Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Κορυφαίος αγώνας για τους Marquez και Pedrosa που έκαναν το 1-2 στην Άραγκον

Κορυφαίος αγώνας για τους Marquez και Pedrosa που έκαναν το 1-2 στην Άραγκον
Οι Marc Marquez και Dani Pedrosa πέτυχαν ένα εκπληκτικό 1-2 στο χθεσινό Gran Prix της Άραγκον, ξεκινώντας από τη δεύτερη σειρά εκκίνησης με σκληρά ελαστικά ο πρώτος και με μεσαία γόμα ο δεύτερος. Και οι δύο αναβάτες της Repsol Honda έδωσαν μάχες για να κατακτήσουν το έβδομο διπλό βάθρο φέτος για την ομάδα.


Αυτή ήταν η 60ή νίκη του Marc σε όλες τις κατηγορίες, η πέμπτη του φέτος και το ένατο βάθρο του μέσα στη σεζόν - το έβδομο μάλιστα στους τελευταίους οκτώ αγώνες. Με τη νίκη αυτή ο Ισπανός δημιούργησε μία διαφορά 16 βαθμών από τον δεύτερο στην κατάταξη Andrea Dovizioso και 28 βαθμών από τον τρίτο Maverick Viñales – τους δύο πιο κοντινούς διεκδικητές του τίτλου.

Ο Dani Pedrosa, αφού έκανε τον ταχύτερο γύρο του αγώνα (1’49”140) ανέβηκε για 111η φορά στην καριέρα του στο βάθρο έχοντας 195 αγώνες στη μεγάλη κατηγορία, τους περισσότερους πλέον από κάθε άλλο Ισπανό αναβάτη (ο Carlos Checa ακολουθεί με 194 εκκινήσεις). Ο όγδοος φετινός τερματισμός του Pedrosa στο βάθρο τον ανέβασε στην τέταρτη θέση της βαθμολογίας με 170 βαθμούς, 54 λιγότερους από το Marquez, με τέσσερις αγώνες να απομένουν μέχρι την ολοκλήρωση της σεζόν.

1ος Marc Marquez
“Είμαι πολύ χαρούμενος με αυτή τη νίκη γιατί ήταν ένας δύσκολος αγώνας. Χθες δεν αισθανόμουν και τόσο άνετα με τη μοτοσυκλέτα, ενώ και σήμερα δυσκολευόμουν με εξαίρεση το ζέσταμα – πραγματικά δεν ξέρω γιατί. Όμως, το γεγονός ότι αγωνιζόμουν σε μία από τις αγαπημένες μου πίστες, κοντά στο σπίτι μου και μπροστά από τους οπαδούς μου, ήταν κίνητρο για μένα. Πίεσα πολύ και σε κάποιες στροφές κλείδωσα το μυαλό μου, παρότι έπεσα δύο φορές χθες. Είδα ότι ο Viñales και ο Dovi δυσκολεύονταν και ήξερα ότι εκείνη ήταν η στιγμή που έπρεπε να πιέσω και αυτό έκανα. Είχα κάποιες πολύ δύσκολες στιγμές. Η μία όταν προσπάθησα να προσπεράσω το Valentino. Είχε μπει πιο κλειστά στη συγκεκριμένη στροφή απ’ ό,τι περίμενα και για να αποφύγω την επαφή άφησα τα φρένα και τότε κατάλαβα ότι και ο Lorenzo ήταν ακριβώς εκεί! Έτσι, κατέληξα εκτός πίστας κι εκείνη τη στιγμή ηρέμησα λίγο, παρότι συνέχισα να προσπαθώ και να μειώνω τη διαφορά. Με το που πέρασα το Lorenzo, έπρεπε να κρατήσω ρυθμό βλέποντας τον Dani να πλησιάζει γρήγορα. Τέλος πάντων, αυτό είναι το στιλ Marquez! Σίγουρα είναι σημαντικό να σκέφτεσαι το Πρωτάθλημα, όμως τώρα η κατάσταση απαιτεί να τα δίνω όλα. Έτσι, θα συνεχίσουμε με την ίδια φιλοσοφία αγώνα με αγώνα, δίνοντας το 100 τοις εκατό».

