Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Το νέο Toyota Yaris από 11.069€ (+PHOTO GALLERY)

Η κυκλοφορία της τρίτης γενιάς Yaris έρχεται να προσθέσει ένα νέο κεφάλαιο στη σύγχρονη Ευρωπαϊκή ιστορία επιτυχίας του μοντέλου. Την τελευταία δεκαετία, το Yaris διεκδικεί σταθερά ένα μερίδιο αγοράς άνω του 5%. Αυτό έχει συντελέσει σημαντικά στην αύξηση των πωλήσεων Toyota σε όλη την Ευρώπη, ενισχύοντας το κύρος και διαμορφώνοντας ένα βασικό πυλώνα για τις Ευρωπαϊκές παραγωγικές δραστηριότητες της εταιρίας.

Το νέο Yaris κατατάσσεται στην κατηγορία B η οποία –με μερίδιο 26% επί του συνόλου της αγοράς, που ισοδυναμεί με περίπου 4 εκατομμύρια πωλήσεις το χρόνο– παραμένει η σημαντικότερη στο στίβο της Ευρωπαϊκής αγοράς αυτοκινήτου. Στην κατηγορία αυτή κυριαρχούν προς το παρόν βενζινοκίνητα οχήματα, σε ποσοστό πάνω από τα δύο τρίτα του μίγματος.

Τα τελευταία χρόνια, η είσοδος όλο και περισσότερων νέων τύπων μοντέλων όπως τα SUV & B-MPV έχει επιταχύνει τον κατακερματισμό της κατηγορίας Β. Εν τούτοις, έχοντας το 50% των συνολικών πωλήσεων, το hatchback παραμένει το σημαντικότερο και δημοφιλέστερο στυλ αμαξώματος.

Με τις συνεχείς αυξήσεις του κόστους καυσίμου και το φορολογικό κριτήριο των εκπομπών CO2 να οδηγούν τους καταναλωτές στην επιλογή μικρότερων μοντέλων, οι πωλήσεις της κατηγορίας Β αναμένεται να...

παραμείνουν σταθερές στο άμεσο μέλλον.

Η δεύτερη γενιά Yaris έχει κερδίσει διθυραμβικές κριτικές για την ευρυχωρία, αντοχή, ευελιξία, απόδοση κινητήρα και ευκολία οδήγησης σε περιβάλλον πόλης. Το Yaris χρησιμοποιεί σαν βάση τις διάσημες αρετές της προηγούμενης γενιάς, και προσθέτει μία πιο δυναμική και προηγμένη σχεδίαση, αναβαθμισμένη αντιληπτή ποιότητα, επαναστατική & προσιτή συνδεσιμότητα πολυμέσων, αποδοτικούς κινητήρες, καινοτόμο κιβώτιο και την αυξημένη ευελιξία που απαιτεί η οδήγηση στην πόλη.

Η ποιότητα παραμένει κύριο γνώρισμα του Yaris. Βελτιώνοντας περαιτέρω την κατασκευαστική ποιότητα η οποία μάλιστα πρόσφατα εκθειάστηκε στη Γερμανική αναφορά TuV 2010, η στενή συνεργασία της Toyota Motor Manufacturing France με τους προμηθευτές ήδη από τα πρώτα στάδια παραγωγής διασφαλίζει τη συνολική ποιότητα του οχήματος μέσα από τη χρήση των κατάλληλων εξαρτημάτων.
Το νέο Yaris τοποθετείται στην καρδιά της κατηγορίας Β και αντιπροσωπεύει έναν έξυπνο συνδυασμό προσόντων. Ικανοποιεί τους προοδευτικούς και τεχνοκράτες πελάτες αλλά και τους πιο συμβατικούς χρήστες, οι οποίοι δίνουν έμφαση στην ποιότητα, την πρακτικότητα και, ασφαλώς, στη σχέση αξίας/τιμής (value for money).


Όλη η Ευφυΐα του Yaris σε ένα Πιο Δυναμικό Πακέτο

— Η αύξηση του συνολικού μήκους περιορίζεται στα 100 mm, αλλά παραμένει από τα πιο συμπαγή της κατηγορίας
— Το νέο Yaris κληρονομεί την ευφυΐα των προηγούμενων γενιών στη διάταξη εσωτερικών χώρων
— Το εξωτερικό αποπνέει δύναμη και γοητεία
— Τολμηρά στυλιστικά στοιχεία συνθέτουν τη φυσιογνωμία της επόμενης οικογένειας Toyota


Από το 1999 που λανσαρίστηκε το πρώτο Yaris στην Ευρώπη, κάθε επόμενη γενιά του μοντέλου έχει εξελιχθεί σύμφωνα με τη βασική φιλοσοφία: ‘συμπαγές εξωτερικά, ευρύχωρο εσωτερικά’. Το Yaris γρήγορα έγινε συνώνυμο του “Piccolo Genio” (το ευφυές μικρό) – κάτι που αποδεικνύει την ευφυΐα των δύο πρώτων γενιών του αυτοκινήτου στη διάταξη χώρων.

Η τρίτη γενιά Yaris κληρονομεί την ευφυή φιλοσοφία του ‘packaging’ των προηγούμενων γενιών, ενώ εξωτερικά δείχνει πιο γοητευτικό χάρη στην πιο τολμηρή, δυναμική και κομψή σχεδίαση που αρμόζει σε ένα Ευρωπαϊκό μικρομεσαίο αυτοκίνητο.

Το συνολικό μήκος του αυτοκινήτου είναι τώρα 3.885 mm, αυξημένο μόνο κατά 100 mm. Καθώς το μέσο μήκος ενός μοντέλου κατηγορίας Β είναι 4 m, το νέο Yaris παραμένει από τα πιο συμπαγή της κλάσης του. Αυτό αντανακλάται και στον κορυφαίο κύκλο στροφής των 4,71 m, που συντελεί στην υποδειγματική ευελιξία κινήσεων του Yaris στην πόλη.

