Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Χωρίζουν οι δρόμοι Renault – Red Bull

Χωρίζουν οι δρόμοι Renault – Red Bull
Χωρίζουν οι δρόμοι Renault – Red Bull
Με δηλώσεις που έκανε ο διευθυντής της Renault Sport F1, Cyril Abiteboul, τόνισε πως το μέλλον της γαλλικής εταιρείας πιθανότατα δεν θα συμβαδίζει με αυτό της Red Bull, αν και αναμένει πως το συμβόλαιο της εταιρείας με την ομάδα του Milton Keynes, αλλά και με την Toro Rosso θα ολοκληρωθεί κανονικά στο τέλος της επόμενης σεζόν(2016).

Σε αυτό συμβάλλει και η αλλαγή πλάνων που έκανε η Renault, μετά τις διαρκείς ...
επικρίσεις που δέχτηκε από τους επικεφαλής της Red Bull μετά το απογοητευτικό ξεκίνημα της ομάδας τη φετινή σεζόν. Αυτή η «κόντρα» κορυφώθηκε μετά τις δηλώσεις του Dietrich Mateschitz που έκαναν λόγο για καταστροφή της διάθεσης που είχε η ομάδα του για την F1, ρίχνοντας την υπαιτιότητα στην Renault.

Αυτή η αλλαγή πλάνων, φέρνει την Renault κοντά στην εξαγορά της Lotus, που θα την φέρει και πάλι, από το 2017, να διοικεί την ομάδα του εργοστασίου του Enstone, χωρίς πάντως να υπάρχει κάποια τελική απόφαση. Ο Abiteboul δήλωσε:

«H κατάσταση αυτή δεν ακούγεται σέξι. Συνεχίζουμε πάντως να δουλεύουμε και να κοιτάμε τις επιλογές μας. Ο CEO [Carlos Ghosn] ήταν ξεκάθαρος στον τελευταίο αγώνα της Formula E όταν είπε δεν είμαστε ευχαριστημένοι ούτε με την απόδοση, ούτε με το marketing που μας προσφέρει η Formula 1.»
Στη συνέχεια ο Abiteboul σχολίασε τα συμβόλαια της εταιρείας του με τις 2 ομάδες που φέρουν τον κόκκινο ταύρο και τις φήμες που κάνουν λόγο για προσπάθειες των ανθρώπων της Red Bull να σπάσουν νωρίτερα το συμβόλαιο:

«Έχουμε δεσμευτικά συμβόλαια μέχρι το τέλος του 2016 και στόχος μας είναι να τιμήσουμε αυτά τα συμβόλαια. Οι λύσεις που αναπτύσσουμε έχουν ως φάσμα το 2017 και όχι το 2016, αλλά και πάλι εάν το 2016 προκύψει ως μια μεταβατική χρονιά, τότε θα αναπτύξουμε κάποια μονάδα. Αλλά είμαστε πιο απασχολημένοι με την επιθυμία μας να συνεχίσουμε στην F1. Δεν νομίζω πως πρέπει να θέσουμε σε κίνδυνο το 2017 και να βιαστούμε για να προλάβουμε το 2016.

Είναι ένα παιχνίδι με πολύ μέλλον, κάτι που διαφέρει με τις επιθυμίες που έχουν εταιρείες όπως η Red Bull που βρίσκονται στο σπορ εδώ και λίγα χρόνια περισσότερο ως χορηγοί και λιγότερο ως κατασκευαστές. Μπορεί αυτή η προοπτική να είναι επίσης απογοητευτική για την Red Bull που θέλει να έχει επιτυχίες… χθες. Το καταλαβαίνω αλλά από τη πλευρά μας δεν το βλέπουμε έτσι. Και αυτός μπορεί να είναι ο λόγος που δεν μπορούμε να συγχρονίσουμε τους στόχους μας με τη Red Bull. Εμείς σκεφτόμαστε μακροπρόθεσμα.»
Τέλος, παρότι η οριστική έξοδος από την F1 δεν μπορεί να αποκλειστεί εντελώς, ο Abiteboul είναι σίγουρος πως η Renault δεν μπορεί να συνεχίσει με την ίδια κατεύθυνση που έχει και τώρα και ότι η συνεργασία με τη Red Bull δεν αποφέρει στην εταιρεία αρκετά στις επιτυχίες και κοστίζει πολύ ακριβά για αυτήν στις αποτυχίες:

