Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Η Nissan αδειοδότησε την HELLER, στην χρήση της τεχνολογίας για την κατασκευή κινητήρων υψηλής ενεργειακής απόδοσης

Η Nissan αδειοδότησε την HELLER, στην χρήση της τεχνολογίας για την κατασκευή κινητήρων υψηλής ενεργειακής απόδοσης
Η NMRP τεχνολογία ψεκασμού κυλίνδρου θα βοηθήσει τις αυτοκινητοβιομηχανίες στην μαζική παραγωγή κινητήρων υψηλής απόδοσης.



Η Nissan Motor Co. Ltd., έχει χορηγήσει την άδεια της Nissan Machining Cutting Process ("NMRP"), μιας ιδιόκτητης τεχνολογίας που χρησιμοποιείται για την κατασκευή κινητήρων αυτοκινήτων, στην κορυφαία Γερμανική εταιρεία κατασκευής εργαλειομηχανών Gebr. Heller Maschinenfabrik GmbH.


Με την χρήση μηχανημάτων της HELLER που ενσωματώνουν την τεχνολογία NMRP, οι κατασκευαστές αυτοκινήτων παγκοσμίως, θα είναι σε θέση να παράγουν μαζικά κινητήρες με υψηλής ενεργειακής απόδοσης κυλινδρικές οπές με επίστρωση ψεκασμού σιδήρου, με σταθερό επίπεδο ποιότητας.

"Αντί να περιορίσουμε τη χρήση των δικών μας τεχνολογιών όπως η NMRP εντός της εταιρείας, η Nissan συμβάλλει στην τεχνολογική πρόοδο της βιομηχανίας καθιστώντας αυτές ευρέως διαθέσιμες", δήλωσε η Catherine Perez, corporate vice president εταιρικής στρατηγικής, συνεργασιών και επιχειρηματικής ανάπτυξης στη Nissan. "Επιπλέον, η Nissan θα προωθήσει την έρευνα και την ανάπτυξη, επενδύοντας το κέρδος που αποκτάται από τη χορήγηση αδειών εκμετάλλευσης, όπως αυτής της NMRP. Προσδοκούμε ότι η αδειοδότηση της NMRP στη HELLER θα έχει ως αποτέλεσμα τη βελτίωση της ποιότητας των προϊόντων και των υπηρεσιών, καθώς και της ικανοποίησης των πελατών στο σύνολο της αυτοκινητοβιομηχανίας”.

Μια εσωτερική επένδυση από χυτοσίδηρο των 2,6 mm εισάγεται συμβατικά στην οπή του κυλίνδρου του κινητήρα, ενός χώρου σε σχήμα σωλήνα, εντός του οποίου το έμβολο παλινδρομεί. Με τον τρόπο αυτό, ο συγκεκριμένος χώρος προστατεύεται από τη θερμότητα και την τριβή. Για να μειώσουν το βάρος του κινητήρα και να βελτιώσουν την αποδοτικότητα των καυσίμων, οι αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν αρχίσει να αντικαθιστούν τις επενδύσεις από χυτοσίδηρο, με επίστρωση ψεκασμού από σίδηρο πάχους 0,2 mm, ή από χυτό χάλυβα με χαμηλή περιεκτικότητα σε άνθρακα, ψεκασμένο στην εσωτερική επιφάνεια ( κυρίως σε αυτοκίνητα υψηλής απόδοσης και πολύ χαμηλών εκπομπών ρύπων). Η επίστρωση ψεκασμού σιδήρου, γνωστή και ως "επένδυση - καθρέπτης", λόγω του φινιρίσματος που μοιάζει με καθρέπτη, βοηθά τους κατασκευαστές να μειώσουν το βάρος του κινητήρα και να διευκολύνουν την ψύξη, ενισχύοντας σημαντικά την ενεργειακή απόδοση, χωρίς να επηρεάζουν την οδηγική εμπειρία.