Το πλάτος του νέου Yaris παραμένει ίδιο, στα 1.695 mm, ενώ το ύψος του έχει μειωθεί κατά 20 mm στα 1.510 mm, προσφέροντας στο αυτοκίνητο χαμηλότερο κέντρο βάρους και πιο σπορ στήσιμο. Διατηρώντας ισορροπημένες αναλογίες, το μεταξόνιο έχει αυξηθεί κατά 50 mm, ενώ οι κοντοί εμπρός και πίσω πρόβολοι και οι προεξέχοντες θόλοι των τροχών δηλώνουν σταθερότητα, ευελιξία και δύναμη.

Υιοθετώντας τολμηρά σχεδιαστικά στοιχεία μπροστά, το Yaris είναι το πρώτο μοντέλο που λανσάρει το νέο πρόσωπο της επόμενης γενιάς της οικογένειας Toyota.

Βασική στυλιστική μεταβολή στη φυσιογνωμία του αυτοκινήτου είναι η αλλαγή διαστάσεων των πάνω και κάτω αεραγωγών, με την έμφαση να δίνεται τώρα στο αυξημένο μέγεθος του δεύτερου.


1 14’’ ατσάλινες ζάντες

Κομψή και ανάγλυφη για να προβάλει το έμβλημα Toyota, μία φαρδιά, κοίλη μάσκα πλαισιώνεται από νέους οριζόντιους προβολείς ‘τραβηγμένους προς τα πίσω’. Η λεπτή σχεδίασή τους περιλαμβάνει δύο φώτα και σε μερικές εκδόσεις φυμέ κελύφη που δίνουν έμφαση στη νέα, τολμηρότερη, πιο οριζόντια αισθητική του Yaris.

Στον κάτω προφυλακτήρα, ένα δυναμικό κεντρικό τμήμα φιλοξενεί μία μεγάλη εισαγωγή αέρα η οποία τονίζει το κάτω τμήμα του οχήματος, ενισχύοντας το χαμηλό κέντρο βάρους και δίνοντας την αίσθηση ότι το Yaris αγκαλιάζει το δρόμο.

Διατηρώντας το κλασικό ‘Υ’ σχήμα του μοντέλου, τα νέα στυλιστικά στοιχεία διαμορφώνουν μία πιο τολμηρή και αρρενωπή εμφάνιση για το Yaris.

Σε προφίλ άποψη, ο δυναμισμός του αυτοκινήτου τονίζεται από την εντυπωσιακή, απότομα κεκλιμένης μεσαίας γραμμής που αποτελεί στοιχείο ταυτότητας σε όλες τις γενιές του Yaris.

Η βάση της κολόνας A έχει μετακινηθεί προς τα εμπρός τονίζοντας το στυλ της καμπίνας του Yaris (cab-forward). Η μεγαλύτερη γωνία κλίσης του παρμπρίζ βελτιώνει το συντελεστή αεροδυναμικής Cd 0,287 που θεωρείται ο καλύτερος στην κατηγορία. Η ορατότητα διαγωνίως εμπρός και πίσω έχει βελτιωθεί χάρη στο μεγαλύτερο εμπρός φινιστρίνι και στην κατάργηση της πίσω μπάρας διαχωρισμού κρυστάλλων που μάλιστα συντελεί στη δυναμική εμφάνιση του πίσω τμήματος.

Η χαρακτηριστική γραμμή των μαρσπιέ σε συνδυασμό με σπόιλερ στις γωνίες εμπρός και πίσω, δίνουν έμφαση στο χαμηλό κέντρο βάρους του νέου Yaris και στο μακρύ μεταξόνιο. Σε συνδυασμό με πλείστα ακόμα βοηθήματα που βελτιώνουν τη ροή αέρα στο κάτω τμήμα του αμαξώματος, αυτά τα στυλιστικά στοιχεία αυξάνουν την αεροδυναμική απόδοση για μικρότερη κατανάλωση.

Πίσω, οι λεπτομέρειες των φωτιστικών σωμάτων, η διείσδυση της πίσω πόρτας (που ανοίγει προς τα πάνω) στον προφυλακτήρα και το κάτω τμήμα του προφυλακτήρα αλληλοσυνδέονται οπτικά, διατηρώντας την κλασική ‘Υ’ σχεδίαση του μοντέλου. Τέλος η τοποθέτηση της πινακίδας κυκλοφορίας ψηλότερα κάτω από μία χρωμιωμένη διακοσμητική μπάρα στην πίσω πόρτα δημιουργεί μία εικόνα ανώτερης σχεδιαστικής ποιότητας.

Η τρίτη γενιά Yaris υιοθετεί νέα σχέδια ζαντών αλουμινίου 15 και 16 ιντσών, και θα διατίθεται σε 10 εξωτερικές αποχρώσεις. Αυξάνοντας τις χρωματικές επιλογές για τους αγοραστές του Yaris, πέντε νέες αποχρώσεις προέρχονται από το χρωματολόγιο της οικογένειας Toyota, ενώ δύο - Gin Buck & Turquoise – είναι νέες δημιουργίες.


