Το αυτοκίνητο που έβαλε την τετρακίνηση στην καθημερινότητά μας, επιστρέφει, ολοκαίνουριο, με κορυφαία υπερσύγχρονη τεχνολογία και φανταστικό στιλ. Διαπρέπει εντός πόλης, μαγεύει με την άνεση στον ανοιχτό δρόμο, παραμένοντας όμως ένα γνήσιο... "off road animal"!
Από την πρώτη του εμφάνιση το 1988, το Suzuki Vitara κέρδισε επάξια μια θέση στην ιστορία, χάρη στο στιλ του, τον προσανατολισμένο στην καθημερινή χρήση χαρακτήρα του, τις κόμπακτ και πρακτικές για την πόλη διαστάσεις του, την εντός δρόμου άνεση και την ασταμάτητη εκτός δρόμου...
ικανότητά του. Σήμερα, περισσότερο από ένα τέταρτο του αιώνα μετά την κυκλοφορία του πρώτου μοντέλου, η κληρονομιά του Vitara ενσωματώνεται σε μία φρέσκια SUV (sport-utility-vehicle) έκδοση. Το ολοκαίνουριο Vitara έχει μικρότερες διαστάσεις για να ταιριάζει με τις σύγχρονες απαιτήσεις. Χρησιμοποιεί το τελευταίας τεχνολογίας σύστημα τετρακίνησης ALLGRIP, καθώς και εξελιγμένο εξοπλισμό ασφάλειας και συνδεσιμότητας, ενώ επιτρέπει στους ιδιοκτήτες τού να εκφραστούν μέσω της εξατομίκευσης του σχεδιασμού του.
Το ολοκαίνουριο Vitara θα μπει στην παραγωγή στο εργοστάσιο Magyar Suzuki στην Ουγγαρία στις αρχές του 2015 και στη συνέχεια θα κάνει το ντεμπούτο του στις αγορές της Ευρώπης. Στη συνέχεια θα εξαχθεί σε ολόκληρο τον κόσμο, αποτελώντας το παγκόσμιο κόμπακτ SUV της Suzuki.
Concept
1. Άμεσα αναγνωρίσιμη εμφάνιση Suzuki SUV
Το ολοκαίνουριο Vitara, με το πλήρως ανανεωμένο εξωτερικό design του, φέρνει το στιλ ολόκληρης της οικογένειάς του σε ένα τελείως νέο επίπεδο. Σύγχρονο και μοντέρνο, διατηρώντας παράλληλα τις αναφορές στην σχεδιαστική του κληρονομιά.
2. Τα πλεονεκτήματα του συστήματος τετρακίνησης ALLGRIP και ενός ανώτερου σασί
Οι τροχοί μεγάλης διαμέτρου, σε συνδυασμό με τη μεγάλη απόσταση από το έδαφος, που οφείλει να έχει ένα SUV, προδιαθέτουν για τις εκτός δρόμου ικανότητες του μοντέλου. Επιπλέον, το εξαιρετικό σύστημα τετρακίνησης ALLGRIP με τις τέσσερις επιλογές λειτουργίας που διαθέτει δίνει στον οδηγό τη δυνατότητα να επιλέξει τη λειτουργία που ταιριάζει περισσότερο στο οδόστρωμα στο οποίο κινείται, εξασφαλίζοντας εξαιρετική εντός και εκτός δρόμου απόδοση.
3. Εξατομίκευση που επιτρέπει στον ιδιοκτήτη να εκφράσει την προσωπικότητά του
Οι κάτοχοι του νέου Vitara θα μπορούν να συνδυάσουν την προσωπικότητα τους με το ατομικό τους γούστο, μέσα από μία σειρά από στοιχεία εξατομίκευσης, τόσο στο εξωτερικό όσο και στο εσωτερικό του νέου Vitara.
4. Πλούσιος εξοπλισμός που ενσωματώνει όλες τις σύγχρονες τεχνολογίες
Προηγμένες δυνατότητες συνδεσιμότητας διαθέτει το υψηλής τεχνολογίας ηχοσύστημα, που συνδέεται εύκολα με smartphone, δίνει πρόσβαση σε εξελιγμένες δυνατότητες πλοήγησης. Επιπλέον, στον τομέα της ενεργητικής ασφάλειας το σύστημα Radar Brake Support προσφέρει τελευταίας τεχνολογίας ασφάλεια, χρησιμοποιώντας ένα υπερευαίσθητο ραντάρ για να αποτρέψει ή να μετριάσει την πιθανότητα σύγκρουσης.
