Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

ΣΕΑΑ: Ανατροπή των κανόνων στα ιδιωτικά ΚΤΕΟ, κίνδυνος πλέον να καταστούν εντελώς αναποτελεσματικά

ΣΕΑΑ: Ανατροπή των κανόνων στα ιδιωτικά ΚΤΕΟ, κίνδυνος πλέον να καταστούν εντελώς αναποτελεσματικά
Η υπερπροσφορά μονάδων ιδιωτικών ΚΤΕΟ (πλέον των 170 σε όλη τη χώρα), σε σχέση με τα ελεγχόμενα οχήματα, έχει οδηγήσει σε πολύ χαλαρούς ελέγχους, καθώς τυχόν αυστηρή εφαρμογή των τεχνικών απαιτήσεων θα οδηγούσε σε μείωση της «δουλειάς» και άρα σε οικονομικό αδιέξοδο.


Στην Αθήνα μόνον, που λειτουργούν σχεδόν 40 μονάδες ΚΤΕΟ με πάνω από 80 γραμμές ελέγχου, η δυναμικότητα αυτών είναι τριπλάσια των ελεγχόμενων οχημάτων (στοιχεία 2016) ή περίπου +50% μεγαλύτερη από το φόρτο που θα προέκυπτε, αν υπήρχε πλήρης προσέλευση εκ μέρους των ιδιοκτητών (που δυστυχώς δεν υπάρχει).

Κάτω από αυτές τις συνθήκες το Υπουργείο Ενέργειας και Περιβάλλοντος προωθεί Προεδρικό Διάταγμα στο Συμβούλιο της Επικρατείας, με το οποίο πλέον θα επιτρέπεται στα ΚΤΕΟ να εγκαθίστανται στον αστικό ιστό των πόλεων, δηλαδή σε χρήσεις γενικής κατοικίας και πολεοδομικού κέντρου και όχι εκτός, σε ζώνες χονδρεμπορίου, βιοτεχνικές κλπ που ισχύει σήμερα.

Δίχως να έχει διαπιστωθεί ζήτημα εγγύτητας για τους οδηγούς και λαμβάνοντας υπόψη την προαναφερθείσα, κορεσμένη αγορά, είναι βέβαιο ότι η ελεύθερη εγκατάσταση των ΚΤΕΟ σε προνομιακές θέσεις στα κέντρα των πόλεων θα δημιουργήσει αθέμιτο ανταγωνισμό έναντι των ήδη υφισταμένων εγκαταστάσεων και θα αυξήσει ακόμη περισσότερο την προσφορά, με αποτέλεσμα η ποιότητα των ελέγχων στα ΚΤΕΟ να υποτιμηθεί ακόμη περισσότερο.

Σημειώνεται ότι με βάση τα επίσημα στοιχεία του Υπουργείου Υποδομών στη χώρα μας τα ποσοστά απόρριψης στα ΚΤΕΟ στα επιβατικά είναι 4,7% (ή στα ταξί 4,6%), όταν για παράδειγμα στην Γερμανία 33,6% (πηγή KBA)!

Ο ΣΕΑΑ είναι κάθετα αντίθετος στην ως άνω ανατροπή των κανόνων, καθώς με την υγιή λειτουργία των επιχειρήσεων των ΚΤΕΟ σχετίζεται άμεσα η οδική ασφάλεια, πολύ περισσότερο υπό τις δύσκολες οικονομικές συνθήκες που έχουν οδηγήσει πολλούς ιδιοκτήτες να πιστεύουν ότι η «οικονομία» στη συντήρηση /επισκευή ενός οχήματος είναι δίχως συνέπειες.

Ο ΣΕΑΑ επαναλαμβάνει την επείγουσα ανάγκη έναρξης ελέγχων στα ΚΤΕΟ, καθώς από την ίδρυση τους, αν και προβλέπεται, ουδέποτε έχουν ελεγχθεί αιφνίδια, επί τόπου, κατά πόσον ασκούν αδιάβλητους ελέγχους. Ο επανέλεγχος οχημάτων που μόλις διήλθαν ΚΤΕΟ με επιτυχία, είναι απολύτως ικανός να διασφαλίσει την αποτελεσματικότητα των ΚΤΕΟ.


Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Online εφαρμογή εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων

Η εφαρμογή AUTOSCAN είναι μια μηχανή προσεγγιστικής εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, βασιζόμενη στην επεξεργασία μεταβλητών παραγόντων που επηρεάζουν την εμπορική μεταπωλητική τους αξία σε ετήσια βάση. Το ανθρώπινο δυναμικό της δραστηριοποιείται στον χώρο του αυτοκινήτου καθημερινά, διατηρώντας βάσεις δεδομένων σχετικά με τα χαρακτηριστικά της εμπορικής αξίας των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων της ελληνικής αγοράς καταγράφοντας την διαδικασία αγοραπωλησίας τους. Αντλεί πολύτιμες πληροφορίες από τεχνικές και εμπορικές παραμέτρους που συνεχώς μεταβάλουν την οικονομική...

Το FIAT Pandina

Το FIAT Pandina Η FIAT παρουσίασε το τελευταίο όπως φάινεται facelift του θρυλικού Panda, ενός μοντέλου που έχει διαγράψει πορεία 40 ετών και πάνω από 8 εκατομμυρίων πωλήσεων. Το όνομα αυτού Pandina!Πανεύκολο στην οδήγηση, εύχρηστο στην καμπίνα και οικονομικό στη χρήση, το μοντέλο έχει δημιουργήσει το δικό του φανατικό όσο και πιστό κοινό.

SsangYong Actyon (2006) pictures & wallpapers

Απολαύστε πλούσια θεματολογία από το autocarnet: Δείτε τα Dream Cars του autocarnet . Διαβάστε Ειδήσεις από τον χώρο αυτοκινήτου. Είμαστε σίγουροι ότι θα σας συναρπάσει μια "βόλτα" από την ενότητα του autocarnet με θέμα την Γυναίκα και το Αυτοκίνητο! Δείτε Video - επιλογές από το αρχείο του autocarnet. Γελάστε πολύ διαβάζοντας τα ανέκδοτα - επιλογές του autocarnet. Μην ξεχάσετε να ρίξετε μια ματιά στο άλμπουμ φωτογραφιών μας!