Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Το νέο Volvo S90 έκλεψε την παράσταση στο ετήσιο συνέδριο ηγεσίας της ΕΑΣΕ

Το νέο Volvo S90 έκλεψε την παράσταση στο ετήσιο συνέδριο ηγεσίας της ΕΑΣΕ
Το νέο Volvo S90 ήταν ο μεγάλος guest star του 27ου Ελληνικού Συνεδρίου Ηγεσίας της ΕΑΣΕ, που πραγματοποιήθηκε με μεγάλη επιτυχία πριν λίγες μέρες στο ξενοδοχείο Grand Resort Lagonissi.
Περισσότεροι από πεντακόσιοι σύνεδροι, πρόεδροι, γενικοί διευθυντές ή υψηλόβαθμα στελέχη εταιρειών που δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα, είχαν την ευκαιρία να δουν από κοντά σε avant-première το νέο μεγάλο πολυτελές σεντάν της σουηδικής μάρκας. Το αυτοκίνητο, ήρθε από τη Σουηδία στην Ελλάδα ειδικά για την περίσταση, λίγες εβδομάδες πριν κυκλοφορήσει στους ελληνικούς δρόμους, έπειτα από ενέργειες της Volvo Car Hellas, η οποία ήταν και ο μεγάλος χορηγός του συνεδρίου.

Με το Νέο S90 η Volvo κάνει εντυπωσιακή είσοδο σε μία κατ’ εξοχήν κατηγορία μοντέλων κύρους, αυτή των μεγάλων premium σεντάν, στοχεύοντας σε ένα σημαντικό μερίδιο αγοράς, σε παγκόσμιο επίπεδο. Πρόκειται για ένα μοντέλο επιτομή της πολυτέλειας, με εντυπωσιακό σουηδικό design, καινοτόμες τεχνολογίες και κορυφαίες επιδόσεις. Μάλιστα, οι Σουηδοί παρουσίασαν πριν μερικές εβδομάδες και μία έκδοση-concept του νέου μοντέλου, που με τον κωδικό Excellence αποτελεί μία μοναδική σπουδή στη μοντέρνα πολυτέλεια!

Εκτός άλλων, το Νέο S90 δείχνει το «αύριο» της αυτόνομης οδήγησης καθώς διαθέτει τεχνολογία που τού επιτρέπει να κινηθεί ημι-αυτόνομα έως την ταχύτητα των 130 χλμ./ώρα. Παράλληλα, διαθέτει το σύστημα City Safety στην πλέον εξελιγμένη έκδοσή του, που εκτός της ανίχνευσης πεζών περιλαμβάνει και ανίχνευση μεγάλων ζώων με αυτόματη πέδηση. Η κορυφαία έκδοση Τ8 – Twin Engine του μοντέλου διαθέτει plug-in hybrid τεχνολογία, εξασφαλίζοντας εντυπωσιακή ισχύ 407 ίππων και τυποποιημένη κατανάλωση μόλις 1,9 λίτρα/100 χλμ.!

Το συνέδριο της Εταιρείας Ανωτάτων Στελεχών Επιχειρήσεων (ΕΑΣΕ) είχε τίτλο «LEADERCHIP: Ηγετική Νοοτροπία Χωρίς Αυταπάτες». Σε αυτό αναλύθηκε η ανάπτυξη ηγετικής νοοτροπίας στο σύγχρονο «επιχειρείν» ενώ συζητήθηκαν μέθοδοι με τις οποίες οι επιχειρηματικοί ηγέτες θα αντιμετωπίσουν με ρεαλισμό τις προκλήσεις για να διασφαλίσουν βιωσιμότητα, ανάπτυξη και καινοτομία τις εταιρείες τους. Κατά τη διάρκεια του συνεδρίου παρουσιάστηκαν ιδιαίτερα ενδιαφέροντα case studies και πρακτικές, από διακεκριμένους ξένους και Έλληνες ομιλητές.

Η Εταιρεία Ανωτάτων Στελεχών Επιχειρήσεων (ΕΑΣΕ) ιδρύθηκε το 1986 και είναι ένας αξιοκρατικός, τεχνοκρατικός, μη κερδοσκοπικός οργανισμός, εκπρόσωπος του ανώτατου επαγγελματικού μάνατζμεντ της χώρας. Αριθμεί περί τα 500 μέλη και κύριος σκοπός της είναι η συμβολή της στη βελτίωση του επιπέδου του ανώτατου μάνατζμεντ της χώρας και στην ανάπτυξη της ελληνικής οικονομίας. Περισσότερα για την ΕΑΣΕ στο www.ease.gr



Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Το FIAT Pandina

Το FIAT Pandina Η FIAT παρουσίασε το τελευταίο όπως φάινεται facelift του θρυλικού Panda, ενός μοντέλου που έχει διαγράψει πορεία 40 ετών και πάνω από 8 εκατομμυρίων πωλήσεων. Το όνομα αυτού Pandina!Πανεύκολο στην οδήγηση, εύχρηστο στην καμπίνα και οικονομικό στη χρήση, το μοντέλο έχει δημιουργήσει το δικό του φανατικό όσο και πιστό κοινό.

Online εφαρμογή εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων

Η εφαρμογή AUTOSCAN είναι μια μηχανή προσεγγιστικής εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, βασιζόμενη στην επεξεργασία μεταβλητών παραγόντων που επηρεάζουν την εμπορική μεταπωλητική τους αξία σε ετήσια βάση. Το ανθρώπινο δυναμικό της δραστηριοποιείται στον χώρο του αυτοκινήτου καθημερινά, διατηρώντας βάσεις δεδομένων σχετικά με τα χαρακτηριστικά της εμπορικής αξίας των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων της ελληνικής αγοράς καταγράφοντας την διαδικασία αγοραπωλησίας τους. Αντλεί πολύτιμες πληροφορίες από τεχνικές και εμπορικές παραμέτρους που συνεχώς μεταβάλουν την οικονομική...

Alfa Romeo Racing ORLEN – Grand Prix Αυστρίας

Alfa Romeo Racing ORLEN – Grand Prix Αυστρίας Η Alfa Romeo Racing ORLEN για ακόμα μια φορά πλησίασε πολύ κοντά στην κατάκτηση βαθμών, χωρίς όμως τελικά να έχει την τύχη να ολοκληρώσει το έργο της. Ο Kimi Räikkönen, και ενώ πάλευε μέχρι τον τελευταίο γύρο για την 10η θέση, τερμάτισε 16ος μετά από μια σύγκρουση, ενώ ο Antonio Giovinazzi ολοκλήρωσε την προσπάθεια του τερματίζοντας στην 14η θέση μετά από μια ποινή που δέχθηκε στην αρχή του αγώνα.