5. Εξαιρετική οικονομία καυσίμου
Το ολοκαίνουριο Vitara απαντάει με αξιώσεις στις σύγχρονες επιταγές για ακόμη μεγαλύτερη οικονομία καυσίμου.
Εξελιγμένες τεχνικές μείωσης του βάρους, περιλαμβανομένης και της χρήσης χάλυβα υψηλής ελατότητας, κάνουν το αμάξωμα εξαιρετικά ελαφρύ και άκαμπτο.
Παράλληλα η νέα τεχνολογία των κινητήριων συνόλων, που περιλαμβάνει και το νέο, ειδικά εξελιγμένο 6άρι αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων (διαθέσιμο το β’ εξάμηνο του 2015), προσφέρει μέγιστη εξοικονόμηση καυσίμου.
Ενώ σε ότι αφορά τις εκπομπές ρύπων, το νέο Vitara με κίνηση στους δύο τροχούς και χειροκίνητο κιβώτιο 5 ταχυτήτων έχει εκπομπές CO2 μόλις 123 g/km.
Σχεδιασμός
• Μια σύγχρονη έκφραση της σχεδιαστικής κληρονομιάς των SUV της Suzuki
• Σκληροτράχηλη εμφάνιση SUV με ραφιναρισμένες χρωματικές επιλογές
• Επιλεκτικοί συνδυασμοί χρωμάτων αμαξώματος και σχεδιαστικών λεπτομερειών που ευνοούν την προσωπική έκφραση
Εξωτερική σχεδίαση
Το νέο Vitara εκφράζει την κληρονομιά των SUV της Suzuki μέσω του στιβαρού του σχεδιασμού.
Το χαρακτηριστικό σχήμα του καπό (σήμα κατατεθέν της οικογένειας Vitara) δίνει στο εμπρός μέρος μία εικόνα υπεροχής, ενώ το τραπεζοειδές μοτίβο στον εμπρός προφυλακτήρα φανερώνει δυνατό πάτημα στο έδαφος.
Οι εμβληματικοί αεραγωγοί στις δύο πλευρές του καπό και οι πλαϊνές γραμμές που διατρέχουν ολόκληρη την πλευρά του αυτοκινήτου ενισχύουν την εικόνα "σκληρότητας" που πρέπει να έχει ένα SUV, ενώ παράλληλα παραπέμπουν απευθείας στην πρώτη γενιά Vitara.
Επιπλέον, η συνεχής αναζήτηση της Suzuki στον τομέα της αεροδυναμικής εκφράζεται στον ιδανικό σχεδιασμό των εισαγωγών του εμπρός προφυλακτήρα, στην κλίση της οροφής η οποία κλίνει προς τα κάτω στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου καθώς και στα λεία τμήματα του δαπέδου, στους πλαϊνούς καθρέφτες και στις γωνίες των προφυλακτήρων που σχεδιάστηκαν βάσει έρευνας στην αεροδυναμική σήραγγα.
Οι προβολείς τύπου LED με μπλε καλύμματα, συμβάλλουν στην εξοικονόμηση ενέργειας, βελτιώνοντας σημαντικά το εύρος οπτικού πεδίου του οδηγού κατά τη νυχτερινή οδήγηση.
Εσωτερική σχεδίαση
O πίνακας οργάνων και η σχεδίαση της κεντρικής κονσόλας επικοινωνούν στους επιβαίνοντες την στιβαρή εικόνα ενός SUV.
Το στρογγυλό σχήμα του ρολογιού και των αεραγωγών προσδίδει στο εσωτερικό μια πιο νεανική και σπορ εικόνα.
Εξατομίκευση
Από το αρχικό στάδιο εξέλιξης, το νέο Vitara σχεδιάστηκε έχοντας ως στόχο την ατομική έκφραση.
Ποικιλία διαφορετικών εξωτερικών χρωμάτων και ένα εύρος σχεδιαστικών λεπτομερειών, επιτρέπουν στους ιδιοκτήτες του νέου Vitara να εκφράσουν τη ξεχωριστή τους προσωπικότητα.
