- Συνολικά 5 αστέρια για το υψηλότερο επίπεδο προστασίας σε επιβάτες και πεζούς
- Τα σκορ του 2011 πληρούν τις προσεχείς απαιτήσεις του Euro NCAP για 5 Αστέρια (2012)
- Συνεχίζει την ισχυρή παράδοση επιτυχιών το Yaris στο Euro NCAP
Το νέο Yaris βαθμολογήθηκε με 5 αστέρια, συνεχίζοντας την παράδοση του μοντέλου στον τομέα της ασφάλειας. Από τότε που κυκλοφόρησε η πρώτη γενιά, το Yaris διαπρέπει συνεχώς στο θεσμό Euro NCAP: το πρώτο Yaris αναδείχτηκε στο ασφαλέστερο αυτοκίνητο στην κατηγορία super mini το 2000 και η δεύτερη γενιά τιμήθηκε με 5 αστέρια το 2005. Το τελευταίο μοντέλο πήρε άριστα στο Euro NCAP 2011. Επιπλέον, το φετινό σκορ πληροί ακόμα και τις προσεχείς,...
αυστηρότερες απαιτήσεις για την προστασία των πεζών που θα ισχύσουν το 2012.Η καμπίνα του νέου Yaris είναι σχεδιασμένη ώστε να κατανέμει αποτελεσματικά την ενέργεια μιας μετωπικής, πλευρικής ή οπίσθιας σύγκρουσης, περιορίζοντας την παραμόρφωση του κλωβού ασφαλείας. Σε περίπτωση μετωπικής σύγκρουσης, η απορρόφηση και κατανομή των φορτίων κρούσης γίνεται μέσω του εμπρός προφυλακτήρα, των εμπρός πλαϊνών εγκάρσιων στοιχείων, των κολόνων Α, των μαρσπιέ και της δομής κάτω μέρους του αμαξώματος.
Για μεγαλύτερη προστασία στις πλευρικές συγκρούσεις, εφαρμόστηκαν ειδικά μέτρα, όπως: τοποθέτηση τροπέτων μέσα στα μαρσπιέ για πιο αποδοτική κατανομή φορτίων σύγκρουσης και μείωση της παραμόρφωσης. Απορροφητικές δοκοί ενσωματώνονται στη δομή των θυρών ώστε να μετριάζουν τη σφοδρότητα μιας σύγκρουσης.
Το νέο μοντέλο εφοδιάζεται με επτά αερόσακους SRS: οδηγού και συνοδηγού, γονάτων οδηγού, εμπρόσθιους πλευρικούς και οροφής πλήρους μήκους. Οι νέοι πλευρικοί αερόσακοι οδηγού και συνοδηγού αποτελούνται από δύο θαλάμους που παρέχουν βελτιωμένη προστασία λόγω μεγαλύτερων σάκων (θώρακα/κοιλίας 8 L, οσφυϊκής χώρας 4.5 L).
Το νέο Yaris ενσωματώνει πολυάριθμα χαρακτηριστικά που ελαχιστοποιούν το ενδεχόμενο τραυματισμού ενός πεζού. Η απορροφητική δομή του προφυλακτήρα μετριάζει τα φορτία κρούσης στα πόδια του πεζού. Για την προστασία του σώματος και της κεφαλής, μία επίσης απορροφητική δομή τύπου παντογράφου κάτω από το καπό φέρει ένα αποσπώμενο πτερύγιο στο πίσω άκρο, ενώ τα εμπρός φτερά εδράζονται σε ειδικές βάσεις που απορροφούν ενέργεια.
Τέλος, προσφέρεται μία ολοκληρωμένη γκάμα συστημάτων ενεργητικής ασφάλειας με Anti-lock Braking System (ABS), Electronic Brakeforce Distribution (EBD), Corner Stability Control (CSC), Brake Assist (BA), Traction Control (TRC) & Vehicle Stability Control (VSC).
Το νέο Yaris σχεδιάστηκε για να προσφέρει τα υψηλότερα πρότυπα ενεργητικής και παθητικής ασφάλειας και προστασίας των πεζών σε όλες τις Ευρωπαϊκές συνθήκες.