Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Η Opel λανσάρει διαφημιστική καμπάνια για το ADAM ROCKS

Από την περασμένη άνοιξη, η Opel έχει κεντρίσει το ενδιαφέρον του κοινού με τολμηρά διαφημιστικά που ξεχωρίζουν. Σε αυτό το πλαίσιο, στις 22 Σεπτεμβρίου, η Opel λανσάρισε την επόμενη φάση με την έναρξη της διαφημιστικής καμπάνιας για το ADAM ROCKS. Η εταιρία θέλει να δείξει ότι το ADAMS ROCKS δεν είναι ένα συνηθισμένο...
μικρό αυτοκίνητο επιστρατεύοντας φρέσκα, τολμηρά και πάνω απ’ όλα χιουμοριστικά διαφημιστικά. Η συγκεκριμένη καμπάνια τρέχει με τον τίτλο «Η Opel ξεκαθαρίζει ότι κάθε άλλο παρά ‘γλυκούλικο’ είναι».

Η καμπάνια, δημιουργός της οποίας ήταν η διαφημιστική εταιρία Scholz & Friends με έδρα το Αμβούργο, τροφοδοτεί τα Γερμανικά τηλεοπτικά κανάλια και τα ψηφιακά μέσα ενημέρωσης με δύο τολμηρές και … αναπάντεχες διαφημίσεις που βασίζονται στο σλόγκαν “Umparken im Kopf” (“Αλλάξτε τρόπο σκέψης, ξεκολλήστε»). Το πρόγραμμα περιλαμβάνει επίσης καταχωρήσεις σε περιοδικά / εφημερίδες μεγάλης κυκλοφορίας και υπαίθρια διαφήμιση.

«Το μήνυμα της Opel είναι σαφές: Το ADAM ROCKS είναι ένα περιπετειώδες, μοντέρνο και αρρενωπό μικρό αυτοκίνητο,» δήλωσε η Tina Müller, Vice President & CMO Opel Group. Η καμπάνια της Opel απευθύνεται καθαρά σ’ αυτό το γκρουπ πελατών και είναι τελείως διαφορετική από όλα τα προηγούμενα διαφημιστικά πρότυπα της κατηγορίας.

Με τη βοήθεια της καμπάνιας, το 3θ mini-crossover ADAM ROCKS μήκους 3,75-m δημιουργεί τη δική του κατηγορία στην αγορά. Το ADAM ROCKS μπορεί να είναι όλα σε ένα: περιπετειώδες, ανοιχτό, πρωτοποριακό, στιλάτο, ακόμα και πρωταθλητής απεριόριστης εξατομίκευσης – το ADAM ROCKS καλύπτει όλες τις ανάγκες. Ο νέος, ατμοσφαιρικός κινητήρας 1.0 ECOTEC Direct Injection turbo σε συνδυασμό με εξατάχυτο κιβώτιο και το σύγχρονο & εύχρηστο σύστημα infotainment IntelliLink επιβεβαιώνουν την ξεχωριστή θέση του στη μικρή κατηγορία.

Στην Ελλάδα οι παραγγελίες του ADAM ROCKS έχουν ξεκινήσει με τιμή από 15.040 ευρώ (με όφελος απόσυρσης), ενώ οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να το δουν σε πρώτη παρουσίαση επί Ελληνικού εδάφους στο Σαλόνι Αυτοκινήτου «Αυτοκίνηση», 25/10-2/11, 2014.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Online εφαρμογή εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων

Η εφαρμογή AUTOSCAN είναι μια μηχανή προσεγγιστικής εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, βασιζόμενη στην επεξεργασία μεταβλητών παραγόντων που επηρεάζουν την εμπορική μεταπωλητική τους αξία σε ετήσια βάση. Το ανθρώπινο δυναμικό της δραστηριοποιείται στον χώρο του αυτοκινήτου καθημερινά, διατηρώντας βάσεις δεδομένων σχετικά με τα χαρακτηριστικά της εμπορικής αξίας των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων της ελληνικής αγοράς καταγράφοντας την διαδικασία αγοραπωλησίας τους. Αντλεί πολύτιμες πληροφορίες από τεχνικές και εμπορικές παραμέτρους που συνεχώς μεταβάλουν την οικονομική...

Το FIAT Pandina

Το FIAT Pandina Η FIAT παρουσίασε το τελευταίο όπως φάινεται facelift του θρυλικού Panda, ενός μοντέλου που έχει διαγράψει πορεία 40 ετών και πάνω από 8 εκατομμυρίων πωλήσεων. Το όνομα αυτού Pandina!Πανεύκολο στην οδήγηση, εύχρηστο στην καμπίνα και οικονομικό στη χρήση, το μοντέλο έχει δημιουργήσει το δικό του φανατικό όσο και πιστό κοινό.

SsangYong Actyon (2006) pictures & wallpapers

Απολαύστε πλούσια θεματολογία από το autocarnet: Δείτε τα Dream Cars του autocarnet . Διαβάστε Ειδήσεις από τον χώρο αυτοκινήτου. Είμαστε σίγουροι ότι θα σας συναρπάσει μια "βόλτα" από την ενότητα του autocarnet με θέμα την Γυναίκα και το Αυτοκίνητο! Δείτε Video - επιλογές από το αρχείο του autocarnet. Γελάστε πολύ διαβάζοντας τα ανέκδοτα - επιλογές του autocarnet. Μην ξεχάσετε να ρίξετε μια ματιά στο άλμπουμ φωτογραφιών μας!