Απόδοση
• Οδηγική εμπειρία που αντικατοπτρίζει την εμπειρία και τη γνώση της Suzuki
• Εξαιρετική εντός δρόμου οδική συμπεριφορά συνδυασμένη με τις εξαιρετικές εκτός δρόμου ικανότητες, σήμα κατατεθέν ολόκληρης της οικογένειας Vitara
• Κινητήρες που προσφέρουν απόδοση και οικονομία καυσίμου ανώτερου επιπέδου
• Από τις χαμηλότερες εκπομπές CO2 στην κατηγορία των κόμπακτ SUV
Κινητήρες και συστήματα μετάδοσης
Κινητήρες
Το νέο Vitara παίρνει κίνηση από τον κινητήρα βενζίνης M16 χωρητικότητας 1,6 λίτρων και τον πετραλαιοκινητήρα D16AA, επίσης 1,6 λίτρων.
Στην βενζινοκίνητη έκδοση έχει πραγματοποιηθεί εκτεταμένη μείωση τριβών και βάρους, τόσο εντός του κινητήρα όσο και στα συσχετιζόμενα με αυτόν εξαρτήματα, προκειμένου να επιτευχθεί όχι μόνο ανώτερη οικονομία καυσίμου, αλλά παράλληλα υψηλή ιπποδύναμη και ροπή.
Στον πετρελαιοκινητήρα, το νέο σύστημα επανακυκλοφορίας καυσαερίων (EGR) σε συνδυασμό με το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο turbo μεταβλητής γεωμετρίας (VGT), δίνουν τη δυνατότητα για απόδοση πλούσια σε δύναμη και ροπή, μαζί με χαμηλές εκπομπές ρύπων και χαμηλή κατανάλωση καυσίμου. Τα χαρακτηριστικά απόδοσης των κινητήρων έχουν ως εξής:
M16A D16AA
Μέγιστη ιπποδύναμη 120 hp / 6.000 rpm 120 hp / 3.750 rpm
Μέγιστη ροπή 156 Nm / 4.400 rpm 320 Nm / 1.750 rpm
Συστήματα μετάδοσης
Κάθε ένα από τα συστήματα μετάδοσης που χρησιμοποιούνται στο νέο Vitara αντικατοπτρίζει την προσπάθεια της SUZUKI να πετύχει το απόλυτο όσον αφορά στην οικονομία καυσίμου, στην αποδιδόμενη αίσθηση των αλλαγών ταχυτήτων και στην ελαχιστοποίηση του θορύβου και των τριβών.
Χειροκίνητα κιβώτια
Ένα χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων 5 σχέσεων διατίθεται με τον κινητήρα βενζίνης και ένα χειροκίνητο 6 σχέσεων με τον κινητήρα πετρελαίου.
Και στα δύο χειροκίνητα κιβώτια η κλιμάκωση των σχέσεων έχει βελτιστοποιηθεί έτσι ώστε να προσφέρουν ιδανικό συνδυασμό οικονομίας καυσίμου και επιδόσεων. Λύσεις όπως το αντίβαρο στον λεβιέ ταχυτήτων επιτρέπουν την ήπια και βολική αλλαγή ταχυτήτων, κάνοντας την οδηγική εμπειρία με το νέο Vitara ιδιαίτερα ευχάριστη.
Αυτόματα κιβώτια
Ένα αυτόματο κιβώτιο 6 σχέσεων (διαθέσιμο το β’ εξάμηνο του 2015) προσφέρεται επίσης με τον 1.600άρη βενζινοκινητήρα. Το μεγάλο εύρος που προσφέρεται στην κλιμάκωση, βελτιστοποιεί τον ακριβή έλεγχο των αλλαγών, εξασφαλίζοντας εξαιρετική απόκριση στην επιτάχυνση από χαμηλές στροφές (για παράδειγμα όταν ο οδηγός επιταχύνει από στάση ή όταν ανεβαίνει αργά μια ανωφέρεια) και επιτρέπει στον κινητήρα να λειτουργεί σε χαμηλούς ρυθμούς περιστροφής.
Επιπλέον, υπάρχει και η δυνατότητα χειροκίνητης λειτουργίας, με τον οδηγό να μπορεί να αλλάζει ταχύτητες χρησιμοποιώντας τα paddles στο τιμόνι.
