Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

H Nissan αποκαλύπτει πως το 86% των οδηγών οδηγεί αυτοκίνητο με “λανθασμένο” χρώμα για την προσωπικότητά τους

H Nissan αποκαλύπτει πως το 86% των οδηγών οδηγεί αυτοκίνητο με “λανθασμένο” χρώμα για την προσωπικότητά τους


Σύμφωνα με τα αποτελέσματα μιας πανευρωπαϊκής μελέτης της Nissan, η πλειονότητα των αυτοκινητιστών οδηγεί αυτοκίνητο με λάθος χρωματισμό για την προσωπικότητά τους.
Συγκεκριμένα, η έρευνα αποκαλύπτει πως το 86% των ερωτηθέντων έκανε μια λανθασμένη επιλογή χρώματος κατά τη διαδικασία αγοράς στο κατάστημα.



Από την έρευνα διαπιστώθηκε ότι, παρόλο που υπάρχουν πλέον ζωντανά εξωτερικά χρώματα αλλά και επιλογές εξατομίκευσης, οι αγοραστές αυτοκινήτων εξακολουθούν να είναι πολύ συντηρητικοί όταν πρόκειται για την επιλογή του χρώματος του μοντέλου που θα αγοράσουν.

Η μελέτη διεξήχθη από τη Nissan, με αφορμή τη διάθεση επιλογών εξατομίκευσης στο ολοκαίνουργιο MICRA. Από τη έρευνα προέκυψε ότι περίπου το ένα τρίτο των ερωτηθέντων θα έπρεπε να έχουν επιλέξει πιο εντυπωσιακές αποχρώσεις όπως το πορτοκαλί αντί για το παραδοσιακό γκρι και μαύρο, με βάση τον τύπο της προσωπικότητάς τους.

Για να βοηθήσει τους αγοραστές, η Nissan εκμεταλλεύτηκε την τεχνολογία και ανέπτυξε ένα πρωτοποριακό Chatbot σε συνεργασία με την αναγνωρισμένη ψυχολόγο που ειδικεύεται στην ψυχολογία του χρώματος, Κaren Haller. Το Chatbot που λειτουργεί μέσω του Facebook, καθορίζει την προσωπικότητα του χρήστη και στη συνέχεια παρουσιάζει τον τέλειο συνδυασμό χρωμάτων για το MICRA που ανταποκρίνεται σε αυτόν. Για να δοκιμάστε την υπηρεσία μπορείτε να κάνετε κλικ εδώ.

Τόσο η έρευνα όσο και το Chatbot, αναπτύχθηκαν χρησιμοποιώντας την τεχνογνωσία της Karen στον τομέα της ψυχολογίας του χρώματος. Με εμπειρία πάνω από 20 χρόνια, έχει συνεργαστεί με πολλές παγκόσμιες μάρκες για να κατανοήσει τις επιλογές χρώματος που κάνουν οι καταναλωτές.

Το ολοκαίνουριο Nissan MICRA είναι ένα αυτοκίνητο που είναι ιδανικό για εκείνους που επιθυμούν να εκφράσουν την προσωπικότητά τους, με έντονες χρωματικές επιλογές. Διατίθεται σε 10 έντονα εξωτερικά χρώματα, όπως το ζωντανό πορτοκαλί και το πράσινο. Το πρόγραμμα εξατομίκευσης επιτρέπει την προσθήκη αντίθετων αποχρώσεων στους προφυλακτήρες, τις πόρτες, τους τροχούς και τους εξωτερικούς καθρέπτες. Επιπλέον, στοιχεία του καθίσματος, της επένδυσης των θυρών και του ταμπλό, μπορούν να τροποποιηθούν με εσωτερική εξατομίκευση.

