Η υπηρεσία OnStar τιμήθηκε με ένα BusinessCar Techies Award |
τις εταιρίες των οποίων οι έξυπνες τεχνολογίες κάνουν τη λειτουργία του επαγγελματικού στόλου τους ευκολότερη, οικονομικότερη, καθαρότερη, ασφαλέστερη και πιο διάφανη.
Η νίκη της OnStar στην πολύ ανταγωνιστική κατηγορία της καινοτομίας προαναγγέλλει μία νέα εποχή για τους οδηγούς, ανεβάζοντας ψηλότερα τον πήχη στον τομέα συνδεσιμότητας μέσα στο αυτοκίνητο, ενώ ήδη εξυπηρετεί πάνω από επτά εκατομμύρια πελάτες της GM σε Β. Αμερική, Κίνα και Μεξικό.
«Το επίπεδο και η ποικιλία των παροχών της OnStar, καθώς και η προσβασιμότητά τους έπεισαν την κριτική επιτροπή των BusinessCar Techie Awards,» δήλωσε ο Αρχισυντάκτης του BusinessCar, Paul Barker. «Μέριμνα, ευκολία και καλή οργάνωση συνδυάζονται σε ένα αξιόπιστο πακέτο και είναι μία εξέλιξη που πραγματικά προάγει τη βιομηχανία.»
Το Opel OnStar είναι ένα νέο, μοναδικό στο είδος του σύστημα, που αποτελείται από τρία διαφορετικά είδη παροχών. Πρώτον, οι υπηρεσίες OnStar συνδέουν τους οδηγούς άμεσα με το Σύμβουλο ενός τηλεφωνικού κέντρου, παρέχοντας στους ιδιοκτήτες προσωπική υποστήριξη όλο το 24ωρο. Για παράδειγμα, με Κατέβασμα Προορισμού (Destination Download) καλείτε τον σύμβουλο OnStar από το αυτοκίνητο και εκείνος θα επισημάνει τον επιθυμητό προορισμό και θα στείλει τη διεύθυνση στο σύστημα πλοήγησης του οχήματός σας. Επίσης προσφέρεται ειδοποίηση επείγουσας ανάγκης εάν ενεργοποιηθεί ένας αερόσακος και τεχνολογία ανάκτησης κλεμμένου οχήματος.
Δεύτερον, η Opel OnStar παρέχει ολοκληρωμένη διάγνωση οχήματος σε πλήρη αρμονία με τις ανάγκες ενός σύγχρονου στόλου. Δωρεάν για 60 μήνες, εύκολη πρόσβαση σε πληροφορίες για κατανάλωση καυσίμου, αυτονομία, ζωή λαδιού, χιλιομετρική κάλυψη και πίεση ελαστικών. Επίσης η OnStar μπορεί να στέλνει ένα μηνιαίο email με ποικίλα δεδομένα χρήσιμα για τον έλεγχο του αυτοκινήτου ή ολόκληρου του στόλου της εταιρίας.
Τέλος, το σύστημα σας προσφέρει ένα Wi-Fi hotspot μέσω 4G για μέχρι επτά συσκευές, δωρεάν για τους πρώτους 12 μήνες. Στην Ελλάδα, θα διατίθεται από τον Σεπτέμβριο του 2016.