Εκπομπές CO2
Οι εκπομπές CO2 του νέου Vitara είναι ιδιαίτερα χαμηλές, χάρη στον χάλυβα υψηλής ελατότητας και άλλων τρόπων εξοικονόμησης βάρους που χρησιμοποιήθηκαν στο αμάξωμα, καθώς και στη χρήση του συστήματος Engine Auto Stop Start, το οποίο απενεργοποιεί τον κινητήρα όταν το αυτοκίνητο ακινητοποιείται (στιγμιαία, στο φανάρι). Για την δικίνητη έκδοση με τον βενζινοκινητήρα και το 5τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο, οι εκπομπές ρύπων CO2 φτάνουν τα 123 g/km, ενώ για την δικίνητη έκδοση με τον βενζινοκινητήρα και το 6τάχυτο αυτόματο κιβώτιο τα 127 g/km.
Συνήθως η τετρακίνηση αποτελεί επιβαρυντικό παράγοντα σε σχέση με την επίτευξη οικονομίας και χαμηλών εκπομπών ρύπων. Το σύστημα τετρακίνησης ALLGRIP της Suzuki όμως, επιτρέπει εκπομπές CO2 αξιοθαύμαστα χαμηλές για ένα τετρακίνητο SUV. Το τετρακίνητο Vitara με σύστημα ALLGRIP εκπέμπει 130 g/km CO2 με το 5τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο και 131 g/km με το 6τάχυτο αυτόματο.
Το νέο Vitara έχει εξίσου εντυπωσιακά χαμηλές εκπομπές CO2 και με τον κινητήρα πετρελαίου (106 g/km για τη δικίνητη έκδοση με το 6τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων και 111 g/km για την τετρακίνητη).
Σύστημα τετρακίνησης ALLGRIP
Η Suzuki εξέλιξε τα ήδη περίφημα συστήματα τετρακίνησής της με μια τεχνολογία νέας γενιάς, η οποία προσφέρει οδηγική ευχαρίστηση και απόλυτη εμπιστοσύνη ακόμα και κάτω από τις πιο αντίξοες συνθήκες, ενώ παράλληλα ευνοεί την οικονομία και μειώνει την επιβάρυνση του περιβάλλοντος.
Η Suzuki ονομάζει αυτή τη νέα γενιά ALLGRIP.
Το σύστημα ALLGRIP, το οποίο διαθέτει τέσσερεις διαφορετικές, κατ' επιλογήν του οδηγού, λειτουργίες, επιτρέποντας ασφαλή και διασκεδαστική οδήγηση σε κάθε είδους επιφάνεια, παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στο Suzuki SX4 S-CROSS και έκτοτε έχει αποκτήσει εξαιρετική φήμη.
Αυτό το σύστημα, με την προσθήκη της λειτουργίας πρόβλεψης απώλειας πρόσφυσης, διατίθεται και στο νέο Vitara.
Το σύστημα ALLGRIP του νέου Vitara χρησιμοποίει μια νέα λειτουργία, προκειμένου να στείλει περισσότερη ροπή στους πίσω τροχούς σε περίπτωση που ανιχνεύσει απώλεια πρόσφυσης στο εμπρός μέρος. Η νέα αυτή λειτουργία δίνει τη δυνατότητα στο σύστημα να προβλέψει την πιθανή απώλεια πρόσφυσης στον εμπρός άξονα, βάσει της επιφάνειας του οδοστρώματος, της θέσης του πεντάλ του γκαζιού και της γωνίας του τιμονιού, και να στείλει περισσότερη ροπή στους πίσω τροχούς, πριν ακόμα η απώλεια πρόσφυσης εμφανιστεί.
Το σύστημα έχει τέσσερεις κατ' επιλογήν λειτουργίες, ως εξής:
Auto
Η λειτουργία Auto, θέτει ως προτεραιότητα την οικονομία σε κανονικές συνθήκες κίνησης. Το σύστημα χρησιμοποιεί ως προεπιλογή κίνηση στους δύο τροχούς και αλλάζει αυτόματα σε κίνηση στους τέσσερεις τροχούς όταν εντοπίσει απώλεια πρόσφυσης.
Sport
Η λειτουργία Sport είναι ιδανική για δρόμους με συνεχόμενες στροφές. Το σύστημα κάνει μέγιστη χρήση της τετρακίνησης σε συνδυασμό με την επιτάχυνση.
Στις χαμηλές και μεσαίες στροφές του κινητήρα, το σύστημα αλλάζει τα χαρακτηριστικά επιτάχυνσης/ροπής, προκειμένου να βελτιστοποιήσει την απόκριση του κινητήρα και την απόδοση στις στροφές.
