Από την περασμένη άνοιξη, η Opel έχει κεντρίσει το ενδιαφέρον του κοινού με τολμηρά διαφημιστικά που ξεχωρίζουν. Σε αυτό το πλαίσιο, στις 22 Σεπτεμβρίου, η Opel λανσάρισε την επόμενη φάση με την έναρξη της διαφημιστικής καμπάνιας για το ADAM ROCKS. Η εταιρία θέλει να δείξει ότι το ADAMS ROCKS δεν είναι ένα συνηθισμένο...
μικρό αυτοκίνητο επιστρατεύοντας φρέσκα, τολμηρά και πάνω απ’ όλα χιουμοριστικά διαφημιστικά. Η συγκεκριμένη καμπάνια τρέχει με τον τίτλο «Η Opel ξεκαθαρίζει ότι κάθε άλλο παρά ‘γλυκούλικο’ είναι».
Η καμπάνια, δημιουργός της οποίας ήταν η διαφημιστική εταιρία Scholz & Friends με έδρα το Αμβούργο, τροφοδοτεί τα Γερμανικά τηλεοπτικά κανάλια και τα ψηφιακά μέσα ενημέρωσης με δύο τολμηρές και … αναπάντεχες διαφημίσεις που βασίζονται στο σλόγκαν “Umparken im Kopf” (“Αλλάξτε τρόπο σκέψης, ξεκολλήστε»). Το πρόγραμμα περιλαμβάνει επίσης καταχωρήσεις σε περιοδικά / εφημερίδες μεγάλης κυκλοφορίας και υπαίθρια διαφήμιση.
«Το μήνυμα της Opel είναι σαφές: Το ADAM ROCKS είναι ένα περιπετειώδες, μοντέρνο και αρρενωπό μικρό αυτοκίνητο,» δήλωσε η Tina Müller, Vice President & CMO Opel Group. Η καμπάνια της Opel απευθύνεται καθαρά σ’ αυτό το γκρουπ πελατών και είναι τελείως διαφορετική από όλα τα προηγούμενα διαφημιστικά πρότυπα της κατηγορίας.
Με τη βοήθεια της καμπάνιας, το 3θ mini-crossover ADAM ROCKS μήκους 3,75-m δημιουργεί τη δική του κατηγορία στην αγορά. Το ADAM ROCKS μπορεί να είναι όλα σε ένα: περιπετειώδες, ανοιχτό, πρωτοποριακό, στιλάτο, ακόμα και πρωταθλητής απεριόριστης εξατομίκευσης – το ADAM ROCKS καλύπτει όλες τις ανάγκες. Ο νέος, ατμοσφαιρικός κινητήρας 1.0 ECOTEC Direct Injection turbo σε συνδυασμό με εξατάχυτο κιβώτιο και το σύγχρονο & εύχρηστο σύστημα infotainment IntelliLink επιβεβαιώνουν την ξεχωριστή θέση του στη μικρή κατηγορία.
Στην Ελλάδα οι παραγγελίες του ADAM ROCKS έχουν ξεκινήσει με τιμή από 15.040 ευρώ (με όφελος απόσυρσης), ενώ οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να το δουν σε πρώτη παρουσίαση επί Ελληνικού εδάφους στο Σαλόνι Αυτοκινήτου «Αυτοκίνηση», 25/10-2/11, 2014.
Δημοσίευση by Autocarnet.