Αναβαθμισμένη Αντιληπτή Ποιότητα, Ευρυχωρία & Άνεση Εσωτερικού

— Cockpit πιο επικεντρωμένο στον οδηγό με έμφαση στην εργονομική τελειότητα
— Βελτιωμένη θέση οδήγησης με νέο πίνακα οργάνων πίσω από το τιμόνι
— Μεγιστοποιημένη ευρυχωρία σε όλη την καμπίνα με κορυφαίο χώρο γονάτων πίσω επιβατών και μήκος χώρου αποσκευών
— Μεγάλη, κρυστάλλινη πανοραμική ηλιοροφή με εμπρός και πίσω αναδιπλούμενα σκιάδια


Βασικός σχεδιαστικός στόχος για το εσωτερικό του νέου Yaris ήταν η δημιουργία ενός cockpit επικεντρωμένου στον οδηγό με συμμετρική διάταξη. Οι περιοχές οδηγού και συνοδηγού διαχωρίζονται με σαφήνεια, ενώ δίδεται μεγαλύτερη έμφαση στην εργονομία του οδηγού.

Τα ταμπλό ενσωματώνει δυναμικές οριζόντιες γραμμές που προβάλλουν την εικόνα του πλάτους, ενώ κυρίαρχο στοιχείο είναι ένα ανάγλυφο τμήμα από μαλακή επένδυση που ξεκινά από το χώρο του οδηγού και χάνεται στις ασορτί πάνω επενδύσεις των θυρών τονίζοντας την αίσθηση της ευρυχωρίας.

Το χρώμα του ταμπλό και των επενδύσεων θυρών είναι ασορτί με τα ένθετα της ταπετσαρίας, ανάλογα με την έκδοση εξοπλισμού, προάγοντας την αίσθηση υψηλής ποιότητας της καμπίνας.

Η εμπειρία αντιληπτής ποιότητας ολοκληρώνεται με προηγμένες λεπτομέρειες απτικής ποιότητας. Τα όργανα του οδηγού, η οθόνη αφής Multimedia και οι αεραγωγοί έχουν κοίλους και εγκάρσια διαχωρισμένους δακτυλίους σε gun metal (γκρι μεταλλικό) φινίρισμα. Επίσης όλα τα χειριστήρια και οι μοχλοδιακόπτες φέρουν εγκάρσια χρωμιωμένα κυρτά τμήματα.

Αντίθετα με τις προηγούμενες γενιές Yaris, ο πίνακας οργάνων είναι πλέον τοποθετημένος πίσω από το τιμόνι, με όλα τα χειριστήρια επικεντρωμένα στον οδηγό και τους μοχλοδιακόπτες εργονομικά τοποθετημένους ώστε να είναι ευδιάκριτοι και πρακτικοί. Ένα νέο, ευανάγνωστο, με πορτοκαλί/κόκκινο φωτισμό όργανο πολλαπλών ενδείξεων περιλαμβάνει ένα μεγάλο κεντρικό ταχύμετρο.

Το δερμάτινο τιμόνι τριών ακτίνων έχει νέα, πιο άνετη στεφάνη και λαβή, ενώ η γωνία της κολόνας τιμονιού έχει μειωθεί κατά 3 μοίρες για μία πιο σπορ θέση οδήγησης. Επίσης η ρύθμιση ύψους του καθίσματος του οδηγού έχει αυξηθεί κατά 15 mm φτάνοντας στα 60 mm. Διατίθεται υποβραχιόνιο καθίσματος οδηγού.

Τα εμπρός καθίσματα έχουν νέας σχεδίασης σκελετό που συγκρατεί καλύτερα τους επιβάτες, αυξάνοντας και τα επίπεδα άνεσης. Το πλάτος του μαξιλαριού έχει αυξηθεί ενώ τα πλαϊνά τμήματα έχουν ανασηκωθεί για καλύτερη συγκράτηση. Η εμπρός επιφάνεια του μαξιλαριού έχει αυξηθεί και το άκρο του έχει ανασηκωθεί, για πιο ξεκούραστα μακρινά ταξίδια.

Παρά τις συμπαγείς εξωτερικές διαστάσεις, η ευρυχωρία των επιβατών του νέου Yaris δεν έχει μειωθεί στο παραμικρό. Το μήκος του μεταξονίου έχει αυξηθεί κατά 50 mm και το πλάτος του εσωτερικού κατά 30 mm. Αυτό, σε συνδυασμό με τη μελετημένη εξοικονόμηση χώρων μέσα από λεπτομέρειες σε όλη την καμπίνα, κάνει το Yaris ένα από τα πιο ευρύχωρα οχήματα στην κατηγορία.

Χωρίς να υπονομεύεται η άνεση ή η ασφάλεια, η σχεδίαση πλατών των εμπρός & πίσω καθισμάτων όπως και της πίσω πόρτας είναι τώρα πιο λεπτή στοχεύοντας στη μεγιστοποίηση της ευρυχωρίας σε όλα τα σημεία. Σαν αποτέλεσμα, η απόσταση των γονάτων των πίσω επιβατών αυξάνεται κατά 35 mm, φτάνοντας στα 645 mm – η καλύτερη τιμή στην κατηγορία, ενώ το βάθος του χώρου αποσκευών αντίστοιχα αυξάνεται κατά 145 mm, στα 710 mm.

Η συνολική χωρητικότητα του διεπίπεδου χώρου αποσκευών είναι 286 L – αύξηση κατά 12 L - και 768 L με τα διαιρούμενα 60:40 πίσω καθίσματα αναδιπλωμένα. Τέλος το άνοιγμα της πίσω πόρτας έχει διευρυνθεί κατά 20 mm διευκολύνοντας τη διαδικασία φόρτωσης/εκφόρτωσης.

Η αίσθηση ευρυχωρίας και η υψηλή αντιληπτή ποιότητα του εσωτερικού ενισχύονται με τη μεγάλη, κρυστάλλινη ηλιοροφή του Yaris, η οποία διαιρείται σε δύο τμήματα, επιτρέποντας μεγαλύτερη ευελιξία χειρισμών στους εμπρός και πίσω επιβάτες. Κάθε τμήμα εφοδιάζεται με ένα διαφανές κατά 20% συρόμενο σκιάδιο.