Snow
Η λειτουργία Snow είναι ιδανική για χιονισμένες ή και χωρίς οδόστρωμα γλιστερές επιφάνειες. Το σύστημα χρησιμοποιεί ως προεπιλογή την τετρακίνηση και βελτιστοποιεί την χρήση της, σε συνδυασμό με τη γωνία του τιμονιού και τα στοιχεία της επιτάχυνσης του οχήματος, προκειμένου να πετύχει την καλύτερη δυνατή πρόσφυση και σταθερότητα σε επιφάνειες με χαμηλή τριβή.
Lock
Η λειτουργία Lock χρησιμοποιείται για την απομάκρυνση του οχήματος από χιόνι, λάσπη και άμμο.
Ένα διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης φρενάρει όποιον τροχό σπινάρει, μεταφέροντας τη ροπή στους τροχούς που έχουν πρόσφυση.
Ανάρτηση και φρένα
Η Suzuki αποτελεί σημείο αναφοράς στην οδηγική εμπειρία, γιατί έχει πάντα στόχο την κορυφαία οδηγική εμπειρία στην κάθε κατηγορία όπου υπάρχουν μοντέλα της. Σαν αποτέλεσμα, το Vitara διαθέτει εξαιρετικά σταθερό κράτημα και απολαυστική οδηγησιμότητα, σε συνδυασμό με ένα ελαφρύ αμάξωμα.
Ανάρτηση
Οι εμπρός τροχοί χρησιμοποιούν γόνατα MacPherson-strut. Το σχήμα των κάτω ψαλιδιών όπως επίσης και το πλαίσιο της ανάρτησης έχει επανασχεδιαστεί, ενώ τα βελτιωμένα γόνατα προσφέρουν αυξημένη ακαμψία και οδηγική σταθερότητα.
Οι πίσω τροχοί χρησιμοποιούν ημιάκαμπτο άξονα, ο σχεδιασμός του οποίου (ένα κλειστό τμήμα αποτελούμενο από σωλήνα συμπιεσμένο σε σχήμα “U”) ευνοεί την αυξημένη ακαμψία αλλά και την άνεση.
Φρένα
Το νέο Vitara διαθέτει αεριζόμενους δίσκους εμπρός και συμπαγείς δίσκους πίσω. Η μείωση του βάρους και της τριβής στις δαγκάνες εξασφαλίζει την επίτευξη εξαιρετικού φρεναρίσματος αλλά και οικονομίας καυσίμου.
Ασφάλεια
• Εξαιρετική σταθερότητα και ποικιλία εξοπλισμού ενεργητικής και παθητικής ασφάλειας
• Σύστημα Radar Brake Support που βοηθά την ασφαλή οδήγηση
• Ελαφρύ, απορροφητικό κατά τη σύγκρουση αμάξωμα, περιοριστής ταχύτητας, ESP® * (Electronic Stability Program) και σύστημα ελέγχου πίεσης ελαστικών
• Adaptive cruise control για πιο ξέγνοιαστη οδήγηση
Σημείωση:
Το ESP* είναι σχεδιασμένο ώστε να βοηθά στη διατήρηση του ελέγχου του αυτοκινήτου. Παρόλα αυτά, ο βαθμός μείωσης της ροπής του κινητήρα, οι επιβραδυνόμενοι τροχοί και η δύναμη με την οποία επιβραδύνονται, εξαρτάται από τις εκάστοτε συνθήκες οδήγησης. Το ESP® είναι επί της ουσίας ένα σύστημα βοηθητικό για την σταθερή οδήγηση. Σε περίπτωση γλιστρίματος τέτοιου που ξεπερνά τα όρια της πρόσφυσης ανάμεσα στα ελαστικά και την επιφάνεια του δρόμου, το ESP® θα εξακολουθήσει να παρεμβαίνει αλλά ενδέχεται να μην μπορεί να είναι αποτελεσματικό. *Το ESP είναι σήμα κατατεθέν της Daimler AG.
