Οι πελάτες που θα παραγγείλουν το πανοραμικό παρμπρίζ με το νέο Astra GTC θα μπορούν να απολαμβάνουν τον έξω κόσμο μέσα από μία κινηματογραφική οπτική διάσταση. Επιπλέον, αυτό το αποκλειστικό στοιχείο εξοπλισμού χαρίζει στο δυναμικό, σπορ μικρομεσαίο coupé μία νότα πολυτέλειας.
Το μεγάλο εμπρός παρμπρίζ εκτείνεται μέχρι τη μέση του αυτοκινήτου και προσφέρει μία εξαιρετική αίσθηση χώρου και ορατότητας. Σαν ένα παράθυρο στο φως, από όπου όλοι οι επιβαίνοντες μπορούν να απολαμβάνουν ονειρεμένες εικόνες του ουρανού ή τα μαγικά φώτα της πόλης τη νύχτα. Αντίθετα με τις συνήθεις ηλιοροφές, στο πανοραμικό παρμπρίζ δεν υπάρχει εγκάρσια δοκός που να περιορίζει την ορατότητα. Αυτό είναι ο λόγος που...
στο Astra GTC, οδηγός, συνοδηγός και πίσω επιβάτες βιώνουν μία οπτική εμπειρία εφάμιλλη με ενός πιλότου σε cockpit αεροπλάνου. Στην Ελλάδα, ως προαιρετικός εξοπλισμός, θα διατίθεται αντί 1.200 Ευρώ (τιμή λιανικής με ΦΠΑ) για όλες τις εκδόσεις.
Η καινοτομία της Opel έκανε παγκόσμιο ντεμπούτο το 2006 στο προηγούμενο μοντέλο Astra GTC. Περίπου 18.000 αγοραστές του Astra GTC σε όλη την Ευρώπη έχουν παραγγείλει από τότε αυτό το σύστημα για το οποίο οι μηχανικοί από το Rüsselsheim κατάφεραν να κατοχυρώσουν συνολικά 11 παντέντες. Εκτός από το νέο Astra GTC, το πανοραμικό παρμπρίζ διατίθεται τώρα και στο Zafira Tourer. Για μία ακόμα φορά, η Opel αποδεικνύει την πρωτοπορία της σε καινοτόμες λύσεις κρυστάλλινων επιφανειών. «Οι δημιουργικοί σχεδιαστές και μηχανικοί μας επινοούν συνεχώς εξαιρετικά σχέδια για διαφορετικές κατηγορίες οχημάτων. Αποτελεί παράδοση στην Opel να προσφέρει αυτές τις καινοτομίες σαν βασικά χαρακτηριστικά των μοντέλων της και μάλιστα σε προσιτές τιμές» δήλωσε ο Alain Visser, Αντιπρόεδρος Μάρκετινγκ της Opel.
Απεριόριστη ορατότητα, έξυπνες λύσεις
Παρατηρώντας το από εξωτερικά, το πανοραμικό παρμπρίζ με τη μαύρη μεταλλική οροφή δίνουν την εντύπωση μιας ενιαίας επιφάνειας. Οι κολόνες A και B φέρουν επίσης μαύρη επένδυση όπως και η οροφή, ενισχύοντας την εικόνα της αισθητικής ομοιογένειας.
Σε περίπτωση που ο ήλιος είναι πολύ δυνατός, υπάρχει ένα συρόμενο σκιάδιο κάτω από τον πανοραμικό κρύσταλλο, για να διατηρείται μία ευχάριστη ατμόσφαιρα στο εσωτερικό. Το σκιάδιο ρυθμίζεται εύκολα σε οποιαδήποτε θέση μέσω περιστροφικής λαβής. Η ηλιακή προστασία ολοκληρώνεται με ένα ενσωματωμένο αλεξήλιο που ακόμα και όταν είναι ανοιχτό εξαφανίζεται πίσω από το πίσω τμήμα της οροφής.
Η γκάμα κινητήρων διευρύνεται: Δύο νέοι πετρελαιοκινητήρες από 110 - 130 hp
Από τον Ιούνιο που ξεκίνησαν οι παραγγελίες, το νέο Astra GTC διατίθεται με πέντε κινητήρες με μηχανικά κιβώτια, στους οποίους περιλαμβάνονται τέσσερις αποδοτικοί βενζινοκινητήρες - από τον 1.4 με 74 kW/100 hp μέχρι τον 1.6 turbo με 132 kW/180 hp – και ο 2.0 CDTI Common-Rail turbo diesel με 121 kW/165 hp.
Η γκάμα των diesel για το σπορ μικρομεσαίο coupé επεκτείνεται με δύο ακόμα κινητήρες: και οι δύο είναι μονάδες 1.7 CDTI Common-Rail turbo. Διατίθενται σε εκδόσεις 81 kW/110 hp και 96kW/130 hp. Παράγουν ροπή 280 και 300 Nm αντίστοιχα. Οι μηχανικοί της Opel δημιούργησαν εξαρχής ένα νέο σύστημα διαχείρισης και βελτιστοποίησαν διαδικασία καύσης των κινητήρων. Σε συνδυασμό με το νέο σύστημα ψεκασμού, η μειωμένη συμπίεση και οι πιέσεις λειτουργίας των 1800 bar διασφαλίζουν μέχρι πέντε ψεκασμούς ανά κύκλο. Ο υπερσυμπιεστής με τουρμπίνα μεταβλητής γεωμετρίας προσφέρει πολύ ακριβή έλεγχο υπερπλήρωσης χάρη σε έναν πρόσθετο αισθητήρα ενεργοποιητή.
Η έκδοση Astra GTC 1.7 CDTI ecoFLEX συνδυάζεται με εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο και στις δύο εκδόσεις ισχύος. Η τεχνολογία Start/Stop είναι βασικό στοιχείο με θετικά επακόλουθα στις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα (119 g/km) και στην κατανάλωση (4,5 lit./100 km).
Ένα εξατάχυτο αυτόματο κιβώτιο θα διατίθεται από τον Ιανουάριο του 2012 σε συνδυασμό με το βενζινοκινητήρα 1.4 turbo και τον 2.0 CDTI Common-Rail turbo diesel. Η έκδοση OPC θα κυκλοφορήσει επίσης το 2012.
[GM MEDIA]