Ωστόσο, οι κινητήρες που χρησιμοποιούν επίστρωση ψεκασμού σιδήρου είναι γνωστό ότι είναι δύσκολο να παραχθούν μαζικά με σταθερό επίπεδο ποιότητας, περιορίζοντας την εφαρμογή της τεχνολογίας σε μικρό αριθμό κινητήρων υψηλών επιδόσεων. Η μαζική παραγωγή, απαιτεί προηγμένη τεχνολογία θερμικού ψεκασμού καθώς και τεχνολογία που εξασφαλίζει ότι η επίστρωση παραμένει αναλλοίωτη στην εσωτερική επιφάνεια του κυλίνδρου, παρά τις συνεχείς εκρήξεις και συμπιέσεις.

Το NMRP είναι ένας τύπος διεργασίας που χρησιμοποιεί βελτιστοποιημένα εργαλεία και συνθήκες επεξεργασίας για να ενισχύσει την εσωτερική επιφάνεια μιας οπής κυλίνδρου, έτσι ώστε η επίστρωση ψεκασμού σιδήρου να παραμένει άρρηκτα συνδεδεμένη με αυτή. Συνδυάζοντας την κατάλληλη τεχνολογία θερμικού ψεκασμού και το NMRP, οι κατασκευαστές μπορούν να παράγουν μαζικούς κινητήρες με επίστρωση ψεκασμού σιδήρου σε σταθερό επίπεδο ποιότητας και σε σχετικά προσιτή τιμή.

Η Nissan εφάρμοσε για πρώτη φορά την επίστρωση ψεκασμού σιδήρου στον κινητήρα VR38DET του Nissan GT-R και στη συνέχεια σε κινητήρες χαμηλών εκπομπών για minivans και compact αυτοκίνητα, συμπεριλαμβανομένου του MR16DDT του Nissan Juke , του VR30DDTT για τα Infiniti Q50 και Q60, του VQ35DD για το Pathfinder και το Infiniti QX60, όπως και των HR12DDR και MR20DD, χωρίς να περιορίζεται η χρήση του σε κινητήρες υψηλής απόδοσης.


Η HELLER παράγει και πωλεί μονάδες επεξεργασίας για επίστρωση κυλινδρικών οπών. Η άδεια της Nissan για την χρήση του NMRP, επιτρέπει στην HELLER να προσφέρει ένα συνδυασμό τεχνολογιών σε κατασκευαστές αυτοκινήτων για μαζική παραγωγή κινητήρων με επίστρωση ψεκασμού σιδήρου.



Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με άτοκες δόσεις χωρίς δάνειο από τράπεζα

Αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με άτοκες δόσεις Θέλετε να προβείτε στην αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με 36 άτοκες δόσεις και χωρίς δάνειο από τράπεζα; Και όμως γίνεται...Δείτε πώς:

Online εφαρμογή εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων

Η εφαρμογή AUTOSCAN είναι μια μηχανή προσεγγιστικής εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, βασιζόμενη στην επεξεργασία μεταβλητών παραγόντων που επηρεάζουν την εμπορική μεταπωλητική τους αξία σε ετήσια βάση. Το ανθρώπινο δυναμικό της δραστηριοποιείται στον χώρο του αυτοκινήτου καθημερινά, διατηρώντας βάσεις δεδομένων σχετικά με τα χαρακτηριστικά της εμπορικής αξίας των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων της ελληνικής αγοράς καταγράφοντας την διαδικασία αγοραπωλησίας τους. Αντλεί πολύτιμες πληροφορίες από τεχνικές και εμπορικές παραμέτρους που συνεχώς μεταβάλουν την οικονομική...

Αυτοκίνητα-ευκαιρίες: Το τμήμα μεταχειρισμένων - κατασχεμένων αυτοκινήτων της Eurobank δίνει αυτοκίνητα με 600-800 ευρώ! Ελέγξτε αν αξίζουν με 45 ευρώ παίρνοντας 10σέλιδη τεχνική αναφορά!

Το τμήμα μεταχειρισμένων - κατασχεμένων αυτοκινήτων της Eurobank δίνει αυτοκίνητα με 600-800 ευρώ! Το αρμόδιο τμήμα μεταχειρισμένων - κατασχεμένων αυτοκινήτων της Eurobank δίνει προς πώληση νέα αυτοκίνητα-προσφορές με πολύ χαμηλές τιμές και πού ξέρεις με λϊγο καλό ψάξιμο - και αρκετή τύχη -  ίσως βρείς αυτό που σε ενδιαφέρει χωρίς να πονέσει ιδιαίτερα η τσέπη σου...