Εξοπλισμός ασφάλειας
Ο εξοπλισμός παθητικής ασφάλειας περιλαμβάνει επτά αερόσακους, οι οποίοι προστατεύουν τους επιβάτες σε περίπτωση εμπρόσθιας ή πλάγιας πρόσκρουσης, προεντατήρες ζωνών με περιοριστή δύναμης, καθώς και έναν μηχανισμό που περιορίζει την προς τα πίσω κίνηση του πεντάλ του φρένου. Επιπλέον, το σχήμα και η κατασκευή του καπό, των υαλοκαθαριστήρων και των προφυλακτήρων εξασφαλίζουν την απορρόφηση ενέργειας έτσι ώστε να ελαχιστοποιήσουν την πιθανότητα τραυματισμού σε περίπτωση που το όχημα έρθει σε επαφή με πεζό.
Σύστημα RBS
Ο εξοπλισμός ενεργητικής ασφάλειας του νέου Vitara περιλαμβάνει το νέο σύστημα Radar Brake Support (RBS). Όταν το αυτοκίνητο κινείται με χαμηλή ταχύτητα λόγω κυκλοφοριακής συμφόρησης, το σύστημα εντοπίζει το όχημα που βρίσκεται εμπρός, και σε περίπτωση που διαγνώσει πιθανότητα σύγκρουσης ενημερώνει τον οδηγό μέσω ηχητικού τόνου, αλλά και γραπτού μηνύματος που εμφανίζεται στην οθόνη πολλαπλών πληροφοριών του οχήματος. Αν η πιθανότητα σύγκρουσης αυξηθεί, το RBS ενεργοποιεί το βοηθητικό σύστημα πέδησης, που αυξάνει την δύναμη πέδησης σε περίπτωση φρεναρίσματος πανικού, εάν δε το σύστημα διαγνώσει ότι η σύγκρουση είναι αναπόφευκτη, εφαρμόζει αυτόματα τα φρένα στον μέγιστο βαθμό.
Με τον τρόπο αυτό το σύστημα RBS βοηθά στην αποφυγή συγκρούσεων όσο το αυτοκίνητο κινείται με χαμηλή ταχύτητα και βοηθά την ελάττωση των ζημιών σε περίπτωση πρόσκρουσης.
Το σύστημα RBS παρακολουθεί τον δρόμο μέσω ενός εξαιρετικά ευαίσθητου ραντάρ. Η τεχνολογία αυτή επιτρέπει τη λειτουργία του συστήματος ακόμα και σε υψηλή ταχύτητα, και κατά τη διάρκεια της νύχτας. Το σύστημα αποτρέπει ή περιορίζει τις συνέπειες μιας σύγκρουσης με τους εξής τρεις τρόπους:
(1) Ειδοποίηση
Κατά τη διάρκεια κίνησης με περισσότερα από 5 km/h, το σύστημα εντοπίζει το όχημα που βρίσκεται εμπρός, και σε περίπτωση που υπάρχει πιθανότητα σύγκρουσης, ειδοποιεί τον οδηγό προκειμένου αυτός να ενεργοποιήσει τα φρένα.
(2) Βοήθεια φρεναρίσματος
Σε περίπτωση που το σύστημα διαγνώσει υψηλή πιθανότητα σύγκρουσης με το προπορευόμενο όχημα, αυξάνει την δύναμη της πέδησης κατά τη διάρκεια φρεναρίσματος πανικού, και βοηθά να αποφευχθεί πιθανή σύγκρουση ή μειώνει τις επιπτώσεις της.
(3) Αυτόματο φρενάρισμα
Αν το σύστημα διαγνώσει ότι η σύγκρουση με το προπορευόμενο όχημα είναι αναπόφευκτη, τότε εφαρμόζει τα φρένα αυτόματα στο μέγιστο βαθμό, προκειμένου να αποφύγει την σύγκρουση ή έστω να μειώσει της συνέπειές της.
Σύστημα Adaptive cruise control (ACC)
Το σύστημα ACC του νέου Vitara, συνδυάζει τεχνολογία cruise-control με το ραντάρ του συστήματος RBS, για να κάνει την οδήγηση ευκολότερη και πιο ξεκούραστη. Χρησιμοποιεί το ραντάρ προκειμένου να υπολογίσει την απόσταση από το προπορευόμενο όχημα, και προσαρμόζει αυτόματα την ταχύτητα του νέου Vitara, ώστε να διατηρεί μια από τρεις, προεπιλεγμένες από τον οδηγό, αποστάσεις.
