Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Σιδηροδρομικό έργο Κιάτο-Ροδοδάφνη: Η διπλή γραμμή με ταχύτητα μέχρι και 200χλμ/ώρα

Ένα πολύ μεγάλο σιδηροδρομικό έργο είναι σε εξέλιξη στη Βόρεια Πελοπόννησο.

Ο πλήρης τίτλος του έργου είναι «Κατασκευή υπολειπομένων έργων υποδομής, επιδομής, σηματοδότησης - τηλεδιοικήσης, τηλεπικοινωνίων και ηλεκτρομηχανολογικών εγκαταστάσεων σηράγγων για τη νέα σιδηροδρομική γραμμή Κιάτο - Ροδοδάφνη» αλλά είναι περισσότερο γνωστό ως το έργο-σκούπα Κιάτο-Ροδοδάφνη.

Οι υπογραφές έπεσαν στις 11 Σεπτεμβρίου 2014 και το έργο αναμένεται να ολοκληρωθεί 24 μήνες αργότερα δηλαδή μέχρι τις 11 Σεπτεμβρίου 2016. Ανάδοχος του έργου είναι η Κοινοπραξία «ΜΕΤΚΑ -Ξανθάκης-Thales» με έκπτωση 17% ενώ φορέας υλοποίησης του έργου είναι ηΕΡΓΟΣΕ.

Το έργο αυτό περιλαμβάνει ότι εργασίες έμειναν ως υπόλοιπο από προηγούμενες διαλυμένες εργολαβίες στο τμήμα αυτό και ο χρόνος αποπεράτωσης των έργων είναι...
24 μήνες από την υπογραφή της σύμβασης. Αν όλα πάνε καλά τον Σεπτέμβριο του 2016 τα έργα θα ολοκληρωθούν και μαζί με το τμήμα Ροδοδάφνη-Ψαθόπυργος θα έχουμε εκσυγχρονισμένο λειτουργικό σιδηρόδρομο από το Κιάτο μέχρι τον Ψαθόπυργο, με μήκος περίπου 100χλμ. Θα διαθέτει διπλή σιδηροδρομική γραμμή υψηλών ταχυτήτων, νέους σταθμούς και στάσεις με πρόσβαση και για άτομα με μειωμένες κινητικές ικανότητες.

Η Νέα Διπλή Σιδηροδρομική Γραμμή Υψηλών Ταχυτήτων (Ν.Δ.Σ.Γ.Υ.Τ) μεταξύ «Κιάτου – Πάτρας» είναι συνέχεια της Ν.Δ.Σ.Γ.Υ.Τ. «Αθηνών – Κορίνθου – Κιάτου» και θα αποτελέσει το συνδετήριο άξονα της πρωτεύουσας με την Πάτρα, το τρίτο σε μέγεθος οικονομικό κέντρο της χώρας.

Το εν λόγω έργο μήκους περίπου 70 χλμ. έχει ως αντικείμενο την ολοκλήρωση των εργασιών μεταξύ του Σιδηροδρομικού Σταθμού Κιάτου και της Σιδηροδρομικής Στάσης της Ροδοδάφνης Αιγίου. Με την υπογραφή της σύμβασης θα γίνει η κατασκευή των υπολειπομένων εργασιών για την ολοκλήρωση της σιδηροδρομικής υποδομής, η ολοκλήρωση της αποκατάστασης του παράπλευρου και κάθετου οδικού δικτύου, η κατασκευή της σιδηροδρομικής επιδομής, η κατασκευή των ηλεκτρομηχανολογικών εγκαταστάσεων εντός των σηράγγων και των Κτιρίων Εξυπηρέτησής τους, η σηματοδότηση και η τηλεδιοίκηση.

Ο προϋπολογισμός του έργου είναι 273εκ.ευρώ (Ποσό χωρίς ΦΠΑ). Το έργο εντάσσεται εν μέρει στο έργο : «Κατασκευή Νέας Διπλής Σιδηροδρομικής Γραμμής Αθήνας (ΣΚΑ) - Πάτρας, τμήμα Κιάτο - Διακοπτό», το οποίο συγχρηματοδοτείτο έως 31-12-2012 από το Ταμείο Συνοχής και από 1-1-2013 και μετά από αμιγώς εθνικούς πόρους και εν μέρει στο έργο : «Κατασκευή Νέας Διπλής Σιδηροδρομικής Γραμμής στο τμήμα Διακοπτό - Ροδοδάφνη», το οποίο συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Ανάπτυξης (ΕΤΠΑ) από το Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Ενίσχυση της Προσπελασιμότητας» του ΕΣΠΑ 2007-2013.