Αποδοτικοί, ελαφριοί κινητήρες και καινοτόμο κιβώτιο

— Γκάμα κινητήρων Euro V: βενζινοκινητήρες 1.0 και 1.33 και πετρελαιοκινητήρας 1.4 D-4D
— Μέτρα Toyota Optimal Drive για βελτιωμένη κατανάλωση και εκπομπές CO2 χωρίς θυσίες σε ισχύ και ροπή
— Νέο κιβώτιο Multidrive S με μηχανικό σειριακό πρόγραμμα 7-σχέσεων
— Βελτιωμένο σύστημα Stop & Start με μεγαλύτερη διάρκεια απενεργοποίησης κινητήρα και μεγαλύτερο εύρος θερμοκρασιών λειτουργίας

Συνεχίζοντας το επιτυχημένο μίγμα των προηγούμενης γενιάς, το νέο Yaris θα διατίθεται με μία γκάμα τριών κινητήρων: 1.0 και 1.33 VVT-i βενζίνης και 1.4 D-4D turbodiesel.

Και οι τρεις κινητήρες ωφελούνται από την εφαρμογή της φιλοσοφίας Toyota Optimal Drive, μιας σειράς μέτρων που σχεδιάστηκαν για μεγιστοποίηση των επιδόσεων και της οδηγικής απόλαυσης και ελαχιστοποίηση της κατανάλωσης καυσίμου και των εκπομπών CO2.

Το Toyota Optimal Drive επικεντρώνεται σε βασικά θέματα όπως, μειωμένο βάρος, συμπαγείς διαστάσεις, βελτιωμένη απόδοση καύσης, εξαρτήματα χαμηλών τριβών και περιβαλλοντικά συμβατές τεχνολογίες. Αυτό, σε συνδυασμό με μέτρα μείωσης βάρους και αεροδυναμικές βελτιώσεις περιορίζει τη μείωση της κατανάλωσης και των εκπομπών CO2, χωρίς να θίγονται τα επίπεδα ισχύος και ροπής.

Συνδυάζοντας ελαφρύ βάρος και συμπαγείς διαστάσεις με τα αποθέματα ισχύος και ροπής που είναι απαραίτητα για οδήγηση στην πόλη, και οι τρεις κινητήρες έχουν πολύ ανταγωνιστική κατανάλωση, παράγουν χαμηλές εκπομπές CO2 για να διεκδικήσουν φορολογικές ελαφρύνσεις και πληρούν τις προδιαγραφές Euro V.

Θαύμα… μινιατουροποίησης, ο 3κύλινδρος, 1.0 VVT-i βενζινοκινητήρας της Toyota ηγήθηκε της τάσης του downsizing (μείωσης κυβισμού). Μέχρι σήμερα, παραμένει σημείο αναφοράς με τις συμπαγείς διαστάσεις και την αποδοτική τεχνολογία του. Η ελαφρύτερη μονάδα στην κατηγορία της, έχει ανακηρυχθεί αλλεπάλληλες φορές ‘Κινητήρας της Χρονιάς’ στην κατηγορία κάτω του 1.0-λίτρου.

Σε συνδυασμό με ένα 5-τάχυτο μηχανικό κιβώτιο, αυτή η τελευταία έκδοση της μονάδας 998 cc παράγει 69 DIN hp στις 6.000 rpm και μέγιστη ροπή 93 Nm στις 3.600 rpm. Η κατανάλωση καυσίμου έχει μειωθεί κατά 4% στα 4,8 l/100 km, ενώ οι εκπομπές CO2 έχουν μειωθεί κατά 7% στα 110 g/km: επομένως είναι ιδανικός για σύντομες διαδρομές σε συνθήκες πόλης.

Ένας βενζινοκινητήρας 1.33 Dual VVT-i διατίθεται για όσους απαιτούν περισσότερη ισχύ και ροπή. Ο κινητήρας είναι ελαφρύς και συμπαγής με μικρή διάμετρο και μεγάλη διαδρομή, προσφέροντας υψηλή αναλογία ισχύος/βάρους. Συνδυάζει ισχυρές δυναμικές επιδόσεις, παράγοντας 99 DIN hp στις 6.000 rpm και, μέσω εξομαλυμένης καμπύλης, μέγιστη ροπή 125 Nm στις 4.000 rpm. Σε συνδυασμό με το νέο κιβώτιο Multidrive S, η κατανάλωση είναι μόλις 5,1 l/100 km και οι εκπομπές CO2 118 g/km.

Το προαιρετικό νέο κιβώτιο Multidrive S του βενζινοκινητήρα 1.33 λίτρων υιοθετεί την τελευταία τεχνολογία Continuously Variable Transmission (CVT) της Toyota. Περιλαμβάνει τώρα νέο μηχανικό σειριακό πρόγραμμα 7-σχέσεων είτε μέσω του λεβιέ ταχυτήτων ή των χειριστηρίων στο τιμόνι.

Το Multidrive S προσφέρει ευρύτερη κλιμάκωση σε σχέση με τα συμβατικά κιβώτια, επιτρέποντας καλύτερη επιτάχυνση από στάση και βελτιωμένη απόδοση καυσίμου σε ταχύτητες ταξιδιού.

Ενεργοποιώντας το Sport mode του Multidrive S επιτυγχάνεται καλύτερη σύνδεση των στροφών του κινητήρα με τις ταχύτητες του αυτοκινήτου, για πιο γραμμική αίσθηση στην επιτάχυνση που θυμίζει συμβατικό μηχανικό κιβώτιο. Το Sport mode βελτιώνει την επιτάχυνση και υπόσχεται μια δυναμική οδηγική εμπειρία.