Ελαφρύ, απορροφητικό σε περίπτωση σύγκρουσης αμάξωμα TECT
Το αμάξωμα υιοθετεί το Total Effective Control Technology (TECT) της Suzuki, για την προστασία των επιβατών σε περίπτωση σύγκρουσης και τη διατήρηση χαμηλού βάρους. Η εκτεταμένη χρήση χάλυβα με εξαιρετικά υψηλή ελατότητα, καθιστά το νέο Vitara όχι μόνο εξαιρετικά ασφαλές σε περίπτωση σύγκρουσης, αλλά και ιδιαίτερα αποδοτικό στην κατανάλωση καυσίμου.
Πρακτικότητα - Άνεση
• Ιδανικές διαστάσεις αμαξώματος και ικανότητες SUV σε απαιτητικές συνθήκες
• Πανοραμική ηλιοροφή με ένα από τα μεγαλύτερα ανοίγματα στην κατηγορία
• Νέο ηχοσύστημα με πολλαπλές ενδείξεις και συνδεσιμότητα με smartphone
• Μεγάλες γωνίες προσέγγισης και διαφυγής που διευκολύνουν την κίνηση σε δρόμους με πολύ χιόνι ή βαθιές αυλακώσεις
Γωνίες αποφυγής και απόσταση από το έδαφος
Το "πακέτο" που προσφέρει το νέο Vitara ως SUV, περιλαμβάνει γενναιόδωρη ελάχιστη απόσταση από το έδαφος της τάξης των 185 mm με μεγάλα, 215/55 R17 ελαστικά. Επιπλέον, οι 18,2° γωνία προσέγγισης και 28,2° γωνία διαφυγής, επιτρέπουν στον οδηγό να χειριστεί ευκολότερα την κίνηση του οχήματος σε επιφάνειες με έντονες αυλακώσεις ή στρωμένες με χιόνι.
Χώρος αποσκευών
Ο χώρος αποσκευών έχει χωρητικότητα 375 λίτρα (VDA) με τα πίσω καθίσματα σε όρθια θέση. Τόσο τα πίσω καθίσματα, όσο και το διαχωριστικό του χώρου αποσκευών μπορούν να τοποθετηθούν σε διάφορες θέσεις ανάλογα με τις εκάστοτε ανάγκες.
Πανοραμική ηλιοροφή
Η Suzuki πραγματοποίησε μια παγκόσμια πρωτιά* εξοπλίζοντας το SX4 S-CROSS με μια ηλιοροφή αποτελούμενη από δύο ξεχωριστές κυλιόμενες γυάλινες επιφάνειες. Αυτό το πολύ επιτυχημένο concept χρησιμοποιεί και το νέο Vitara.
Η ηλιοροφή εκτείνεται πάνω από τα εμπρός όσο και τα πίσω καθίσματα, καθιστώντας την καμπίνα των επιβατών πιο χαλαρωτική. Όταν η ηλιοροφή είναι κλειστή, οι γυάλινες επιφάνειες έχουν συνολικό μήκος 1.000 mm. Όταν η ηλιοροφή είναι ανοιχτή, το συνολικό άνοιγμα έχει έκταση 560 mm (ένα από τα μεγαλύτερα στην κατηγορία), δίνοντας στους επιβάτες μια μοναδική αναζωογονητική εμπειρία.
*βάσει έρευνα της Suzuki το Σεπτέμβριο του 2014
Ηχοσύστημα πολλαπλών ενδείξεων με συνδεσιμότητα με smartphone
Το ηχοσύστημα του νέου Vitara διαθέτει μια πολυλειτουργική οθόνη αφής 7 ιντσών, που επιτρέπει τον εύκολο χειρισμό, ακόμα και αν ο χρήστης φοράει γάντια.
Ένα τρισδιάστατο σύστημα πλοήγησης καθιστά τα χαρακτηριστικά στοιχεία του χάρτη εύκολα αναγνωρίσιμα. Παράλληλα, το σύστημα επιτρέπει την εύκολη σύνδεση με smartphone και τη χρήση των ανάλογων εφαρμογών.
Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Συνολικό μήκος: 4.175 mm
Συνολικό πλάτος: 1.775 mm
Συνολικό ύψος: 1.610 mm
Μεταξόνιο: 2.500 mm
Μετατρόχια: Εμπρός 1.535 mm, Πίσω 1.505 mm
Ελάχιστη απόσταση από το έδαφος: 185 mm
Χώρος αποσκευών: 375L (VDA)
Διαστάσεις ελαστικών: 215/60R16 or 215/55R17