Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Το HONDA CR-V Hybrid Prototype στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης με Υβριδική τεχνολογία Honda σε αμάξωμα SUV

Το HONDA CR-V Hybrid Prototype στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης

Η Honda ετοιμάζεται να αποκαλύψει το CR-V Hybrid Prototype στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης 2017, προαναγγέλλοντας το πρώτο ηλεκτροκίνητο SUV της μάρκας στην Ευρώπη. Το ανανεωμένο στυλ του Hybrid Prototype δίνει τα πρώτα στοιχεία για την προσεχή οικογένεια CR-V Ευρωπαϊκών προδιαγραφών.



Το CR-V Hybrid Prototype σηματοδοτεί την πρώτη αποκάλυψη του νέου CR-V σε Ευρωπαϊκό Σαλόνι Αυτοκινήτου. Αυτό διατηρεί τη γνώριμη σιλουέτα του παγκοσμίως δημοφιλέστερου SUV, υιοθετώντας μία επαναστατική, προηγμένη και σπορ σχεδίαση. Φαρδύτερο, ψηλότερο και μακρύτερο από τον προκάτοχό του, το Hybrid Prototype του νέου CR-V είναι ανανεωμένο αισθητικά, με φαρδύτερο στήσιμο που ορίζεται από διευρυμένους και μυώδεις θόλους των τροχών.

Το νέο SUV πετυχαίνει μία ισορροπία κομψότητας και σπορτίφ στυλ, με λεπτότερες κολόνες Α που αυξάνουν τον πλευρικό όγκο του αυτοκινήτου, αλλά και με ένα συνδυασμό μεγαλύτερων ζαντών / ελαστικών. Οι πιο έντονες ακμές στο καπό και τα πίσω πάνελ συνδυάζονται με τη νέα πρόσοψη που εκπροσωπεί το πιο μοντέρνο ‘πρόσωπο’ της Honda με τα χαρακτηριστικά φώτα.

Το σύστημα δύο μοτέρ i-MMD (Intelligent Multi-Mode Drive) του CR-V Hybrid Prototype περιλαμβάνει έναν ηλεκτροκινητήρα, ένα 2.0L i-VTEC τετρακύλινδρο βενζινοκινητήρα κύκλου Atkinson για παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας και ελκτικής ισχύος, αλλά και έναν ανεξάρτητο ηλεκτροκινητήρα-γεννήτρια. Το υβριδικό σύστημα δε χρειάζεται συμβατικό κιβώτιο και αντί αυτού εξοπλίζεται με μία μόνο σχέση που δημιουργεί άμεση σύνδεση μεταξύ κινούμενων εξαρτημάτων, επιτρέποντας ομαλή μεταφορά ροπής στο σύστημα.

Το σύστημα i-MMD καθορίζει τη χρήση καυσίμου και ηλεκτρικής ενέργειας με τον πιο αποδοτικό τρόπο, που σημαίνει ότι δεν χρειάζεται ο οδηγός να επιλέγει μεταξύ των τριών προγραμμάτων οδήγησης, EV Drive, Hybrid Drive και Engine Drive.

Στο EV Drive, ο ηλεκτροκινητήρας αντλεί ενέργεια αποκλειστικά από τις μπαταρίες, προσφέροντας οδήγηση μηδενικών ρύπων. Στο Hybrid Drive, ο βενζινοκινητήρας παρέχει ισχύ στον ηλεκτροκινητήρα-γεννήτρια, που με τη σειρά του τροφοδοτεί με ισχύ στον ηλεκτροκινητήρα. Στο πρόγραμμα αυτό, η περίσσεια ενέργειας από τον βενζινοκινητήρα επιστρέφει μέσω της γεννήτριας για την επαναφόρτιση της μπαταρίας. Στο Engine Drive, οι τροχοί κινούνται απευθείας από τον βενζινοκινητήρα, με μία ‘on-demand’ στιγμιαία αύξηση μέγιστης ισχύος από τον ηλεκτροκινητήρα.

Στις περισσότερες περιπτώσεις οδήγησης στην πόλη, το όχημα θα κινείται μεταξύ των προγραμμάτων Hybrid Drive και EV Drive για βέλτιστη απόδοση. Το Engine Drive ενεργοποιείται, ανάλογα με τις ανάγκες, για ζωηρή επιτάχυνση και αποδοτική οδήγηση στον αυτοκινητόδρομο.


Το 2018 CR-V θα διατίθεται και με τον 1.5 L VTEC TURBO βενζινοκινητήρα της Honda, και δυνατότητα επιλογής είτε ενός 6τάχυτου μηχανικού ενός κιβωτίου CVT με συνεχώς μεταβαλλόμενη μετάδοση. Το νέο CR-V δεν θα κυκλοφορήσει με κινητήρα diesel στις Ευρωπαϊκές αγορές.

Περισσότερες λεπτομέρειες για το νέο Honda CR-V για την Ευρώπη θα επιβεβαιωθούν όταν το μοντέλο παραγωγής αποκαλυφθεί στις αρχές της επόμενης χρονιάς. Το νέο SUV θα παρουσιαστεί επίσημα στις Ευρωπαϊκές αγορές το 2018.



Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με άτοκες δόσεις χωρίς δάνειο από τράπεζα

Αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με άτοκες δόσεις Θέλετε να προβείτε στην αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με 36 άτοκες δόσεις και χωρίς δάνειο από τράπεζα; Και όμως γίνεται...Δείτε πώς:

Online εφαρμογή εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων

Η εφαρμογή AUTOSCAN είναι μια μηχανή προσεγγιστικής εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, βασιζόμενη στην επεξεργασία μεταβλητών παραγόντων που επηρεάζουν την εμπορική μεταπωλητική τους αξία σε ετήσια βάση. Το ανθρώπινο δυναμικό της δραστηριοποιείται στον χώρο του αυτοκινήτου καθημερινά, διατηρώντας βάσεις δεδομένων σχετικά με τα χαρακτηριστικά της εμπορικής αξίας των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων της ελληνικής αγοράς καταγράφοντας την διαδικασία αγοραπωλησίας τους. Αντλεί πολύτιμες πληροφορίες από τεχνικές και εμπορικές παραμέτρους που συνεχώς μεταβάλουν την οικονομική...

Αυτοκίνητα-ευκαιρίες: Το τμήμα μεταχειρισμένων - κατασχεμένων αυτοκινήτων της Eurobank δίνει αυτοκίνητα με 600-800 ευρώ! Ελέγξτε αν αξίζουν με 45 ευρώ παίρνοντας 10σέλιδη τεχνική αναφορά!

Το τμήμα μεταχειρισμένων - κατασχεμένων αυτοκινήτων της Eurobank δίνει αυτοκίνητα με 600-800 ευρώ! Το αρμόδιο τμήμα μεταχειρισμένων - κατασχεμένων αυτοκινήτων της Eurobank δίνει προς πώληση νέα αυτοκίνητα-προσφορές με πολύ χαμηλές τιμές και πού ξέρεις με λϊγο καλό ψάξιμο - και αρκετή τύχη -  ίσως βρείς αυτό που σε ενδιαφέρει χωρίς να πονέσει ιδιαίτερα η τσέπη σου...