2ος Dani Pedrosa


«Ίσως, αν είχα προσπεράσει το Μaverick πιο γρήγορα, να είχα περισσότερες πιθανότητες για τη νίκη, αλλά και πάλι είμαι πολύ χαρούμενος με το σημερινό αγώνα! Ο στόχος μας ήταν να παλέψουμε για το βάθρο ή τη νίκη και αυτό το πετύχαμε. Οπότε, αν και έχω ένα παράπονο, δεν θα μπορούσα να κάνω τίποτα περισσότερο στην αρχή του αγώνα, καθώς φορούσα μεσαίο πίσω ελαστικό όπως και ο Maverick και δεν ήταν δυνατό να τον περάσω για κάποιους γύρους. Επίσης, έπρεπε να διαχειριστώ τη φθορά του ελαστικού, ώστε να είμαι γρήγορος προς το τέλος και πράγματι ήμουν. Δεν κατάλαβα γιατί οι πρώτοι δημιούργησαν μία διαφορά, μια και όλοι είχαμε πάνω κάτω τον ίδιο ρυθμό. Τέλος πάντων, όταν τελικά πέρασα το Maverick, η διαφορά ήταν υπαρκτή και έτσι άρχισα να πιέζω πολύ, έκανα κάποια καλά προσπεράσματα και κάλυψα τη διαφορά, διατηρώντας ένα πραγματικά γρήγορο ρυθμό. Το έκανα με μεγάλο πάθος, κάτι που είναι καλό τόσο για μένα όσο και για την ομάδα».








Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Online εφαρμογή εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων

Η εφαρμογή AUTOSCAN είναι μια μηχανή προσεγγιστικής εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, βασιζόμενη στην επεξεργασία μεταβλητών παραγόντων που επηρεάζουν την εμπορική μεταπωλητική τους αξία σε ετήσια βάση. Το ανθρώπινο δυναμικό της δραστηριοποιείται στον χώρο του αυτοκινήτου καθημερινά, διατηρώντας βάσεις δεδομένων σχετικά με τα χαρακτηριστικά της εμπορικής αξίας των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων της ελληνικής αγοράς καταγράφοντας την διαδικασία αγοραπωλησίας τους. Αντλεί πολύτιμες πληροφορίες από τεχνικές και εμπορικές παραμέτρους που συνεχώς μεταβάλουν την οικονομική...

Το FIAT Pandina

Το FIAT Pandina Η FIAT παρουσίασε το τελευταίο όπως φάινεται facelift του θρυλικού Panda, ενός μοντέλου που έχει διαγράψει πορεία 40 ετών και πάνω από 8 εκατομμυρίων πωλήσεων. Το όνομα αυτού Pandina!Πανεύκολο στην οδήγηση, εύχρηστο στην καμπίνα και οικονομικό στη χρήση, το μοντέλο έχει δημιουργήσει το δικό του φανατικό όσο και πιστό κοινό.

SsangYong Actyon (2006) pictures & wallpapers

Απολαύστε πλούσια θεματολογία από το autocarnet: Δείτε τα Dream Cars του autocarnet . Διαβάστε Ειδήσεις από τον χώρο αυτοκινήτου. Είμαστε σίγουροι ότι θα σας συναρπάσει μια "βόλτα" από την ενότητα του autocarnet με θέμα την Γυναίκα και το Αυτοκίνητο! Δείτε Video - επιλογές από το αρχείο του autocarnet. Γελάστε πολύ διαβάζοντας τα ανέκδοτα - επιλογές του autocarnet. Μην ξεχάσετε να ρίξετε μια ματιά στο άλμπουμ φωτογραφιών μας!