ΤΙ ΟΛΟΚΛΗΡΩΝΕΤΑΙ ΜΕ ΤΟ ΕΡΓΟ

Το έργο χαρακτηρίζεται «σκούπα» καθώς ολοκληρωθεί παλιές εργολαβίες που δεν τέλειωσαν και άφησαν κατασκευαστικές εκκρεμότητες. Ξεκινά από το Κιάτο και φτάνει μέχρι την Ροδοδάφνη. Μαζί με το έργο Διακοπτό-Ροδοδάφνη ολοκληρώνουν τον διάδρομο μέχρι την Ροδοδάφνη και το 2016 θα μπορεί να λειτουργήσει διπλή γραμμή υψηλών ταχυτήτων, μέχρι και 200χλμ/ώρα. Τα τρένα θα τερματίζουν στην Ροδοδάφνη και σε απόσταση μόλις 35χλμ από την Πάτρα.

Την ίδια χρονική περίοδο θα έχει ολοκληρωθεί και το έργο Ροδοδάφνη-Ψαθόπυργος και το σύγχρονο τρένο θα φτάνει και μέσω της υπάρχουσας γραμμής στην Πάτρα (χωρίς όμως να έχει αναβαθμιστεί το τμήμα Ψαθόπυργος-Πάτρα) μετά από 10 χρόνια απουσίας.

ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ

Αντικείμενο του έργου είναι:

— Η κατασκευή των υπολειπομένων εργασιών για την ολοκλήρωση της σιδηροδρομικής υποδομής (επιχώματα, ορύγματα, τεχνικά έργα, υδραυλικά έργα αποστράγγισης και αποχέτευσης, σήραγγες, και Κτίρια Εξυπηρέτησης των σηράγγων),

— Η ολοκλήρωση της αποκατάστασης του παράπλευρου και κάθετου οδικού δικτύου

— Η κατασκευή της σιδηροδρομικής επιδομής

— Η κατασκευή των Η/Μ εγκαταστάσεων εντός των σηράγγων και των Κτιρίων Εξυπηρέτησής τους

- Η κατασκευή ηλεκτρονικού συστήματος σηματοδότησης με τηλεδιοίκηση από το κέντρο ελέγχου κυκλοφορίας για την σηματοτεχνική εξασφάλιση της γραμμής από την Χ.Θ. 122+000,00 έως την Χ.Θ. 202+100, καθώς και εγκατάσταση συστήματος αυτόματης προστασίας συρμών ETCS γραμμής επιπέδου1(level 1).

— Η εγκατάσταση των κάτωθι Τηλεπικοινωνιακών Συστημάτων:

— Παθητικό Δίκτυο Μεταφοράς δεδομένων και σημάτων Σιδηροδρομικών Συστημάτων

— Σύστημα Δομημένης Καλωδίωσης (LAN/WAN) στα κτίρια των Σιδηροδρομικών Σταθμών και Στάσεων.

— Ο ενεργός εξοπλισμός δικτύου μεταφοράς δεδομένων και σημάτων Σιδηροδρομικών Συστημάτων.

— Σύστημα Υπηρεσιακής Τηλεφωνίας

Το έργο ανήκει διοικητικά στις Περιφέρειες Πελοποννήσου και Δυτικής Ελλάδας και η κατασκευή του έργου μόλις ξεκίνησε.

**Μήνες που απομένουν για την ολοκλήρωση του έργου: 24
Πηγή: xespao.gr

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Online εφαρμογή εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων

Η εφαρμογή AUTOSCAN είναι μια μηχανή προσεγγιστικής εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, βασιζόμενη στην επεξεργασία μεταβλητών παραγόντων που επηρεάζουν την εμπορική μεταπωλητική τους αξία σε ετήσια βάση. Το ανθρώπινο δυναμικό της δραστηριοποιείται στον χώρο του αυτοκινήτου καθημερινά, διατηρώντας βάσεις δεδομένων σχετικά με τα χαρακτηριστικά της εμπορικής αξίας των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων της ελληνικής αγοράς καταγράφοντας την διαδικασία αγοραπωλησίας τους. Αντλεί πολύτιμες πληροφορίες από τεχνικές και εμπορικές παραμέτρους που συνεχώς μεταβάλουν την οικονομική...

Το FIAT Pandina

Το FIAT Pandina Η FIAT παρουσίασε το τελευταίο όπως φάινεται facelift του θρυλικού Panda, ενός μοντέλου που έχει διαγράψει πορεία 40 ετών και πάνω από 8 εκατομμυρίων πωλήσεων. Το όνομα αυτού Pandina!Πανεύκολο στην οδήγηση, εύχρηστο στην καμπίνα και οικονομικό στη χρήση, το μοντέλο έχει δημιουργήσει το δικό του φανατικό όσο και πιστό κοινό.

Αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με άτοκες δόσεις χωρίς δάνειο από τράπεζα

Αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με άτοκες δόσεις Θέλετε να προβείτε στην αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με 36 άτοκες δόσεις και χωρίς δάνειο από τράπεζα; Και όμως γίνεται...Δείτε πώς: