνα ανακοίνωσε τη διετή ανανέωση του συμβολαίου του με τη Yamaha. Ήταν ταχύτατος και έκανε τον 2ο ταχύτερο χρόνο, μόλις 61 χιλιοστά του δευτερολέπτου πίσω από τον Dovizioso, αφήνοντας στην 3η θέση και 3,5 δέκατα πίσω του τον Marc Marquez.


Το 2ο σκέλος των δοκιμών, ήταν απολύτως αντιπροσωπευτικό των συνθηκών του αγώνα και είχε την ένταση και τις ανατροπές χρονομετρημένων δοκιμών. Οι αναβάτες μπήκαν στην πίστα ακριβώς την ίδια ώρα που θα μπουν και για τον αγώνα. Ελπίζουμε να ήταν αντιπροσωπευτικό και του ανταγωνισμού της φετινής χρονιάς. Οι πρώτοι 14 αναβάτες βρίσκονται μέσα σε ένα δευτερόλεπτο.

Ο Andrea Dovizioso «κατέβασε» ένα δευτερόλεπτο σε σχέση με το 1ο σκέλος και ήταν πάλι ο ταχύτερος, ολοκληρώνοντας την πρώτη μέρα όσο καλύτερα μπορούσε. Δείχνει άπιαστος, σε μια πίστα που ταιριάζει, όπως αποδείχθηκε, στη Ducati. Στη δεύτερη θέση, μια ακόμα Ducati, αυτή του Danilo Petrucci με διαφορά 6 χιλιοστά από τον Dovizioso.

Ο Alex Rins έσπασε τη σειρά των Ducati σημειώνοντας τον 3ο ταχύτερο χρόνο. Ο αναβάτης της Suzuki ήταν 91 χιλιοστά πίσω από τον Petrucci. Η δεύτερη εργοστασιακή Ducati, του πιο επιτυχημένου αναβάτη στη συγκεκριμένη πίστα, του Jorge Lorenzo ακολούθησε στην 4η θέση με διαφορά 3,5 δεκάτων του δευτερολέπτου από τον Dovizioso.

Ο Lorenzo πάντως δείχνει να έχει βρει σε μεγάλο βαθμό αυτό που θέλει από τη Ducati και όλα δείχνουν πως θα μπορέσει να πρωταγωνιστήσει από τους πρώτους κιόλας αγώνες. Ο Andrea Iannone ήταν 10 χιλιοστά αργότερος του Lorenzo φέροντας και τη δεύτερη Suzuki στην πρώτη πεντάδα.

Ο Marc Marquez ήταν η πρώτη Honda, στην 6η θέση, σχεδόν μισό δευτερόλεπτο πίσω από την κορυφή. Είναι εντυπωσιακές οι διαφορές των αναβατών που ακολουθούν. Ο Dani Pedrosa ήταν 7ος μόλις 1 χιλιοστό πίσω από τον Marquez. Άλλη μία Honda, του Cal Crutchlow ακολούθησε στην 8ηθέση επίσης 1 χιλιοστό πίσω από τον Pedrosa.

Με διαφορά 1 χιλιοστού ακολούθησε στην 9η θέση ο Valentino Rossi, που ήταν και η πρώτη Yamaha. Ο Ιταλός δε μπόρεσε να βελτιώσει το χρόνο του στα τελευταία λεπτά όπως συνέβη με τους περισσότερους αναβάτες. Την πρώτη δεκάδα έκλεισε ο Johann Zarco με διαφορά που ξεπερνούσε πλέον το ένα χιλιοστό… Τη σειρά των Yamaha έκλεισε ο Vinales στην 11η θέση.

Οι Aleix Espargaro, Tito Rabat και Jack Miller είναι οι αναβάτες που βρέθηκαν μέσα σε ένα δευτερόλεπτο από την κορυφή, στις 14 πρώτες θέσεις. Ο Takaaki Nakagami ήταν 15ος και πρώτος rookie. Η πρώτη KTM ήταν αυτή του Pol Espargaro στη 17η θέση και ο Franco Morbidelli ήταν 18ος.


Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Online εφαρμογή εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων

Η εφαρμογή AUTOSCAN είναι μια μηχανή προσεγγιστικής εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, βασιζόμενη στην επεξεργασία μεταβλητών παραγόντων που επηρεάζουν την εμπορική μεταπωλητική τους αξία σε ετήσια βάση. Το ανθρώπινο δυναμικό της δραστηριοποιείται στον χώρο του αυτοκινήτου καθημερινά, διατηρώντας βάσεις δεδομένων σχετικά με τα χαρακτηριστικά της εμπορικής αξίας των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων της ελληνικής αγοράς καταγράφοντας την διαδικασία αγοραπωλησίας τους. Αντλεί πολύτιμες πληροφορίες από τεχνικές και εμπορικές παραμέτρους που συνεχώς μεταβάλουν την οικονομική...

Το FIAT Pandina

Το FIAT Pandina Η FIAT παρουσίασε το τελευταίο όπως φάινεται facelift του θρυλικού Panda, ενός μοντέλου που έχει διαγράψει πορεία 40 ετών και πάνω από 8 εκατομμυρίων πωλήσεων. Το όνομα αυτού Pandina!Πανεύκολο στην οδήγηση, εύχρηστο στην καμπίνα και οικονομικό στη χρήση, το μοντέλο έχει δημιουργήσει το δικό του φανατικό όσο και πιστό κοινό.

SsangYong Actyon (2006) pictures & wallpapers

Απολαύστε πλούσια θεματολογία από το autocarnet: Δείτε τα Dream Cars του autocarnet . Διαβάστε Ειδήσεις από τον χώρο αυτοκινήτου. Είμαστε σίγουροι ότι θα σας συναρπάσει μια "βόλτα" από την ενότητα του autocarnet με θέμα την Γυναίκα και το Αυτοκίνητο! Δείτε Video - επιλογές από το αρχείο του autocarnet. Γελάστε πολύ διαβάζοντας τα ανέκδοτα - επιλογές του autocarnet. Μην ξεχάσετε να ρίξετε μια ματιά στο άλμπουμ φωτογραφιών μας!