Τα Yaris με βενζινοκινητήρα 1.33 Dual VVT-I μπορούν να εφοδιάζονται με μία βελτιωμένη έκδοση του συστήματος Stop & Start της Toyota. Το σύστημα, που διατίθεται σε ορισμένες αγορές, έχει τώρα μεγαλύτερο χρόνο απενεργοποίησης κινητήρα και θα λειτουργεί σε μεγαλύτερο εύρος θερμοκρασιών.

Τέλος, για όσους επιθυμούν να συνδυάζουν ισχυρές επιδόσεις με υψηλή χιλιομετρική κάλυψη, διατίθεται ο 1.4 D-4D diesel, ο οποίος προσφέρεται στάνταρ με Φίλτρο Σωματιδίων Πετρελαίου - Diesel Particulate Filter (DPF). Σε συνδυασμό με 6-τάχυτο μηχανικό κιβώτιο, παράγει 90 DIN hp στις 3.800 rpm και μέγιστη ροπή 205 Nm στις 1.800 - 2.800 rpm. Έχει μειωμένη κατανάλωση κατά 7% στα 3,9 l/100 km και εκπομπές CO2 μειωμένες κατά 6%, στα 103 g/km.

Το MultiMode που διατίθεται προαιρετικά με τις εκδόσεις 1.4 D-4D diesel του νέου Yaris, είναι ένα αυτοματοποιημένο μηχανικό κιβώτιο (πλήρως αυτόματο πρόγραμμα, χωρίς συμπλέκτη). Ο οδηγός μπορεί να επιλέξει ανάμεσα σε δύο πλήρως αυτόματα προγράμματα αλλαγής ταχυτήτων και μιας μηχανικής, σειριακής λειτουργίας με χειριστήρια στο τιμόνι.


Νέα Φιλοσοφία Εκδόσεων: Μεγαλύτερη Αξία και Βελτιωμένος Βασικός Εξοπλισμός

— Απλή στρατηγική τεσσάρων εκδόσεων με ολοκληρωμένο βασικό εξοπλισμό
— Toyota Touch – προσιτή πρόσβαση σε συστήματα πολυμέσων μέσω Οθόνης Αφής
— Toyota Touch & Go – το πιο συμφέρον δορυφορικό σύστημα πλοήγησης της αγοράς με λειτουργία τοπικής αναζήτησης Google®
— Διατίθενται από το λανσάρισμα εφαρμογές για download – νέες εφαρμογές Facebook συνδέουν τους οδηγούς του Yaris με 180 εκατομμύρια χρήστες

Το νέο Yaris θα διατίθεται με τέσσερις εκδόσεις – Entry, Active, Style και Lounge, πλήρως διαφοροποιημένες μεταξύ τους. Κάθε έκδοση προσφέρει στους πελάτες μοναδικό στυλ και ύφος και αρκετές ευκαιρίες εξατομίκευσης.

Η έκδοση Active χαρακτηρίζεται από μία άριστη σχέση αξίας/τιμής (value for money), ανώτερη φινέτσα και πλούσιο βασικό εξοπλισμό. Αναμένεται να προσελκύσει νέους πελάτες στη μάρκα Toyota και να διεκδικήσει το μεγαλύτερο ποσοστό στις πωλήσεις του νέου Yaris.

Περιλαμβάνει μαλακές επενδύσεις στα ταμπλό και τις πόρτες, ένθετα σε γκρι μεταλλικό (metal gun), χειριστήρια ηχοσυστήματος & Bluetooth στο τιμόνι, ρύθμιση ύψους καθίσματος οδηγού και ασημί ραφή στο δερμάτινο τιμόνι και το πλαίσιο του λεβιέ ταχυτήτων. ‘Ένα πλήρες σύστημα ήχου και πολυμέσων με οθόνη 6.1’’ και συνδεσιμότητα Bluetooth/USB/Aux, περιλαμβάνει κάμερα οπισθοπορείας και μηχανικό αιρκοντίσιον, στάνταρ. Με επτά αερόσακους ABS και VSC, η έκδοση Active προσφέρει επίσης τα υψηλότερα επίπεδα ασφάλειας.

Η έκδοση Style απευθύνεται σε νεαρότερους πελάτες, προσφέροντας τα υψηλότερα επίπεδα βασικού εξοπλισμού και πιο δυναμικό, σπορ εξοπλισμό εσωτερικού. Εξωτερικά, έχει πιο σκληρή ανάρτηση, 16άρες ζάντες αλουμινίου, εμπρός προβολείς ομίχλης με χρωμιωμένα πλαίσια και ενσωματωμένη πίσω αεροτομή. Το εσωτερικό διαθέτει αποκλειστική απόχρωση, ταπετσαρία και όργανα οδηγού, ρύθμιση ύψους καθίσματος οδηγού και συνοδηγού, υποβραχιόνιο, πορτοκαλί ραφή στο τιμόνι και το χειρόφρενο.

Η έκδοση Lounge σχεδιάστηκε για να προσελκύσει σημερινούς ιδιοκτήτες Yaris αλλά και πελάτες από την κατηγορία C. Έχει αποκλειστική γκρι ανοιχτή απόχρωση για τις μαλακές επενδύσεις του ταμπλό και των θυρών, πολυτελή ταπετσαρία καθισμάτων, ρύθμιση ύψους καθίσματος οδηγού και συνοδηγού, υποβραχιόνιο, νέο, διζωνικό, αυτόματο σύστημα κλιματισμού με αεριζόμενο ντουλαπάκι και ηλεκτρικά πίσω παράθυρα.


Toyota Touch

Στην εποχή της κοινωνικής δικτύωσης, τα συστήματα πολυμέσων (multimedia) των αυτοκινήτων γνωρίζουν αυξανόμενη ζήτηση από τους πελάτες όλων των αυτοκινητιστικών κατηγοριών, ανεξαρτήτως τιμής ή έκδοσης μοντέλου.