«Πρέπει να διασφαλίσουμε ότι τα κέρδη είναι μεγαλύτερα απ” ότι οι τα ρίσκα και η αρνητικότητα που τα συνοδεύουν. Αυτός είναι ο λόγος που πρέπει να αλλάξουμε τα όσα κάνουμε μέχρι τώρα, γιατί η ισορροπία ανάμεσα στα κέρδη και στις ζημιές, τόσο οικονομικά, όσο και στην υπόληψη της εταιρείας είναι πολύ λάθος. Σε οτιδήποτε κι αν κάνουμε στο μέλλον πρέπει να έχουμε πολύ περισσότερο έλεγχο. Κατά την άποψη μου, η δυσκολία της απόφασης που πρέπει να πάρουμε προσδιορίζεται σε αυτή την ισορροπία ανάμεσα σε πολλούς παράγοντες. Δεν μπορούμε να δουλέψουμε στην απομόνωση και θέλουμε να συνεργαστούμε έχοντας όμως αρκετό έλεγχο. Και ο έλεγχος και τα ρίσκα πρέπει να μετρηθούν, να υπολογιστούν κατάλληλα και να αποφασιστούν»


Awesome #GTR rear view! like it!!
Posted by Autocarnet on Δευτέρα, 24 Αυγούστου 2015

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με άτοκες δόσεις χωρίς δάνειο από τράπεζα

Αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με άτοκες δόσεις Θέλετε να προβείτε στην αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με 36 άτοκες δόσεις και χωρίς δάνειο από τράπεζα; Και όμως γίνεται...Δείτε πώς:

Online εφαρμογή εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων

Η εφαρμογή AUTOSCAN είναι μια μηχανή προσεγγιστικής εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, βασιζόμενη στην επεξεργασία μεταβλητών παραγόντων που επηρεάζουν την εμπορική μεταπωλητική τους αξία σε ετήσια βάση. Το ανθρώπινο δυναμικό της δραστηριοποιείται στον χώρο του αυτοκινήτου καθημερινά, διατηρώντας βάσεις δεδομένων σχετικά με τα χαρακτηριστικά της εμπορικής αξίας των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων της ελληνικής αγοράς καταγράφοντας την διαδικασία αγοραπωλησίας τους. Αντλεί πολύτιμες πληροφορίες από τεχνικές και εμπορικές παραμέτρους που συνεχώς μεταβάλουν την οικονομική...

Αυτοκίνητα-ευκαιρίες: Το τμήμα μεταχειρισμένων - κατασχεμένων αυτοκινήτων της Eurobank δίνει αυτοκίνητα με 600-800 ευρώ! Ελέγξτε αν αξίζουν με 45 ευρώ παίρνοντας 10σέλιδη τεχνική αναφορά!

Το τμήμα μεταχειρισμένων - κατασχεμένων αυτοκινήτων της Eurobank δίνει αυτοκίνητα με 600-800 ευρώ! Το αρμόδιο τμήμα μεταχειρισμένων - κατασχεμένων αυτοκινήτων της Eurobank δίνει προς πώληση νέα αυτοκίνητα-προσφορές με πολύ χαμηλές τιμές και πού ξέρεις με λϊγο καλό ψάξιμο - και αρκετή τύχη -  ίσως βρείς αυτό που σε ενδιαφέρει χωρίς να πονέσει ιδιαίτερα η τσέπη σου...