Νέα τεχνική βάση από την Renault-Nissan για τα χαμηλού κόστους μοντέλα της Συμμαχίας |
Περισσότερα από 3 εκατομμύρια μικρά αυτοκίνητα στοχεύει η Renault-Nissan πάνω σε μια νέα τεχνική βάση, που ονομάζεται Global Access B. Σε συνεργασία με τη Nissan, η αρχιτεκτονική αυτή προαναγγέλλει το τέλος της πλατφόρμας “χαμηλού κόστους” M0 της Renault.
Θα είναι ίδια αρθρωτή πλατφόρμα για όλα τα μικρά αυτοκίνητα και τα SUV των Renault, Dacia, Nissan, Datsun, Lada. Ίσως ακόμη και για Mercedes και Smart. Αυτό είναι το μυστικό που θα βάλει μπροστά η γάλλο-ιαπωνική συμμαχία για να κερδίσει χρήματα από τα μικρά αυτοκίνητα και αυτός είναι ο στόχος της “Global Access Β”, μια “Mega” τεχνική βάση (πλαίσιο, κινητήρα, ηλεκτρικά και ηλεκτρονική αρχιτεκτονική …). “Θα φιλοξενήσει περίπου 3.000.000 οχήματα,” όπως ανέφεραν στο τέλος της περασμένης εβδομάδας οι Yamaguchi και Deboeuf, αντιπρόεδροι της συμμαχίας. Η κατηγορία Β ήταν ζωτικής σημασίας για τη Renault το 2014, καθώς αντιπροσώπευε τα δύο τρίτα των όγκων του γαλλικού ομίλου, ή 1.800.000 μονάδες ξέχωρα από τα μοντέλα της Nissan (Micra, Juke, Cube …), Datsun και Lada, ιδιοκτησίας της συμμαχίας.
Αυτή η νέα πλατφόρμα θα φιλοξενήσει όχι μόνο τα οχήματα κατηγορίας Β της Renault (Clio, Captur, Zoe), και Nissan, αλλά και τα “χαμηλού κόστους” μοντέλα και των δύο κατασκευαστών. Logan, Sandero, Duster, Lodgy, Dokker: όλα αυτά τα μοντέλα της Renault, βασίζονταν στην ειδική πλατφόρμα, που ονομάζονταν M0.
Αναμένεται να κάνει την εμφάνιση της από το 2017, με το πρώτο μοντέλο που θα την υιοθετήσει να είναι η νέα γενιά Duster. “Ήταν απαραίτητη ώστε να να φέρει μαζί ολα τα χαμηλού κόστους οχήματα της συμμαχίας”. Αυτό θα αυξήσει σημαντικά τις οικονομίες κλίμακας σε μια ανταγωνιστική κατηγορία που είναι απαραίτητο,« ανέφερε η Renault.
Πηγή: Renaultnews.gr
Το απόλυτο χαοτικό θαύμα μιας χρεοκοπημένης χώρας #Ειδήσεις
Posted by Autocarnet on Πέμπτη, 16 Ιουλίου 2015