Οι πελάτες αυτοί απαιτούν ένα σύστημα που να τους παρέχει συγκεντρωτικό έλεγχο σχεδόν όλων των λειτουργιών του αυτοκινήτου σε μία οθόνη αφής καθώς και συνδεσιμότητα με εξωτερικές συσκευές όπως κινητά τηλέφωνα και φορητά μουσικά player.

Το Toyota Touch αποτελείται από μία έγχρωμη οθόνη αφής 6.1 ιντσών που παρέχει, προσιτή πρόσβαση στα συστήματα πολυμέσων ενός αυτοκινήτου. Στάνταρ στο νέο Yaris από την έκδοση Active, περιλαμβάνει AM/FM radio, CD/MP3 player, συνδεσιμότητα κινητού τηλεφώνου Bluetooth με δυνατότητα αναπαραγωγής μουσικών αρχείων και αυτόματο συγχρονισμό τηλεφωνικού καταλόγου σε κάθε σύνδεση. Μία θύρα USB επιτρέπει τη σύνδεση φορητών music players, με δυνατότητα απεικόνισης εξωφύλλου άλμπουμ iTunes.

Η οθόνη πληροφοριών του αυτοκινήτου προβάλλει ενδείξεις αυτονομίας καυσίμου, στιγμιαίας κατανάλωσης, μέσης κατανάλωσης ανά λεπτό (υπολογισμός για τα τελευταία 15 λεπτά) και χρόνου λειτουργίας του κινητήρα. Το σύστημα διατίθεται στα Γαλλικά, Αγγλικά, Γερμανικά, Ιταλικά, Ισπανικά, Ολλανδικά και Ρωσικά.

Επιπλέον, περιλαμβάνεται κάμερα οπισθοπορείας στάνταρ. Η εικόνα προβάλλεται στην οθόνη αφής της Toyota με την επιλογή της όπισθεν, υποστηρίζοντας τον οδηγό σε ελιγμούς παρκαρίσματος.


Toyota Touch & Go

Βασισμένο στην κύρια μονάδα πολυμέσων Toyota Touch, το Toyota Touch & Go του νέου Yaris είναι ένα σύστημα πλοήγησης με την καλύτερη σχέση αξίας/τιμής από αντίστοιχα προϊόντα της αγοράς.

Το σύστημα περιλαμβάνει τις πιο δημοφιλείς λειτουργίες πλοήγησης, όπως προηγμένη κάλυψη κυκλοφορίας, όρια ταχύτητας με δυνατότητα εξατομίκευσης, προειδοποιήσεις κάμερας ελέγχου ταχύτητας και σήματα αυτοκινητόδρομου.

Επιπλέον, προσφέρει στους οδηγούς τη δυνατότητα να επιλέξουν την ταχύτερη ή τη μικρότερη διαδρομή για τον προορισμό τους αλλά και αυτή με τις λιγότερες περιβαλλοντικές επιπτώσεις –επιλογή ‘Οικολογικής’ διαδρομής.

Χρησιμοποιώντας ένα συμβατό κινητό τηλέφωνο, μέσω Bluetooth, το σύστημα προσφέρει δυνατότητα σύνδεσης με τη λειτουργία Google Local Search –τη μεγαλύτερη και πιο ενημερωμένη βάση δεδομένων αναζήτησης στον κόσμο. Μέσω της λειτουργίας Google Maps, ο χρήστης μπορεί να εισάγει προορισμούς από το σπίτι ή το γραφείο του και να κατεβάζει σημεία ενδιαφέροντος (Points of Interest) τα οποία να εισάγει ως προορισμούς.

Η τοποθέτηση του Touch & Go αναβαθμίζει επίσης την κύρια μονάδα πολυμέσων με την προσθήκη μιας λειτουργίας αποστολής/παραλαβής SMS μέσω της οθόνης (με εμφάνιση και της φωτογραφίας της επαφής), αλλά και μιας λειτουργίας απεικόνισης φωτογραφιών μέσω USB.

Αρκετές Εφαρμογές Touch & Go θα είναι διαθέσιμες από το λανσάρισμα όπως τιμή καυσίμου, καιρός και πληροφορίες χώρων στάθμευσης. Επιπλέον, με μία ειδική Facebook App, οι ιδιοκτήτες του Yaris θα μπορούν να είναι συνδεδεμένοι με 180 εκατομμύρια Ευρωπαίους χρήστες του Facebook κατά τη διάρκεια του ταξιδιού.

Το σύστημα Toyota Touch & Go έχει σχεδιαστεί για να είναι ευέλικτο και προσιτό, ενώ μπορεί να ενημερώνεται με τις νεότερες λειτουργίες ή τους τελευταίους χάρτες, όταν αυτά κυκλοφορούν στην αγορά.


Ειδικά Πακέτα Εξοπλισμού

Ειδικά σχεδιασμένα για να αναβαθμίζουν τα επίπεδα άνεσης και πρακτικότητας μέσα στο αυτοκίνητο, τα Προαιρετικά Πακέτα προσφέρουν στους πελάτες του Yaris μία εξαιρετική σχέση αξίας/τιμής (value for money).

Το πακέτο VIP περιλαμβάνει μερικώς δερμάτινη ταπετσαρία, φιμέ κρύσταλλα και φωτισμό περιοχής ποδιών οδηγού και συνοδηγού.

Το πακέτο Sound περιλαμβάνει ενισχυτή 280 watt και 8 premium ηχεία. Το πακέτο Vision προσφέρει στους πελάτες εμπρός προβολείς ομίχλης και πανοραμική ηλιοροφή με ανεξάρτητα εμπρός και πίσω σκιάδια.

Το πακέτο Senso περιλαμβάνει αυτόματο σύστημα καθαριστήρων και προβολεων και ηλεκτροχρωματικό μεσαίο καθρέπτη. Το πακέτο Senso Smart προσθέτει τη λειτουργία smart entry στο περιεχόμενο του Senso. Τέλος το πακέτο Design περιλαμβάνει 15άρες ζάντες αλουμινίου και εμπρός προβολείς ομίχλης.


Toyota Motor Manufacturing France (TMMF) – Τα Υψηλότερα Πρότυπα Ποιότητας Κατασκευής στην Κατηγορία Β

— Περαιτέρω βελτιώσεις της ποιότητας κατασκευής επαυξάνουν τη φήμη της Ποιότητας, Αντοχής και Αξιοπιστίας του Yaris
— Η εξέλιξη του Project στην TMMF είχε διπλάσια χρονική διάρκεια από οποιοδήποτε προηγούμενο project
— Διασφαλισμένη ποιότητα εξαρτημάτων, χάρη στην εμπλοκή των προμηθευτών και την εκτεταμένη συνεργασία μαζί τους από τα πρώτη στάδια εξέλιξης

Η Toyota Motor Manufacturing France (TMMF) κατασκευάζει το Yaris εδώ και μία δεκαετία. Παραμένει πιστή στη δέσμευσή της να παράγει αυτοκίνητα με τα υψηλότερα επίπεδα κατασκευαστικής ποιότητας στην κατηγορία Β.

Το Yaris έχει ήδη καθιερωθεί σαν ένα όχημα με εξαιρετικά επίπεδα Ποιότητας, Αντοχής και Αξιοπιστίας . Τέτοια ποιότητα επιτυγχάνεται μόνο μέσω της πλήρους ενσωμάτωσης των διαδικασιών ελέγχου σε κάθε φάση της διαδικασίας παραγωγής της Toyota.

Η εξέλιξη του project του νέου Yaris στην TMMF στηρίχθηκε σε τρεις βασικούς πυλώνες:

— Πρώτον, αναγνώριση των σημείων βελτίωσης σε όλους τους τομείς παραγωγής του σημερινού Yaris, και ένταξη των απαιτήσεων αυτών από νωρίς στη δομή του νέου αυτοκινήτου.
— Δεύτερον, εγγύηση μιας ομαλής ‘μεταφοράς’ της διαδικασίας συναρμολόγησης του νέου Yaris στις ομάδες του εργοστασίου μέσω κατάλληλης εκπαίδευσης και επισκόπησης των ειδικοτήτων.
— Τρίτον, συνεχής βελτίωση της κατασκευαστικής ποιότητας στις παραγωγικές διαδικασίες της εταιρίας, σύμφωνα με τις αρχές του Συστήματος Παραγωγής της Toyota.

Οι μηχανικοί της TMMF συμμετείχαν στην εξέλιξη του νέου Yaris επί τρία χρόνια πριν την έναρξη παραγωγής – ενάμισι χρόνο περισσότερο σε σχέση με την προηγούμενη γενιά.

Όλα τα τμήματα παραγωγής και ποιότητας έστειλαν μηχανικούς στην Ιαπωνία για 6-18 μήνες, προκειμένου να μελετήσουν και να βελτιώσουν περαιτέρω τη σχεδίαση του αυτοκινήτου. Τα στοιχεία που συγκεντρώθηκαν με τις απόψεις των μηχανικών αποδείχτηκαν καθοριστικά για την ελαχιστοποίηση πιθανών ζητημάτων ποιότητας στην παραγωγή.

Σημαντικό σε μακροπρόθεσμη βάση: η TMMF θέλησε να διασφαλίσει τη σταθερή ποιότητα κάθε εξαρτήματος στις γραμμές παραγωγής, αυξάνοντας τους ελέγχους ακρίβειας τοποθέτησης και ποιότητας κατασκευής.

Ιδρύθηκαν επίσης διαλειτουργικές ομάδες εργασίας Επιχειρησιακής Μεταρρύθμισης με έμφαση στη σχεδίαση, την ποιότητα, τους προμηθευτές και την παραγωγή.

Στόχος είναι η επιθεώρηση κρίσιμων χαρακτηριστικών της διαδικασίας για εγγυημένη ποιότητα πέντε κρίσιμων λειτουργιών – φρενάρισμα, επιτάχυνση, στρίψιμο, διαρροή καυσίμου και πιθανά σημεία πρόκλησης πυρκαγιάς. Αυτό βελτιώνει την επίγνωση της ποιότητας από τα μέλη των ομάδων, ενισχύοντας τη διαχείριση των εγγυήσεων και τον έλεγχο κρίσιμων διαδικασιών.

Η άμεση εμπλοκή των προμηθευτών στη διαδικασία παραγωγής του αυτοκινήτου ήταν επίσης απαραίτητη για τη διασφάλιση της υψηλότερης ποιότητας.

Αυτή η εμπλοκή έχει τη μορφή ποικίλων δραστηριοτήτων: Στο πλαίσιο ενός εντατικού προγράμματος εξέλιξης προμηθευτών, οι μηχανικοί της Toyota εργάζονται σε εργοστάσια στρατηγικών προμηθευτών για να προσφέρουν τις γνώσεις την υποστήριξή τους στην επίτευξη των προσδοκώμενων προδιαγραφών ποιότητας.

Για τα νέα εξαρτήματα, η Toyota χρησιμοποιεί το Simultaneous Engineering – ανταλλαγή ιδεών σχεδίασης εξαρτημάτων και τεχνικών μεθόδων κατασκευής μεταξύ της εταιρίας και του προμηθευτή από τα πρώτα στάδια – καθώς και ομάδες παρακολούθησης εξαρτημάτων – με πολλαπλές επισκέψεις στο προμηθευτή για τη διασφάλιση των δεικτών ποιότητας – για την επίλυση προβλημάτων πολύ πριν την έναρξη παραγωγής.