Αξίζει να σημειωθεί ότι περίπου 22% των πελατών του νέου MICRA, επιλέγουν πακέτα εξατομίκευσης για το αυτοκίνητό τους, ποσοστό μεγαλύτερο από αυτό που αρχικά είχε προβλεφθεί. “Κλειδί” στην ζήτηση των πακέτων εξατομίκευσης αποτελεί το προσιτό κόστος, καθώς με μέσο όρο μόλις 400€, οι αγοραστές του νέου MICRA μπορούν να αποκτήσουν το επιθυμητό σχέδιο εξατομίκευσης.

Για την έρευνα, επινοήθηκαν ειδικές ερωτήσεις για την ποσοτικοποίηση της προσωπικότητας ενός ατόμου, μέσω της ανάλυσης της συμπεριφοράς και των προτιμήσεών του. Αυτή η τεχνική χρησιμοποιείται συνήθως για να υποδείξει την πρωταρχική προσωπικότητα ενός ατόμου, όπως για παράδειγμα γίνεται κατά τη διάρκεια μιας τυπικής συνέντευξης εργασίας.

Μερικά από τα ευρήματα της έρευνας έχουν ως παρακάτω :

- 86% επέλεξαν το λάθος χρωματισμένο αυτοκίνητο για τον τύπο της προσωπικότητάς τους,

- Περίπου τα δύο τρίτα επέλεξαν πιο παραδοσιακά / συντηρητικά χρώματα,

- Το 38% οδηγεί επί του παρόντος γκρίζο ή μαύρο όχημα,

- Το 53% των υπαρχόντων χρωμάτων είχε επηρεάσει την επιλογή του οχήματος,

- Οι περισσότεροι από τους μισούς που συμμετείχαν στην έρευνα, δήλωσαν ότι έχουν επιλέξει το αγαπημένο τους χρώμα.


Την εν λόγω έρευνα, πραγματοποίησε η OnePoll τον Ιούλιο του 2017, με συμμετοχή 1.000 αυτοκινητιστών από πέντε χώρες : τη Γαλλία, τη Γερμανία, την Ισπανία, την Ιταλία και το Ηνωμένο Βασίλειο.





Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Online εφαρμογή εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων

Η εφαρμογή AUTOSCAN είναι μια μηχανή προσεγγιστικής εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, βασιζόμενη στην επεξεργασία μεταβλητών παραγόντων που επηρεάζουν την εμπορική μεταπωλητική τους αξία σε ετήσια βάση. Το ανθρώπινο δυναμικό της δραστηριοποιείται στον χώρο του αυτοκινήτου καθημερινά, διατηρώντας βάσεις δεδομένων σχετικά με τα χαρακτηριστικά της εμπορικής αξίας των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων της ελληνικής αγοράς καταγράφοντας την διαδικασία αγοραπωλησίας τους. Αντλεί πολύτιμες πληροφορίες από τεχνικές και εμπορικές παραμέτρους που συνεχώς μεταβάλουν την οικονομική...

Το FIAT Pandina

Το FIAT Pandina Η FIAT παρουσίασε το τελευταίο όπως φάινεται facelift του θρυλικού Panda, ενός μοντέλου που έχει διαγράψει πορεία 40 ετών και πάνω από 8 εκατομμυρίων πωλήσεων. Το όνομα αυτού Pandina!Πανεύκολο στην οδήγηση, εύχρηστο στην καμπίνα και οικονομικό στη χρήση, το μοντέλο έχει δημιουργήσει το δικό του φανατικό όσο και πιστό κοινό.

SsangYong Actyon (2006) pictures & wallpapers

Απολαύστε πλούσια θεματολογία από το autocarnet: Δείτε τα Dream Cars του autocarnet . Διαβάστε Ειδήσεις από τον χώρο αυτοκινήτου. Είμαστε σίγουροι ότι θα σας συναρπάσει μια "βόλτα" από την ενότητα του autocarnet με θέμα την Γυναίκα και το Αυτοκίνητο! Δείτε Video - επιλογές από το αρχείο του autocarnet. Γελάστε πολύ διαβάζοντας τα ανέκδοτα - επιλογές του autocarnet. Μην ξεχάσετε να ρίξετε μια ματιά στο άλμπουμ φωτογραφιών μας!