Πριν την έναρξη της μαζικής παραγωγής του Yaris, κάθε προμηθευτής επισκέπτεται την TMMF σε τακτική βάση, πριν και κατά τη διάρκεια των δοκιμαστικών περιόδων συναρμολόγησης. Έτσι γίνονται εκτενείς συζητήσεις, μελετώνται σχέδια και τοποθετούνται δοκιμαστικά εξαρτήματα με στόχο τον εντοπισμό όλων των πιθανών προβλημάτων.

Συνολικά, ο μεγαλύτερος χρόνος ολοκλήρωσης του project στο εργοστάσιο της Toyota και η εμπλοκή των προμηθευτών από τα πρώτα στάδια της διαδικασίας σχεδίασης εγγυώνται την έγκαιρη διάγνωση των προβλημάτων. Τέτοια μέτρα και πρακτικές είναι θεμελιώδη στη φιλοσοφία της Toyota περί συνεχούς βελτίωσης, και διασφαλίζουν ότι το νέο Yaris θα προσφέρει στους πελάτες τα υψηλότερα επίπεδα ποιότητας κατασκευής στην κατηγορία B.


ΔΙΑΘΕΣΗ ΤΟΥ ΝΕΟΥ TOYOTA YARIS ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΓΟΡΑ:
Διατίθεται το νέο Toyota Yaris και στην ελληνική αγορά πλέον (ξεκίνησαν ήδη οι παραγγελίες) με τιμές που ξεκινούν από 11.069€ με απόσυρση ή 11.910 χωρίς το όφελος της απόσυρσης. Δείτε στην συνέχεια αναλυτικό τιμοκατάλογο (σε παρένθεση παραθέτουμε τις τιμές με το όφελος που απορρέει από το μέτρο της κρατικής απόσυρσης):


Toyota Yaris 3d
Έκδοση - Τιμή - Τιμή με απόσυρση

1.0 Life 11.910 € (11.069 €)
1.0 Active 12.680 € (11.784 €)
1.33 Life 13.000 € (12.101 €)
1.33 Active 14.000 € (13.040 €)
1.33 Style 14.820 € (13.860 €)
1.33 Lounge 15.300 € (14.340 €)
1.33 Active CVT 15.290 € (14.330 €)
1.33 Style CVT 16.110 € (15.150 €)
1.33 Lounge CVT 16.590 € (15.630 €)

Toyota Yaris 5d
Έκδοση - Τιμή - Τιμή με απόσυρση

1.0 Life 12.420 € (11.543 €)
1.0 Active 13.190 € (12.258 €)
1.33 Life 13.500 € (12.565 €)
1.33 Active 14.500 € (13.540 €)
1.33 Style 15.320 € (14.360 €)
1.33 Lounge 15.800 € (14.840 €)
1.33 Active CVT 15.790 € (14.830 €)
1.33 Style CVT 16.610 € (15.650 €)
1.33 Lounge CVT 17.090 € (16.130 €)
1.4 D4D Life 15.520 € (14.560 €)
1.4 D4D Active 16.780 € (15.820 €)
1.4 D4D Style 17.600 € (16.640 €)
1.4 D4D Lounge 17.860 € (16.900 €)
1.4 D4D Active MMT 17.700 € (16.740 €)
1.4 D4D Style MMT 18.520 € (17.560 €)
1.4 D4D Lounge MMT 18.780 € (17.820 €)
 
PHOTO GALLERY:

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Online εφαρμογή εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων

Η εφαρμογή AUTOSCAN είναι μια μηχανή προσεγγιστικής εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, βασιζόμενη στην επεξεργασία μεταβλητών παραγόντων που επηρεάζουν την εμπορική μεταπωλητική τους αξία σε ετήσια βάση. Το ανθρώπινο δυναμικό της δραστηριοποιείται στον χώρο του αυτοκινήτου καθημερινά, διατηρώντας βάσεις δεδομένων σχετικά με τα χαρακτηριστικά της εμπορικής αξίας των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων της ελληνικής αγοράς καταγράφοντας την διαδικασία αγοραπωλησίας τους. Αντλεί πολύτιμες πληροφορίες από τεχνικές και εμπορικές παραμέτρους που συνεχώς μεταβάλουν την οικονομική...

Το FIAT Pandina

Το FIAT Pandina Η FIAT παρουσίασε το τελευταίο όπως φάινεται facelift του θρυλικού Panda, ενός μοντέλου που έχει διαγράψει πορεία 40 ετών και πάνω από 8 εκατομμυρίων πωλήσεων. Το όνομα αυτού Pandina!Πανεύκολο στην οδήγηση, εύχρηστο στην καμπίνα και οικονομικό στη χρήση, το μοντέλο έχει δημιουργήσει το δικό του φανατικό όσο και πιστό κοινό.

SsangYong Actyon (2006) pictures & wallpapers

Απολαύστε πλούσια θεματολογία από το autocarnet: Δείτε τα Dream Cars του autocarnet . Διαβάστε Ειδήσεις από τον χώρο αυτοκινήτου. Είμαστε σίγουροι ότι θα σας συναρπάσει μια "βόλτα" από την ενότητα του autocarnet με θέμα την Γυναίκα και το Αυτοκίνητο! Δείτε Video - επιλογές από το αρχείο του autocarnet. Γελάστε πολύ διαβάζοντας τα ανέκδοτα - επιλογές του autocarnet. Μην ξεχάσετε να ρίξετε μια ματιά στο άλμπουμ φωτογραφιών μας!